Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
A hulyeseg meg mindig hatartalan.
Vonat elé hajtott egy terepjáró Ádánd határában
(#20395) Avicularia Ez az.
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
Valaki tudd infot mondani h milyen a 11es(Szentendrére kéne feljutnom Visegrádról csak ha rossz az út nem indulok neki annyira nem fontos)?
Bocs az offért jobb helyet nem találtam[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
titán
válasz vwpolopg #20403 üzenetére
Hat igen, egyszeruen nem fogjak fel az emberek, hogy kozuti jarmu meg sosem gyozott a vonattal szemben es nem is fog. Ha nem irnad bele a kreszbe, hogy nezz korul az atjaroban es allj meg a villogo pirosnal, siman bemennenek a szaguldo vonat ele. Milyen jogon keresztezi a kozutat? Lol.
-
tolts.hu
őstag
Az ilyen nyári gumis lakott területen kívül 20al belsősávban tönymörgők miért nem maradnak otthon vagy utaznak busszal
www.tolts.hu - elektromos járművek töltésárai
-
titán
válasz tolts.hu #20407 üzenetére
Az ilyeneket jol megbuntetnem fuggetlenul attol, hogy nem kotelezo sajnos a teli papucs. Es meg csak nem is kellene muszaki vitakba belemenni, egesz egyszeruen veszelyezteti a tobbi kozlekedot, ha nyari gumival autokazik havas uton. A veszelyeztetes pedig az egyik fobun, a fogalmat nem irom be, mindenki olvassa el szepen.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Öcsém, megvannak halva az emberek egy kis hóátfúvástól. Leugrottam Szekszárdra, 6 -os út kész káosz, na de nem a hóátfúvástól. Ha nem a sok Béna sofőrtől. 30 -al tötymörög a sok Béna állat az úton. És még így is csúszkálnak, meg orral a hófalba állnak. Sok Béna a féket tapossa, ilyenkor nyilvánul meg, Mo. -n az emberek hol tartanak vezetési technikában. Egy nagy NULLA. Én, egy Mazda 6 .os, és egy Mercedes társaságában mentünk úgy, hogy az normálisnak volt mondható. És a sok barom még előzni se hagy, mert 30 -ál nem találják meg az út szélét, és a közepén tötymörögnek.
Szépen kiállnék, és az összes ilyen Béna gyökérnek elvenném a jogsiját, és elküldeném egy vezetéstechnikai tréningre. Mert balesetveszélyes amit csinálnak és nem közútra való az ilyen!!!
Nyitni kellene egy "Miért vezet mindenki úgy, mint egy béna trotty?" topicot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Rick4
félisten
válasz MPowerPH #20409 üzenetére
Várj, itthon nem az kap jogsit, aki profi sofőr, hanem aki ki tudja tölteni a kresz tesztet, meg el tud vezetni fél órát a forgalomban. Ilyen tempó számára a biztonságos, ennyivel megy. Ha te profi sakkozó vagy, senki se várja el, hogy 10 sec alatt fusd a 100-at, ha futó vagy, senki se várja el, hogy 10 lépésből mattot adj egy nagymesternek. A jogsi általános, közepes szintű ismeretek után jár, és2-3 év vezetés után lehet mellé némi rutint szerezni, ennyi. . Ők lehet, hogy orvosok, mérnökök, kőművesek, abban profik, ebben nem. Az autóvezetési képességei azt teszik lehetővé, hogy ennyivel közlekedjen ilyen időben. Ha kockáztatna, és eltalálná az épp zebrán átkelő családodat valamelyik, az jobb lenne? Miért kellene ezért elvenni a jogsit? Inkább közlekedjen így, és ne kockáztasson, az senkinek se jó. Lehet, hogy képes volt belekalkulálni, hogy 40-50-es átlagsebességgel fog haladni, és pusztán ráért.
Amit leírtál az azt tükrözi, hogy egyedül a saját szemszögedből nézted, mit csinálnak mások.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
MPowerPH
félisten
Nem, ez nem így van.(én se hivatásos sofőr vagyok, és nem is annak tanulok) Az egy dolog, hogy lassan megy, megelőzöm. Csak az nem fér a fejembe, hogy ha jön szembe egy kisebb hóbucka, miért tapos a fékbe mint egy állat, mikor azzal akár az én épségemet is veszélyezteti. Mivel első számú szabály, havas úton nem a féket nyomkodjuk. Ha túlzásba viszed, megcsúszol, és akkor lehet nézelődni. Keresztbe, szembejövő beleszalad, aztán én is beléjük megyek, és kész a tömeges karambol. Másik, nem az út közepén közlekedünk! Én kirakom az indexet, és ő nem húzódik le, vagy lehúzódik, de visszarántja az autót, és imbolyog az úton. Az egy balesetveszélyes szituáció. És előttem a Merci is rádudált, nekem is rá kellett dudálnom. És nem ő volt az egyetlen, sokszor nyomtam dudát, hogy ugyan már. Ezek azok a szituk, ami miatt béna és közveszélyes, nem a 30 -as tempoja miatt, mert mint mondtam elkerülöm amilyen gyorsan csak tudom. Én úgy vagyok vele, hogy akkor ne induljon útnak, főleg ha tudja, hogy ilyen az idő. Mindenki tisztában van a képességeivel. És pont az ilyen felelőtlenek miatt van az, hogy kifordulnak, és ezzel akadályozzák a közlekedést, leblokkolják a forgalmat.
Szóval a lényeg, NE INDULJANAK EL, HA TUDJÁK, HOGY NEM ALKALMASAK ILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT AUTÓ VEZETÉSRE!!!
És ezen nincs is mit fényezni... És szó se volt itt zebráról, meg lakott településről. Hanem egy széles főútról beszélünk, ahol messze-távol sincs gyalogos. A lakott terület az más tészta, ott indokolt a 30 -as tempo.
Már előre félek mi lesz este, megyek Kecskemétre, ott is sok a hóátfúvás, és valszeg megint tele lesz bénákkal az út.És pont azzal van a baj, hogy itthon így lehet jogsit kapni...Azért ilyen alacsony a közlekedési morál.
És hidd el, hogy mikor jó az idő, azok közül akik most bénáznak, néhányan eszetlenül nyomják, és ezek csinálják a galibát. Nem azok, akik vezetni is tudnak, és úgy mennek 200 -al a pályán, vagy 100 -al a hajtűben.(igen, ritka az ilyen, sok a fiatal kis suhanc...bár azok is nyomják a hóban, annyi különbséggel, hogy ők össze is törik az autójukat)És nem az én szemszögemből néztem, csak nekem senki bénája ne törje még egyszer össze a kocsimat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Avicularia
veterán
válasz MPowerPH #20411 üzenetére
Nehogy azt hidd,csak otthon ilyenek.
Itt,északi országban kötelező téligumi,de jó sokan szöges gumival járnak.Ennek ellenére,mikor most voltak a nagy havazások,képesek az autópályán 40-50 el egymás után araszolni a külsőben.
Van itt nem messze egy országút,ami 2 kilométeren keresztül egy sávos,nem lehet előzni,még szabálytalanul se,szalagkorlátszerü dolog zárja le a sávot.
Egyik reggel kénytelen voltam egy fiatal volvos csaj után kb 30-al végigmenni,mert ő ennyit érzett biztonságosnak,nem ment az istennek se gyorsabban. -
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #20413 üzenetére
Nagyon egyszerűen. Ha keresztbe fordul előttem és hóbuckát fog, akkor én nyomkodhatom a féket, meg vissza tehetem 1 -be is akár, nem tudok megállni. És a vezetők többsége van akkora állat, hogy havon a féket nyomogatja.
Követési távolság? Ha valaki 30 -al megy előttem ott ahol 70 -el is lehet, akkor mit tartsak be? Na ne viccelődjünk már, az életben nem tudnám megelőzni. Arra külön van szabály, ha előzni készülsz, akkor a követési távolságot csökkenteni kell, hogy minél kevesebb időbe teljes abszolválni az előtted lévőt. Ki az a bolond, aki ilyenkor beállna a sorba??? Tudom is...azok akik a buszsávban előzgetnek, mert ahhoz csak a gázt kell nyomni.
Látjátok, mennyi állat van az utakon. Van az amit csak Ti láttok meg, és vannak ezek, akik csöndben megbújnak és úgy csinálják a balhét.
Avicularia: Végigdudáltam volna az utat, majd a végén szépen megállítottam volna, és megkérdeztem volna tőle, hogy most mit csinál.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Avicularia #20415 üzenetére
Én vezetek Lengyelországban, Szlovákiában, néha Olaszországban és Lengyelországban. Ott is ugyan ez van, sok a pofátlan. Nem verekedésről beszéltem én se, meg leszorításról. Elég egy piros lámpa a kérdés idejére.
Múlt héten Bp.-n álltam a Margit hídnál a lámpánál, mentem le a rakpartra, első voltam a sorban. Erre egy gyökér jobbról beállt elém keresztben, kikerülte a sort. Szépen kiszálltam, és megkérdeztem tőle, hogy ezt hogy képzelte el. Egy középkorú nőcike volt, telefonált közben... Sajnos néha az ember már nem bírja azt az óriási butaságot, ami itt kint megy.Nah, indulok Kecskemétre, elvileg jó az út, azért hóláncot beraktam. Mindig félek kicsit, hogy elakadok, sajnos hátsó kerék hordoz némi rizikót ilyen időben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zsid
senior tag
válasz MPowerPH #20416 üzenetére
Ilyet szoktak csinálni a Gyáli úti felüljáró végén, a Könyves Kálmánnál. Én simán nem engedek be senkit. Tudja jól, mindenki miért áll a bal sávban a sor, kivárja, vagy átgázolok rajta ( persze kamionból könnyű ezt mondani ). Ha én meg a közlekedők 75%a tud várni, akkor tudjon a maradék 25%is .
<tRucKdriFteR>
-
Rick4
félisten
válasz MPowerPH #20411 üzenetére
Nézd, én is megyek havi 5-6 ezret, sokszor napi 6-800-at is. Én nem azt nézem, hogy a többiek hogy csinálhatnák jobban, ez nem az én dolgom. Figyelek rájuk, és a maga dolgával foglalkozok, a többségére úgy tekintek, mint egy forgalmi akadályra, járdaszigetre, vagy bármi másra, amit ki kell kerülni és ennyi.
Aláírom, vannak tényleg pöcs sofőrök, akiktől ott a helyszínen el kellene venni egy életre a jogsit, de ez a sok ezerből 2-3 max. Ez van, ezt kell szeretni..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
keIdor
titán
-
titán
válasz Avicularia #20419 üzenetére
Jol tetted!
--------------
En azt utalom, mikor a seggembe jonnek a kiskocsogok. Megyek a varosban szabalyosan 50-55-el, tok ures a ketsavos ut. Utoler a gyerek es ahelyett, hogy megelozne, jon a valagamba. Mondjuk az ilyeneket szivatom is, szepen elveszek a gazbol es ezt mar nem birjak sokaig + jelzek jobbra es akkor vegre megeloz. De miert nem eloz meg egybol lenduletbol, mikor utoler? A melohelyem es az otthonom kozott kb 4 km a tavolsag es van olyan este, hogy ez alatt a 4 km alatt 3 ilyen kamikazet kell elengednem magam mogul, nem fogom fel mi ebben a jo. Ha menni akar menjen, ha nem akkor meg jojjon mogottem tisztes tavolsagban. Neha szivem szerint en is megtakarnam az ilyeneket.
-
mezis
félisten
Neked van igazad. Aki havas csúszós útnak nekivág (pl. Rick4) az számítson arra, hogy lesznek olyanok az úton akik túlzottan óvatosan, lassan mennek és nem fognak azonnal megállni, árokba húzódni azért, mert mögötte valaki villog, dudál. Aki ezt nem tudja megérteni a legjobban tenné, ha ő is otthon maradna....
mezis
-
Khelben
nagyúr
válasz MPowerPH #20414 üzenetére
Arra külön van szabály, ha előzni készülsz, akkor a követési távolságot csökkenteni kell, hogy minél kevesebb időbe teljes abszolválni az előtted lévőt.
Nincs.
Az a teherautókra vonatkozik, akiknek lakott területen kívül akkora követési távolságot kell tartaniuk, hogy beférjen eléjük egy előző autó. Ezt csökkenthetik, ha előzésre készülnek. Személyautónak előzés közben is be kell tartania a követési távolságot, hiszen olyankor is fékezhet valamiért az előtted haladó. Olvasd el figyelmesen.27. § (1) Járművel másik járművet csak olyan távolságban szabad követni, amely elegendő ahhoz, hogy az elöl haladó jármű mögött - ennek hirtelen fékezése esetében is - meg lehessen állni.
(2) Olyan járművel, illetőleg járműszerelvénnyel, amelynek megengedett együttes tömege a 3500 kg-ot vagy hosszúsága a 7 métert meghaladja, lakott területen kívül másik jármű mögött olyan követési távolságot kell tartani, hogy a két jármű közé legalább egy - előzést végrehajtó - személygépkocsi biztonságban besorolhasson. Nincs szükség ilyen követési távolság tartására
a) ha
- a vezető előzésre készül fel[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #20425 üzenetére
Nálam az ilyen nemű szabályok vezetés terén nem könyvekből íródnak, hanem a való életből. Ha mindenki úgy csinálná, ahogy a kresz leírja, akkor óriási problémák lennének az utakon. Az az elméleti része a dolognak, a gyakorlati kicsit máshogy néz ki.
Ilyenkor mindig eszembe jut az, amit az oktatóm mondott mikor sikeres kresz vizsga után beültem az össz-vissz egy órás rutinpálya gyakorlásomra.
"Amit a tanfolyamon tanultam és vezetéssel kapcsolatos, kezdjem kiverni a fejemből olyan módon, hogy vizsga után teljesen elfelejtsem."
Igaza lett...
Én még olyat nem hallottam, és nem is láttam közúton, hogy valaki követési távolságot betartva kezd előzni. 70km/h -nál ez 32m -t jelent... Ugyan már, ha ezt így csinálnák, akkor az életben nem kerülne sor az előzésre egy forgalmasabb úton. Így is néha kell 70 -nél a 2., hogy biztonságosan tudjam abszolválni a 10m -t, ami ahhoz kell, hogy befejezhessem az előzést. Esetleg egy Ferrarival teljesíthető, de egy átlag autóval az életben nem tudnál így előzni. Itt az élő bizonyíték arra, hogy a szabályok elavultak. Ez úgy 30 éve kivitelezhető lehetett, mikor gyök kettő autó volt az utakon.
De mondom, én még soha nem láttam ilyet közúton, és szerintem nincs is olyan bolond ember aki így járna el egy előzés során.Avicularia:
Keldor papa: Tegnap mázlim volt már, elkerültek a gyökerek, nem volt nagy forgalom. Sajnos ezzel együtt kell élni, ilyen világ ez. de amíg csak a vérnyomásom megy feljebb, addig inkább nem is panaszkodok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kovacsroli
senior tag
válasz MPowerPH #20426 üzenetére
Én úgy emlékszem, azt is leírják, hogy az optimális váltás az, ha a teljes fordulatszám 2/3-ad részénél váltasz Na most ez általában olyan 4ezer körüli fordulatszámot jelent, tehát városban 50es tempónál még 2esben vagy, és kopoghatsz az autósiskolánál ha tankolni kell
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
MPowerPH
félisten
válasz kovacsroli #20427 üzenetére
Igen, ezen mindig jókat mosolygok, és ezt be merik rakni kresz kérdésnek.
Nálam ez annyit tesz, hogy ha optimálisan megyek városban, akkor 2000 fölén nem engedem, és 50 -nél már 5. -ben vagyok, az meg olyan 1500 -as fordulatot jelent max.
Zsigánál még lehet kellett az a 2/3 -ad rész fordulat, mer különben lefulladt volna.Szar ez az egész kresz, azért képedek el azon, ha onnan idéz valaki vezetéssel kapcsolatos dolgokat.
Mert az egyéb szabályok teljesen világosak. Bár nem mindenki számára, mert a körforgót a többség még mindig nem tudja rendesen használni.
Szerintem ezek sokkal nagyobb problémák, mint az a gyorshajtás, amit az ember ésszel csinál, normális keretek között. De nálunk csak az a bunkó, aki gyorsan megy. Többi az meg a szegény bárány, akiknek glória van a fejük fölött.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kovacsroli
senior tag
válasz MPowerPH #20428 üzenetére
Huh, eddig azt hittem hogy csak én vagyok 5-be már 50-nél
És amúgy igen, a legtöbb gyorshajtót tényleg feleslegesen büntetik meg, de nem lehet szelektálni, ezért kell inkább betartani a korlátot, az a biztos. Szerintem az egy jó megoldás lenne, ha mondjuk 50 helyett 55-el mész, akkor csak egy figyelmeztetést küldenek ki, nem a 30k-s csekket..mesevilág
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
zsid
senior tag
válasz MPowerPH #20428 üzenetére
Tényleg van a kreszben és az ide kapcsolódó őskori köhém rendeletekben elég sok hülyeség, de amíg a modernizáció úgy zajlik, hogy bringás mehet forgalommal szemben egyirányú forgalmú úton, meg nem kell jobbra húzódnia, addig inkább ne is nyúljanak hozzá.
<tRucKdriFteR>
-
qestion
aktív tag
-
Khelben
nagyúr
válasz MPowerPH #20428 üzenetére
Szar ez az egész kresz
Akkor minek hozol fel kresz szabályt (ráadásul hibásan) indoklásnak?
Arra külön van szabály, ha előzni készülsz, akkor a követési távolságot csökkenteni kell
Én erre reagáltam, nincs ilyen szabály. Ha előzés előtt rámész az előtted lévőre és fékez egyet, akkor te leszel a hibás, ha belemész. Teljesen logikusan, teszem hozzá.
-
Khelben
nagyúr
válasz kovacsroli #20429 üzenetére
50 helyett 55-nél nem küldenek 30ezres csekket. 65 felett küldenek 30ezres csekket, az alatt csak akkor büntetnek 5-10 ezer forintra, ha megállítanak a helyszínen.
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #20432 üzenetére
Akkor félreértettük egymást. Én nem a kreszkönyvből 'idézem' a szabályokat, hanem azt tekintem szabálynak, ami az utakon általános bevált módszer. És amit leírtam, az bevált módszer, ebben ugye kiegyezhetünk? Mert amit a kresz előír, az butaság, ugye?
Persze, ha belemész, akkor logikus. Azt is meg kell tanulni, hogy ne menj bele. Bár ugye van különbség az esetek között. Nem mindegy mikor mész a seggébe, és mennyit utazol ott. Azt, ha valaki le akar tolni az útról miközben Te szabályosan mész, azt én is elítélem, és ha velem történik akkor büntetem.
zsid: Igen, először a felfogáson kellene változtatni.
kovacsroli: Persze, vigyázni kell. Tudni kell, hol lehet menni. Lakott teleülésen nem szabad, ott akármikor kiugorhat eléd egy gyalogos, kivilágítatlan biciklis. De autópálya és főút az más. Megoldás, naviba POI gyűjtemény, plusz a detektor. Nekem a POI is elég mostanság, ha traffi helyhez érek, mindig lassítok. Eddig egyszer kaptam be, 30k -m bánta... Azóta már van detektor az autóban, és már visszakereste az árát többszörösen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Khelben
nagyúr
válasz MPowerPH #20434 üzenetére
Egyáltalán nem butaság. Gondolj bele, mész az úton, kiszalad eléd egy akármi, fékezel és a mögötted jövő belédmegy. Majd közli, hogy ő előzni akart, azért nem tartotta be a követési távolságot, így aztán nem fizeti ki a károdat senki. Ez így rendben lenne? Szerintem nem igazán.
-
MPowerPH
félisten
válasz Khelben #20435 üzenetére
Ha beléd megy. Velem megtörtént az eset... Előttem vészfékezett egy autó egy motoros miatt, én is vészfékeztem, éppen megálltam. A mögöttem lévő már nem állt meg, és szépen összegyűrt. De az eset után nem az miatt tomboltam vele, mert nem tudott megállni, hanem mert jobb oldalt bőven volt hely, hogy kikerülje az ütközést.
Én csak annyit mondtam, ez a szabály a kreszkönyvekben él, máshol nem.Manitou: Pfú, az durva, és életveszélyes, ha be is jön. Mo. -n azt is megoldják egy táblával, hogy vigyázat vad átkelés, így még a totálkáros autód mellett ki kell fizetned a vad árát is. Normális országokban van vadvédő kerítés/háló.
1 hónapja kb. autópályán(M6) éjszaka, úgy 180 km/h -s sebességnél vettem észre, hogy a vízvezető csatorna mellett őz legelészik. Nah, most ha az éppenséggel az úton tartózkodik, akkor csúnya perceket szerzett volna nekem. Vadakra nagyon kell vigyázni...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Avicularia
veterán
válasz kovacsroli #20429 üzenetére
Nekem teljesen hülyeség pld. felkapcsolni 50-nél ötödikbe.Még a negyedik is necces.
1.3 multijet,6 gang,90 paci gyárilag,115 tuningbox-al.
2K alatt agyhalott,sokkal többet eszik ha 1500-as fordulaton erőlködik,mintha 2000 felett már bekapcsolt turbóval haladok. -
Manitou
veterán
válasz Avicularia #20439 üzenetére
50-nél én se nagyon váltok fel 5-be, inkább 55-60-nál. Ott már megvan a szükséges fordulatszám. 50nél nagyon határeset olyan mintha kicsit erölködne már.
1.4 16V 87Le 5 gang -
MPowerPH
félisten
válasz Avicularia #20439 üzenetére
Jó, hát ez teljesen autó függő. Ott nem a lóerő számít, hanem a nyomaték. Nekem 1500 -nál is majdnem 200NM -em van a sor 6 miatt, 40 -el eldöcög alapjáraton 5. -ben, és érezhetően jobb a fogyi. 5. -ben 50 -nél 4,5 liter, 4. -ben már 5.
Don't Tread On Me
-
kovacsroli
senior tag
válasz Avicularia #20442 üzenetére
Autó az adatlapomon, szög 50el kicsit nekem is morog, olyan 55nél megy szépen 5-be.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
MPowerPH
félisten
válasz Avicularia #20442 üzenetére
Nem az a lényeg ilyenkor, hanem az, hogy mekkora fordulaton mennyit ad le. Egy T dieselnek kell a turbo, az hozza meg az erőt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azért mondom...tudom bűn, de zsigát még életemben nem vezettem. Egyszer mentünk egy rossz állapotúval Mecsek rallyra, de az nyélen is csak 110 -et tudott, alapjáraton meg lefulladt. De rontottam, 1200 -at forog a motor 50 -nél, még pont határon van. A diesel Mondeoval vagy Audival esélytelen volt a legmagasabb fokozatban menni faluban, pontosabban haladni lehetett vele, csak ha kellett, akkor nem gyorsult.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
tessek mondani 11.ker Egry J ucca az nem egyiranyu Stoczketol a rakpartig??? akkor meg mi a peknek kozlekednek egeysek mnetirannyal szembe???:-(((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Winner_hun
titán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest