Új hozzászólás Aktív témák

  • gippazoid

    senior tag

    Sziasztok!

    PD szériás i30 1.5 DPi szívó motornál van arra tapasztalat, hogy mi okozza a fagyálló fogyását? Olyan 10e km alatt megy le F(ull)-től L(ow)-ig a szint a tágulási tartályban. Sokan tapasztalják itthon is, külföldön is. Extra hiba egyeseknél hogy emellett penetráns fagyállószag terjeng az autó körül, amint kicsit is meleg a motor. Szivárgásnak nyoma nincs, csőbilincsek újrahúzása nem segített. Volt olyan akinek többszöri panaszára már külön megvizsgálták az autót, de nem találtak semmit. Vízpumpánál nem szivárog, nyomáspróba nem mutat nyomásvesztést (18 óra alatt, de lehe hosszabb idő alatt mutatna mert nagyon kis mértékben fogy). Mivel fogalmuk nincs a hiba okáról, azt a dumát nyomják, a szervizek, hogy ez természetes, illetve hogy a tágulási tartály kupakja alatt 1 cm-rel, a betöltő nyakon lévő 4-es lukon párolog el ennyi.

    Ez persze baromság, nem párolog ott semmi, a szag sem onnan jön, és nem is a vízpumpa felől, hanem az Integrated Thermal Management (ITM) fekete műanyag háza felől, a motornak a vízpumpáva ellentétes oldaláról.

    Van erről tapasztalat? Volt már akinek megtalálták a hiba okát?

    Gippazoid Novelties Inc.

Új hozzászólás Aktív témák