-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz gooool #27874 üzenetére
mindent, amit leírtál most, amiket korábban kigondoltál, hogy szerinted csere, azt csináltasd meg máshol.
(#27887) bitpork
nem hiszem, hogy ez jó példa volt
sokan viszik azt, amit szeretnék, ha bekerüljön. én is van úgy, hogy viszem. persze van, amit meg nem.
ne legyen már gond. kérje meg az árát a cserének, ahogy ő gondolja és letárgyalják.
egy normális szerelőnél ez sosem gond!(#27884) xcds
vannak azért lelkiismeretes szerelők, csak meg kell találni őket. az enyémmel szerencsém van. csak szökő évente ér rá, lassan
de ha ő azt mondja, kicserélte, akkor az ki van cserélve.
és oda is nem egyszer vittem az olajat, motorba, váltóba, difibe, ayc-be...[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
#94529552
törölt tag
válasz gooool #27902 üzenetére
Egy szervizben evidens lenne, hogy az ott dolgozók max. kedvezménnyel kapják az anyagot(kb. beszerzési áron, de ha magad viszed, azzal sincs gondjuk), és a munkadíjra is tisztességes kedvezményt adjanak nekik. Tudok olyat, ahol ilyen formában működött a dolog, pedig márkaszerviz volt. Nem hiszem, hogy ezt ott nem lehetne megbeszélni.
Az ilyen fusizóknál meg az a legjobb, ha jelen vagy a munkálatoknál(tudom nincs rá időd, de másképp meg mindig így járhatsz), és akkor nem felületesen végzi el a munkát, meg a felét kihagyja, elfelejti. Nem hiába kötelező a szervizeknél az írásos munka megrendelés, azt nem lehet felülbírálni például, hogy teljes fékolaj és fagyállócsere, egy gyors utántöltéssel. -
válasz gooool #27913 üzenetére
Így van, nincs ezzel baj a szerelőd paraszt volt.
Én is találkoztam már ilyennel, meg olyannal is....nyilván ahhoz megyek, ahova vihetem az általam vásárolt alkatrészeket.
Viszont volt olyan, aki azt mondta, hogy nem rakja be az általam hozott alkatrészt, mert csak amit ő vesz azt szereli be. Viszont ezt elmondta az elején és ennyi.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
w333
félisten
-
Skillet
addikt
válasz gooool #28231 üzenetére
nincs osztott második hely. te vagy a 2. ott van a hsz-ben... nem? deee, most néztem meg, ott van az!
ilyen a magyar. akkor is reklamál, ha egy döntés őt hozza ki jó szituációra(#28233) gooool
a digót gyakorlatilag lehetetlen lett volna lenyomni. missönimpászibó. 85 körül 3ezernél? maradjunk annyiban, hogy ne is akarjuk leverni. így is már sírhat a szánk a fostos kis rövid váltóáttételünk miatt, nem kell ennél is rövidebb. kb olyan, mintha valaki rövidebb répát akarna. ne máááár[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tresh
addikt
válasz gooool #28340 üzenetére
Ha motortartóbak lesz a ludas akkor azt könnyen ellenőrizheted. Fogsz egy jó képességű másik emberkét magad mellé a motorháztetőt felnyitod odaállítod a kocsi elé. Te pedig behúzott kézi mellett egyebe rakod a gépsárkányt és szépen emeled a pacskerod a kuplungról (csúsztatod) ha a kolléga látja hogy a motor ki akar "esni" (túl sokat mozdul bukik előre) a helyéről akkor bak gond.
-
EQMontoya
veterán
válasz gooool #28430 üzenetére
Hogy sikerült lerobbani, nem vette a fokozatot?
Egyébként simán elképzelhető, hogy a kretén előző tulaj csak a kuplungtárcsát cserélte, de a munkahengert visszarakták, így most lehet megbontani megint. De akkor megspórolta egy üveg jó whisky árát. Megérte... Nem.Same rules apply!
-
TaaT
veterán
válasz gooool #28434 üzenetére
Ne vedd "basztatásnak", én sem néztem meg a fékeket amikor megvettem, valszeg csak a szerencsén múlt hogy kb 80%-osak voltak.
Amúgy fingom sincs mi baja lehet a kocsidnak de simán el tudom képzelni hogy 100e alatt megúszod a fékkel együtt, az meg valljuk be nem kéne földhöz vágnia senkit aki autót tart. Hiszen a Milyen autó vegyek topikban mindig azt szajkózzák az emberek hogy maradjon della akár váratlan javításokra, karbantartásokra is.
Munez: A legjobb vásárló, kivéve ha rövid időn belül visszajön a családdal és követeli vissza a pézt.
focvis: A porvédő miatt szerintem semmit sem érne
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
w333
félisten
válasz gooool #28434 üzenetére
Áááá ... mindkét féltengely egyszerre ? kizárt !
Ha be bírod rakni sebességbe akkor a kuplungot is kizárnám !
Én utoljára ilyen hangot akkor halottam amikor fater Peug 505 kardántengely eltört és csak forgott a kardántengelyvédőben (de ez is kizárt mert első kerekes)
Nem akarok vészkárogó lenni, de nem lehet hogy a váltó esett szét ! vagy esetleg a jobbik eset hogy a Differenciálmű adta meg magát !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gooool
őstag
válasz gooool #28443 üzenetére
Végre sikerült ránézni, van annyi mázlim, hogy a szerelő kollégám 12 éves Renault tapasztalattal rendelkezik, így 3 perc után tudtam hova kell nyúlni.
Egy jobbos féltengely kell, mivel a váltócsatlakozásnál a fogakat elnyalta (a gyári zsírozás kimegy belőle idővel és fém a fémen elnyalódik. Ami a váltó felől van az nagyon kemény anyagból van, de a féltengelyé kevésbé.). Azt mondta típushiba, szóval ne lepődjek meg, 28 a féltengely, lehúzza a régit, felmegy az új és kész. Én hiszek neki, remélem tényleg csak ennyi lesz, mert akkor megkönnyebbülök picit.SzlobiG:
Anyum gyári hátsó lámpája is ilyen, van hogy áll az alján a víz és lötyög...[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
EQMontoya
veterán
-
SzlobiG
félisten
válasz gooool #28445 üzenetére
Hátsóval nekem nincs baj, csak ez a rohadt köd lámpa kb két éve cseréltem, mert a gyári kapott egy követ és berepedt. Aztán ezt az utángyártottat vettem, de ennyit ér már az eleje óta párásodik, viszont ennyi vizet még nem láttam benne. Lesz időm szét szedem azt beragasztom...
-
gooool
őstag
válasz gooool #28457 üzenetére
Kész az autó, egy jobbos féltengely fogashenger és féltengelycsapágy lett cserélve, munkadíjjal együtt 15-ből kijött.
Fizetés után pedig komplett fékszett, mert igencsak szarok a tárcsák, a betétek rendben vannak, de hát azzal sokra nem megyek.
Meg a fagyállót kell feltölteni, mert minimum szint alá került. Fehér füstöt nem látok távozni a szerkezetből, szóval csak nem hengerfej.Üdv, Balázs
-
w333
félisten
válasz gooool #28656 üzenetére
Hasonlóképpen jártam én is ... még tavaly ősszel kivettem a ventilátorkapcsoló hőfokjeladóját aztán nem mertem nagyon durvám meghúzni (és ilyen 2 hetente látom hogy hiányzik 2-3dl víz) zseblámpával körbenéztem, és naná hogy a hőfokjeladónál éppen csak szivárgott, meghúztam erősebben (persze csak módjával) azóta nálam tökéletes és nem fogy a víz
Érdemes lenne körbenézni, lehet te is megtalálnád hol szivárog !
Apropó ... beltér szőnyeg sehol sem vizes ? mert ha igen akkor esélyes hogy a fűtőradiátorból szivárog a víz !
TWR -el sincs semmi baj, én még nem halottam róla semmi rosszat
Mondjuk ezek az ATE tárcsák is nagyon jók, és ha jól tudom akkor nem is rozsdásodnak (csak kicsivel drágábbak)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz gooool #28793 üzenetére
Ennyiért veszel, na jó picit többért BT kihangosítós fejegységet, és nincs + cucc az autóban.
2008óta használok ilyet, enélkül már el sem tudnám képzelni.(előtte sem vettem fel autóban, mert mindig zsebben felejtem a telot, és lusta vagyok kivenni)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
w333
félisten
válasz gooool #28911 üzenetére
A napokban kérdeztem ugyan ezt tőled ...
Akkor még azt írtad hogy csont száraz a kárpit !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zack
nagyúr
válasz gooool #29598 üzenetére
Szerintem a régebbi autók szerethetőbbek. Elsősorban azért, mert becsüljük őket, hogy ennyi idő után is kiszolgálnak minket, nem hagynak ott sehol, nincs benne túlbonyolított elektronika.
Másodsorban pedig, akinek fontos az autó, és meg tudja venni, és fenn tudja tartani azt, amit a pénztárcája enged, annak nyűgjeivel együtt, becsüli, szereti, hiszen az övé. Legyen ez egy 200k autó, vagy egy 2M.
Szerintem korosztály kérdése is. Én 37 éves vagyok, és azt "hoztam" magammal, hogy lelkiismerettel, odafigyeléssel, mindig meg kell becsülni ami van. A fiatalabb korosztály (tisztelet a kivételnek) már másképpen gondolkodik, sok esetben nem maguknak köszönhető, amit elértek, és mivel a felelősség mint olyan nem tudott kialakulni, így nem is becsülik amit a szülők eléjük tettek, elértek nekik.
A motoros szerelem 1998-ban kezdődött, amikor örököltem egy veterán MZ ES150/1 Trophy-t gyári állapotban, mindössze 5000 futott kilométerrel. Kitoltam, letakarítottam, szervizbe vittem, és fülig ért a szám, hogy van egy motorom. 2 évig használtuk, Soha nem hagyott ott sehol. Lassú volt (110km/h volt a vége), nagyon retro (a fiatalabb korosztály kiröhögte a BKV-n ülve), az idősebbek, akiknek része volt a motor, térde estek, körbeálltak, és a fiatalságukba merengve sztorizgattak, mennyire jó motorok voltak. Aztán 2 év után kezdett kicsi lenni, egyre sportosabban vezettem, és végül a Hungária Körúton kaptam egy hajtókar törést. Megcsináltattam, és eladtam fájó szívvel, mert a felújítása sem lett tökéletes.
Aztán a japán korszak már más volt. Nem volt érzelmektől mentes, de köszönőviszonyban sem volt a CB, FZR1000, YZF1000, GSXR1000 hiper-űr technika, a régi, veterán Trophy-hoz képest.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz gooool #29609 üzenetére
Így tanulod meg értékelni, azt amid van, és ez által hogy ilyen vagy, ezt a mentalitást tovább adni a leendő gyermekeidnek.
Azért ez az E500....
A "tudjuk kiknél" még új korában sem volt ilyen állapotban egy sem. Messziről látszik, ki az aki villantósnak vette, és baxott rá költeni. Volt itt egy "tudjuk kik" által járatott W220 S500 a közelünkben. Csak jártak, és jártak vele, amortizálódott, látszik hogy a benyán kívül semmit sem kapott, azt is ritkán. Aztán 3 sarokkal lejjebb láttam az út szélén rommá törve, ahol hetekig mosta az eső...Nem ezt az életet érdemelte.
(#29610) trassher
Én azt mondom 2.5 V6.
Az 1.8, 2.0 benzinesekkel több a nyűg, és minimális a fogyiból adódó difi. Pályán 10,3-11,5, városban 10,8-11,5. Nyáron városi dugóban, klímával 13,5.
Szerelni nehezebb, mindenből több kell, és drágább is. Gyertya, gyújtáskábel, motor specifikus alkatrészek.
De a kis ccm jóval nyűgösebb. 2.0 benzines is jó lehet, mindegyik verziónak a titka, hogy gondozott legyen.
TDCi-t gondolom nem akar. Ne is akarjon. "Pénztemető".[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen