-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz cattus #217806 üzenetére
Kizárólag súlykülönbség lehet közöttük (szerintem az is max 20-30gr, de az is lehet, hogy nulla, sőt, éppen az olcsóbb a könnyebb is ) na meg design.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz cattus #218782 üzenetére
tekintve hogy ingyenes a visszaküldés foxpostos átvételnél, így az a biztos, ha megrendeled mind2 méretben, aztán az egyiket visszaküldöd
-
addikt
válasz cattus #218782 üzenetére
Én is így voltam, a kisebbet rendeltem. Aztán mehettem kicserélni, mert kicsi volt. Abszolút határeset, de sapkával már végképp nem jó. Szóval fel kell próbálni. Vagy nézel olyan modellt, ami 54-61cm tartományú. Hülyeség, hogy nincs legalább 1cm átfedés a két mérettartomány között.
andrisbandi: ó, mennyit jártunk egy barátommal bringával túrázni arrafelé, Deseda, Patosfa, Szenna, Simonfa - Kaposvár környéke. Csodaszép, dimbes-dombos táj. Azért a Deseda közelébe sem ér a Naplás-tó.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Chiftain
aktív tag
válasz cattus #232883 üzenetére
Akkor eddig 2-0 az 56-nak. Az lesz a befutó!
kiskopika: hát nekem eddig évek óta csak platform volt. Sokan dicsérik is, meg a logika is azt mondatja hogy jobbnak kell lennie, az én felhasználasomhoz.
parandroid: Azért is akartam már kipróbálni, mert nem mindig a legstabilabb a platform, még aszfalton se. Plusz a teljesítmény leadáson is javít. Amit eddig esést láttam/hallottam spd miatt, az tipikusan ilyen hirtelen megállásos, vagy elfelejtettem kicsatolni megállásnál történet volt. Magyarul eldőlt a pirosnál vagy eléléptek vészfék aztán feküdt is a biciklis. Kisebb az esélye a csonttörésnek vagy komolyabb sérülésnek. Engem is az fog zavarni ilyen esetben, hogy készülnek majd a dashcam felvételek. Meg megy a röhögés stb. De az is igaz hogy eddig mindig volt 1-2 járókelő/autós aki odajött hogy hívjon-e mentőt vagy megvagyok-e még.
-
Ringman
nagyúr
válasz cattus #235636 üzenetére
persze, ez csak egy szelete a közlekedésnek, de a sorozatból is látszik, hogy ugyan több helyen lehet papíron biciklivel közlekedni, de ezek nincsenek karban tartva, kb. minden boltba kínszenvedés biciklivel menni, stb.
a sofőrökkel sok bajuk nem volt emlékeim szerint.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz cattus #235636 üzenetére
Úgy van...vannak rokonaim Californiában (Hawthorne, Santa Fe Placinta) és óceánparton, parkok körül, bent a városokban, na meg a hegyekben van kerékpárút és trail elég, de elmenni egyik településből a másikba, vagy ingázni kicsit távolabbra (20-30km) teljesen felejtős...és hülye sofőrből sincs hiány.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz cattus #246744 üzenetére
Bilibe lóg. Ha nem lenne rajta szponzor, akkor egy sima sárga-fekete mez lenne, és nem csapatmez. Ez attól csapatmez, mert ott a szponzor rajta.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz cattus #252412 üzenetére
A 6-oson az XCR teló levegős (sajnos ettől még nem a legjobb), az 5-ösön csak rugós és a fék is gyengébb. Szerintem megéri, de személy szerint én a kettő közül az 5-öst választanám és ha zavar a gagyi rugós teló, abból a 150 euróból vennék bele egy Rockshox Judy-t.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
XenHai
senior tag
válasz cattus #254509 üzenetére
Én is ezért nézem a vitust , átütő ,hidró fék , iparicsapágy kerék.
175cm 80cm átlépő. Elvileg jónak kéne lennie.
Igazából az eddigi összes bringán ezzel szenvedek és kezdek kifogyni az ötletekből , már külön erősítem is a csuklóm. Most egy giant roam -ot hajtok de kb 30km a max amit tudok menni de 15 km körül már zongorázok a kormányon.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz cattus #254656 üzenetére
Erre a lánc témára mondjatok nekem tanácsot. Lassan elérem a 700 km-t, most akkor rendeljek egy második láncot és cseréljem a kettőt, vagy menjek el ezzel végig? Olajozom 150 km-enként szóval nem hanyagolom el, de ha hosszabb távon jobb a cserélgetés, inkább rendelek még egyet. Úgyis kellene pár más dolog is, de azok még ráérnének.
Kiegészítő kérdés: ha cserélgetés, elég mondjuk 1000 km-enként cserélgetni a kettőt?
[ Szerkesztve ]
-
-
Ringman
nagyúr
válasz cattus #259896 üzenetére
itt nézz körül, hogy ár/érték arányban mi fér neked bele: [link] + [link]
pl. a tubus/ortlieb elég jó minőség, de drága, az általad linkelt se tűnik rossznak, de azon van hely a hátsó nagy macskaszemnek és van rajta rugós leszorító is, vsz nem az lesz a legkönnyebb, 914g - innen: [link]
azt kellene először eldönteni, hogy milyen típusú táskát akarsz vinni, pl. pannier/oldaltáska, teljes váztáska és akkor csak a csomagtartó tetejére kell táska, a vizeket a villán viszed, stb.
-
Ringman
nagyúr
válasz cattus #259900 üzenetére
akkor marad a pannier (és felülre mehet mondjuk a sátor). aliról rendeltem egy 2×pannier+felső táska kombinációt, de ki sem próbáltam mert lustaság+költözés miatt áll egy ideje a 2. bringás projektem, nuroadra meg csak a 2 panniert tudnám rátenni (meg rá kéne raknom a csomagtartót, ami a kerék leszedésével járna.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz cattus #264636 üzenetére
Amikor a gravel nem rendeltetésszerű felhasználásra céloztam az természetesen nem aszfalt, vagy még annyira sem kerékpárútra vonatkozott hanem terepre és 15+%-os mászásokra/lejtőkre amik aszfalton ritkák, kerékpárúton szinte nem léteznek, de terepen általánosak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz cattus #264641 üzenetére
Senki sem mondta, hogy nem lehet másra használni, csak sosem lesz olyan hatékony. Valamit meg ki sem bír. DH-ra például nem alkalmas. Személy szerint én terepen veretésre sem használnék koskormányt, mert nem oda való. Egy széles, egyenes kormány sokkal jobb irányíthatóságot ad.
-
Friczy
senior tag
válasz cattus #267777 üzenetére
Nem egészen. Vannak szeparált kerékpárút-szakaszok illetve kisforgalmú úton kitáblázott részek, figyelni kell a táblákat. Ez elsősorban a Dunakeszi-Göd szakaszon van)
(A betonos szakasz Kismaros-Nagymaros közt van.)
Kajáldának én a Göd felső végén lévő Sport teraszt tudom ajánlani, illetve Nagymaroson van egy halsütő, az az egyik kedvencem (ahol a bringaút elkanyarodik a partról és megy tovább egy macskaköves szakaszon a kompkikötő felé - a halsütő bódé közvetlenül a partról kanyarodó út mellett van)[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
válasz cattus #278023 üzenetére
Köszi az infót, akkor bizakodok, hogy menet közben nem lazul meg, végül is ezen múlik, amit írtál: "csak jól meg kell húzni a csavart.", csak kérdés mennyire ..., mert ezt extra erősen meg lehet húzni, de akkor már nyomot, hagy a telefon tokon, na majd kitapasztalom akkor, köszi még egyszer.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz cattus #285224 üzenetére
Csáng úr Csípős Csirkéje (igen, tényleg ez a neve ) zöldséges rizzsel.
Lehet, hogy gyúrós kaja. Az biztos, hogy az édes csirkéje olajosabb. Viszont szép kupac is volt, most kéne elmenni pusztítani a kilométereket az irodában ücsörgés helyett.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
-
-
Piftuka
veterán
válasz cattus #287103 üzenetére
"Kb senki nem visel sisakot, mivel ott nagyrészt szeparált és biztonságos kerékpárutak vannak, nem az 50-nel száguldó autók között kell cikázni."
Természetesen, de a kerékpáros sisak funkciója nem "autóktól védő sisak", hanem "fejvédő".
Az autón kívül, ezer más oka lehet egy kerékpárral való bukásnak, ütközésnek, vagy a bringáról leesésnek. Mi védi meg a felvételen látható kerékpározó embereket, ha egy esés során a fejük találkozik mondjuk az aszfalttal?"Aquila non captat muscas."
-
nagyúr
válasz cattus #287940 üzenetére
pontosan.
@ReFleXx: kerékpárúton közlekedőre vonatkozik mindkettő. a lámpa érvényes, ha nem működik, akkor elsőbbséget kell adni a keresztirányú forgalomnak. ez azért van, mert a gyalogosnak melletted a kijelölt gyalogosátkelőn elsőbbsége van a keresztirányú forgalommal szemben, de a kerékpár jármű, és szemlátomást ő közlekedik az alacsonyabb rendű útvonalon.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz cattus #288571 üzenetére
+1 a komootra. Egyszer 20 euró a teljes térkép, de a tervezője mindent nagyságrendekkel ver, mint amit eddig próbáltam (strava, garmin, bikemap). Van ennek is prémium verziója, de tök fölösleges előfizetni rá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen