-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
w333
félisten
Bezony ... nekem is azok tetszenek
Sport autó magazin tulajnak pont ilyen van Link ugyan ezzel az Acropovic rendszer -el, bődületes hangja van és piszkosul brutálisan megy(#74904) mokus1
Nem rossz, de ezeknek már alapból olyan hangjuk van mint egy vadászgépnek
És itt az örök favorit Link, de meghajtanék egy ilyet, eddig a legerősebb amit vezettem az a GTR és a 458 Italia volt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Tothgera30
Ármester
Pedig sajnos ez a jövő. Bár a drága alkatrészárak és a gyakoribb szervizigény miatt hiába b@szakodnak -2 liter benzinen 100km-enként, ha minden másra 5* annyit kell költeni.Bár így nekik biztos olcsóbb, kisebb alkatrészek, olcsóbb előállítás, és még Green minősítést is kapnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Pukkancs
tag
-
Kornel
veterán
+1
viszont szerintem tudatosan terveznek előre, gondolj bele a "válság" miatt meredeken visszaesett az új autó értékesítés, most kb. stagnál, de mikorra fogja elérni azt a szintet, ahonnan visszaesett az eladott darabszám? ha nem autóeladásból, akkor megoldják majd alkatrészeladásból a hiányzó profit pótlását.
-
runner 125
nagyúr
A hazai sportmotor felhasználók 5%-a használja arra, amire való - pályázás.
Zöld lámpás lenyomáshoz az 1 hengeres motorok (supermoto) a legjobbak. Alsó tartományban minden speed lagymatag.
Sokan divatból, csajozni vesznek speed gépet, ellenben hosszú távra tényleg kényelmetlen.
Nekem valahol a köztes alternatívák tetszenek, a végső célom a VFR800."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hobizoli
nagyúr
egy szadomazo banda, komolyan
minden heten beesik harom adoagolonyug, 2 elszakadt vezermuszijas, 1 szethullott turbos...aztan ezen kivul az extrem "balesetek"
minap vmi A4 vert le egy vizcsovet, viz 120fok, 4. hengerben dugattyu szet, gyakorlaltlag mindent szetvert, amire megallt, turbo kuka
masiknak hajtokar gorbult el, a legjobb az volt a 2.0PDTDI-vel aki aszondta kiall barki ellen, bedobja a forgalmit is
aha, kivi lennek sarga putto elhuzna a notajat, akkor mi lenne ebbol az arcolasboltöbb drón kell ;P
-
Dany007
veterán
Hehe, nekem is volt egy munkatársam aki 600-as GSXR-el kezdte. Őt is féltették a haláltól, de még él. Most váltott asszem ezresre vagy nem is tudom mi jön utána, nem értek hozzá. Nem vagyok egy autó-motor buzi, de amikor bepöccintette azt a motort, hát valami brutálisan szép hangja volt...
Igaz a motoros haverjai az évek folyamán mind kihaltak. Szó szerint. Kb 6 évig dolgoztunk együtt. Azalatt az idő alatt az a srác több temetésre ment, mint a 85 éves öreganyám egész életében összesen! Kb havonta 2!
Szóval nincs tapasztalatom az igaz, de rohadtul vigyázni kell az ilyennel, mert ezek a motorosok hullanak, mint a legyek!Egyébként ő felszokott menni a Hungaroringre időnként. Vannak ilyen lehetőségek, hogy fizetsz x összeget és akkor egy rakás motoros mellett egész nap tolhatod neki a ringen. Igen, erre valók ezek a motorok, nem a közúton bohóckodni. Csak sajnos sokaknak arra már nincs zsé, se türelem kivárni... Mert a többségnél csak a menőzés a lényeg és azt ugye a Hungaroringen nem lehet, ahol más hozzá hasonló teljesítményű motorok is vannak... ott már nem olyan menő, mint amikor a közúton előzgeti az autókat...
-
runner 125
nagyúr
Hjah, az a tuti. Pl. egy GS500 a tökéltes ilyen célra. Pici pénzért hozzáférni és gyakorlatilag bukó nélkül tovább is adható.
De valóban, a szamárlétrát illik végigmászni. Ettől függetlenül egy 600 ccm alatti sor 4-es blokk sem rossz tanuló alap. Városban, alacsony fordulaton kezes, jól kezelhető, nyilván ha megforgatják seggberúg, de könnyebb ésszel használni szvsz, mint egy V2-t, vagy 1 hengert."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
Haha.
Nah igen, azt hiszem össze dobatok egy weboldalt a szivargyújtó fogyi csökkentő alapjaira és ilyet fogok árulni 4k/db áron:
Ha, egy -30%-ot ígér, akkor a 4 bedugott fogyicsökkentő már 20% üzemanyagot fog termelni. Okos vagyok, vagy okos vagyok?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
deicide
veterán
Fogyasztásról nem volt szó a cikkben, csak károsanyag kibocsájtás normáról, aminek diesellel nehéz lesz megfelelni, ezért fogják a mérnök úr szerint offolni a gyártók az alacsony kategriából. Azt értem, hogy itthon számít a fogyasztás, mert fillérbaszók vagyunk, de ha a gyártó úgy dönt, hogy nem éri meg dieselt gyártani, akkor hiába ugrálunk, maradnak a régi modellek.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
!Overdose!
őstag
Úgy érzem ebben most nincs igazad. Sem a Mazda, sem a Totalcar nem tehet arról, hogy milyen irányba halad az Euro-normák szabályzása. Már most is csak két autógyár tud vagy akar Euro 6-os dízelmotort gyártani AdBlue nélkül. Az egyik a Mazda. Az Euro 7 pedig már tényleg horror. Olyan fejlesztési költségei lesznek egy ilyen motornak, hogy ha beleteszik egy kisautóba, akkor azért olyan felárat kell, hogy elkérjenek a benzines változathoz képest, amelyet nem fizetnének meg elegen ahhoz, hogy egyáltalán megérje. Abban teljesen igazad van, hogy valószínűleg olyanok hozzák ezeket a törvényeket, akik nem jártasak az autóiparban, mert ha nem így lenne, akkor nem ilyen drasztikusan csökkentenék a károsanyag-kibocsátási előírásokat. Örülünk neki? Nem. Én sem. De az irány ez, amin sem a Mazda, sem a Totalcar nem tud változtatni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Tomoty
aktív tag
2 hónapja a szívóbenzinről írták ugyanezt a totalcaron...
Ott a turbo-dízelről írták, hogy a jövő motorjaiPostázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
JanR
addikt
Akkor halott autót vettem
Srácok, ha csak üzembentartó váltásról lenne szó egy autó esetében, akkor is át kell írni az autót? Már mint úgy gondolom, hogy jelenleg az autóm üzembentartója én vagyok papíron. A szüleim átvennék a kocsit, de pár hónapot tolni akarják az átírást, viszont a biztosítást addig is a nevükre akarják kötni. Ennek van valami különösebb menete? Vagy csak simán megkötjük erre az autóra az Ő nevükkel és kész? Nem annyira találok róla egyértelmű információt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest