-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
LuckyL #173930 üzenetére
Fel lehetett rakni, azzal vitték vizsgára az új vagy rendszám nélküli, és lejárt műszakis autókat is. Persze csak a cég alkalmazottai.
Amúgy rengeteg visszaélés volt a P-vel az biztos, talán azok miatt változtak a szabályok, azt én nem tudtam. De korlátozások már akkor is voltak. -
#94529552
törölt tag
válasz
LuckyL #173939 üzenetére
Szerintem ezeket meg te tudod rosszul. Ez ugyan már a múlt, de úgy volt használva, ahogy mondom, rendőr sose kötött bele. A lejárt műszakis, de rendszámos autókkal csak így lehetett közlekedni. Sőt, nem egyszer, olyan 5-10 autós rendszámnélküli karaván első és utolsó darabjára lett felrakva a P-s, bár ez már tényleg szabálytalan, de a hallgatólagos beleegyezésükkel történt. Btk-t nem ismerek, de ha így lett volna, vagy így lenne, akkor semmit nem tudnának kipróbálni, vagy a távoli vizsgahelyre elvinni, szóval ezt nem adom. Olvastad a linken: a P-rendszám arra való, hogy az autójavítók és kereskedők eljuttathassák műszaki vizsgára vagy szervizbe a Magyarországon forgalomból kivont járműveket, illetve az EGT-ből (Európai Gazdasági Térség) és külföldről behozott autókat, továbbá ezekkel az értékesítési időtartam alatt próbakört tudjanak megtenni....
Már hogy lenne hamisítás az ilyen, ez a szabályos használata most is. De mindegy te azt mondod, én meg ezt, lépjünk tovább, ahogy én is léptem más területre az életben, és én ilyeneket már nem használok, de gondolom te se.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
LuckyL #174124 üzenetére
Hallottam ilyenről is, meg több esetben csak az ügyintézőn múlt vagy még most is múlik, hogy mi az előírás. Ebben az esetben például ha bejelentették, hogy ellopódott a rendszám, akkor máris nem volt mit/nem kellett leadni. Aztán mivel mindenre is van példa, és az ellenkezőjére is, ezen kár vitázni.
De olyan szépen tagoltad az előzőt is, az a néhány nagybetű és pont már igazán nem nagy dolog, viszont nagyon megtisztelő lenne az összes olvasónak, ezt azért megfontolhatnád.
-
-
válasz
LuckyL #174670 üzenetére
Es tartom is h attol mert valami hasznalt nem feltetlen kuka
Ugzanakkor ha azonos sulyu auto gyorsabban eri el a kivan sebesseget velhetoen kevesbe papasan fogjak vezetni illetve intezivebb gyorsulas eseten erosebben is kell fekezni ha kozbejon valami. Mert ugye azt feltetelezni h mindig lesz hely a jobb gyorsulas kiaknazasara kozbejovo barmi nelkul eleg meresz. Gondolom akkor a gyari autoknal is csak a sulyt novelendo van a nagyibb teljesitmenyu azonos motorral szerelt modelleken nagyobb fek.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz
LuckyL #174712 üzenetére
Hat, foni jaguar xf-je most lett harom eves, van benne 60e korul, folyamat baja van. Aprosagok csak, de havonta-kethavonta kell menni vele szervizbe es hat nem allnak a helyzet magaslatan. Adblue toltes miatt kellett menni 3x, hogy az okozott hibat elharitsak... es a land rover-range rover is ez a cegcsoport, igy a szerviz is kozos...
16-ra szerintem be lehet alkudni valami nem elszallt konfiguracioju uj xc60-at, ha azzal elegedett volt, maradnek annal. De egy uj x3 meg q5 is eleg nagy, multkor ra is csodalkoztam, hogy mondom ez az x5 facelift kimaradt, de csak azert, mert mar olyan hombar egy x3 is, hogy felirat nelkul siman elhinni x5-nek
-
válasz
LuckyL #174904 üzenetére
Sokadszorra mondom el, de utoljára: folyamatban lévő eljárás nem látszik a rendszerben. Annak az eredménye pedig lehet negatív a tulajdonviszonyt érintően.
De rendben van mindenki úgy csinálja ahogy akarja, én csak válaszoltam egy kérdésre, az én megítélésem szerinti legjobb megoldást javasolva. De befejeztem!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
LuckyL #175017 üzenetére
A hibrid egy dolog és szerintem is ez lehet a jó irány a városokban. De ez a mélység a fillérbszásban számomra , ok én autóbuzinak vallom magam ha nem is vagyok az tudásomat tekintve, az igazi szekunder szégyen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
LuckyL #175040 üzenetére
Az én orrom nem ennyire érzékeny. Ha ez lenne a legnagyobb bajom sokkal kisímultabb lennék
Nem mellesleg ha ilyenre lenne nagy igény akkor lenne cng-s kivitel is. Valamiért nincs. Mi több, ezzel szemben van dízel hibrid. Az meg hogy ő nem akarja megfizetni valaminek az árát legyen az ő baja, amíg ezzel másoknak nem okoz gondot (itt most a másban megjelenő fillérb@szára gondolok pl a behajtott tükörrel pályázás meg ilyenek).https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Doki16
addikt
válasz
LuckyL #175125 üzenetére
Nem hívtam, de egyszerűbb volt másik kocsit választani ami jobb előéletű. Találtam is egy olyan Passatot aminek végig egy helyen volt vezetve és minden számlája megvolt. Nagy a piac, nem ugrok bele az elsőbe. Mondjuk baromira tetszett az a Mondeo. PowerShiftes Titanium felszereltségű volt. Minden földi jóval
(#175124) footy: Toyotanal ez pont teszik, hogy vezetve van digitálisan és papír alapon is a szervizkönyv. Elég meggyőző lesz remélem a leendő vevőnek
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Core2duo6600
veterán
válasz
LuckyL #175167 üzenetére
Lehet, jobb volt a régi páros / páratlan megoldás.
Azzal nagyjából felezödött a kocsik száma, és rendkivül egyszerű volt ellenőrízni is.A metró meghosszabításokkal egyetértek.
És még a buszok helyett trolit kellene csinálni a legtöbb helyen van erre lehetőség, nem lehet olyan nagy kulszt feltenni a felsővezetéket.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
galervin93
őstag
válasz
LuckyL #175231 üzenetére
Kb. öt hozzászólásom van ebben a topiban (de folyamatosan követem), direkt nem szóltam hozzá a korábbi témához sem (pedig a környezetvédelem viszonylag közel áll a végzettségemhez, meg szívügyem is). Egy hozzászólást írtam arról, hogy lehet élni másképp is, és gáznak tartom, ha valaki úgy tart fenn kocsit, hogy amúgy nem fér bele. És milyet tart fenn? Valószínűleg valami kohószökevényt, ami orrán-száján ereszt "mindent". Ld. környezetvédelem.
De az én k...a anyámat, bocs hogy megszülettem![ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
harry
veterán
válasz
LuckyL #175581 üzenetére
Persze, csak jellemzően úgyis együtt vizsgálod az ajánlatokat / egy biztosítónál kötnéd, ezért a macera.
Más: első indításnál nem, de később panaszkodik az alacsony olajszintre. Ránéztem, valóban a minimum alatt volt : \ Egyelőre veszek egy liter olajat (10W-40 jár hozzá elvileg / egyik motortérben lévő matrica szerint), aztán később a hetekben megcsinálom a többi szervizt is persze.
Csere után mehet más olaj is? Van itt egy leírásban egy ábra, nem teljesen sikerült értelmeznem, hogy akkor most 5W/10W mehet-e (a -30 vagy -40 gondolom mindegy az itthoni klíma mellett).
(Nem tudom mennyire férnek el ebben a topikban az ilyen szerelős kérdések, mindenesetre sokat nem akarom firtatni a dolgot ha nem, csak a hetekben kicsit kapkodós lesz mindent elintézni).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
harry
veterán
válasz
LuckyL #175769 üzenetére
Vegso soron van ilyen tetel, hogy:
Visszaigazoló email: A szerződés megkötése végén, a szerződés megkötésének tényéről küldött visszaigazolás. [kép]Csak ebbol nekem nem kovetkezik, hogy ez be is van fizetve / a biztosito elfogadta. Ezt nem kell igazolni? Vagy az atirashoz nem kell, kesobb kozuti ellenorzesnel kerhetik, addig meg ugyis kuld a biztosito?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz
LuckyL #175771 üzenetére
Oksa, koszi!
Penteken eredetvizsga; utana eleg a mindenfele doksival elmenni a kormanyablakhoz, s ott lehet szemelyesen fizetni vagyonszerzesi illeteket + forgalmi, torzskony dijakat, igaz? Tehat azt nem kell atutalni az ugyintezes elott? Marmint a vagyonszerzesi illeteket.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
LuckyL #175964 üzenetére
Az extaxik alapvetően nem Hollandoktól jönnek hazánkba, ők csak szimplán szeretnek autózni, futja is rá és még az órát sem tekerik. Náluk az éves 20k futás abszolút nem sok a családi első vagy második autóval.
De láttam már olyan szicíliai extaxit, amiben majdnem 600k volt és ~3,5 éves volt az autó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
zsero
aktív tag
válasz
LuckyL #175964 üzenetére
Na most egy nagyon szélsőséges két döntés közül választhatok. A két legjobb ajánlat amit találtam (egyik sincs meghirdetve):
- Egy első tulajos, Magyarországi, 2004-es Mazda 3-as, kikarosszériázva, alváz és üregvédelemmel, kb. 1 millióért, 195 ezer km-rel.
- Egy 95-ezer km-es, invertercserés Prius 3, 2010-es, kicsivel 3 millió alatt.Na most látom hogy a Priusoknak kb. egyedülálló módon megy fel az áruk, nem le, de ezzel együtt azt a 2 millió forintot azért nehezen fogja behozni a Prius, évi 15 ezer km használat mellett, nem? És azért ott is be lehet szívni egy inverter cserét, hengerfej tömítés cserét (állítólag 250-nél mindegyikben kell, csak a tömítés), akku problémát, nem? Meg azért azok is előbb utóbb elrozsdásodhatnak (ha 10 évben gondolkodom), még akkor is ha nem jellemző rájuk.
Ti mit javasolnátok?
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
LuckyL #175967 üzenetére
Csak mondom, hogy Hollandoknál nem igazán tudsz eladni tekert km-es autókat, mivel hosszú évek óta működő szűrés van náluk... Ha már holland, akkor miért mobile, miért nem gaspedaal?
Áfa csalás se értem, hogy miért lenne holland sajátosság...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
LuckyL #175967 üzenetére
A suzukis gondolat egyébként talán a legjobb tipp az összes lehetőség közül szerintem is, ráadásul 10 évesen, 150k kmrel nem lesz nehéz eladni.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
LuckyL #175972 üzenetére
Erről szerintem nem a hollandok tehetnek, szóval ezt a részt még mindig nem értem (a biankó szerződés meg végképp a legrosszabb dolog, amit ember aláírhat, főleg ha közvetítő cég csinálja). Nem azt mondom, hogy nem lehet belefutni, vannak kemény átverések, ami a rutinosabb rókákat is megvezethet, ha nem kérdezi le az autót, pl: a váltott sofőrös taxis sztori volt kb. fél éve a legdurvább a csoportban, hogy 180kval vette az autót és 2016ban volt benne ennyi:
Donor belsővel használták, aztán amikor olyan 600 körül letették, akkor visszatették az alig használt gyári belső borításokat, üléseket, stb. Viszont utólag az a kolléga is belátta, hogy semmilyen adatot nem kért a hazai eladótól, vakon megbízott benne, nem kérte el/le a hivatalos km futásteljesítményt. Ilyet szerintem semmilyen autó esetén nem csinál az ember, pláne nem egy Prius esetében, amiből rengeteg taxi fut pont a tartóssága és alacsony üzemeltetési költsége miatt.
140 tempomatot még viszi a P3 5 liter és egy kicsivel felette, 150-160 körül már elkezd az is szépen enni +1 liter legalább 10 km/h-ként. Itthon sajnos főleg nem lehet fixen tempomattal közlekedni, a fékezéseknél meg elég szépen összeszedi az energiát a nagy akkuba.
Az összehasonlítás ott sántít egy picit, hogy a P3 és a swift viszont nem egy kategória méretben, kérdés, hogy mekkora kell.
zsero: Közben megnéztem, az új swiftekben csak az automata 6 gangos (vagy a sport), kérdés, hogy mennyire hosszú az ötödik fokozat. Dízel ennyi futásra alapból nem lenne jó, szóval jó kérdés. Spritmonitor alapján amúgy az új generáció sem igazán torkos, sőt inkább éhezőművész, de nem találtam fixen pályás használatot. De ha tényleg 10 év vagy többen gondolkozik, akkor én lehet inkább a suzuki felé mennék. (az 1.0 boosterjetet nem ismerem, az 1.4T viszont ismerős a Vitara Sből, flottában volt és van is, kb. 70k km-ig volt meg az első, addig problémamentes volt, baromi jó kis gép, jó váltóval, jó futóművel)
fecus: P3 is valahol akörül van, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
LuckyL #175980 üzenetére
Ez igaz, akkor kicsit félreértettem, bocs. Náluk ez az adózási rendszerük miatt alakult ki így. Ott simán megéri emiatt egy hybrid. Viszont ennek ellenére a villanyos gépeket meg még nem tudják rendesen használni. Ott van náluk 3. autónak a Gen1 leaf 10-30k km-rel, a legtöbb már 3-4 pálcát elvesztett, nem igazán használják őket úgy, ahogy kéne, inkább úgy, mint valami hobbiautót, az meg nem tesz jót az akkunak.
Azt megkérdezhetem, hogy melyik aukciós oldalakkal van jó tapasztalatod?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Milyen TV-t vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Napelem
- További aktív témák...