-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz radi8tor #235316 üzenetére
A klíma megoldja, de szerintem marhára nem jó az autónak és neked se annyira, hogy egy 70 fokos valamibe ülsz be majd nyomatod az 5 fokos levegőt magadra hogy 21-re lehűtse az utasteret, közben a 70 fokos műszerfalra jön belül az 5 fokos levegő, élvezi ezt a műanyag, meg a napfényt is, plusz a bőr/szövet is. Szóval én javaslom, ha teheted, árnyék!
A teraszon lévő napernyő vízálló védőhuzata 7 év után konkrétan úgy foszlik ahogy akar, mert a napfény kicsinálja. Ugyanezt műveli az autóval is.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Petyyyyy
addikt
válasz radi8tor #235333 üzenetére
Az alcantara szerintem is segít, a világos szín szintén ilyen lehet.
A teoriával pedig egyet értek, én sem állnék odébb fél naponta - max odébb tolom - de régen úgy tettem le hogy a délutáni órákban legyen árnyékban inkább.Amiket írtam, én is inkább tanácsnak szántam.
(#235350) kisza25 - Ugyanilyenem van az autóban. Mobil tartót le szoktam pattintani, lehajtható napellenzőkkel szoktam rögzíteni felül és akkor a szélvédő bezárva.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
thefreeman
aktív tag
válasz radi8tor #235364 üzenetére
Ezzel még egy elég nagy baj az, hogy az albérlökre egyáltalán nem gondolnak. Sok helyen nem is lehet mely garázst bérelni mert nincs a lakóhelyhez közel. A lakás tulajok elég ritkán engednek bejelentkezni állandó lakcímre az albérletbe, így parkolási engedély sincs. Ismerős 1. kerületben lakik eddig nem érdekelte a parkolás mert úgyis 6ra ér haza akkor már nem kell fizetni. Szeptembertől naponta kellene majd fizetni 4 órát.
-
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #235480 üzenetére
Totalcar - Tesztek - Bemutató: Honda Civic e:HEV – 2022.
És már ára is van, 11 métertöl kezdödik 13 fölött ér véget.
-
veterán
válasz radi8tor #235491 üzenetére
hagyjuk mar, 12 eve ugyanaz a part kormanyoz, milyen zoldek miatt? mi az amit nem tudtak atverni a parlamenten, amit nem akartak? semmi koze ehhez a zoldeknek (akarkiket is ertesz alattuk), mert semmi beleszolasuk nincs abba, hogy mi tortenik szoval valami mas miatt nem akarjak, ami nem baj, en nem vagyok meggyozodve a szuksegessegerol, es jobban orulok ha nem bantjak a budai hegyeket.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
aktív tag
válasz radi8tor #235497 üzenetére
Igen, az önkormányzatok a legnagyobb kerékkötői, de egyben leginkább opportunista támogatói is az M0 budai szakaszának.
A jelenlegi (közel 30 éve foltozgatott) tervet mindenki ellenzi, mert nem tartott tempót az agglomeráció bővülésének területi változásaival, pl. Pilisborosjenő és Üröm között 4 sávot már csak úgy lehet behúzni, ha ott lakóházakat dózerolnak le, illetve ha meg is teszik, akkor a forgalom százak házaiba dübörög be; utóbbi igaz a hídtól Ürömig tartó szakaszra is. Egyébként északabbra sem vihetnék a vonalat, mivel ugyan Szentendre és a III. kerület között van még hely, de annak vonala akkor Budakalászba vagy Pomázba futna bele, mivel azok is teljesen összenőttek; ahogy Üröm és a III. kerület is. A legutóbbi érdemi 'temperature check' óta eltelt 20 év, és azóta az itt élők száma 3-4 szeresére nőtt. Szóval ha el is hozzák a hídtól 'Kalász mellett, utána reálisan a 'Jenő-Üröm tengelyt a nemzeti parkon át U alakban megkerülve tudnák visszahozni a solymári csomópontig.
Az istenadta nép vérnyomásást semelyik lokális potentát nem akarja feltornázni a surrogó autópályák képével; főleg, mivel ezzel igazán komolyan a III. kerület és Szentendre/Pomáz szívnak keleten, illetve a III. kerület/Solymár/Pilisvörösvár észrakon/nyugaton. Ürömnek és Budakalásznak kényelmetlen, de az 'okos' forgalomszervezés okán nem elviselhetetlen az az autómennyiség, ami 11-es és 10-es között erre jön át, t.i. a tapasztaltabbak tudják, hogy a csúcsidőszakban Pomáz-Csobánka-Pilisvörösvár-(Solymár) vonal gyorsabb, aki meg nem, az saját kárán rájön.
Amiért viszont támogatják: az ingatlanárakat még tovább tolná, ha megoldott lenne a 'kényelmes' ingázás, ami a már helyben lakók általános jó közérzetére is pozitívan hatna (mind a kényelem, mind a magasabb árak...), ahogy az is, hogy az M0 átadásával az érintett települések valószínűleg erős forgalomszervezésbe kezdenének: korlátozás, lassítás, útak felújítása/egyirányúsítása/szűkítése, stb...és ezek mind tovább erősítenék a jó közérzetet. Ugyanakkor az utóbbiakat jelenleg senki nem akarja meglépni, mert a) a tranzitforgalom úgyis szétba$$za és b) a megyei közút-kezelő kifejezetten elhatárolódik mindentől, amíg nincs alternatíva.
Röviden: a jelenlegi lokál konszenzus az, hogy az M0 északi szektora valakinek hatalmas segítség, de akinek annyira nem létszükséglet, az is óriásit profitálna. Szóval lehet csinálni...de! A híd után furják be a hegybe 'Kalásznál, hozzák ki a másik végét a nemzeti parknál, ott meg húzzák telibe a kökörcsineket aszfalttal Solymárig; csak ez ebben a formában egy nagyságrenddel drágább mutatvány.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
veterán
válasz radi8tor #235497 üzenetére
nézd, ahol egy tollvonással ki lehet semmizni önkormányzatokat, felülírni a helyi területrendezési elveket és szabályokat, ha azt egy nemzetgazdasági érdekű beruházás megkívánja, akkor autópályát is lehetne építeni, ha úgy akarják. valamiért nem akarják ezt erőből átnyomni, nem tudom miért.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz radi8tor #235547 üzenetére
Igazából a beszállítókon múlik ez, nem feltétlenül az Eur árfolyamon. Ha egy alapanyagra hiány van, akkor ott megugrik az ár, márpedig hiány van.
Pl. Kia esetén van kb. 60.000 eladott hybrid dízel, amiben kéne cserélni a hibás alkatrészt, viszont nincs mire cserélni, így bevállalják, hogy az autók kb. harmadában motort kell majd cserélni. Nekünk a meghibásodási arány 50% feletti ezekre az autókra és bár a képviselet most már abszolút segítőkész, a probléma attól még létezik és gondot jelent.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
-
Puma K
veterán
válasz radi8tor #235736 üzenetére
Azért beteg verdát használtak ehhez a meneteléshez: [link]
Mercedes Sprinter 906
Offroad verzió:
A mostani céges Peugeot Boxer H3L2 2.2 dízel 140LE/340nm fülke szempontjából egy kalap sz@r az említett Merci Sprinterhez képest ami a Boxer előtt volt... a Sprinternek a Boxerhez képest óriási méretű a fülkéje, az oldalsó ablakai és jobb szögben van a szélvédője...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
tboldi
nagyúr
válasz radi8tor #235867 üzenetére
Mert ez inkább csak vélt és nem valós probléma.
És hogy miért volt Győrben a tali? Mert vasárnapra már odaért Richard!.
....................................Benzin: Valamennyi azért csak van, szombaton telenyomtam ittend mindkét japánt MM95-tel, de tegnap is volt még, mikor a Lanciát tankoltam meg.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz radi8tor #235870 üzenetére
Az enyémről le lehet húzni a szigetelés egy részét egy cuppanó hang kíséretében, hogy hosszabb legyen a csupasz hegye. Amúgy meg eddig mindig megtaláltam a módját, hogy ott maradjon, de bowdenes fojtószeleppel meg még egyszerűbb, akkor rögzítés nélkül is megy egy kézzel.
A rendes akkuteszterem viszont csipeszes. És a lidlis árának kb. 24-szerese.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
válasz radi8tor #235870 üzenetére
Nekem olyan multiméterem van, amihez van sima hegyes meg ilyen kicsi csipeszes kábel is, sima ügy.
Pedig egy olcsó kínai szar."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen