-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MC Pite #200070 üzenetére
Én krónikus módon figyelek az üzemi hőmérsékletre és az autóim műszaki állapotára, de nap, mint nap látom a környezetemben, hogy az emberek azt sem tudják, mi van az autóban, vagy mi az az üzemi hőmérséklet. Már meguntam okítani bárkit is ezügyben. Ha valaki figyel ilyenekre, az nálam csak plusz pont.
-
-
Integrale
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #200161 üzenetére
1-es verzió esetén bizony ki-be kapcsolgat a kompresszor. Ahogy a hűtőgép is, a klímakompresszor sem üzemel egyfolytában: alapvetően ki-be kapcsolgat attól függetlenül, hogy be van nyomva a gombja. Legalábbis a Subaruban és a Hondában is így működik nálam.
Viszont valóban kerülni kell a magas fordulaton történő bekapcsolást. Ez benne is van a kezelésijében a kocsinak.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #200653 üzenetére
Clionál is? Honlapon is csak ez van:
A CLIO R.S. Line sportos vonalai igazán egyedi megjelenést biztosítanak: Forma-1 világát felelevenítő légterelők az első lökhárítóban, az R.S. modellek emblematikus márkajelzései és az egyedi 17’’-os R.S.Line felnik.
Az autó sportos megjelenését elöl a méhsejt mintázatú hűtőrács, hátul pedig a diffúzor és az ovális, krómozott kipufogócső emeli ki.A felszereltségnél meg a piktogram alatt csak annyit ír: hogy normál futómű.
Kinti tesztekben meg csak ennyit említettek meg:
As for suspension, the RS Line runs the same configuration as lower-order Clios, which is to say it’s got MacPherson struts up front and a torsion beam at the rear. So while it might be sporting in appearance, and while it might have a £20,295 list price, it’s not really a bonafide competitor for the likes of the Suzuki Swift Sport or very basic versions of the Fiesta ST.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #200682 üzenetére
Hát, a feszességre lehet rájátszik a /45R17es gumi is, az sokat tud rajta módosítani. Tudom persze, főleg, hogy pár hete már egy 6os mazdával járok - és egy ideig fogok is -. Ég és föld komfort terén a kettő.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz MC Pite #200745 üzenetére
Mivel többe kerül, de környezetkímélőbb, mint a sima autók, addig igenis jogos a megkülönböztetés. Az, hogy páran ezzel adót csalnak, arról nem azok tehetnek, akik bérből és fizetésből vették az autójuk azokért az előnyökért, amiket esetenként ki is tudnak használni. Az, hogy egyesek nem töltik, és nem tesznek meg mindent, hogy elektromosan használják az autót, az megint csak nem az autó vagy a jogszabály hibája.
Az, hogy a rendszer másik fele szar, és nem bátorítja a takarékos, de hagyományos üzemű autók térnyerését, megint csak nem a mi hibánk.
Főleg az minősíti a tulajokat, akik ezzel többet etetnek meg, mint a hagyományos verziósokkal Nekem a Fóka is 10 körül evett, sőt. Ez egy 2 kategóriával nagyobb autó, nehezebb, és mégis 10,1 a benzines része, ami főleg a 0-áson van használva, vagy visszatöltésre.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Snoop-y
veterán
válasz MC Pite #201870 üzenetére
Nem. A terulet alapu rendszamok azok a tulajhoz kapcsolodnak es nem az autohoz. Ha kocsit cserelsz marad a rendszamod illetve ha tobb autod van es nem akarod egy idoben hasznalni oket akkor ugyanazzal a rendszammal hasznalhatod oket. Ebben az esetben mindig a legnagyobb erteku autod utan kell biztositast fizetned az lefedi az osszeset.
Akkor van rendszamcsere ha egyik illetekes teruletrol a masikra koltozol.
Hatranya (vagy elonye ) ezt mindenki dontse el maga, hogy nem lehet rendszam alapjan vegigkovetni egy auto eletet illetve nem tudod rendszam alapjan megsaccolni a korat.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Doki16
addikt
válasz MC Pite #202633 üzenetére
A fűtést nem érted? Lényegében télen is az elektromost fűtést használja addig amíg nem melegszik be a belső égésű. Még annyit is besegít, hogy addig nem engedi rá a hajtást a benzinmotorra amíg biztosan el nem jutott mindenhova az olaj. Gyakorlatilag eléggé barátságosan bánik a motorral, hogy ne legyen nagy az hidegjárati kopás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tepenzed
őstag
válasz MC Pite #202724 üzenetére
Köszönöm mindenkinek, meggyőztetek, így parkoltatom, míg találok jó áron szerelőt (itt 15 ezres óradíjjal dolgoznak, ezért mondta, hogy elmehet akár 300 ezerig is, nem tudja mennyit kell a rozsda miatt szenvedni vele, alapvetően az alkatrészek (ha vannak), árban nem vészesek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MC Pite #202895 üzenetére
Köszönöm! Ez mennyire biztos? Nem kormánymű akkor, ami jóval költségesebb?
Ismerősé az autó, Németországban élnek (nem túl nagylábon de jobban mint otthon) így lehet egyoldalas javítás lenne a költségek miatt, augusztus körül mennek haza otthon barátibban megoldható a másik oldal.
Amúgy nem tudom milyen motor ez, csak szóban mondta de 1.8T benzinest főleg OPC néven nem találok B Zafirábólhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
6030D
Ármester
válasz MC Pite #202895 üzenetére
Jaja, szintén zenész, tegnap szépen beleálltam az M7 dugóba, mert ugye a mamánál is minél többet legyünk, de azért érjünk is haza fürdetésre. Végül is nem volt gáz, 20-30 perccel mentünk többet, mint szoktunk, de ebben benne van, hogy kétszer is okosabb akartam lenni, mint a Waze. Mondjuk már az fura volt, amikor indulásnál a 108 km helyett 148-at mutatott....
Ha már kamera, tegnap állt előttem a lámpánál egy 8-as Golf, nyitott jellel/kamerával. Biztos nem tolatott előtte. Az ilyenkor beragad, vagy miért nem csukja vissza?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Snoop-y
veterán
válasz MC Pite #203077 üzenetére
Spritmonitort csak kivancsisagbol kezdtem el. Semmit nem befolyasol. Mikor tankolok beutom mennyit szipkazott fel. Forumtarsakat lehet vele max ijesztgetni a felhasznalasi szokasaimon nem valtoztat semmit.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #203097 üzenetére
Mondjuk a P7-et sem mondanám kiemelkedőnek semmiben, cserében vizes úton kriminális. VAG/BMW szereti gyári szerelésként adni, G6-on, A3-on az volt, de még a Minit is azzal szerelték defekttűrő kiadásban, bejáratás után adtam is el és jött helyette az F1 SuperSport.
[ Szerkesztve ]
-
ziyan
tag
válasz MC Pite #203149 üzenetére
+1, apukám Passat-jában sincs AA, megy az állandó szenvedés tartókkal, vedd ki, tedd bele, le akar esni ha nyomkodjuk, szellőző helyre kell tenni, kábelek lógnak lefelé, .... biztosan nem vennék már AA nélküli autót (legfeljebb második, élményautót).
Nálam egyébként a Galaxy S10+ és Focus új koruk óta hibátlanul működnek együtt, mindig megy a Waze ha nem a helyi boltba ugrok el, a kulcs, hogy egy erre dedikált, rövid kábelt kell használni, vagy pedig egy hosszú minőségit
2018-as Golf 7-be lehet valahogy gyári AA-t mókolni? Ott a szép nagy kijelző, ami arra jó, hogy a rádiót és fogyasztást nézzük
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #203202 üzenetére
Nem írtam, hogy rossz, sôt, én elégedett vagyok vele, fôleg Dublin és olasz közlekedés után.
A fejlesztést úgy értem, hogy az így megnövekedô igényt elégítsék ki.tboy93, a vidéki menjen be autóval, gyorsabban bejut, ha a fôvárosi lerkaja az autót.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
válasz MC Pite #203202 üzenetére
Igen, elég jó. Szerintem a gond az, hogy nem jön ki a város széléig a kötött pályás közlekedés sok irányból, és emellett nincs megfelelő P+R sem.
Én a XVII. kerületben lakom, innen a keleti jól elérhető lenne az elővárosi vonalakkal, még parkolási lehetőség is van, de ez a Miskolc-Bp. vonal kb. a legkiszámíthatatlanabb, 30 perc szórása simán van a várakozási + menetidőnek (utóbbi tisztán 23 perc kéne legyen kb), ezért én is autózok inkább.
De más irányból támadva, pl. M3 bevezető, Váci út, stb. reggelente már a nullástól teljesen beáll. Ide kéne kihozni a kötött pályát, normális, biztonságos parkolással, és akkor szerintem sokan átülnének.
-
ngaba
aktív tag
válasz MC Pite #203400 üzenetére
"Ellenben nyáron 130al nem
lehetajánlott menni az inkább télies/télies 4 évszakossal autópályán"Hát ez így ebben a formában azért erős túlzás. (Megfelelő követési távolságot kell tartani, ahogy mindenkinek. Egyrészt reakcióidő, másrészt nem tudhatod, hogy az előtted menő autón milyen fék + esetleg UHP gumi van-e.)
-
tasiadam
veterán
válasz MC Pite #203400 üzenetére
Akkor inkább a nyárias lenne a nyerő, mert ha lehet haladni szépen, akkor inkább arra legyen képes, téleg meg jobb esetben nincs hó az úton, vagy nem tud gyorsan haladni senki.
Jelenleg van egy 16" nyári és egy 15" téli rajta. Blizzak asszem a téli, de olyan idős mint amióta megvan az auto. Olyan 5-8 év közötti. Profilmélysége és puhasága még jó, de öreg. A nyári az mindenképp cserés, 5mm körül lehetnek, de több évesek azok is. Aztán ha már cserélni akarom mind, akkor nem viszem hogy meg lehet állni 250e ft alatt, plusz szerelés és tárolás is mellé jön.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #203499 üzenetére
Hiába francia, nekem sokkal jobban bejön, mint egy azonos kategóriás fauvé. Kombinak nagyon szép hátsót formáltak, a belső is sokkal jobban él, mint a németeknél.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival!
- Új bontatlan Brother eredeti laminált 24mm szalag TZE-251 fekete alapon fehér felirat
- Gorenje HZS 3366 kombi hűtő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs