-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
-
zack
nagyúr
válasz SzlobiG #27844 üzenetére
Vilagitas.eu-n, a Cool Blue-t megkaptad volna 32k/pár áron, és az tuti eredeti. A 4300k Night Breaker nekem bevált, a fényereje parádés.
Cool Blue szép, csak mivel kékes, így fényerőben kevesebbet tud.
4300k a gyári standard színhőmérséklet, nem mellesleg "látni és látszani" akciót játszanak a kékek 1 hónapig, és nem biztos egy kékes xenonnal okos dolog kitűnni a tömegből.
Dekoratív az 5500k, de inkább maradtam a melegebb fehérnél.A LED témához csak annyit, hogy oda speciális lámpatest is kell, nem csak minőségi LED. Szerintem a LED nem lesz prémium. Marad a xenon, amit levált a lézeres technológia. Azt hiszem a BMW I8-ban debütált, és brutális amit fényerőben tud.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
Skillet
addikt
válasz SzlobiG #28387 üzenetére
Hmmm. Fura, hogy a felnit ennyien mondjátok. Akkor biztosan lehet benne valami. Nem tudom, talán felújítva jobban mutatna, nekem a lelakottságán kívül az a bajom vele, hogy a pofája miatt nem tűnik 17"-osnak, hanem kisebbnek. Ja, meg az is, hogy csak 7" széles. Így már a 215-ös gumi sem a legszebb rajta és 225-ös a terv
Jobbos, belpiacos.(#28389) tboldi
Értem. Nekem bejön. Nem tudom miért, de számomra már összeforrt az autóval, de a legelején sem volt bajom vele. De tényleg ízlés kérdése. Viszont tetszenek az olyan galantos képek is, ahol jr11 szerű felnikkel vannak fotózva.
Work emotion-ból melyik? Te37 volk nekem határozottan nem! Nem is gondolkodnék benne. Havernak van ilyesmi, rota grid a civic-jén. Sosem tetszett. Ezért is mondom, ízlések és pofonok.(#28390) Qru
Szerelőm ma is emlegeti, hogy amikor az autó még csak gondolat/terv volt, állandóan basztattam amiatt, hogy majd át kell mókolni balosra szegény mennyit hallgatta. Eleinte még győzködött, hogy hozzá fogok szokni hamar, később már rámhagyta és csak bólogatott: peeeersze, át lesz szerelve, nem lesz semmi baj!
Aztán a vas megjött. És bizony kellett vele menni 1000 helyre. Szerelő, alkatrész, viszgáztatás stb stb. Aztán azon kaptam magam, hogy ha fizetnének érte sem szereletném át balosra.
Ezek különleges jdm vasak. Sosem b@sznék meg egy ilyet azzal, hogy átrakatom a kormányt.
Semmi baj sincsen a váltással. Az ember annyira megszokja, hogy ha átülök egy balosba, egy-egy szituációban az ajtónál akarom kapcsolni a következő fokozatot érzem, hogy nincsen ott és megtalálom a helyén. Mindig közepén van, nem vész az el.(#28391) MunezXBK
Nem para. A legneccessebb, amikor a parkoláshoz kell jegyet elvenni a sorompónál de már azon is csak nevetek.(#28395) xcds.
Az előzés mindenkinek a vesszőparipája. Pedig semmi baj sincsen ezzel sem. Az út nem mindig nyíl egyenes, ha nem kapkodsz, hanem tudsz várni kicsit, akkor egyszerűen olyankor előzől, amikor biztos vagy a dolgodban. De szerintem ezt nehéz megérteni annak, aki nem vezetett többször is jobbost.
Amúgy én keveset megyek olyan helyen, ahol 2x1 sáv van. Ha mégis, akkor is eléggé ritka, hogy előznöm kelljen. Nyugodt tempóban szoktam közlekedni.
De meg lehet oldani. Ki lehet látni, ha meg valami batár dög van előttem, akkor picit lemaradok, kinézek, ha jó, akkor letaposom
Közel 5 év után azt tudom állítani, hogy biztonságosan lehet itthon jobb kormányos autóval közlekedni, ha valaki nem idióta. Ha idióta, akkor meg balossal is megcsinálja a kutyafittyet!Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
w333
félisten
válasz SzlobiG #28453 üzenetére
És az első ködlámpának nincs egy hátulja ahol berakod az izzót ?
Ott van egy szigetelés is ami ha nincs normálisan visszarakva akkor beázik ... nagyon sok ilyet láttam már, első fényszóróknál is hogy véletlenül nem rakják vissza a szigetelés és csodálkoznak hogy párásodik és ázik az egész lámpatest !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zack
nagyúr
válasz SzlobiG #28541 üzenetére
5500K vs 4300K közötti különbség több tényezős. 4300K 3200 Lumen, 5500K 2800 Lumen környéki fényerő.
4300K-val jobban látsz rossz időben (eső, vizes aszfalt stb), és elméletileg hamarabb is észleled a hirtelen látótérbe került veszélyes szituációkat (kilépő emberek, vadak, idegen tárgy az úton stb), kevésbé fárasztja a szemet.
Az 5500k előnye hogy az útburkolati jelek feltűnőbbek (már ahol nincs lekopva), jobban néz ki, feltűnőbb, így a közlekedés többi résztvevője hamarabb észlelheti.
5500k egyébként szerintem még pont optimális határeset.
A lényeg, hogy neked bejön.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz SzlobiG #28549 üzenetére
Néztem videót a Cool Blue-ról...Azért jóval kékebb, mint a Night Breaker. Bár a dobozára hideg fehér van írva.
8000K tompított
8000K refi
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #28638 üzenetére
Nem egészen gyári fej, de kifejezetten ebbe gyártott kínai fejről van szó, Bluepower BLP-840 a pontos típusa. Összeálltunk még tavaly előtt index forumon és vettünk 5-öt, így roppant jó áron adta a fickó. Igaz volt szívás, mert a Canbus adapterek rá 1 évre érkeztek meg, ugyanis anélkül nem működik a fejjel a kormányvezérlés és a gyári tolatóradar, de azóta ok vele minden.
De egyébként ráköthető a gyári, liftes kijelzőre is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #28864 üzenetére
kolléga a tdci mondeon-ján nyert meg egy 300ezres felújítást az okos gázolajjal... mondom megérte, spóroltál vele 50ezret, de fél év alatt taccsra is tette a kocsit. azóta nem csak gumit fújni jár a benzinkútra
egyébként nem fillérbaszásból, hanem nettó ostobaságból tankolnak ilyen helyen. a szerviznél már a kettő keveredik... -
zack
nagyúr
válasz SzlobiG #29011 üzenetére
ECU lehet cserés lesz. Az se 2 fillér, még bontva sem.
Az a baj, hogy mindenki jóhiszemű, és gyanútlan, és vele semmi sem történhet. Amikor pedig megtörténik, csak pislog. Rendelésre kellett nekik, és még lehet, hogy a színkód is stimmelt, ezért voltak ennyire ráállva. Mert egy új S63, S8, M5 lekövetése még okés, mert nagy értékű, megéri nekik sok időt beletenni.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
válasz SzlobiG #29062 üzenetére
kgfb névre szól. Ha felhalmozta, akkor a tulajnak kell helytállnia. Az autót lehet értékesíteni de szerintem elég nehéz lesz találni vkit akinek beveszi a gyomra hogy azért van kivonva a forgalomból mert kötelezőt nem fizetett.
Szerintem az új tulaj saját kgfb-vel rendelkezik és nincs mit behajtani rajta.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
w333
félisten
válasz SzlobiG #29274 üzenetére
Ez nem gáz felakadás ... olyan nincs, ilyen már történ velünk faterom régi Pug 505 (2.5 GTD) hogy elszált a magasnyomású pumpa és ilyenkor nem lehet leállítani csak ha leveszed az akku sarut (padlógázzal megy) szerencsére nem lett semmi baja (magasnyomásút kellett cserélni, egy Mitsubisiből pont passzolt hozzá)
(#29280) SzlobiG
Bocsi, azt nem is figyeltem hogy idézőjelben van !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #29747 üzenetére
Mik voltak a problemak 2000 tajan? A futomu nem allja meg a helyet, mivel itt is ugyan az igaz, mint amit TaaT irt a VW-re, ha darabonkent csereled az elemeket, akkor mindig szar lesz valami (ez az olcso szar futomu elemekre hatvanyozottan igaz).
2.0 JTS, jogos, belenezel egy Alfa forumba, akkor szidjak rendesen, a TS-ek csak kenyesek, ha megkapja az alap dolgokat, akkor nincs baj veluk.
Dizelek kifejezetten jok.Nem vagyok elfogult fan, ha szar szar. Engem az csesz fel, amikor valakinek meg sosem volt, csak hallotta es szidja, mert szidni kell. Masodsorban elhangzik itt tobb mas marka modelljeinek a hibaja is, ezt ne azt ne, ezt ezzel a motorral abbol az evjeratbol ne es igy tovabb.
Majd hirtelen ugyan olyan problemakkal egy Alfa szar lesz.
A sokszor meltatlan szidalmazas bosszant, nem az alany.
A csaladban es tobb masik rokoni csaladban evek ota olasz autok is szolgalnak (20-25 eve) van amelyikkel szivott a tulaj (Thema 2.0 Turbon meghallt a turbo tobbszor is).
De azt latom, hogy aki nemetet vagy japant hasznal, az is ugyan ennyit "sziv" csak massal.
Haveromnak nincs meg egy eve a 6-od Mazda, de a vetelarat mar rakoltotte. Masik az Octaviara koltott egy raklappal, mindig szar valami, hol az elektronika, hol nem megy rendesen az auto.
Pug 406-tol alig vartak, hogy megszabaduljanak, Ceednel (elos gen) apro elektronikai gondok, ablakfutes, radio, feklampa stb, stabilizatorrud csere tobbszor is.Ezeknel es a tobbi hasonlo mellett sem kellene becsukott szemmel elmenni, csak amig az olasznal mar keresi az ember, hogy mibe kothet bele, hiszen ugyis lesz valami, addig masnal jon egy legyintes.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
zack
nagyúr
válasz SzlobiG #29958 üzenetére
Nekem valahogy az mk4 szűk belül.
V6 ennyi. Sőt. A többség azért még többet is szürcsöl, nem kiugró a fogyasztása V6-hoz képest.
De az a morajlás...Minden fillért megér.
Nem mai autó, de azért az utakon komoly tekintélye van még mindig. Ehhez hozzájárul a xenon, és a szigorú pacek. De jobb áron nincs univerzálisabb autó, ami ha kell családi sedan, ha pedig sietős, akkor kifejezetten sportos. Futóműve remek nagy tempónál is.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
lenko
aktív tag
válasz SzlobiG #29975 üzenetére
Fater is 80-90% városban jár, igaz 10km a táv, de 50 felé nem nagyon tud gyorsulni(Miskolc)
1.9pd be beletekert 190e km-t. 2x votl kuplung, és lendkerék csere. Ez ~400e.
Most ugyanez csak 2.0 CR DSG, 120e van benne, és 100e-el vette. Majd az idő eldönti megéri vagy sem ez a felállás.Az embereknek fáj az igazság!
-
deicide
veterán
válasz SzlobiG #30098 üzenetére
Pici öröme volt, mire azt az egy másodperc késlekedést visszahoztam, aztán görbülhetett le a szája. Nem láttam a hátulján jelzést, hogy milyen modell lehet, annyira meg nem értek az Audikhoz, de hogy diesel volt, azt a füstből sejtettem.
MunezXBK: Ezek színesítik meg a napokat, nem?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
brumi1024
veterán
válasz SzlobiG #30214 üzenetére
Golf VII GTI, 2.0 TSI 220 PS, 350 nyúlmókus.
Szerk.: Ez dízelesebb.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen