-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
kitka6
csendes tag
válasz ngaba #193385 üzenetére
Jaj persze, nem is azért mondtam, nem akartam leszólni a 159-et!
Igazából 2012 utáni kocsit szeretnék, de még lehet ebből is lejjebb fogok adni. Nem ragaszkodom semmi extrához, az ülésfűtés talán az egyetlen, amit szívesen látnék az új járgányban, ezen felül a zenére fogok nagyobb hangsúlyt fektetni, de azt úgyis majd utólagAlfában eddig nem gondolkoztam, mert felénk -bár senkinek nincs nagy tapasztalata a kocsik terén- nagyon tartózkodnak az olasztól. De akkor ezek szerint ez is ilyen urban legend?
@diegho, a mito formára még tetszene is, de a kérdés itt is ugye, hogy az olasztól akkor nem kell (már) félni?
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193587 üzenetére
Köszönöm a részletes írást!
Ragaszkodom a benzinhez, ami dízelek voltak a háznál, mind csalódást okoztak. Jelenlegi benzinesem lassan 90.000km-t ment az elmúlt 3 évben, hibátlanul.
Persze a benzinnek is lehetnek buktatói, viszont kevesebb.
Mindenesetre nyitva tartom a szemem a piacon, hátha :)Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193613 üzenetére
Azért is kérdezek, hogy kicsit közelebb kerüljek a modellekhez infók terén, melyik márka milyen motor párossal alkot jó kapcsolatot, illetve nem utolsó, hogy ne kelljen az ingem-gatyám ráverni egy autóra..
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193643 üzenetére
Mazdát pontosan emiatt nem vettem számításba.
A 2008 utániaknak a hátulja nem egy remekmű, bár bent ülve úgyse látni.
Ellenben motorikusan csodálatosak, tágas jószág, viszont a rozsdabogár igencsak kedveli az anyagot.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193753 üzenetére
Ültem benne, vezetni még nem vezettem.
Ezt mihamarabb pótlom, be vagyok sózva egy másik autóraIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #193805 üzenetére
Alapvetően én is turbósat szeretnék, de nem zárkozom el a nem lététől, a mostani is sima szívó benzin. És igen, autópálya biztos, hogy lenne a hosszabb utakban. Vagy ~100 km M3, vagy M0 + M6 összessen kb. 100 km, de utána is autóút, még vagy ugyanennyi. (Illetve, ha megbízható autót sikerül venni, szeretnék nyáron egy nagyobb autós utat körutat környékbeli országokban, de ez egyszer lenne ugyebár)
Viszont akkor most már komolyan elgondolkodom a dízelen...
Márkában (vagy motorban) tudtok ajánlani konkrétumokat, amiket érdemes nézegetni?https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #193818 üzenetére
visszaolvastam picit, találtam Qru-tól egy hozzászólást, amiben ajánlott pár benzines autót (és arra reagáltál Te is a Kia Ceed / Hyundai i30-al, amik konkrétan tetszenek is)
cappa72: a francia autókért nem vagyok oda, bár úgy tudom a modernebbekkel már kevesebb gond van, de ez eléggé belémívódott.
Amelyik márkáktól teljesen, vagy majdnem teljesen idegenkedek, azok a francia autók, BMW, Audi, Suzuki, Dacia.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
nagyúr
válasz ngaba #193830 üzenetére
Hja, csak ez is általában úgy működik hogy van valakinek X összege amennyiért tudna venni egy megbízható benzinest. Erre meglátja, hogy egy kategóriával feletti dízel autó pont ugyan annyiba kerül. Inkább megveszi azt. Aztán az első 2-3-400e Ft-os számlánál jön a felismerés, hogy fenntartani nem pont ugyan az a két autót
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #193856 üzenetére
A hozzászólások (meg az egyéni preferencia alapján is) most már kialakult egy hármas mezőny
1. Toyota Avensis (nem feltétlenül a linkelt évjárat, az eggyel korábbi is szimpi
2. Opel Insignia (továbbra is nagyon tetszik, főleg külsőleg)
3. OptimaEbből az Avensis, ami többszörösen prioritást élvez, kezdve azzal, hogy már ültünk benne, még ha kb. 5 percet is Plusz a Toyotákat mindenki dícséri megbízhatóság szempontjából.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193870 üzenetére
Amennyi autót megnéztem és tesztet elolvastam fotelból, se tudom, mi lenne a célszerű.
A dízel nálam nagyon kerülendő. A turbo benzinre még-még talán rábólintok, viszont a paletta szűk. Az egyik eszi az olajat, a másik rohad, a harmadiknak más nyűgje van.Toyota Verso 1.8 benzin
VW Sharan 1.4 Tsi
Esetleg Opel Zafira B benzinnelDízelt továbbra sem nézem.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193882 üzenetére
Oh, a lényeg kimaradt. Évi 2-3 alkalom 250km pályázás, jobbára kisebb távokra, havi 3-4 alkalom a 100km-es messzeség. Ellenben helyben max 25km-es távra kell és erősen második autónak szeretném. Emiatt is a benzint tartom szem előtt.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ngaba #193894 üzenetére
Jaj, ne túlozzunk, csak túl sokat jártam utána ezeknek
Focus mk3 esetén ugyanaz a blokk, pár Ford tervezésű résszel, itt nincs se AdBlue, se FAP folyadék, csak gázolaj. Hátrány lehet, hogy ilyen futás mellett 2-3 éven belül nem kizárt a porlasztó csere, hátsó futóműre kellhet költeni talán. Viszont ahhoz is találni minden bokorban szerelőt vagy alkatrészt, mint a VW csoport típusaihoz, illetve ismertek a gyakoribb hibái.
Mondeo nekem kivételesen hátrébb lenne a sorban, bár megbízható és olcsón fenntartható, mégis jelentős plusz költség volna éves szinten. Spórolás meg könnyebb kisebb méretben, azért gondoltam, hátha elég a Clio
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193898 üzenetére
Megpróbálok mindent összeszedni :D
Nos. A kocsit két gyerkőchöz, és két szülőhöz szeretném. Második autónak, ami annyit jelent, hogy sacc/kb évi 10.000km futást jósolok neki. Asszonykának fog kelleni, gyerkőcöket oviba, susuba hordani. Ami annyit tesz hogy napi kb 30-40km, de ez oda és vissza. Ha utazunk max Pestre, ami évi pár alkalom, és 250-270km-t jelent egy körben. A lényeg, hogy a hátsó hármas üléssor osztott legyen, szóval két ülésre gyerekek persze boztonsági baba fotelban, és anyuka. Puttony legyen a babakocsinak, kb ennyi.Az Opel Zafira kifejezetten tetszik, ami turbós motorral van jelen a piacon (sajna).
Japán párti vagyok, viszont a paletta elég szűk.
Grand Picassotol félek (Mr. Francia)
VW és konszernek sem tartoznak a kifejezetten kívánt listámra,de ha lenne olyan benzines, ami megbízható, ám legyen.
Toyota Verso is tetszik, viszont hajlamosak olajat zabbantani.A lényeg, 2010 utáni legyen, ülésfűtés és tolatókamera legyen benne. Ja, és benzines kellene :)
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193907 üzenetére
Jelen pillanatban még hárman vagyunk, viszont lesz kistesó, ez totál fix. Nem nagy futásokra kell az autó, a legfőbb szempont, hogy ne legyen többet szervizben, mint otthon az udvarban. A fogyasztás sem érdekel, a mostani sem egy fogyasztás-bajnok.
Viszont fontos szempont a hatsó ülés osztottsága, hogy mindenki elférjen kényelemben.Nem is olyan egyszerű ez
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #193871 üzenetére
Az biztos, hogy bármilyen autót is veszek, azért fogom megvenni, mert tetszik. De "szerencsére" sok autó tetszik, így válogathatók.
Gondolkodtam napokat, hogy mégis melyik lenne nekem a legjobb (elvileg a jövő héten megyünk megnézni / beleülni egy K-s Astrát.
Ami még eszembe jutott, hogy igazából akármilyen autót is fogunk venni a mostanival fogjuk összehasonlítani, ami egy 2001-es Volvo S40 (2.0). Szeretjük, de hát régi.
1.5-ös EcoBoost Mondeoról mi a véleményetek, mennyire megbízható? Múltkor kihagytam a Fordokat, pedig tetszenek azok ishttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
-
Kickass
őstag
válasz ngaba #194010 üzenetére
Sok okos veszi a 10-12 éves japán autót 3-4 milliókért, mintha azokhoz ingyen lenne az önindító, generátor, futómű alkatrészek meg a többi. Hamarabb hoznék ki egy Tipot újonnan 5 év garival, jó az nem olyan fancy mint a 12 éves Accord meg a műanyag taperoló fétisesek is élcelődnek rajta, de hát ha valakinek ez számít.
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #194010 üzenetére
Ha jól emlékszem Te ajánlottad a K-s Astra-t, tegnap megnéztünk egyet (konkrétan ezt: Opel Astra K
Hát nem tudom, nem volt rossz, mondhatni tetszik, de az Avensis kicsit jobban, viszont ez olcsóbb annival, hogy versenyre kelljen vele (úgy hoyg még mindig nem tudok döntei melyik legyen. Mindenesetre nézegettem több opelt (K Astra, Insignia) és láttam nagyobb motorokkal is. Van, ami az Opelnél nem ajánlott, problémás lehet? Amiket néztem, 1.8 sima szívó, 1.6 Turbó és láttam 2.0 Turbót is eg insigniában)Nagyon szép az a Lancer is, ami a pdf-ben van, az is nagy kedvenc, de így is épp elég eldönteni, hogy miilyen autót vegyünk nem merek még egyet megnézni, mert tuti megtetszene (bár, ha árban / megbízhatóságban versenyképes a Toyotával, akkor...)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #194072 üzenetére
nem az a "baj", hogy megtetszik, hanem ezzel még egy autó bejön(ne) a képbe, és még nehezebben választanék A mostani 2.0-s sima szívó Volvom is elfogyaszt 7,5 - 8,5 litert pályán / autóúton. De hogy egy kedves rokonom mondta, azért dolgozok, hogy tankoljam és a pénz amúgy sem kel ki
Azt szomorúan tapasztaltam, hogy egyre kevésbé vannak erős motoron a piacon, amit nem igazán tudtam hova tenni...
Alapvetően nekem az a fontos - a megbízhatóságon kívül -, hogy ha beleülök érezzem magaménak az autót, szeressek benne ülni és akarjam vezetni. Ehhez kell, hogy autópályán ne legyen hangos, és szép legyen a belseje. (Nálam ez az űrhajós belső, sok kijelző, kapcsoló )vzsryl: ezzel egy plusz pont az Avensisnek Nagyon érik, hogy akár szabadság árán is elmegyünk megnézni azt, ami tetszik, csak épp bő 200 km-re van Kell még párat aludnunk mire rászánjuk magunkat, hogy Avensist vegyünk (de ha találunk a közelben egy insigniát, akkor azért még megnézzük, hátha az is úgy megtetszik, hogy csak na )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #194137 üzenetére
A gotthárdi oldal, hogy dolgoztam majd 3 évig az Opelnél. Tudnék mesélni, elhiheted. De nem is érdekelnek az ott történtek, azok a motorok már keleten vannak
Nos, le tudtam küzdeni az ingeremet, miszerint 2008 után az autógyártás, mint olyan, megszűnt. Inger, hogy 2010 utáni kell mert az fiatal. De vele együtt cumi van velük.
Dízel?! Dpf, kettőstömegű. Amit megspórolnék üzemanyagon, azt a szerelőnek adom. Turbo benzin? Turbo, könnyű blokkok, 200 ezer után kezdj félni. És ezek 2010 utántól már igencsak elterjedtek.Szóval a dízelről totál letettem, mindenképp benzint szeretnék. Az ár, a 4M-s összeg továbbra is áll. Tehát ennyit szánok erre a projektre, viszont bajt sem akarok magamnak.
És igen, amit mondtál, olcsóbb. Lehet rálocsolom az árkülönbözetet mondjuk egy 2012-es autóhoz képest, viszont lehet arra is rávernék egy valaggal.
Szóval szörnyen megfontolt vagyok, nem hamarkodom el. Júniusig akarom megvenni.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Gabonetta
aktív tag
válasz ngaba #194147 üzenetére
Így van, kézben tartva bármilyen használattal (a hívás elutasítása is az) megszeghető a KRESZ 3. § (2) bekezdésében foglalt rendelkezés.
#194148MunezXBK:
A pénznemből gondolom, nem Magyarországon történt az eset.Éppen ezekért nem tartót szeretnék a következő autómba.
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #194139 üzenetére
Ahogy mondod.
Ezért szűkült a kör a három nagyágyúra:Toyota Verso 1.8 benzin, ha kell, 2010 utáni
Opel Zafira 1.8 benzin
És C4 Grand Picasso 2.0 benzinVárok a csodára..
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #194161 üzenetére
Nem esett ki, benne a pakliban, viszont egy B Zafirához képest magasabb a felára. Verso is magasabb árfekvés.
Felszereltségben találnék olyat, amit keresek, akkor persze indulok is meglesni :)Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
slett27
addikt
válasz ngaba #194253 üzenetére
2007/10 hó. Nyilván ezen is keresni akar a kereskedő. Kb 990k-ért kiteszi most és belekalkulálja azt is hogy lehet 4-5 hónap alatt viszik el akkor az áresés kockázatot.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz ngaba #194340 üzenetére
[link] Előirányozva.
A Bravo lehet hogy jól sikerült konstrukció, de az eladása művészet lesz. Örülhetek ha valahol egyáltalán beveszik (emberi áron).
Lacko32 :
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #194554 üzenetére
Gondoltam rá. Sőt, néztem is. Viszont az itthoni felhozatal bűzlik nagyon. De nem elfelejtett story.
Ami nekem most jelenleg a favorit, az az Opel Zafira Tourer 1.4 turbobenzinnel. Tetszik is, és nagy is. De továbbra is kérdezek, érdeklődöm.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #194602 üzenetére
A fogyasztást nem nézem. Korábban is írtam, nem érdekel mennyit eszik az autóm. Amíg biztonságban elvisz A-ból B-be, és kényelmes a családnak, addig nincs baj. Ha megkotlik, meg kell javíttatni. Akinek majomra, annak banánra is elv működik. Viszont az aggályokkal és fenntartásokkal tarkított énem fél belevágni bármi újba.
Mindenki kap egy bringát, ott nagy baj nem lehet
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
nesa
veterán
válasz ngaba #194614 üzenetére
Persze el lehet kényeztetni, engem pl nem zavart ha kicsit vonyított az elején, nagyon hamar megszokta mind a három, ne vedd magadra de a gyerek nem hülye, max a szülő.
(#194615) Lacko32
Menetközbe etetni de ti tudjátok, fékezel és ott fog megfulladni nem tudsz vele mit csinálni 20% esély hogy megbírod menteni., szerintem ha megetetitek 3 órát lehet menni.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Politika
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen