-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
q765
tag
válasz parkr #189272 üzenetére
A kormány már működik. A kutyacsont Italmanubri a kormány "Italia SUPER Training , - Italmanub
ITM EclipseA villán Santini matrica van.
Ezen lehet el van öregedve a ragasztó, de simán mozgatható az abroncs levegő nélkül. Felfújva nem látok hibát.Még nem takarítottam meg. A Specialized matricát már letéptem, az papír volt.
[ Szerkesztve ]
-
q765
tag
válasz parkr #189275 üzenetére
A kerekek agyába pontozóval van beleütve a gyári számuk. A váz minta krómból lenne, és utána lenne bevonva műanyag festékkel. (Biztos nem króm, mert az nehéz.) Tisztára úgy néz ki mint egy piros bevonat a rozsdamentes vázon. Három helyen tűnik ki a festék alól a váz. Mindegyik helyen mintha zsugorcsöves festék lenne rajta.
Gyári szám sehol nincs.Most vagy ez ennyire Olaszosan ritkasz@r és original, vagy ha újrafesti valaki akkor nagyon tudja hogy legyen egyedi. Mindenhol ahol szerelési pont van rajta, a piros festék átmegy rozsdamentesbe. Mintha a piros zsugorcsövet raktak volna a rozsdamentes vázra.
Kérdésedre a válasz, nincs rajta sehol semmi szám. Tényeg mégcsak kis betű feletti bemélyedés sem.
Ha érdekes rakok fel a festés - váz kibúvó részekről pár képet. Szerintem ez számozatlan.
-
Alg
veterán
válasz parkr #189334 üzenetére
nagyon nem jól mér a jobbos részük
Erről tudnál bővebbet? Azt tudom hogy a Shimano-féle az nem a legjobb, de a 4iiii/Stages-ről nem hallottam rosszakat.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
eddie1978
aktív tag
válasz parkr #189340 üzenetére
Inpeak [link] custom wattmérőt vettem. Pont gplama cikke adta az ötletet. Működik. Nekem elég. Pont itt a fentebb tárgyalt “ne hajtsunk szét magunkat” miatt szereztem be egyet. Előtte volt egy p2m NGeco mérő három hónapig az első sarazásig. Az nem volt jó a vázamhoz. Honlap szerint kompatibilis, a valóságban volt kb 0,5mm a láncvilla és a wattmérő között. CX gépen sárban nem fordult át a hajtókar. Segítőkész a support. Ettől függetlenül elvitt volna egy drága és nem jó irányba. 1x tengely helyett 2x ami hosszabb (láncvonal elment volna) + másik lánctányér aminek szerintük más az offszetje. Nos én beszéltem a lánctányér gyártóval, kaptam is CAD screenshot-ot, ahol mutatta a mérnök, hogy mennyi az offszet. Ugyanannyi mint az akkor fent lévő lánctányérnak. P2M ment a háztól. Hajtókarom egy hét alatt megfordult a lengyeleknél most február elején. Azóta minden tuti.
A fentiektől függetlenül P2M nagyon ajánlott. Nézzetek utána. Nem kell vele foglalkozni, csak működik.
Megfontolásra érdemes az Inpeak. Ezt kell kalibrálni időnként. Megforgatom a hajtókart hogy felébredjen. Telefonos appal csatlakozok, majd kalibrálás. Max 20 másodperc. -
Alg
veterán
válasz parkr #189379 üzenetére
Jah, mert valamiért nekik szögletes keresztmetszetű kormányt kellett csinálni hogy lehessen mit írni a marketingszövegbe mint hatalmas újítás, csak ugye arra nem megy fel a szokásos fékkar-bilincs...
Nyeregcső ugyanez, kitaláltak valamit hogy majd jajj de jól fog hangzani ha ezzel reklámozzuk, aztán kiderült hogy "sounds good, doesn't work" miután leteszteltették a vásárlókkal. A megoldás meg valószínű az lesz hogy kapnak egy jobban illeszkedő nyeregcsövet, ami hazavágja az eredeti ötletet (több rugalmasság a nyeregcsőben), de legalább remélhetőleg nem áll a vásárló seggébe
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz parkr #189387 üzenetére
Jah, a napokban kicsit kutakodtam milyen lehetőségek vannak, kb arra jutottam hogy ami vállalható az vagy az egy oldalas "olcsó" megoldás 300EUR körül, vagy a következő lépcső a 700EUR-s Assioma duo pedál/Power2max NgEco spider...
A kettő között nem nagyon van semmi.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
válasz parkr #189738 üzenetére
Naa, ahhoz képest hiányzik is egy számjegy a számsor elejéről az ár rovatban.
Asszonykámnak jó lesz, ha síkon tud vele tartani egy tartósan kényelmes 25+ tempót, már elégedett vagyok. Nem egy sebességmegszállott, ő csak lazán tekerni szeret, de a trekking meg nem való hosszabb aszfaltos túrákra.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parkr #190228 üzenetére
A 2végén azért fekete maradt, baseball sapka fordítva és strandpapucs, de nájki.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz parkr #190266 üzenetére
Nem engedem lejjebb a nyerget, mert akkor fáj a térdem. A nyeregmagasság minden kerékpáron kb. ugyan az, outi esetén a szokásosnál talán egy centivel magasabb.
(#190278) carl18 Elfékezted, kell egy új kerék célszerűen használtan néhány ezres, mert 26"-os. Meg nem árt új fékpofa sem.
-
Alg
veterán
válasz parkr #190486 üzenetére
Itt a környéken a "kedvenc" kerékpárutam (páran biztos ismerik - Pressbaum):
[link]
Igen, kétoldalt az a piros díszburkolattal kirakott rész, na az a kerékpársáv[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Nutra
tag
válasz parkr #190976 üzenetére
parkr Tetszik. Igen, pont ennyi hely járna előzéskor...
Because, igen, még az ilyen szivaccsal is gyorsan és jogosan kikapna egy rendőr a túlnyúló tárgy miatt. Van szabályos, rövid fényvisszaverő tárcsa ilyesmi célra, de nem sokat látni használatban. Talán nem is véletlen, eszembe sem jutna.
Viszont anno ami nekem bevált, az a zászló. Raktam gyerekülésre is, aztán a 20-as gyerekbringára is. Szépen felerősít minden apró mozdulatot és egy bizonytalan, imbolygó bringás képét tolja a tudatalattiba, akit jobb széles ívben kikerülni. -
Somatom
veterán
válasz parkr #191555 üzenetére
Nem túlzás ez egy kicsit? Mennyibe kerül egy ilyen bringa? Azonos erőnlét esetén mennyi esélye van a mellette levőnek azzal a kék bringával? Hamar képbe kerülnek a gyerekek, hogy min múlik a "győzelem". Sztem ez szomorú.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parkr #191914 üzenetére
...amúgy meg ezt én is tapasztaltam régi bringámnál, mikor olyan 30 km/h fölött, ereszkedve felültem és elengedtem a kormányt. A mostani kerékpár nem csinálja ami miatt azt gyanítom ezen kilengés elindulásában közreműködhet a középcsapágy menetirányú berágódása. Ezt, a kerékpárt vízszintestől picit előre döntve, a földről felemelve lehet megtapasztalni, mikor ide oda mozgatva a középvonaltól a kormányt olyan mintha középen, ahol amúgy a legtöbb ívet kapja a talaj rezgései miatt, picit nyugalmi állapotba kerülne, az apró kimozdításokból oda mindig vissza-vissza térne.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Teasüti
nagyúr
válasz parkr #191914 üzenetére
Bármi kiválthatja, ami az első kerékben oldalirányú erőt idéz elő - ez lehet több minden, rossz testtartás, kormány fogás, kereket érő ütés, oldalszél, kerékben lévő nyolcas, bármi ami oldalirányú gyorsulást eredményez a kerékben. Amikor ezek az apró kilengések megegyeznek a gép+bringás természetes frekvenciájával, akkor kezd szitálni a kormány. Ahogy írják ez leginkább akkor fordul elő, amikor a bringa elér lejtőzés közben egy egyeynsúlyi állapotot, vagyis változatlan sebességgel gurul lefelé és kvázi nyugalmi helyzetben van (értsd: bringás nem mozog a paripán). Az, hogy ez milyen sebességen következik be, arra van hatással a váz merevsége. Merevebb vázon ez a természetes frekvencia annyira magas, hogy a normál bringás sebességeken már nem valószínű. Flexibilis vázakon ez a sebesség meg alacsonyabb, ezért volt gyakoribb a régi vázakkal.
Amúgy könnyű megtörni ezt az eygensúlyi állapotot, ha mondjuk nem hagyod abba a tekerést. A pedálozás egy másik frekvencián fejt erőt a vázra, ezért az nem tud beállni egy egyensúlyi helyzetbe. -
anorche1
őstag
válasz parkr #191914 üzenetére
Nekem meg gyerekkent, egysebis bringaval sikerult ezt elohozni. Ez utan ugy gondoltam, hogy mint az autos kartyakon a kocsiknak, ugy a kerekparoknak is van vegsebessege. Es en elertem a kis lilavazas kormanyszarvas gepemmel
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
válasz parkr #192218 üzenetére
És milyen igaza van. Valahol 3000 eur körül van szerintem is a határ, ők is ekörül húzták meg.
Ebbe manapság még mindig belefér a karbon váz, már jónak számító kerekek, tárcsafék, egy ultegra szett, és ha az ember ügyesen vásárol, és kifog egy jó dealt, talán még egy di2 váltás is. Efölött már szignifikánsan kisebb előrelépést jelent minden további ezer eur. Persze a határ a csillagos ég, de hagyjuk ezt meg azoknak, akiknek a szponzor állja a számlát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
xy.zsolt
őstag
válasz parkr #192420 üzenetére
jó ár, de az én bringámra bilincses kell sajna. Viszont találtam alin gyári shimano javító kit-et. Kódja, csomagolása mindene gyári shimano.....megrendeltem. Elvileg 19-27nap alatt ér ide. Ettől a bolttól már 2 éve vettem gyári PRO bandázst....a mai napig azt használom (eredeti)
balintbaba Hát, egyszerűbb lenne az biztos
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ivana
Ármester
válasz parkr #192509 üzenetére
Nyilván ahol a tervezett gumiméret nagyobb ott azzal a gumival érdemes használni ami még belemegy, legalábbis szvsz ha már a vázad elbírja a vastag gumit semmi értelme keskenyet használni. De alapvetően ez azt sejteti, hogy a láncvilla kellően rövid, ezzel megadva az outi agilitását.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
gabro0
őstag
válasz parkr #190203 üzenetére
Ping, milyen a nyereg?
#192969 Atti777: A csupasz váz is megfelelne, ha lehetne kapni, sőt az lenne a legjobb. Érdekes, a honlapjukon azt írják a villákról hogy alu.
Egyébként mindegy, idén már nagy valószínűséggel úgyse lesz belőle semmi, tekintve hogy se a bringát se az alkatrészeket nem kapni és időm se nagyon lenne rá mostanában.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz parkr #193119 üzenetére
A készlet és választék jóval kevesebb valóban, de csak általánosságban igaz amit írsz. Pl Sram GX lánc most nincs a bike24-en(rose-on és bikediscounton sincs...), és ha lenne is akkor is drágább mint az ebikeon, és a szállítási költség is több.
De akárhonnan rendelsz és paypallel fizetsz, visszaadják a postaköltséget.
Ezt hogy érted? Ha nem jó valami akkor ingyen van a visszaküldés a bike24-nél, és PayPal fizetés esetén még az eredeti szállítási költséget is visszakapja az ember? -
-
Because
őstag
válasz parkr #193181 üzenetére
érdekes mert idáig több hely fogadta el és ezért direkt a szabadidőre rakattam (tudom most bármelyik számláról lehet bármit). viszont már úgy érzem rossz ötlet volt... amúgy munkahelyi étkezdében szoktuk elkölteni, bár az is túlárazott, de nem ennyire és több haszna van.
[ Szerkesztve ]
-
gabro0
őstag
válasz parkr #193447 üzenetére
Nem vagy egyedül Még annyit hozzátennék, hogy nekem a nap első fele valahogy jobban bejön. Úgy értve, hogy akkor még van élet, frissebbek az emberek. Délután mindenki rohan haza, ideges, fáradt. Arról nem is beszélve, ha technikai probléma adódik, délelőtt szerintem nagyobb eséllyel lehet segítséget találni. Mondjuk az pech ha a tűző napsütésben kell dekkolni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Crohn betegség
- Főzőcskés topic
- Battlefield 2042
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen