-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #179305 üzenetére
"Amiről itt még nem olvastam "
szeptemberben még talán nem... de agusztusban is emlékszem, hogy volt hsz amiben ott volt.
A jó hír, hogy inkább 20ból egy amit érintett.
A rossz, hogy jópár márkaszervíz képtelen javítani egy ilyen szög egyszerű problémát.Most volt leállás, pont ilyen műszaki jellegű változtatások voltak állítólag modosították hülye biztosra ezt is... aztán lehet nem.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #179329 üzenetére
Vesta kombi meg 1532, mégse kéne. Volt egy próbálkozása az importőrnek, kaptunk tesztautót, a végén meg is köszöntük és ennyi.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #179352 üzenetére
Egyetértünk, bőven alatta van. Az az autó szörnyű, egy időutazás minden téren. Fogyasztás terén meg főleg, mondjuk azért nem mentünk vele vidéki útra - kutya nem akarta a cégnél 5 percnél tovább használni -, de olyan 9 liter feletti átlagunk volt vele.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
prsq
tag
válasz kisza25 #179629 üzenetére
"A venga tényleg meglepő, hogy 30 cm-el rövidebb (407 cm) és ugyanakkora (440 liter) csomagtartója van."
A Ceed-del is hasonló a helyzet, csak ott kisebb a csomagtartó.
Igazából nem csoda, csak elfelejtitek, hogy a Venga a kihaló/kihalt egyterűek egyik utolsó képviselője.[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #179643 üzenetére
Főként az utóbbira, az jelen van a szívócső befecsnél is, lásd Honda Jazz.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #179629 üzenetére
Vhogy minden a design lett.
-Peres gumik mindenhol.
Ráznak rendesen, fütóműt erősen megviselik, egy kissebb gödör esetén könnyen kuka is lehet a nem túl olcsó gumi és felni is. Ja és drágák is.
Esetleg ha vki 90%ban pályázik megértem, de városba, magyar utakra... csak szívás.-SUV, Crossover orrbaszájba.
Nagy pinpongasztal elöl amibe ha ilyen 1.0-1.4van és ez általános már most és még általánosabb lesz jövőre elveszik a motor. Motortérben végtelen kihasználatlan hely. Cserébe méretükhöz képest kicsik. Homlokfelület gigantiks. MPVk eközben meg kihalnak nem kell kutyának sem.
Itt külön csoda az új design suv. pl. Toyota CH-R. Beültem hátra, hát beütött a klausztrofóbia... elfelejtettek rá ablakot rakni, ilyen kis lyuk van helyette.... az én fejemnek sincs hely, pedig 180cm vagyok. Hossza hiába nagyobb +6cmel egy Vitaranal ami detto SUV mégsincs nagyobb csomagtere mert trendin megy le a hátulja. Persze szó se róla szép. És legtöbb új SUV legyen az Sportage... ide tartozik.
...Venga: Nagy csoda nincs benne. Elöl "orra"/motorház -25cm, hossz -25cm = 0cm = ugyanakkora csomagtartó.
@tboldi: jazz már jópár éve direkt befecskendezős, kokszosodik is pedig még turbo sincs benne. MPIknél kokszosodás szelepre abszolute nem jellemző... btw Kia/Hyundai 1.6 MPI/CVVTnek is lehet hosszútávon gondja de szelep kokszosodásról sehol nem olvastam.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #179737 üzenetére
Itthon nem jelelölik külön a 6d tempet, egységesen Euro6-ot kap (ha jól rémlik az a 15-ös kategória).
Amúgy az Euro4/5 lehet egyszerre lesznek kitiltva benzinesből mert a jelen szabályozás a CO2-t nézi, márpedig a Euro4 és 5-nél a CO2 kibocsátás nem, csak a nitrogén kibocsátási rész szigorodott.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #179769 üzenetére
Elantra. Egy tisztessegesen megcsinalt torok szedan. Jo motor, valto, fek, sok hely, kenyelmes ulesek, jo felszereltseg, cserebe buta a futomu, gyengecske a zajszigeteles es az extrak also polcosak (ugralo tempomat, kesve csipogo tolatoradar, na jo a digitklimaja es az esoerzekeloje is eleg ugyes), mindez eleg korrekten arazva uj koraban.
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #179773 üzenetére
Nem tudom hol gyartjak. Ezt kb a fluence ellenfelenek szabtak, de azert annal igenyesebb auto.
Tutira GDI 132low, ez az egy motor volt hozza.
i30-ban multilink van hatul, ebben csatolt lengokar. Elpattog, alulcsillapitott, nem jo. Az eleje az a jamboran alulkormanyzott kommersz cucc, azzal nincs baj, a segge akar leesni az utrol. -
nesa
veterán
válasz kisza25 #179929 üzenetére
Az minket már ne érint de beleolvasgattam a fórumba sokan voltak (bejelentés előtt gyerek nélkül akartak meghalni) akik gondolatba már elköltöttek a 10M rögtön akartak is 3 gyereket viszonylag jól is keresnek nem minimálbér, besétáltak a bankba 10m ér és közölték velük hogy no no ti max csak 3m et kaphattok erre a fizetésre.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #180091 üzenetére
HSD rendszereknél nincs váltás, nincs kuplung. Hátramenetet polaritás váltásával oldja meg a villanymotoron, az elindulást szintén villanymotor csinálja. Egyébként meg egy napkerékkel oldja meg az "áttételezést". Lexusnál a hang miatt pl: van benne egy felező és ennyi. Amperánál ezzel szemben azt hiszem 2 vagy 3 kuplung is van, az "picivel" bonyolultabb lett.
De lehet nincs váltógombja csak gombok.
Dare2Live: cvt nem ugyanaz mint az e-cvt. A fokozatmentes bégetés igen, de a többi része máshogy épül fel. CVTknél általában az indítókuplung döglik meg - pl Jazzeknél 200k-s művelet -, e-cvtnél nincs ilyen.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #180091 üzenetére
Egy direkt hajtása van a benzinmotornak ami 70-től 170-ig tart. Alatta csak a két villanymotorral tud hajtani. 70 felett összezár egy kuplung és ott hajt direktbe. Tegnap pont néztem OBD-n. Fix 95-re állított tempomaton 2600-ot forog a motor. Jó sok mit ne mondjak. A Toyota megoldása sokkal jobb, de Mitsu ezt találta ki.
(#180089) Dare2Live: Ezért is írtam a HSD féle ECVT váltót. Az nagyon kiforrott. Főleg a legújabb generáció már.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #180095 üzenetére
Gyakorlatilag igen. 1,5liter hajtóműolajat kell benne cserélni néha és annyi. Nincs benne nagyon semmi ami hajtás részen eltudna romlani. Annyira nem vészes a fogyi ahogy én viszem 134 km-en 5,3 volt a múltkor. Ha a két végponton tudok tölteni egy BP-Dunaújváros távon akkor 4,2. Pályán magas neki, mert ott már csak a benzinmotorra tud hagyatkozni. De ott minden 2 tonnás benzines suv megfogja enni a 10-et. A HSD-nél nincs jelenleg szerintem jobban fogyasztó kocsi. 4 litert stabilan hoztam vele, ha a pályát elkerültem.
Ahogy mondod, városban simán megvan a 40km. Múltkor teszteltem 90-el főúton 36 km-t mentem el. Amúgy nem csak 70-ig tud menni elektromosan, akár 140-ig is. Csak akkor nagyon gyorsan eltűnnek az EV km-ek
Lakott területen kívül már beszoktam kapcsolni inkább hibrid üzemmódba.(#180097) focvis: Qru tökéletesen leírta. Elég sokszor csak aggregát üzemmódban van.
Az Aurishoz, de még a Passatomhoz képest is jó dinamikusan gyorsul egyenletesen 170-ig. És ott jön a fal Ez az ami engem egyáltalán nem érdekel. 30-40 km/h az átlagsebességem általában Évente kb. tízszer ha pályára megyek.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #180109 üzenetére
Nagyon sokat visznek belőle. Tömegesen hordják be a használt példányokat az országba és pillanatok alatt gazdára találnak. Eleve a Crossover vonal nagyon menő meg cserébe ez az egyetlen SUV PHEV. Nagyon bízom benne, hogy jövő évig még kitart a láz. Egy évnél hosszabb távra nem tervezek a kocsival.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
w333
félisten
-
-
Flashback
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen