-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MC Pite #208878 üzenetére
Itt anno a Jumper kapott bontott géptetőt, annak is az egyik sarka hajlott el kicsit út közben. Utána már kocsival mentünk bevásárolni, Golfba pont befért a magasított hátsó ajtó is
Fekete szárny ötlet tetszik, ha tetőablakos és a lemez is fekete fóliás (nem tudom, melyik volt ilyen a háromból). -
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #208898 üzenetére
Nem feltétlen túmács, karbon kerámia fékes, semislick gumis 510 lovas RWD coupé ritkán van otthon jávorszarvas teszten. Nem tudni voltak-e melegítve a gumik (már az UUHP Eagle F1 SS-en is érezhető ha nem kapott melegítést, ez meg már trackday gumi) és hogy az aktivált DSC pontosan mit jelent (10 fázisban szabályozható).
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #208950 üzenetére
A Vezess.hu-s tesztet olvastam róla (a TC-t bojkottálom a blokkolós lépésük óta). Az ajtóbehúzó nekem nem tetszik de a 2 küllős kormány nagyon oldschool, anno a 120L-ben is olyan volt.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #208950 üzenetére
Jaja, egy jó kis háromhengeres turbós motor imádná 900km-en át a városi hideg üzemet és araszolást. Meg a szerelő is, aki majd javítja.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #208970 üzenetére
Gyorsan vegignezve a konkurencian nagyon nem tunik magasnak a 208, inkabb in general magasak a kisautok. Aktualis Polo 1mm-rel magasabb (verziotol fuggoen, gondolom GTI alacsonyabb), Clio 2 centivel alacsonyabb, Fiesta 2-4 centivel magasabb, Ibiza 1,5 centivel alacsonyabb, C3 magasabb.
-
-
veterán
válasz MC Pite #209158 üzenetére
az elejen amennyire feltem ettol, annyira kezdem elegedni. egyreszt a golfban meg amit areo beszurt kepet azok szerint a caddyben is ott van az a haptikus (vagy milyen ) csuszka, amivel tok egyszeru a hofok allitasa. masreszt meg oszinten, milyen gyakran allitgatod a klimat hepehupas uton? en azt vettem eszre, hogy baromira nem nyulok hozza egyaltalan menet kozben (max unalombol nyomjuk vele a csardast, fel fok jobbra, fel fok balra), amikor indulok belovok valami homersekletet es helo. mondjuk ismerosokkel beszelgetve kb felgozzel gyartjakna golfokat, igy egyelore nem fenyeget a veszely, hogy egyhamar ezzel kelljen megkuzdenem
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz MC Pite #209177 üzenetére
most összehasonlítottam gyorsan a konfigurtorban, a life felszereltségekből valóban hiányzik az extra tapizós felület [link] itt gyakorlatilag csak végighúzod az ujjad a felületen, azzal állítod a hőmérsékletet, dupla tapira meg az ülésfűtést. nem mondom, hogy megegyző kényelmet biztosít a fizikai gombokkal, de a kepernyőnél határozottan kényelmesebb.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #209913 üzenetére
De full szintetikus, csak motorkerékpárolaj, nem autó, nem egészen ugyanazok a szabványok érvényesek rá.
És ez az egyetlen viszkozitás, amit a Honda megengedd abba a blokkba.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #209919 üzenetére
Ezért updatelt csomó gyártó utólag az olaj előíráson csak azt nem szokás már követni mert nem is verik nagydobra (márkaszervizbe kimegy az info).
mod:
Nem, csak vicceltem. Még nem szántam rá magam, elvileg kb +15 ló és +20 Nm-t tudnának hozni rajta.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
válasz MC Pite #209919 üzenetére
Nem szokott véletlenül ezek a szimbólumok egyike feltűnni a viszkozitás mellett?
Ha igen, akkor egyszerű a választás, olyan olajat kell venni aminek a csomagolásán szerepel.
Még olvasni sem kell hozzá, csak ránézni, hogy rajta van-e.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
BigBlackDog
veterán
-
6030D
Ármester
válasz MC Pite #209992 üzenetére
Mivel nem fogok egy teli tankot így kiautózni, így várom az ötletet, hogy tudnánk pontosan megmérni.
A kamionost még egyszer talán ki fogom próbálni, mondjuk 10-20 km-en. Amúgy tök mindegy, olyan dimbes dombos részen lakunk, hogy ma is volt minden 3,5-től 4,3-ig, szóval majd egyszer ha az Alföldön nyaralunk, esetleg döntök rekordot. Egyelőre nekem ennyi elég.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #210006 üzenetére
Gyáh, küldésre koppintottam feltöltés helyett: [kép]
Vagy indítok PiteChallenget, ami egy tankra (legalább 30 liter, vagy 400km szól a kihívás)
Szívók 1200kg felett 5,5 liter, újabb/könnyebb szívók 4,5. Turbósoknál 5 és 4 liter, dízelekkel 4 és 3,5 , hibridekkel 4l, súlyhatár nélkül[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #210007 üzenetére
Ú, ne legyek kirekesztő...
Phev benzines része mint a hibrideké, ev-k 1400kg alatt 8,5kWh, felette 11kWh.
Finomítási javaslatok jöhetnek[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen