-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #53130 üzenetére
Because $5.25 for a bushing is insane - még a csavar feje és a menet is szépen helyet koptatott magának
-
veterán
válasz Mágus2 #53873 üzenetére
Azt se tudja megindokolni, hogy miért csak fekete vagy fehér autót vehetek... ez tetszik neki. Most kicsit engedett az világos szürke irányában.
Suzukit se engedne venni. Nem ért az autókhoz.Fehéret meg én nem szeretnék még egyszer venni, annál a fekete is jobb. ( Munez megmondta előre, igaza volt)
-
veterán
válasz Mágus2 #54255 üzenetére
Furcsállom én is.
Full trutymó a kipuff, miközben szoktam nézni, hogy a DPF-es autóké fémtiszta.
Az olajszint is magas, az is regenerációs próbálkozásra vezethető vissza, nem?Az autó egy tulajos (1946-os születésű orvos-professzor), Mercedes szalonból hoztam. Nem gondolom, hogy az előző gazdája széthajtotta, vagy az órát visszatekerték.
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz Mágus2 #54279 üzenetére
Legyen egy hangulatromboló is.
Nem a nagytakarítással szokták kezdeni.
Nemrég kérdeztem meg egyik ismerőst, hogy írja már le milyen rollerre ugrott rá a nemrég beszerzett e46-ával, íme a szotri:autó: 2000/03, 325Ci (automata), 2500cm3, 141kw, 245ekm
"
szóval tavaly január végén vettem, tudtunk hogy szar a benzinpumpa, azt le is alkudtuk, oké, utána befogott a fék, akkor az összes féket felújíttattam...persze az összes olajat kicseréltem benne, a váltóban is az olajat szűrőt mindent, mert előtte kurvaszarul váltott el (autómata volt)aztán, valami kerregett a motorban, meg folyt az olaj is valahonnan, elvittem egy állítólag jó szervízbe, ott mondták hogy ki kell cserélni a láncot mert lóg, jó...lánc, feszítők görgők, olajcső, hűtőventillátor stb, minden ki lett cserélve
aztán egy szép nap mentem vele fel sopronba, pályán egyszercsak kigyulladt a kipörgésgátló meg az eml lámpa ... padlón a pedál és nem megy az autó...épp jött egy pihenő, megálltam, motor össze vissza jár, nincs benne erő. mondom fasza lesz, valahogy csak le kell jutnom a pályáról
padlón a pedál, rángat rángat, egyszercsak összeszedte magát, és ment rendesen megint ...
jó, sopronból mentem Grazba, ott állt egy hetet az autó, és mivel a klíma előtétellenállása elromlott és folyamat ment a ventilátor így leszívta az akksit...az is egy szép történet volt
mindegy, azt mondták hogy a vanos körül a dolgokat fel kell újítani mert azért jött az eml lámpa, jó...1 hónapot vártam mire jó lett az autó, sopronban voltam, onnan mentem megint grazba, aztán ausztriában a semmi közepén érzem mintha valami visszafogná az autót
megállok pár km múlva, kiszállok...látom remeg a levegő a bal hátsó keréknél...hát a tárcsa hátul vörösen izzott, jó nagynehezen visszamentem sopronba, ott kaptam egy másik autót. aztán kiderült hogy valami be volt rozsdásodva és azért fogott be csak a bal hátsóezek után, gondoltam szépen lemosom csinálok pár képet aztán mehet használtautóra...de ez se jött össze mivel mosás után megint előjött az a kurva eml + kipörgésgátló lámpa, motor remeg, autó alig megy, aztán megjavult, megint előjött
már nem baszakodtam azzal a szervizzel mert úgyis messze voltak, elvittem itt baján haveromékhoz, csak bmw-t szerelnekaztán mint kiderült, ez az autó kb soha nem volt gépre dugva, mert egy rakat hibakódot dobált és a végén sikerült megtalálni hogy az összeset az elektromos pillangó okozza és csak azt kellett volna kicserélni
persze arra is vártam 1.5 hónapot mert bontottan az egész országban nem volt, újonnan meg 200ezer körül van ... szóval ja, bele lehet nyúlni rendesen + még ha szar helyre viszi az ember szereltetni akkor méginkább .......... itt a végén le is állt550e volt csak a szerviz amit rakoltottem
1 evbol kb fel evet nem is tudtam hasznalni
Vannak biztos jok,meg ki lehet fogni a jot,csak ritka mint egy nem szethajtott vti
Amugy nekem bejott a 6 henger, mar amikor ment hangja atom jo,szepen huz meg jol js megy, meg jo vezetni ... de az accord type-s jobb
"Nem érzek késztetést, hogy valaha is bmw-t vegyek.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #54393 üzenetére
Egy közeli hegyen átvezető 35km szakaszon, sokan képesek végig egy teherautó/papi után menni 40-50el a szerpentineken. Aki meg aznap el kell érjen valahova, nem opció, hogy egy órát csinál át a hegyen...
Tavaly karácsony után, meg az 1.4 Corsammal volt a "rekordom" amikor két nekifutasbol (kanyar miatt vissza kellett állnom) 11 kocsit+kamion előztem meg, miután mindneki képes volt 40el menni utánnaDe akkor is a kedvencem, amikor a sok alföldi oláh faluban, a hegy előtti 8km egyenes szakaszon elcsapja mellettem 80-90-110el, aztán az Bucsin első kanyarjában utolérem, mert elfogyott a tudás és épp 30km/h próbál túlélni. Szerintem nem ahhoz kell tehetség, hogy egyenes úton nyomjuk a céges Fiestat 100 fölé helységen belül, hanem egy hegyi utat normálisan lekezelni...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Acheron
őstag
válasz Mágus2 #54393 üzenetére
+1
És még hegyi út sem kell hozzá, elég egy forgalmasabb főút, amin pl nap mint nap járok. Motorerő híján nem marad más, mint a gyengelábúak vagy önjelölt igazságbajnoka kresztudorok követése - ma reggel volt szerencsém két ilyen jóképességűhöz is. Ez már csak akkor jobb, ha a gyerekért sietnék a suliba, és akkor futok össze ezekkel. Egyébként revolver helyett elég egy jó Volver, azzal anno rövid úton otthagytam őket a p...ba tötymörögni -
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #54411 üzenetére
Én eddig egyszer cseréltem hűtőfolyadékot, az készre kevert Eneos -37-es volt. Viszont volt/van néhány új autó is a családban (Honda Jazz, Fiat Grande Punto, Toyota Yaris), amit mértem refraktométerrel és -20 körüli számokra emlékszem. Holnap kíváncsiságból megmérem a céges BMW-t is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
veterán
válasz Mágus2 #54257 üzenetére
Mági!
Beszéltem az autó korábbi szerelőjével; nincs (már) benne DPF, szoftveresen sincs. Ez van.
Azóta keveset használtam városban - előtte letöröltem a trutyit - most csak kormos a kipu. Ha meleg motornál állóhelyben nagy gázt adok, akkor feketét pöffent, kitartott gáznál (3000 rpm) nem látszik korom.
Ugye az az alapprobléma, hogy magas az olajszint. Az autó két hónapot állt, egész délelőtt próbálták beindítani / kiolvasztani. Rendesen meghajtani nem tudom az autót, mert először gumit kell rá venni.
Mire készüljek szerinted, nem akarom, hogy megvezessen a szerviz?
Köszönöm!
-
veterán
válasz Mágus2 #54516 üzenetére
Tegnap este vettem téli kereket, ma feldobom. Ugye kedden reggel viszem a Sziki-Carhoz.
Olajcsere előtt, a hétvégén meghajthatom autópályán szerinted? (Arra gondolok, hogy mennyire para a felhígult olaj...)
Már elég régen volt utoljára dízelem, 2010-ben - van értelme a kikormolásnak szerviz előtt? Ha igen, mekkora terhelés / rpm legyen? (Bp-Velence-Bp = 2x40 km autópálya, de mehetek akár messzebbre is.)
Köszönöm ismét!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mágus2 #54720 üzenetére
Előre néztem, nem a fordulatszámra, valóban, de tény, hogy nagyon gyorsan elpörög tiltásig.
MunezXBK: jaja, nyuszikó, ezek szerint még szűkebb a tartomány, mint érzésre gondoltam, így talán vázolhatnád, hogy mi nem fogy el.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #54756 üzenetére
napi 2 x 20 km M0 minden hétköznap, szerintem eléggé feltölti.
nem mai már az akksi, meg nem is túl nagy kapacitású.
szerintem pont feltölti a generátor ennyi idő alatt, ha nem, akkor se fogom töltögetni.
ezvanha nem indul, nem életbevágó, hogy autóval menjek dolgozni, aznap meg szerzek új akksit.
Mágus2: elhiszem mester, de hidd el, panelban nem ér annyit az egész, mintha veszek a 3-4 éves akksi helyére majd egy újat, és tudom, hogy azzal jó esetben pár évre nyugodt lehetek.
Sajnos MOLL nincs a civichez[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mágus2 #54878 üzenetére
Jézus... Egyesben rángat/remeg elinduláskor, ez volt sokunknál a tünet. Utána semmi jele (max kettesben alacsony sebességnél csúsztatva), nekem tolatáskor sem csinálta. Hogy az olaja volt-e cserélve, azt én sem tudom, de elviekben minden éves szervíznél nézik a szervizkönyvet és úgy cserélik a dolgokat (remélem).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #54886 üzenetére
Külön tartàly van a kuplung folyadéknak...
Ha jól emlékszem az egyik Honda péknél rá is kérdeztem erre.
A válaszokat már írtam.
Maradjunk annyiban, hogy kérdezni se kéne.
Bár tényleg nem ír a manual szervizintervallumot a kuplung folyadék cserére, bzk ezek.
Lehet 10 évvel a gyártás után inkább a két munkahengert akarják eladni...[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Mágus2 #54886 üzenetére
Az viszont érdekelne, hogy ez az egész rendszer hogyan is működik? Nekem egy tartály van a kuplung és fékfolyadékhoz. 1 éve kilyukadt a kuplungcsövem, elfolyt belőle az olaj, beesett a pedál, viszont a fék az működött rendesen.
Hülye fejemmel azt gondolnám, ha valahol lyukas a rendszer, akkor elmegy az összes olaj (nyilván ez elég szar dolog lenne, szóval nem véletlenül működött a fék).www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Kornel
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- DIGI internet
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- iPhone topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- GTA V
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs