-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #239133 üzenetére
Én is magamhoz vettem a mérőszalagot, 50 cm nekem már lazán térdmagasság, már a 40 cm is elég ahhoz, hogy a Passat küszöbén bemenjen. És ugye küszöb alatt is van nyílás az utastérbe.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
TommyX_
őstag
válasz Reggie0 #240175 üzenetére
Pontosan az európai Fiesta ST-k 182 lóerősek, 197-200 lóerőre 20 másodpercig tartó overboosttal képes. (ezek 1240 kg tömegűek)
Az amerikai Fiesta ST-k 197 lóerősek, illetve amit Te írták ugye már a Fiesta ST200 az MK7 modell ciklusnak a végéről.[ Szerkesztve ]
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #240184 üzenetére
Pont a konnyusege okan nincs tapadas indulasnal, ott veszit sokat. Neked pedig a quattro igen sokat segit a jo 0-100-on. Inkabb az lenne erdekes, hogy 60-160 kozott mik az ertekek, ha ott sincs kulonbseg, vagy lassabb a tiednel, akkor van valami problema. Szvsz.
macilaci78: pont ugy ertsd.
-
bigmasterg
addikt
válasz Reggie0 #240184 üzenetére
A Fiesta ST nem egy gyors autó, de élményben többet ad, mint egy csomó erősebb.
Főleg jó fajta kanyargós "B road"-on.
Előtte E60 535D volt, kicsit belenyúlva, 370 lóerő, 680nm padon mérve, egyenesben sokkal gyorsabb volt mint a fiesta, jobb utazó autó volt, de az ST sokkal sportosabb kis kocsi és sokkal jobb vezetési élményt nyújt.
Szépen megtapasztaltam, hogy a 0-100, élmény szempontjából semmit sem ér.
Ugyanígy a sima szívó benzin mx5, magas fordulaton tartva, széjjel forgatva is egy igen jó élmény autó. Igaz azt városon kívül már kevésnek tartottam, fiesta meg pont elég.szerk.:
#240253Reggie0:
pl a forgalmiban.
Úgy van ahogy brumi1024 írja.[ Szerkesztve ]
-
-
-
veterán
-
nagyúr
válasz Reggie0 #240370 üzenetére
Ezt jó tudni, így valóban csak az zavarhat, hogy olvasgatja, amiből max az derül ki kicsoda az üzembentartó (jó oké ez lenne a lényeg, de akkor meg kérnék számlát, ha cég lennék, nem?) szóval max csippantani kéne, amit meg a tokból is megtudna tenni. Szóval ez megint ilyen magyaros megoldás...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
6030D
Ármester
válasz Reggie0 #240370 üzenetére
A gyári qr kód olvasó nem viszi a forgalmit, de valami adatot csak mutat neki még. Megkérdezi, hogy magán vagy céges, és lecsippantja az elejét. Azon az oldalon semmi nincs a tulaj/üzembentartóról, szóval akár kamuzhatnám is, hogy magán.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szabonagyur
félisten
-
-
cOxeR
Ármester
válasz Reggie0 #240564 üzenetére
Itt az a baj, hogy reális pénzért nem lehet bevezetni dolgokat a forgalmiba. Érintett vagyok én is… van bőven mit takargatni, futómű, felni szélesség, toronymerevitő, néhány led, a többi nem látszik, egy kis légszűrő, egy módosított ecu, egy kis váltó remap… egy kis kipuff.
Egyik se szélsőséges azt gondolom, műszakilag meg sokkal makulátlanabb mint több forgalomban levő gyári azonos típusú autó. Hátsó szárnyról ne is beszéljünk.
Viszont ennek a 80-90%-a nem képes itthon pénzért se arra, hogy bekerülhessen a papírokba… nincs más út csak az illegál.
Szerettem volna pl levegős futóművet, de nincs tuv képes, egyszerűen az mar az a szint feltűnésben - összegben, amit ha kiszúrnak és vissza kell állítani anyagi csőd és már én se mertem bevállalni.
Tudom tudom a sperr, az úgyse látszik. :D
Legfőbb tényleg a viselkedés… soha senki semmit nem kérdezett tőlem Z4-el, mikor megállítottak, tény nem is vagyok a vacin se, nem is megyek a városba 200-al… nem megyek át piroson, az Andrássyn se baszom keresztbe.
Ritkán na…[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #240575 üzenetére
Hat nincsenek. Nekem az amugy gyari DRL miatt szoltak. Amikor mutattam, hogy nezd gyujtasra kapcsol es ha behuzom a kezifeket akkor elalszik (ezt azert nehez lenne utolag megcsinalni) akkor nagy duzzogva kozolte, hogy igen, gyarinak tunik. Nyapics...
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Reggie0 #240685 üzenetére
Nem, mind hülyék, mi is imádunk sz*pni azzal, hogy 80 autóra jut 30 csereautó, sőt, a kollégák se szeretnek nyugodtan aludni.
Vagy az is lehet, hogy a Kia eladott egy nagyobb mennyiséget - jóval többet, mint idehaza és eleve nincs elég alkatrész, hogy megelőzzék a nagyobb bajt. Illetve a feszítőgörgőből már gen4 van + szoftveres újraprogramozás - gyk. nyomaték csökkentés - és még mindig szar, csere után is.
De lehet inkább az előbbi, nem jönnek rá...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Reggie0 #240688 üzenetére
Valamit nagyon elrontottak a tervezéskor, de ez akkor derült ki, amikor már az utakon volt 10-100-x ezer ilyen motorral szerelt autó. Ha minden igaz, akkor központilag adtak értesítést minden flottakezelőnek, hogy mi a teendő ezekkel az autókkal - ha hangja van, akkor azonnal stop és jön a trailer érte, hiába járóképes -. Ez se jó megoldás, de elhiheted, hogy nekik sem az az érdekük, hogy minden 2. autóban motort cseréljenek az első 10.000 km alatt.
Qru: Görgő még talán lenne, de nem oldja meg a problémát, mert már többször áttervezte a gyártó, de még mindig nem jó. Sőt, ahogy írtam, szoftveresen is belenyúltak, de az se segít.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
cOxeR
Ármester
válasz Reggie0 #240673 üzenetére
Volt egy laza 5 órás áramszünet, egy markoló likvidált egy 20 kV-os kábelt… (ami miatt mindent is buktam, vezetékes net - hiába volt a modem meg a Router “online” UPS miatt/mobil net se ment mert az átjátszó eszközök is elmentek aludni…
Kicsesztem a rendszerrel, így is elég volt a töltés. Mire holnap indulok - 5 óra - újra tele lesz.
Qru
Emelnem kell akkor az üzemanyag díjamat… önköltségen nem járom be a fel országot. (sokszor amúgy azért nem tudok Z-vel menni, mert a lokalizációk nem állandóan megközelíthetőek vele. (pl.: érdei úton kell mennem egy-egy szakaszt, tuti fennakadnék, meg lezúznám az alját.
-
gergo5991
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Reggie0 #241038 üzenetére
Ha már izzítás - mióta fel lett újítva egyik előkamrás traktor, küllőre indul simogatás nélkül tavasztól őszig, hidegben kell csak izzítás, majdnem mint a TDI csak pár fokkal feljebb van a határ. Hidegben régen motormelegítő is kellett, de ott volt már minden nyűg, rossz sorrendben feltett és azóta törött gyűrű, dugattyúból is voltak gyűrűk között hiányos részek (és 4-ből 1 eltérő dugó kevesebb olaj lehúzóval), stb... Talán valami gapless gyűrű szettel lejjebb menne/tartósabb volna a könnyű indulás, nagyon szöget ütött a fejembe a dolog, következő generálnál lehet már eljutok legalább egy árajánlatig
Mai motorok - benzines fronton a pehelysúlyú, szinte tányér forma dugattyú azért viszonylag általános szerintem
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs