Új hozzászólás Aktív témák
-
vihartigris
őstag
válasz kisza25 #2936 üzenetére
Nem az a gond, hogy x km megtétele után tankolni kell, hanem a nagyfokú pontatlanság. Autózol egy útszakaszon, majd kivillan a lámpa, hogy 38 km-re elegendő üzemanyagod van, azonnal tankoljál mondjuk egy autópályán jó drágán. Miközben meg még ennyire nem lenne sürgős.
bármi reciproka a semmi
-
vihartigris
őstag
-
nagyúr
-
nagyúr
-
TaylorPro
addikt
válasz kisza25 #2092 üzenetére
Pont pár napja néztem ezt a videót és teljesen megfogott az autó. (Titkos tipp hyundai i20) Nagyon erre hajlok, csak benzines jöhet szóba, és az 1,4-en gondolkodok. Az 1.4 hányas évjáratig van benne? Melyik motor a legajánlottabb itt. Legtöbbször pályán megyek. Láttam írtad a gyenge festést. Ez mit jelent? Hallottam olyat is hogy a fehér színt kerülni kell mert az a legvéknyabb. Ez igaz lehet? Bocs ha sok a kérdés, most kezdem magam beleásni. Köszi!
Persze aki tud hozzászólni ne kíméljen. Vételár 3-3,5M.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 Hazel
-
Ocean
tag
válasz kisza25 #3114 üzenetére
Amellett, hogy egyetértek veled, ugye nem egyformán pályázunk.
Nekem pl. két kisgyerekkel hátul pályán is elég a 130, ha sietek akkor 140, de értem azt is, aki mondjuk meló miatt naponta pályán van, és haladna.
A 130-hoz pedig elég az i20 1.2-es motorja is, 3500-at forog, csendes, nem erőlködik, beállítom a tempomatot és 5,8-at fogyaszt.Félreértések elkerülése végett, ezzel nem azt akarom mondani, hogy vegyen mindenki 1.2-es motort, csak pályázás és pályázás között is lehet különbség.
-
Ocean
tag
válasz kisza25 #3122 üzenetére
Igen, a váltó is sokat számít. Meg is lepett, hogy rögtön ketten is írják itt, hogy a nagyobb motor ellenére többet forog.
Én is gondolkodtam pedig a 6 sebességes váltó miatt a turbós motoron az i20-nál, de nem volt készleten, és nem akartam 6 hónapot várni, szóval maradt az 5 sebességes, ezek szerint szerencsémre jól osztották ki az áttételeket. -
-
Gravity1234
tag
válasz kisza25 #3364 üzenetére
Ramerettem az aksira ma es amit irtatok fent igazolodni latszodik. Azt mondtak az aksi teljesen rendben van, de alacsony a toltottsege. A hibajelzolampak valoszinuleg azert gyulladnak ki hideg inditas utan, vagy 1-2 perccel utana, mert az auto elkezdi lekapcsolni a nagyobb aramigenyu funkciokat, ABS, Szervo kormany, stb, aztan a menetkozbeni visszatermeles ahogy javitja az aksi toltotssget elalsznak es helyreall.
Tanacsok:
- jarjak az autoval napi szinten (ez alapbol nincs meg, mert van hogy 1-2-3 napot all)
- vegyem ki es toltsem a lakasban (kb kivitelezhetetlen, nem is ertek hozza, hely sincs)
- nezzek korbe az interneten elvileg van szivargyujtoba dughato es a szelvedon belul kiteheto napelemes tolto ami tolti az aksit?
- rakassak be az autoba auto start/stop os aksit, azok joval erosebbek, mashogy vannak kitalalva, az megoldas lehetG.
Olympus OMD-EM5 + Mzuiko 12-40 Pro 2,8
-
korcsi
veterán
válasz kisza25 #3396 üzenetére
"
Nyilvánvaló, hogy az 1.5 DPI is teljesíti a törvényi normákat, az egyetlen trükkje az, hogy hengerenként két injektort kapott. A befecskendezés viszont nem közvetlenül a hengerbe történik, hanem ódivatú módon a két szívószelep elé, a két szívócsatornába.
"
referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!
-
Tomics
addikt
válasz kisza25 #3506 üzenetére
Igen, bár már kb fél misit dràgult, mióta kihoztam (október). Nagyon durva… De még így sem rossz vétel. Igaz ez már nem GT-line, az csak platinumtól van. Nagy szerencsèm volt, hogy volt készleten.
Tény, hogy a Gold megkapta a LED-es fényszórókat, viszont GT-line már csak platinum felszereltségről van.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
nagyúr
válasz kisza25 #3509 üzenetére
A ProCeed-re gondolsz? Annak tényleg nagyon vagány a formája, csak nem praktikus. Főleg mióta mild-hibrid hajtás van, ugye amiatt eltűnik a pótkerék + rekeszek jó része is a padlóban, így meg már igen karcsú a csomagtér.
Filóztam én is rajta, de végül a kombi mellett döntöttem, abban sincs végtelen hely, de egy fokkal azért jobb a helyzet.
Elvileg decemberben gyártják az autóm, már eléggé be vagyok sózva.
Ez a covid időszak kiidegel, először a PS5-re kellett várnom hónapokat, most meg a kocsira
[ Szerkesztve ]
-
-
drsanya
aktív tag
-
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #3564 üzenetére
Olyat nem eltem at, de kicsit huplis uton be tud remegni a hatulja, nem tudja lekovetni az utegyenetlensegeket, instabilla valik. Az ujnal nem tapasztaltam meg ezt. Az elantra az meg olyan volt, mintha egy rodeos lovon ulnel kb mintha a tervezesenel nem szamoltak volna azzal, hogy letezik nem tokeletesen sima ut… tenyleg barmin el tudott pattogni a segge…
tboy: tudom. Ha sajat lenne, megcsinaltatnam, de a ceges autoba nem rakatok sajat zsebbol zajszigetelest.
[ Szerkesztve ]
-
user2
csendes tag
válasz kisza25 #3732 üzenetére
Gondoltam rá, illetve arra is, hogy a Rio menne, az Astrát pedig befognám a helyére. De mindkét megoldás eredménye tuti az lenne, hogy boldogtalan lenne a nejem (és akkor még finoman fogalmaztam), mert imádja a Riót, így felejtős. (Egyébként nagyon logikus választás lenne az i30 azzal a motorral, de nem tetszik annyira külsőre-belsőre sem, illetve kb olyan lehet, mint az Astra, csak 10 évvel fiatalabb kiadásban. A modern kütyük, önmagukban pedig nem nyűgöznek le különösebben...)
-
duracell89
senior tag
válasz kisza25 #3796 üzenetére
Kipróbálok egy plug-in ceedet a hét második felében aztán megírom a corolla-ceed összehasonlításomat. Alapvetoen a Lexus új NX/kifutó RX/új highlander/új Kia Sorento hibrid skálán mozgok, de erősen próbálom visszahúzni magam és valamilyen 10m eleje körüli megoldást találni a 20-hoz való közelítés helyett.
Nekem a kombi van, és az egyik legjobban felszerelt és igen... a zaj az egyik legfbb ok, valamint gyenge mint a harmat. Nem egy rossz autó amúgy, kizárólag városba/elovárosba biztos szuper, de én sokat pályázok és ahhoz eléggé alkalmatlannak érzem.
Nem mellesleg drágább mint a ceed család, de belül a Kia sokkal jobbnak hat számomra mind tech, mind összeszerelés, mind komfort szempontjából. Reméltem, hogy hosszú távra megtartom majd, de sajnos eddig bírtam. Amit az autó nyújt, valamint amire nekem szükségem van az nem metszi egymást. Azt is meg kell említeni, hogy lehet a toyota HSD hajtáslánc kinyírhatatlan, de az autó többi részével vannak típushibák, amik folyamatos témák a típuscsoportban. De nem baj, eladom és másnak más igényekkel kiváló autója lesz.
[ Szerkesztve ]
-
PainKiller13
őstag
válasz kisza25 #4069 üzenetére
Igen, aztán rájöttem magamtól is, hogy a manualban benne kell, hogy legyen. Eddig igen, 11 hónaposan lecseréltettem az olajat, most meg kb 20 hónaposan elérem a 30ezret, ott kell majd vinnem, de ahogy nézem állapot alapján cserélnek/javítanak mindent, szóval nem számítok sok mindenre, nem vagyok agresszív vezető
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest