Új hozzászólás Aktív témák
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3766 üzenetére
Most olvasom, ezt a cikket még nem láttam:
"Az ES2-nek elméleti hatótávja 25 km. Ezt tökéletes úton, normál módban és kb. 60 kilós személlyel közelíti csak meg. Ha nehezebbek vagyunk, rossz minőségű úton, teljes gázzal megyünk és sokat fékezünk, ez akár a harmadára is csökkenhet."
Azért ezt a Kugoo eddig ütötte. 9x kiló vagyok, és bőven 20 felett voltam vele...
"A motorféket a legerősebb fokozatra állítva a roller erőteljesen fékezhető. Ez 25 km/h-nál még jól használható, 30 km/h-nál már jól jönne egy mechanikus kormányfék."
Tehát ezen sincs mechanikus."A rollert vígan használom esős úton és szemerkélő esőben is. A tapadása jó, a széles és puha gumik jól felfekszenek az útra. Profilmagasságuk nem olyan nagy, így becslésem szerint kb. 1000-1500 kilométerenként cserélni kell. Ez sajnos a motor szétszerelésével is jár, de erről találni remek videókat a Youtube-on."
Az első része biztató némileg, mondjuk az engem elkapott eső sajnos nem szemerkélt. Ugyanakkor 1000 km, az nagyjából csak 5x annyi, mint amennyit én beletettem a nyáron úgy, hogy 1 hónapot sem használtam.
Viszont ez a kiegészítő nagyon ott van a szeren."
Gyakori hibák
Nem kell hozzá sokat menni, hogy a roller fellépőjét és kormányrudat elválasztó kis gumibak elvesszen. Ez jelenleg nem kapható, így érdemes azzal kezdeni, hogy a helyére ragasztjuk. Ha már elvesztettük, akkor könnyen tudjuk pótolni benzin vagy szélvédő mosó gumicsővel. De bármilyen gumi a két fémlap közé ragasztható.
Előfordul még a 14 és 15-ös hibakód, mely a fék és gázkarban található kis mágnes elmozdulására utal. Ez akkor gyakori, ha nagyon rossz minőségű úton közlekedünk és sokszor csattan fel a teleszkóp. Szerencsére könnyen javítható, a Youtube videó alapján otthon is elvégezhető a kis mágnesek visszaragasztása. Nem is kell nagyon szétszedni hozzá a rollert (nálam 350 kilométer alatt még nem jelentkezett).
Szintén tipikus, hogy a roller gumikormánya (ES2) rácsúszik a fék és a gáz karra. Ekkor szintén 14 vagy 15-ös hiba jelenik meg a kijelzőn. Ekkor csak visszább kell húzni, hogy maradjon egy kis rés köztük (hetente érdemes ellenőrizni).
Sajnos van a rollernek egy típushibája is. Ha lámpát is használunk, akkor egy idő után tönkremegy a kontrolleren az elektromosan resetelhető biztosíték (resetable fuse). Ha piros sport módban vagy extra akkumulátorral használjuk, akkor ez hamarabb bekövetkezik. Normál módban, extra akksi nélkül később. Nálam kb. 150-200 km után jelentkezett, csak piros sport módban és extra akksival használtam. Ekkor a roller a lámpa felkapcsolásakor erősen visszavesz a teljesítményből, akár 5 km/h-ra. Lámpa nélkül tökéletesen megy. Bár az első, nem túl erős lámpát nem sajnálom, a hátsó fény viszont hiányzik, ezért otthon javítottam. Ki kell venni hozzá a vezérlőt a kormányból és egy sima forrasztásos átkötéssel megoldódik a probléma. Erről szintén vannak fent Youtube videók. Egyszerűbb megoldás kikötni az első lámpát. Ekkor csak egy csatlakozót kell lehúzni.
Nem tudni, hogy mikori szériák érintettek, a nyáron rendeltek nagy valószínűséggel igen. A rollerből több verzió jött ki, 1.0, 1.1, 1.2, jelenleg 1.3-nál tart az alaplap. A szoftverét is folyamatosan frissítik.
Összességében elmondható, hogy ez a roller sem tökéletes, de a hibái kiismerhetőek és javíthatóak. Szerencsére ahogy terjed, úgy egyre nagyobb tudásanyag épül fel és alkatrészből is egyre több kapható.
Én nagyon szeretem, szinte minden nap használom. Annak ellenére, hogy nem kímélem, jól bírja a strapát. A hasonló kategóriájú rollerekhez képest pedig kiemelkedő az ereje."
Ez is kuka... jó, hogy nem rendeltem be, mondjuk most nem akarok már az új szezonig ügyködni nagyon, reggel robogón sem volt melegem, kabátban, sisakban.... -
-
Darellus92
aktív tag
válasz DigitXT #3773 üzenetére
Uhh. Mivel meg így meg vagyok róla győződve, hogy a jeti testem alatt nem bírná sokáig a kis spanyol roller, lemondtam és rendeltem egy lentebb említett mercane widewheelt. Beléptem az USA userek facebook csoportjába és kiderült hogy nálam jóval kövérebb emberek hajtják gond nélkül hónapok óta. A padkákat erősen ajánlották kerülni, de egyébként hegymenetben is jól teljesít azt írják. Illetve ehhez tele van az Ali alkatrészekkel ha para lenne vele. A másikat spanyolba kellett volna postázgatni gariztatni. Nem olyan drága de idő meg macera.
Elvileg 7-14 napHTC = Help This Company
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3767 üzenetére
Sokkal jobb a fék, pont: azt ne kérdezzétek, miért! Konkrétan meg tudtam
állni(!) a Lágymányosiról lefelé még a zebra előtt(!), pont ugyanonnan kezdve
a fékezést (a hivatkozott kis fától), ahonnan a sima S1 motorral lassulni sem
sikerült eléggé s így a kanyarban egy szépen kivitelezett rollerről leugrás jött.Persze még egy kérdés felmerül, vajon ugyanakkora volt-e a lendület? Szvsz
igen, de megvan a GPS log is, meg a kamerafelvétel, majd átnézem őket.
(Az akku is jobban bírta és a tempó is nagyobb volt a kaptatón 1-2 km/h-val.) -
Tin
veterán
válasz DigitXT #3776 üzenetére
Amig nekem megvolt a sima S1-em (15A-os), en eszrevettem, hogy nem mindig volt ugyanolyan hatekony a fekezes. Volt, hogy elindultam, es az elejen siman akkorakat fekezett, hogy kapaszkodni kellett a kormanyba, de hazafele, 35V korul mar hiaba nyomtam a feket, meglepoen alig lassult a gepezet. Szoval en nem vagyok biztos benne, hogy nem hasonlo helyzetbe estel bele, vagyis hogy valamitol fugg (homerseklet, toltottseg, akarmi), hogy az ECU mekkora fekerot visz a kerekre.
Ennek lemeresere meg ugye egy megoldas van: kulonbozo toltottsegnel (aztan kulonbozo homersekleten) ugyanott, ugyanolyan helyzetben megnezni mindket motorral, hogy melyik hogyan fekez.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz DigitXT #3778 üzenetére
Fogalmam sincs, lehet, hogy melegben jobban visszavesz, hogy ne melegedjen tul. Lehet, hogy a Pro kerek a lyukacsos gumi miatt jobb hutessel rendelkezik, ezert osszessegeben, barmilyen helyzetben alacsonyabb a homerseklete. Fogalmam sincs.
De ha mondjuk mas a magnesszam es at kellett allitanod, akkor lehet, hogy beallitas kerdese, es ha tovabb allitanad, meg durvabb lenne a fek.
De felesleges talalgatni, orulok, hogy sokkal jobb a fek. Nekem amugy az a fura, hogy az S1-nel sosem ereztem igazan kevesnek a feket, par fentebb irt szitut leszamitva. Oke persze, ra kell keszulni, es nagy sebessegnel nagyobb a fektav is, de kiszamithato uton kozlekedve sose volt gondom vele.
Viszont a kovetkezo rolleremen tuti lesz masodik fek is, mert hosszu tavon azert baromi zavaro, hogy folyton kiemelten kell figyelned es lassitanod. -
ultio
senior tag
válasz DigitXT #3788 üzenetére
Ugyanígy jártam. Engem is elkapott az eső, de nem állt meg a roller. Mikor nagyon esett, fedett részre álltam.
De kiszedtem végül az aksit. Szigetelés volt, de nem elég. Nem volt víz sehol, igazából nedvesnek volt csak mondható az aksitaró rész eleje.
Kinyomom majd én is fbs-el, viszont elég nehezen tudtam visszarakni a műanyagot a szivaccsal és a kábelekkel.És azon gondolkoztam, hogy az is jó megoldás lett volna még az elején, ha nem szedem szét, de körbenyomom az fbs-el.
Egy ilyen megoldás jó lehetne? Miért nem így csináltátok? Tudom, hogy a profi megoldás a szétszedés, de ha új a roller, működik, soha nem kapott vizet, simán körbe lehet nyomni és nem megy be a víz. És nem órákat kell szerelni, hanem megvan pár perc alatt.
rasti rusti
-
Dr.Zoo
senior tag
-
ultio
senior tag
válasz DigitXT #3792 üzenetére
Miért nem így csináltuk?
Elnézést, nem igazán neked címeztem, általánosságban írtam.Megnéztem most a korábban általam készített képeket, simán körbe lehet nyomni az fbs-el és nem is lehetne látni, mert nincs szem előtt.
Ez a kérdés azért izgat, mert kiszedtem az aksit félig, de nagyon nehezen tudtam visszarakni a szivacsot és a kábeleket. Nagyon szorosan volt minden, a megbontással nem biztos, hogy sikerült jól visszarakni, arról nem is beszélve, hogy remélem nem törnek meg a vezetékek. Összességében jobban jártam volna, ha száraz időben alaposan tesztelem, hogy működik-e a roller és szétszedés nélkül körbenyomom a szigetelővel.Most már mindegy, de talán ezt is lehetne javasolni az új tulajdonosoknak, nem pedig a fullra szedjük szét, majd rakjuk össze szigetelve módszert. Ez nyilván nem minden részre igaz, de az aksinál igen.
Ha hibás a gondolatom, írjátok meg!rasti rusti
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #3809 üzenetére
Jó aksi, és tényleg tudja azt amit állítanak róla. Viszont 60 ezer, egy Kugoo ér vagy 80-at hazsnáltan a kettő már 140 inkább vennék akkor már egy M365 pro-t ami hatótávban is jó, és szívás sincs vele, vagyis nekem eddig semmi nem volt az M365 és M365 pro-val olyan 700km-t alatt, nem csörög, nem zörög, nem ér le az alja...stb stb, de ezt már leírtam.
-
nmy1212
tag
válasz DigitXT #3852 üzenetére
Azért agybadugósok között is van különbség.
Én csak jobb fülben szoktam hallgatni, harmad hangerőn és barázdált gumiharanggal, ami beengedi a külső hangokat. Bár inkább telefonálás miatt szokott rajtam lenni.
Amúgy a véleményem még mindig az, hogy kell szabályozni, csak ésszerűen(ami nyílván nem lesz).
Mert jelenleg utálnak a gyalogosok, a biciklisek, a motorosok, az autósok, stb... -
Wine
csendes tag
válasz DigitXT #3867 üzenetére
Ahogy a videobol kivettem, talán lesz esély, amint korábban én is említettem, a teljesítmény alapú kategorizálásra, ami persze nem jó, sőt ahogy írod, abszurd is lehet, de még mindig jobb az általános tiltásnál, vagy az egy kalap alá besöpréssel, és nem is néz ki úgy hogy ebből egyhamar lesz valami.
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3867 üzenetére
Az is borítékolható, hogy az új szabályozás egy vacak lesz. Azt mondta Mártíriusz, hogy egyeztettek civilekkel, aztán kikkel ?
A másik része meg az, hogy mit kell ennyit szenvedni a szabályozással? Ha nem megy nekik ennyire lopják el az ötletet a németektől, vagy bánom is, de ez úgy néz ki, hogy jó esetben jövő ilyenkor meglesz a törvény, 2021 januárjában meg életbe is lép. Bocs, KRESZ módosítás. A lényeg, hogy ezzel kb jövőre sem veszek rollert, mert ha olyan szabályozást hoznak, hogy 300W felettit nem lehet forgalmazni, adhatom el... Be nem fogják tiltani, az nem üzlet nekik...de szívatás lesz, az biztos.
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #4082 üzenetére
Nem, itt egy rollerest kapott el a magyar rendőr, és vitatkoznak vagy 7 percen keresztül, abban egyetértenek, hogy nincs szabályozva, viszont a rendőr azt mondja mindig, hogy mivel nincs szabályozva, nincs típusengedélye, ezért még nem is tolhatja az úton, járdán, sehol, majd azon vitáznak, hogy a rendőr csak figyelmeztetni akarta, de kilátásba helyezte a feljelentést is.
-
gergo7311
csendes tag
válasz DigitXT #4080 üzenetére
Persze tud a kínai jót is gyártani, de sajnos ide keletre csak a sz@.rabb jön mindenből. Az 500 forintra taksált cella, kb. 40 forintnak megfelelő áron ömlik be a gyárakba bizony ám, indiából, bármily fura. Olyan cellát nem is fogsz a pakkban találni, ami 3-5 évet kibír. A legalja minőség van bepakolva, áthúzva, átszitázva. különben 30 éve foglalkozom műszerészettel, igaz híradástechnikai műszerész vagyok, de évekig dolgoztam be egy fehérvári cégnek aki konténerszámra hozatta be az elektromos "robogókat" stb. "járműveket" közvetlenül kínából, amit ott a fehérvári műhelyben "márkásítottak" fel... Többszáz töltő állt hegyekben, mert alultervezett fosch volt, robbanni jól tudtak, rengeteg vezérlőhiba, egyéb elektronikai finomságok, mint a fóliaszakadás, amit rendes kapcs.rajz hiányában kimérni is lassú volt, sőt ugyanazon rev.szám alatt teljesen más, módosított kapcsolás. Stb. Akkupakk? a 90% -a gagyi. Szóval, többszáz kínai elektromos járgányt, cuccot, akkupakkot javítottam, annyit amennyit te sosem fogsz. Igaz, nem is veszítesz vele semmit. Szó sincs itt demagógiáról, arról van szó, hogy mire a gyártótól eljut hozzzád a motyó, addig kb. 10 X-es lesz az ára, mert mindenki rápakolja a maga irreális hasznát, A-Z -ig. Ráadásul a cucc sem NB-I -es. mert a legolcsóbb gagyikat rendelik be, főleg itt a vadkeleten.
Gergő-Budapest
-
gergo7311
csendes tag
válasz DigitXT #4086 üzenetére
A Xiaomi termékei "nyomottárasak" kínai elvtársak állami szinten alacsonyan tartják az árát (mint anno pl. Hajdúsági Iparművek, Hajdu-Energomat mosógépek árát mesterségesen tartották alacsonyabban, hogy jobban vigyék az emberek) azon nem húznak annyit, lásd pl. Xiaomi mobilok. Tudod, a jó horgász először beetet! 1-2 év múlva már nem lesz ennyire "olcsó" a Xiaomi. Bátran fogadnék veled, de úriember biztosra nem fogad. Amikor kiépül teljesen az európai üzlet, szervíz hálózat (nem a mostani kezdetleges) akkor már Xiaomi cuccot nem fogsz olcsón kapni, azt garantálom. Amúgy minőségre a Xiaomi (átlagolva) közepes-jó. De nem prémium cucc. MÉG.
Gergő-Budapest
-
Ezekiel Ston
senior tag
-
gergo7311
csendes tag
válasz DigitXT #4088 üzenetére
Ahogy látom, a víz bejutott az SMD-k alá is szépen... Le kéne az egész panelt tömény izopropa. alkohollal mosni, és frankón, forró hajszárítóval kiszárítani. van aki az egész panelt frankón beteszi 260 C-fokos sütőbe, hogy az ónozás helyreálljon. Ha más módszer nincs akkor Weller-el át lehet forrasztgatni a gyanúsabb forrpontokat. A másik: Nemcsak a MOSFET más, hanem az az áramkör(ök) is amik etetik. Az ám a gond ezekkel, hogy sokszor a gyári rajz sem jó, mert ugyanazzal a poziciószámmal jelölt alkatrész helyén más értékű van, a tokozása meg ugyanaz. Két dolog miatt szokták a kakaót visszavenni (általában) 1. A vezérlőben nem tudják a disszipált hőt elvonni, így könnyen "megszalad a MOSFET" (Van kiürítéses és önzáró MOSFET) 2. Az akku (táp) "leül" a nagy teljesítmény kivétel miatt. Itt az utóbbiról lévén szó, mivel a cellák gyenge minőségűek. Szerintem fel fogod tudni támasztani, HA csak a víz volt a gond.
Gergő-Budapest
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4106 üzenetére
Sajnos sürge kellett a roller, ezért gyorsan hátradobtam az első kereket, és előre
a hátsót, így hagyományos elsőkerékhajtású (persze Pro motoros) gépként futott.
Hát gyerekek... Lehangoló a 11A-s vezérlő teljesítménye. Lusta dög, tényleg mint
egy gyerekjáték. Egészen emlékeztet a Lime-ra. (Most épp nem csörgött-zörgött
rajta semmi, kicsit túl is húztam a hátsó kerék rögtönzött tengelyét, így rosszabb
lehetett attól is a tempó, mindenesetre majdnem bealudtam rajta hazafelé éjjel.
Tudom, önmagában az, hogy csak gurulsz a végtelenbe álmosító, de tényleg elég
lassúcska így. A gyorsulások értelmezhetetlenek, de legalább az akkut kíméli.)
A féket nem értem amúgy. Képes iszonyatosat harapni, aztán visszavesz: fordítva
lenne jó, hogy nem rögtön b.sz oda, aztán erősít rá, ha az ember jobban nyomja...
(Azért abban a "harapásban" sincs nagy fékhatás, inkább csak a nyeklés-nyaklás
ijesztő, nem is értem, hogy a Pro rögzítő idomtól hogy lett ekkora holtjátékom.)Szerk: pedig istókuccse szívesen kipróbáltam volna csak hátsókerekesként, de a
vezérlőt egyelőre nem tudtam máshova rakni, mint a gyári helyre, a motor kábelét
meg nem triviális kihosszabbítani... esetleg nem tudjátok, szabvány csatija van-e?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4110 üzenetére
Lehet, hogy még annál is jobban befog a hátsó kerék, mivel ilyen szánalmasan
lassú hegymenetet még egyik setup sem produkált... Még a legelőször vett, és
egy nap alatt meghibásodó 11A-es "S1-Pro-gyárihibrid" sem. Ez 15-16 km/h-ra
lassult az emelkedőn... Érdekesség viszont, hogy néha benéz 12A-be a kijelző.Szerk: 22-23 km/h-nál többet saját erőből nem megy. Azelőtt ment 27-28-at is...
Mindjárt megnézem a GPS logot, de nagyjából jó a kalibrációs érték. Legalábbis
elméletileg. Mintha 7.4-re kellett volna rakni a Pro motor esetén, most 7.6-on van.
Ezzel elvileg még egy picit fölé is mér, és még így is...[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #4147 üzenetére
Egyszerű: a vevő korábban vásárolt tőlem Kugoo alkatrészeket. Úgy kezdődött, hogy kellett Neki a trepni, az ECU tartó, a csuklócsavar, tett egy ajánlatot 15 + futárra. Mivel a Trepni nem volt sehol sem elérhető, mint referencia amihez viszonyíthatnék, így korábban hasra ütés alapján írtam ki, hogy 10 000 Ft kikiáltási ár. Ezt lényegében megfeleztem. Ahogy látod táblázatban vezettem mi mennyiért ment el. Feltornáztam az árat 18 000 Ft-ra, postaköltséggel, utánvéttel. Eredetileg 20-at akartam azzal, hogy adok mellé UK adaptert, meg elülső sárhányót is, de ezekre nem volt igénye. Viszont a táblázatban láttam, hogy már szépen visszatermelte a pénzt, és most tartok ott, hogy van eladóban: egy teljesen új S1 motorom, egy szintén teljesen új Kijelzőm, egy kicsit használt, de általam kábelhibássá váló másik kijelzőm, sárhányóm, UK adapterem. Tehát ez mind " ajándék". Azaz tavasszal úgy tudok beleugrani az új roller bizniszbe, hogy nemcsak nem vesztettem rajta pénzt, de még valamennyit hozni is fog bele. Ha most lenne a szezon, és már kint lennének az új generációs rollerek, már rendeltem volna is (ja meg ha tudnám, hogy milyen lesz a szabályozás, de tavasszal veszek akkor is ha az még nem lesz tudható, max megint eladom).
Csak időmbe került, megismerkedtem a roller viszonyokkal idehaza, első roller volt, a tanulópénz pedig az idő volt. Szerencsére.Aztán most, hogy csomag ajánlatot kaptam, úgy ,hogy az egyik alkatrészre tényleg fingom nem volt mennyit érhet, hoztam egy döntést, nehogy a nyakamon maradjon
"Persze a fene tudja, mivel mérted, ha nincs tolómérőd, valami vonalzóval?"
Ezzel:
"Szerk: azt különösen nem értem, hogy a linkelt cucc hogyan lett végül 1200, ha
700-as licitre volt feltéve, és senki nem licitált: a listádat nézve kb. ingyen adtad."Igen, hát részlet kérdés, mert a trepninek feleztem meg az árát. Előny volt, hogy jgy beraktam az egészet egy lézernyomtató dobozába, és délben adom fel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Ukrajnai háború
- Tőzsde és gazdaság
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Diablo IV
- Milyen autót vegyek?
- Suzuki topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen