Új hozzászólás Aktív témák

  • HussarF

    addikt

    válasz HussarF #109477 üzenetére

    Bementem a MÁK irodába, hogy megváltoztassam a telefonszámot, amire a 2FA sms érkezik. Elvileg meg is csinálták (átírták közben a szig.számomat is, ami változott). Még ott helyben, mondom próbáljuk ki... Még mindig a rgi számra jön az sms. Kikapcsolom, újraindítom, de még mindig.

    Jó, akkor ők most törlik gyorsan nekem a webkincstárt meg mobilkincstárt, de gyorsan vissza is állítják. Én csak annyit veszek észre belőle, hogy új jelszót kell megadnom. Hát, nem tetszik az ötlet, de legyen, ha tényleg ez a megoldás...
    Kattintottak párat, amiből én nem láttam semmit, mármint nem jött semmilyen értesítés, hogy most nekem megszűnt valami meg újraindult, ami már furcsa volt eleve. Papírt sem írtam alá, stb.
    Igényeltem egy új jelszót, majd megpróbáltam belépni: error.UserDisabledError
    Fasza, akkor nyitnak nekem egy inkognitó módot a gépükön, próbáljak webkincstáron belépni... Ja, de az meg kiírta, hogy épp nem elérhető, frissítés.

    Oké, akkor megyek dolgomra, hátha később működik. Hazaértem, látom a webkincstár honlapja elérhető. megpróbálok belépni, ugyanazt a hibakódot dobja, mint a mobilkincstár. Most itt vagyok és elérhetetlen az egész... Profi MÁK-os ügyintézés...

Új hozzászólás Aktív témák