Új hozzászólás Aktív témák

  • csubuka

    addikt

    válasz Robi_73 #4880 üzenetére

    Szia!

    Nagyon szépen köszönöm a komoly részleteket! :R

    Hmm, oh, akkor lehet, hogy a műanyag mögötti fém is kapott... :N Na mindegy is.

    Azt a bal első sárvédőt amúgy észre sem vettem a nagy nézelődésben. Komoly pörgésben voltam :D De valóban picit nyomott szegény.

    A kalaptartóhoz szokott lenni külön rögzítőfül (bár nem tudom, hogy konkrétan mire gondolsz), kérdez rá egy Hyundai szervizben.

    Ez a bekarikázott "pöcök" ennél a kocsinál ki van szakadva konkrétan a műanyagból.

    Az ékszíj 90e kilométerenként, vagy 6 évente kell cserélni. Ránézés alapján csere érett.

    Ezt amúgy akár még házilag is ki lehet cserélni nem? Vagy ha már piszkálja az ember, akkor mondjuk vízpumpa csere is kéne stb?

    A TPMS szelepet összetudod hasonlítani ezzel. [link] Ha nem ilyen van benne és nem az ABS-ről kapja a jelet az autód, akkor sima kerékszelep lehet benne. A szelepet működtető elemek várható élettartalma 10 év.

    Oha, világítgattam a kerekeknél kerékjáratba, lengéscsillapítók folyását nézve stb. Ha ilyen speci lett volna az megmarad a fejemben szerintem. Ilyen nem volt a kerekeken, csak sima fekete műanyag szelepnyak...

    Akkor nézegethetek még feljebb... (vagy másabb kocsikat is nézhetek... pl Mitsubishi Colt, az is kb ekkora kocsi, csak szemellenző kell hozzá kívülről is meg belülről is :D De ennek fejében olcsóbb is. Meg a csoda "Space Star", az is "gyönyörű") :( Vagy becsicskulok és előző generációból (2015 előtti) nézek egy karbantartottabb példányt, abból még lehet talán valami. Csak ott meg a kora miatt a rozsda lesz nagyobb gond (másik 2015-ös sem volt szép alulról amit korábban nem alvázvédőztek.) meg a sokadik tulaj olajcsere-hozzáállása.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák