-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
freeknight
őstag
válasz gzbotii #167590 üzenetére
A garázs kényes kérdés, nyilván mindenki minél nagyobbat szeretne, csak a piszkos anyagiak .
Nekem egy standard 3*5m lemezgarázs van itthon. Csak a kocsit tárolom benne, semmi mást, arra tökéletesen elég. Nyilván nem ütközésig basz*m ki az ajtót kiszállásnál, de ez még az a kompromisszum, amit el lehet viselni
Régen voltak a polszkikra meg trabikra méretezett minigarázsok, ezeket tényleg kinőttük, de a közeljövőben nem számíthatunk már nagy méretnövekedésre az autók külső méreteit illetően, egyszerűen nincsen már hova. Pályán ugye 3,75 méter egy sáv szélessége, leállósávé 3 méter. Személy szerint én még nem láttam 2 méternél szélesebb autót, egy S-osztály sincs annyi.
5 métert meg csak a sofőrös kocsik érik el hosszban, az emberek nagy többségének ezzel városban már kényelmetlen parkolni. Passat kombik megállnak 4,8 méter alatt.
Szóval 4*6 méter teljesen jó, akkor, ha csak az autót akarod benne tárolni. Akkor kell nagyobb, ha pakolni akarsz bele. Ha akarsz pl polcokat, akkor igazából sokkal nagyobb kellhet, akár egy 7*10-es is, de ezt csak te fogod tudni eldönteni.Csak hogy érzékteltessem, van egy ismerősöm 4*6-os garázzsal, egy auris fér el benne, meg az egyik abroncsszett felnire szerelve a kocsi előtt, több minden nem nagyon.
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #167590 üzenetére
7x4x2.3 méteres garázs elég lesz. Duplázva 7x7, mert két kocsi egymás mellett közelebb lehet, közös ajtónyitó térrel.
Asztal, szekrény szembe, az egyik kocsi elé és akkor lehet a másik kocsi előtti nagyobb térben biciklit, robogót, szemetet tárolni vagy befér egy 6 méteres autó.
Akna jó dolog, de ha olajcserén kívül nincs szerelés akkor felesleges. A padló legyen lejtetve és vízelvezetősre csinálva. Legyen a szellőztetés is megoldva, mert főleg a ház alatti pincegarázsoknál, de gyakorlatilag mindenhol a páratartalom probléma, szétrozsdásodik minden.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz gzbotii #175795 üzenetére
Főleg, hogy Mosonudvarnál végig 60-as tábla van.
(#175796) F_Zolee: Nincs benne annyi benzin (weight reduction).
.................................Ja, és leállítás után a garázsban vettem észre, hogy ismét kerek lett a km-számláló.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
nagyúr
válasz gzbotii #176019 üzenetére
Azt találták ki, (solymárt hívtam mostmár) hogy hagyjam ott 2-3 hétre, mennek vele ők egy ezrest, autópályán, és meglátjuk mi történik. Addig nekem meg szerezni kell valami verdát. Ők 200k-s ajánlatot adtak egy csereautóra, ami viccnek jó, de most komoly akarok lenni.
Lehet egy fórumtárs segít a bajban, de még egyeztetek vele.
Az autó hamarosan elhagyja a családot, ezt már eldöntöttem.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz gzbotii #176116 üzenetére
Városba tetszene. Igényesebb a triónál (C Zero, Ion, i-Miev).
(#176119) Magnum_:
Egymás mögé? Kb. 7 méter, szóval max. keresztben férne el, az úgy nem praktikus.
A szép autót beparkolnám szorosan a falra; a kicsit pedig a garázs közepére. Nem tudnának tőlem kijárni - de hétköznap most se tudnak, ugyanis a Volvóval keresztbe állok be, nagy a fordulóköre. (Ha tudom, hogy a szomszéd szeretné használni az autóját, olyankor szépen állok be. Vagy csenget, hogy álljak arrébb.) - gyalog elférnének mellette + benne hagynám a kulcsot. -
parandroid
nagyúr
válasz gzbotii #176270 üzenetére
Én 9000 eur kedvezményt kaptam _papíron_ a Mazda 6-ra. Biztos, mert rohadós. Ja, meg már nem olyan jó, mintha 2005-ben gyártották volna. Szőnyegkészletet, eü csomagot, forgalmi tartó kis bőrtáskát, jégkaparót, meg egyéb apró szir-szarokat meg itt alapból beleszórnak a kereskedők, saját logóval. Ja, egy hét alatt érkezett, még egy hét kellett a kereskedésnek, hogy mindent intézzen (ez pont márc vége, ápr eleje volt, már covid-időszak).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
stickermajom
addikt
válasz gzbotii #176272 üzenetére
Persze, én is kapásból alkudtam másfél milliót a drágább Astránál (nem mintha érne annyit alapból), illetve plusz egy év garanciát és assistance-t.
Nem is ilyen szintet várnék, de legalább valamit, hogy érezze az ember, hogy szeretnék, ha ott költené a pénzt. Pl. a teli tank és a sín azt mondom, hogy korrekt a Logan árkategóriájában. Legyen mondjuk 50-60 rongy az értéke, a forgalombahelyezés költségét fedezi nagyjából.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz gzbotii #176363 üzenetére
Hát, az úgy volt, hogy kiütötték alólam a Polót az M1-en. Elvileg már javulgat (karosszériának nekiestek, de futómű alkatrészek még nem jöttek meg), de szerintem még legalább egy hét, ha nem több, mire visszakaphatom. Egy napra volt egy Picanto, aztán másfél hétre egy 1.5 dizli Fóka, most megy egy C-HR, mint csereautó. Már érnek ezzel is a közepes távú tapasztalatok, ha van igény, akkor írok egy szösszenetet.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #177303 üzenetére
7,92 az elmúlt 16k átlaga a gyári 5,1-es adathoz képest picit többet eszik. És még az AdBlue-val is szórakozni kell. Tegnap ráfröccsent a cipőmre is meg a fényezés is kapott belőle.
Vili: Nem még, sima csapvizet kap. Mit javasolsz? Szikvíz?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Coyot
őstag
válasz gzbotii #177303 üzenetére
10km/h bringatempókat menve az 1.9pd is elvan 7.5 el.
Qru:
bringa kéne neked, vagy villanyos roller!Viszont az adblue téma érdekel, hamár valószínüleg ilyenem lesz, mennyi méterenként kell tölteni? Bármilyen adblue jó bele csak adblue legyen a neve? Mert literje 200ft nem tűnik egy nagy összegnek a tankolása.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
nagyúr
válasz gzbotii #177632 üzenetére
Nekünk 1.2 twinport van, asszem a gyengebb tud ecu bajos lenni, de javítható. (Motor hotol megsul az ecu, kiolvad ez-az) lancos mindketto, olajra kenyesek. Futomu buta, nem tul sportos, cserebe az uthibak is utnek... Valto viszonylag pontos, ne szoruljon ne akadjon. Nagy menesre egyik 1.2-nel se szamits es amit en a mai napig nem birtam megszokni, az a cefet lassu gazreakcio. Belseje atomjaira hullik az evek alatt allto helyeben es ez nem vicc. Asszonyeban van most 117e km, az elmult 3 evben ment vagy 10 ezer km-t es omlik ossze a beltér... Mattul a muanyag, elenged a karpit ragasztas, a valto szoknya szetfoszlik, kiesett a helyerol az ablakemelo gombja meg ilyenek. Rakoltom amit kell, kap feket, gumit, olajat, meg az osszes kotelezot, de alig varom hogy egyszer lecsereljuk. Igaslonak OK, de szeretni nem sok mindent lehet benne.
-
veterán
válasz gzbotii #177679 üzenetére
Olyan volt az öcsémnek is (B 1.4 16v), az már haladós.
(#177671) tboldi: Ezek ma már 25 év körüli autók, színte teljesen kikoptak az utakról. Illetve csak a gumimotoros verziókról írtam; a hengerenkénti befecskendezéses Astra F 1.4 8v pl. 82 lóerős volt, ezt váltotta 1997-98 magasságban a 16V.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #177581 üzenetére
Tegnap végül megvettük a kis C Corsát a menyasszonyomnak. Előző gazdája, a németországi behozatal után is hivatalos Bosch szervizbe hordta még másfél évig, szinte minden javításról, tankolásról megvoltak a számlák.
Viszont van rajta pár virágos matrica (motorháztető), amit szeretnénk eltávolítani - ahogy nézem, elég jól rá vannak gyógyulva. Lejön ez roncsolás nélkül, vagy inkább ne bolygassuk?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen