-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Dorian #171437 üzenetére
Xiaomi mai 70 1S van nekem, automatán indul, rögzít, ha úgy érzi, hogy valami esemény van, akkor azt külön menti (a hörcsögnél elő szokott fordulni szerinte, mert kemény a futóműve). Egyébként felülír mindent, azt hiszem 1 vagy 3 perces videókkal.
Matrica: az enyémen is van, de nem polgárpukkasztó szerintem. Nekem mondjuk a karácsonyi ajándéklista sem szokott bejönni az autók oldalán, olyan F&F módra. Az ilyen és hasonlókat meg már csak azért sem értem, mert nem áll meg soha közterületen? Egy lelkileg érzelmesebb, ám annál tettre készebb kolléga simán mintát rajzol kulccsal a fényezésbe. Arról ne is beszéljünk, hogy gondolom ebben az esetben is az E34 nem éppen egy OTs M5 volt, hanem valami félig elrohadt csotrogány.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz Dorian #183828 üzenetére
Az egyertelmu, hogy valahol tomitettsegi problema van, de en egyiknel se talaltam meg biztosra, hogy hol lehet a gond. Kiszedtem a fagydugot, atfolyik szepen es nincs problema.
Ja, ne csak a potkerekuregbol szedd ki, hanem a ket oldalso “zseb”-bol is, ha van bennuk.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Dorian #183835 üzenetére
Mazda hatos kollégánál (szedán) is így kerestük hol tör be a víz a csomagtartóba
Qru: Fékolaj elvileg 2 évente, gyakorlatilag legalább 4 évente ajánlott. (Aki többet is jár az Alpokban/tréingre/pályanapozni, nyilván sűrűbben érdemes).
Ja, és ESP-s/ABS-es autónál a tömbből is ki kell nyomatni a régi fékolyajat, ki kell vezérleni a szelepeket!slett27: Én a kisebbikkel (120) benyással venném, okokat már korábban kifejtették. Csipsz nélkül is jól megy, nyilván azzal mégjobban.
Nyugi, jobban sikerült ez a rendszer a fiatnak, mint a BMWnek a saját pillangószelep nélküli motorja (Bár a szívó még elmegy abból.)[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
6030D
Ármester
válasz Dorian #184488 üzenetére
Én is mentem öreg gumival, mert úgy hozta a sors, de inkább úgy fogalmaznám meg, hogy hozzászokik az ember, nem úgy, hogy jól tapad. Tehát ha van egy autód, amit napi szinten használsz, akkor tudod, hogy az x m-en beül fog megállni 50-ről, meg azt a kanyart y sebességgel beveszi. Aztán gumicsere után ez csökken. (szerk.: az első csökken, a második nő )
Amikor volt rá lehetőségem, cseréltem őket a gyöngyösi csodákra, és teljesen más lett az autó (javult ). 2 évig, aztán elkezdtek azok is keményedni.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MC Pite
veterán
válasz Dorian #184488 üzenetére
Ha te mondod, én elhiszem hogy jól tapad. Nem vonom kétségbe a gumis hozzáértésed.
Gumikkal versenyszerűen bringán kb 14 éve foglalkozok, autón is mindig érdekeltek, bő tíz éve minden évben legalább egyszer járok veztech térningen, vezetek sok céges autót, és éves mennyiségben, meg cégtől távban is elég sokat, és nem nagypapásan. 1-4 évente cserélek gumit a saját autókon, hogy többfélét is kipróbáljak. Ezek alapján; ha ez fél éven át naptól óvott, és ápolt Michelin, Dunlop vagy Goodyear, sztem akkor jól, bocs baromi jól tapad már, főleg vizesen. Conti, Pirelli, Bridgestone már még rosszabb, ha ettől is alsóbb polcos, akkor nem is firtatnám tovább.
Az a 10éves markatingszart hagyjuk. Főleg hogy semmilyen kitétel és márka és minőség sincs mellé, minden jó tíz évig, amikor egy csomó gumi harmadik szezonjára katasztrófális?
5 év, ha normális gumi, 6 év ha normális téli. De tudod mit, akkor 1,7mm-es gumikkal fuss neki egy nyomvályús, vizes útnak esetleg, hisz 1,6mm alatt cserés, azt mondják.
Szóval ha gondolod hogy belefér a közeljövőben, lehet mégis érdemes lenne megfontolni a cserét, és azt is, hogy mire.6030D: +1
Peter.70: TénylegAz autonavigátor évek óta rak be használt gumikat is a tesztbe, érdemes ránézni párra.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ivana
Ármester
válasz Dorian #184488 üzenetére
A téli gumival az a baj, hogy keményedik és nem tapad annyira az évek múlásával. De ennek oka leginkább a nap, ha garázsban áll a kocsi és ritkán van használva akkor semmi baja nem lesz a 7 éves guminak sem.
(#184496) MC Pite Az sem mindegy, hogy mennyi újrahasznosított darálék van a gumiban. Van olyan bringám amin máig használható 68-as gyártású emerge gumik vannak, abban nincs újrahasznosított retek
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz Dorian #184520 üzenetére
Egy ötlet: Ugye a nagy hőmérsékletkülönbség miatt csapódik ki a pára. Ha alaposan felfűtöd a kocsit belülről, klímát nem járatsz, hogy szárítsa a levegőt, majd este leparkolsz, és ki is pattansz a kocsiból, és hajnalban éri el a mínusz 5-10 fok, akkor értelemszerűen kicsapódik a pára belül is.
Ha hazaérkezéskor tartasz egy 1-2 perc szellőztetést a kocsiban, kinyitott ajtókkal, akkor jobban átveszi a kinti 0 fokos hőmérsékletet az autó belseje, és a pára is kisebb koncentrációban marad bent.
A 0 és -5 fok között már nincs olyan nagy különbség, és a benti páratartalom is kevesebb lesz.
Lehet így már kevesebb odafagyott hó lesz a belső ablakon.
De a belső pára csökkentése mindenképp segít.[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz Dorian #184561 üzenetére
Igen, de ha klímát használsz, és úgy állsz meg, hogy még nem ürült a kicsapódott pára a klíma hőcseréjőrél, akkor az megállás után ugyanúgy visszapárologhat az autóba.
Ezért ha nem tudod szárítani, akkor indikátoros szilikagél jól jöhet. Azt nem tudom milyen mennyiség kellene, hogy hatásos legyen, de aliról kapni dobozokban.
Ja és tiszta üvegre kevésbé csapódik ki a pára.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dorian #184572 üzenetére
Akkor ne csodálkozz hogy párásodik mint az állat. Amit lefúj párát az abakról ugyanazt a nedves levegőt visszafújja az üvegre és ott újra kicsapódik.
Ezt olvasd át van benne pár hasznos tanács: [páramentesítés az autóban]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Dorian #184572 üzenetére
Akkor meg is van a párosodás forrása.
Az első autómban, az első téli napon jöttem rá, hogy miért tiszta pára az üveg.
Mert belső keringtetésre kapcsoltam, pedig hiába olvastam előttem 100x, hogy ne csináljam.
Amikor hideg lett, akkor elfelejtettem.
De azóta mindig eszembe jut, hogy akkor az asszony milyen lelkesen törölte folyamatosan az ablakot belülről."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Reggie0
félisten
-
nagyúr
válasz Dorian #198294 üzenetére
Pont a tegnapi Totalcarban tisztított meg egy BMW felnit Talma és Winkler (visszanézhető). Ők ezzel csinálták. Valószínűleg létezik ettől jobb ár-érték arányú termék is a piacon.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Dorian #198299 üzenetére
Eszközök közül a sima szivacs, max. egy puha "autómosó-" vagy körömkefe legyen a legdurvább. Egy dörzsiszivacs már véglegesen összekarcolja.
A sósav - már elhangzott - teljesen célravezető.
Ha brutál fékporos, akkor jöjjön a sósav és a puha kefe. Elsőként csak szivacs.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz Dorian #218074 üzenetére
Szia,
Én a motorba önthető löttyökben nem hiszek - már a motorolajat leszámítva
A magas fordulatszámon (angol köznyelvben italian tune-up) való járatás megér egy próbát. De ne 10 percig, hanem vidd ki az autópályára és hajtsd meg legalább 130-al legalább 50km-en keresztül. 1,4-es mivoltából gondolva, szerintem 130-nál már forog rendesen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.