Új hozzászólás Aktív témák

  • Robi_73

    őstag

    válasz csubuka #4875 üzenetére

    Szia!

    Amikor ilyen repedések vannak a lökhárítón óvatosan kell báni velük mosáskor a nagynyomású mosóval, mert könnyen lekaphatja a fényezést. Előbb utóbb jobb lefényeztetni a lökhárítókat, mert idővel azért ledobhatja magáról a festéket a lökhárító. A hézag növekedés egész biztosan az ütközéstől lehet, azért ilyenkor szépen betud nyomódni a lökös. Lehet lenne meglepetés ha levennétek róla a lökhárítókat. (sérült hátfal, lökhárító tartó, hiányzó patentok, törött rögzítő fülek és műanyag rögzítési pontok) A bal első sárvédőn gondolom láttad a horpadást? Azt egy horpadásjavítóval rendbe lehet tetetni. A ködlámpa a cserés egyértelmű, főleg ha bevállalja az eladó.

    A géz és kuplungpedál kopás nálam is jelentkezett mert elég rossz a pozícióban vannak a pedálok és a szélén tapossa mindenki őket.

    A motort meg kell mosni és ha megjelenik ismét az motorolaj, akkor jöhet a szelepfedél tömítés csere. De az is lehet, hogy öntöttek bele motorolajat és szimplán mellé ment. Az olajszintet mindenképp érdemes az első időszakba sűrűbben ellenőrizni.

    A kalaptartóhoz szokott lenni külön rögzítőfül (bár nem tudom, hogy konkrétan mire gondolsz), kérdez rá egy Hyundai szervizben.

    Ha az ülések nyekeregnek vagy ledöntöd őket és fülelsz, vagy megkened vékonyan valamivel a rögzítő füleket amibe beleakadnak az ülések rögzítő karmai.

    Az ékszíj 90e kilométerenként, vagy 6 évente kell cserélni. Ránézés alapján csere érett.

    A TPMS szelepet összetudod hasonlítani ezzel. [link] Ha nem ilyen van benne és nem az ABS-ről kapja a jelet az autód, akkor sima kerékszelep lehet benne. A szelepet működtető elemek várható élettartalma 10 év.

    Remélem sikerült mindenre válaszolnom, mert kezdődik az F1...

Új hozzászólás Aktív témák