-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Declare
őstag
Ha kicsi a ccm sok a lo, akkor az a baj, mert az nem normalis
Ha nagy a ccm es keves a lo az a baj, mert röhej
Ha van turbo az a baj, mert az ördögtöl valo (erdekes, szivo dizelt senki nem akar , csak a benzinnel van a baj)Kihagytam valamit?
Ok a 6 henger / 8 henger hangra gerjedöket megertem az tenyleg pech, hogy igencsak csucs autok kivaltsaga lesz....mondjuk azert az elmult 20 evben sem 6/8 hengeres autok rohangaltak az utakon....es az hogy levaltjak az 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 motorokat turbosra, nekem semmi bajom. Azok turbo nelkül sem szoltak szebben, mint turbosan, cserebe nem is mentek. A turbos tesoik legalabb rugalmasak, a mindennapokban praktikusabbak....az meg hogy egy vw polo orraban nem egy 4 hengeres 1.4 üvölt, hanem egy 3 hengeres 1.0......hat en nem erzem vilagvegenek
-
zack
nagyúr
+1
Szívó 2.5 V6-nál sem hozna sokat. Nem is csináltatom meg. A TDCi-k viszont megtáltosodnak tőle.
Nem is beszélnek rá, mondják már az elején, hogy nem lesz sokkal jobb, pedig ez nagy ccm.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
lenko
aktív tag
Lehet, hogy csak 5% lehet 7%, mind1 is. A pénzkidobás állítását megcáfolom 2. autómmal, hogy van ez?
A Passat pont használható lett, már 2e-s fordulaton jobban megindult(picivel) mint előtte 3 v 4e fordulaton. Tehát teljesen használhatóvá vált, nem kellett szétpörgetni, és akkor sem történt semmi előtte magas fordulaton. Gondolom az is mellékes, hogy a 9l átlagfogyasztásból lett 8l. Ja, és attól , hogy te nem tudsz mutatni, nem is létezik?[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Nem derült ki semmi, nyilván nem azért kerül 2x annyiba a turbora megírás mint a szívó, mert egyszerűbb, a kóklerokra értettem ezt...
Miért állítanék valótlant? Így volt, és kész. Lehet a gyári Sw kezdeti szar volt 97-es korai gyártás, nem tudom.
Már megint ez, hogy nem lehet mint egy turbosat.
És akkor mi van? Nem lehet megelégedni 5-10 + lóval és 0-5,-1l f. csökkenéssel, csak azzal ha legalább +30-40van?Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
A placebo sokszor nagyon sokat szamit Lasd az e46 316i ben jampizo embereket, akiknek a propelleres emblemara van merevedesük, vagy az iphone juzert, aki az alma logo miatt erzi magat egy kivalasztott kaszt reszesenek, vagy a TC n tesztelt "tuningboxnak", ami kb azt csinalja, hogy jobban benyomja helyetted a gazt es ezelatal azt erzed, hogy az eddigiekehez kepest jobban gyorsulsz
ez meg a végsö elkeseredes
-
Declare
őstag
Nem tünik rossznak , bar baromi draga es a megadott fogyasztasi adatok....vagy nem jok, vagy egyaltalan nem nagy durranas
508 peugeot dizel hybridböl viszont dömping van mondjuk peugeot akkor sem kellene, ha ingyen van, de legalabb van
-
Skillet
addikt
nekem az autó 98+os, 100ast szoktam tankolni. eddig úgy tűnt, az omv egész kellemes, de egy ideje sokat fogyasztott a vas. kipróbáltam shell-t és mol-t is, úgy tűnik, hogy a mol kútnál tankolt 100-assal fogyaszt a legjobban. az omv és a shell semelyik benzinje sem működött jól. ja és nem pár deci fogyasztás különbségekről beszélek, hanem literekről. többi kutat nem néztem. anno lukoil 95-össel 10 helyett 15-öt fogyasztott a gép
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Declare
őstag
Jo is, en is ott tankolok ha utba esik, aztan shell, aztan Mol (mondjuk a mol benya az jo, de dizelben pl a premium sem hozott semmi erezhetöt a kocsimon).
Csak azert irtam, mert MunezXBK szokott ugrani erre az OMW dologra
(#32214) TaaT oks. Amugy miert? Parkolasnal is jo, a vezetesi kulturat tekintve, meg ugyancsak....itt is volt akinek este beletolattak az autojaba vagy befekeztek elötte parasztsagbol az autopalyan stb....
-
Qru
MODERÁTOR
Haha, jogos! Megnézném hány fehérgalléros kezdi el a motortérben böngészni a biztosíték táblát, hogy akkor melyiket is kell kiszedni, hogy lekapcsoljon a középső difi...
mod:
EQMontoya: Mert ha hátul kisebb méretű a kerék mint elöl akkor nincs különbség?! Ok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Asszongya, nézzük végig alaposan ezt a hozzászólást:
<fröcsögés> <általánosítás> <általánosítás> <fröcsögés> <fröcsögés>Sok hozzáadott érték volt benne, no!
Épp Amerikában adtak el pár tízezer "benzintemető" Teslát. Szóval ez már nem a hetvenes évek! Ébresztő ember, Kádár már halott!
Same rules apply!
-
lenko
aktív tag
Pl.? Én eddig nem tudok róla. A vezérlécsere húzós, de nálam többet sosem kell cserélni, így már nem is sokkal drágább mint 1.6 szíjas lenne. többi dolog kb. megegyezik, ja üzemanyagszűrő nem 1500 hanem 2500, mert ebbe komolyabb kell. +facebook G4 adok veszekbe mindig bontanak, jelenleg is van vagy 2-3 db komplett motor eladó.
(#33328) EQMontoya
Hibás adatok. A helyes 205/3200 6000RPM. Az enyém 220/3200 6200RPM
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Az 7 éve volt. Ráadásul az még a 150lovas volt haverodnak. Ha összevetem az általam linkelt pdf-el a 170lovasat, azért vannak módosítások itt-ott, gondolom így kiforrottabb lett.
Most minden van hozzá. Nem csak angol autóból, jelenleg is van 100e-ért a 170lovas komplett motor váltóval mindennel 1ütt a beszereléshez, és még autóban van.
Kuplung pedig 70e a sachs(ÚJ), de még bírja bőven.(vezérléscserénél megnézettem, ha szar lett volna az is csere, de minek cserélni, ha mondjuk elmegy még 2-3 évet)
Lángnál veszek mindent, vezérléscseréhez is volt minden másnapra, igaz nem 5perc alatt találta meg a lomokat hozzá haverom a rendszerben hanem 20perc, kb. ennyi.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Pl. Cseréltettem generátor szabadonfutót, először úgy tűnt szívósor levétel, vagy klíma le, hogy kijöjjön a generator. Aztán elég volt a klímát csak félretolni,és kijött, így nem szökött el a gáz sem.
Vagy a hosszbordás hajtja kívül a vízpumpát is, ha behal nagy kaland. Mobile.de-n sem sok van, vagy 10-15db összesen 170lovasból. Van amelyikbe 350e km van, valahogy csak eljutott oda, de nagyrészük 170-190e km között eladó, mert senki nem akar ott vezérlést cseréltetni, ottani munkadíjjal aranyáron van még nekik is. Enyémbe van 150e én azt gondolom 250e-ig hiba nélkül fog menni, ahogy használom és cserélem a kötelező dolgokat. Utána meg úgy is eladom.Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
A zindex hagyján, szerintem az még mindig nagyon random, a gyalogosengedés már javul. De! A buszsávosodás egyre gyakoribb. Azokat konkrétan lerúgnám az útról, kulcsot elvenni és járjál bmeg busszal ha ennyire tetszik a sávja... Vagy álljon meg minden megállóban, és kérdezze meg az ott állóktól, kit vihet el valameddig!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
z123456789
addikt
Az a kemény.
(#34783) TaaT
Hiába, stílust nem lehet pénzen venni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- NVIDIA® driverek topikja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Hálózati / IP kamera
- Diablo IV
- Amazon Kindle
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Inspiron 3140 - Királyunk ajándéka
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs