-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz B-L-A-C-K #137747 üzenetére
Na jó, jofogáson megtaláltam. Ugyan az, ezt ma fotóztam, ez meg a régi hirdetés:
Még jó hogy eszembe jutott... Szóval ez a 370 ezres... De nem értem miért győzködnek akkor kérjem le az adatait ha full kamu...Hülyék ezek...
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz B-L-A-C-K #137749 üzenetére
Bázz még majdnem beleugrottál.
Csak magyart nézz ahol ott a rendszám és kérdezd le amit mutattam mondit az L-es rendszám egy lekérést megér.
(#137765) Gombinyó: Simán jó és még nem is fog sokat enni 130-nál. Nyilván nem egy rakéta, de jól viszi az a fokát. Mi a céges 1.4 hdi-vel csomót pályázunk azt az csak 68 ló tempomatot belövöm 130-ra azt guruljon igaz zabál is a rövid váltó miatt.
-
SzlobiG
félisten
válasz B-L-A-C-K #137769 üzenetére
Ne vedd fel, olvastad volna a topikot amikor ő keresett autót mi volt itt hetekig.
Amúgy igen németbe könnyebb lenne kifogni egy jót, de ott is amik jó áron vannak azokba ilyen sok km van mert ezeket adják olcsón, amit itthon vissza tekernek és magasabb áron adják el így átverve a piaci árakat.
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #137769 üzenetére
En is ket honapig kerestem az alfat, mig vegul nagy meglepetesre a legolcsobb! autot vettem meg, mert ez legalabb oszinte volt... 1,5 misiert lett volna meg jo, de 1,2-ert meg kivikszolt hullak voltak, ez meg kb 680-ert muszakilag jo volt es nekem az az elsodleges.
-
-
Integrale
veterán
válasz B-L-A-C-K #137804 üzenetére
Egyebkent en bedobnam az Alfas FB csoportba a kiszemelt autot. Elmondanak rola ezt azt, ha valaki ismeri a tulajt, akkor elmondanak rola altalaban par dolgot, esetleg FB profilt is kapsz, abbol is le lehet szurni egy ket dolgot.
Egy Bravot azert vetettem el anno, mert ugyan a szoveg mezes-mazas volt, aztan megkaptam a srac profiljat, ahol burnout videok, es tarsai."Bad reklám is reklám too"
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #137808 üzenetére
Ha elfogadsz egy véleményt - ha nem, akkor is leírom mostmár -, mindenképpen fenntartásokkal kell az ilyenhez állni, hogy " Jóember, meg két gyerekes családapa, satöbbi ", mert, mint esetedben is olvasni a kommentböl, már most félig megvett téged a modorával ( no offense ).
Ezeket ugyanis ügyesen elö lehet adni.Csak, hogy idepöttyintsem a személyes tapasztalatom is... OPC Caravan vásárlás,- egekig magasztalt - német magántulaj, hírdetésben minden, mint az álomban leírva ( mindent azonnal cserélt a legkisebb nyisszanásra, Opel-nél dolgozik, autóimádó stb )
Személyesen is gyakorlatilag ömlött belöle, hogy Ö mekkora Petrolhead, Opel gyárban dolgozik, azonnal mindent javított, rendberakott, patika az autó, a felniket a mühelyéböl hoztuk el, G Astra versenyautóval jár a Norsdschleifére, mellette D Kadett versenyautó, borzalmas pénzek odabent... Tehát ezek alapján tényleg egy tökéletes tulaj...
Aztán kibújt a szög a zsákból...talpasok, toronycsapágy sose volt még cserélve, gyertyákat se tudja mikor cserélte, féltengely halott közeli, csak kinyomva 6 vödör zsírral, hogy ne legyen hangja, hátul Time Attack meg Nordschleife matrica, direk kérdeztem is, hogy akkor ezzel is verette már odakint? Neeem, dehogy, sosem...aztán késöbb a próbaút alatt sikeresen elszólta magát, a sportfutómüröl beszélve, hogy " a Nürburgringen is nagyot lehetett vele fordulni "...
Tehát költött Ö az autóira, csak erre nem.Nyilván nem minden ember ilyen, de ilyen is van, ezzel nem a kedved akarom elvenni, félre ne érts, csak rávilágítani, hogy a külsöségekkel, viselkedéssel könnyen befolyásolhatja az embert a másik itélöképességét.
De nyilván, ha az autó meggyözö, átnézésen Sem esik ki a csontváz a csomagtartóból, akkor hajrá.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #137813 üzenetére
Persze, nem is támadásként írtam, csak mint élményt, nekem is nagyon tanulságos Volt - nyilván, mert az én pénzem -, segítettem ismerösnek, családnak autót venni már, magamnak nem sokat kellett, eddig nem panaszkodom, sikerült a hullákat elkerülni, de mindig jók az ilyen tapasztalatok, hogy a késöbbiekben ezekböl is tud az ember tanulni.
Jövöre lesz nekem is aktuális a dolog, de már most nézegetem a piacot, illetve a kiszemelt típusokat ( ez persze már az én betegségem, tudom )
Mindenesetre nagy kalappal hozzá. -
-
nyogo83
senior tag
válasz B-L-A-C-K #137828 üzenetére
"93 ezernél kapott egy új turbót"
Ha csak nem valami elbaltazott chip eredmenye, akkor valoszinu, hogy nem 136e km lesz az a futasteljesitmeny. 100k km alatt nem nagyon szokott gyari konfiggal leterdelni a turbo.
Ettol fuggetlenul ha atvizsgalaskor rendben van, vennem en is a helyedben -
nyogo83
senior tag
válasz B-L-A-C-K #137831 üzenetére
Itt a km-rel annyi baj lesz, hogy ha jol ertettem, akkor kulfoldrol lett behozva 2012-ben.
Azt pedig ha megtekertek, akkor mar az uj km ora allassal regisztraltak be itthon.Viszont. Ha egy hozzaerto Alfa/Olasz specialista helyre viszitek, akkor gepet radugva kideritheto a valos futas.
Altalaban csak az oraban irjak vissza a futasteljesitmenyt, a motorvezerlo kulon tarolja, abbol nemigazan tudjak/nem eri meg atirni. Raadasul Alfa/Fiat/Lancia Bosch motorvezerloinel kiolvashato az is, hogy volt-e mar modositva a motorvezerlo tartalom. -
#94529552
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #137831 üzenetére
10 év allatt 136k km? Szerintem több volt ebben, amikor már behozták olaszból. A 2012-es olaszországi óraállást kellene valahogy lekérdezni, ha lehetséges valahogy, kintről. Egyébként a sztori sem tetszik nekem, amit előadtak. Ismerek jó néhány márkakereskedés vezetőt, és nem tudnám elképzelni, hogy bármelyik is hozat magának egy használt autót és azzal jár, nem pedig azzal a márkával, amit igazgat, ami csakis céges autó lehet. Ezeket a számlákat majd érdemes lenne csekkolni: Alfa szamosiba járt vele, majd utána Nyiri Gyula szervizbe
De nem akarlak lebeszélni, csak ezeket elmondtam róla, mint saját véleményt. -
nyogo83
senior tag
válasz B-L-A-C-K #137837 üzenetére
Ha biztosra akarsz menni, akkor ahogy MunezXBK mondja.
Egybekent ebben igazad lehet, hogy ha tenyleg ennyire fanatikus, akkor nyilvan o se ugrana bele egy csilliot futtott autoba.
Ettol fuggetlenul en azt mondom, hogy az mar eleve jo, hogy van "hattere" az autonak, ami alapjan lekerdezhetoek az infok.
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #137828 üzenetére
Hajrá! Turbóból is lehet gyári hibás, ami a QC-n még átment, elketyegett x ezer km-t, majd szétesett. KM mondjuk ha olaszból lett hozva, akkor kérdéses, ott is nemzeti sport sajnos a tekerés. De alapvetően az órállás csak egy szám, ha a szervizét rendesen csinálták, akkor részemről inkább legyen benne tutifix 300ezer km, mint kétséges 100-200
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #137897 üzenetére
Grosz Feri (Integrale ismeri) vagy DZ tuning&service (en ide jarok) megcsinalja, csak kezdj el idopontot egyeztetni mar most. Ok Alfa/Fiat specifikus maganmuhelyek, ertenek hozza es nem huznak le. Szerintem max huszezer egy atvizsgalas, amiben hibakodolvasas, szemrevetelezes es veszteseg/kompressziomeres van, esetleg endoszkoppal megdugjak.
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #137900 üzenetére
Nem fehercsempes-titkarnenis-jonapoturam-keregykavet-huszezerlesz szakszerviz, hanem olyan, ahol ertenek is hozza. Lasd Termi esete a Fiat szalonos Lineaval... Amugy sem realitas egy ilyen koru/erteku autonal a markaszervizbe jaras, hogy egy olajcserere otthagyj 70ezret, amikor gyari szurokkel es jobb olajjal megvan 40ezerbol, szamlaval egy ilyen szakmuhelyben. Azert javasolnam inkabb ilyenbe vinni, mert itt atnezik rendesen, nem csak feluletesen, leszarva, mint egy markaszervizben, ha nem vagy protekcios. Amit meg erdemes megejteni, az egy mondjuk kwikfitben (ott biztos van) fekhatasmeres es lengescsillapito meres razopaddal. Max 5k, de sokat lehet vele sporolni, ha kukasak a gatlok.
-
Elektrosokk
addikt
válasz B-L-A-C-K #137900 üzenetére
Nem hivatalos szervizek, de a DZ tényleg nagyon ajánlott. Alfa Szamosihoz vidd átnézetni, vagy Olasz autók háza, vagy autócentrum szabó.
én mondjuk biztosan Zéé-hez vinném a DZ-be.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Kornel
veterán
válasz B-L-A-C-K #137927 üzenetére
Ja, lehet sokat mondtam, nem 2M, hanem 1,9M.
Ha nem lossz először mellé.
Ha igen, akkor mehet a tovább keresgélés, szállás, tovább utazás, stb.
Bár kint nagyon atvizsgaltstni se tudod, max. egy gyors szemrevetelezes.Trasher: signum nekem is bejön, az egyetlen opel ami tetszett.
Viszont ott is bugos valamelyik motor ha jól tudom, szóval csak óvatosan😉[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #137931 üzenetére
Egy idoben en is nagyon ra voltam allva erre a nemetorszagi autovasarlasra. Viszont van par nagyobb buktatoja a dolognak.
1.Ha ki is nezel tobb autot, azzal azert szamolni kell, hogy Nemetorszagban vannak komolyabb tavolsagok, nem ugy mint magyarorszagon hogy 600km-nel nem tudsz tobbet menni hataron belul, ott par nap alatt nagyon konnyen ossze tudsz hozni nezelodessel 1500-2000 km-t. Ez idoben es uzemanyagban nem keves, foleg hogyha nem sajat autoval mesz hanem tomegkozlekedni kell a celok kozott.
2. A nyelvet sem art jol beszelni, fokent ha maganszemelytol(pl. szasz v. bajor parasztbacsi) veszed akkor belefuthatsz valami olyan durva dialektusba, hogy feliratozni kell amit mond. (persze ezt )
3. Az atnezetes sem egyszeru, mert 100-120 euro alatt ra sem neznek az autora es a markaszervizeknek ott azert nagyobb forgalma van mint MO-n ugyhogy az idopontegyeztetes sem megy annyira konnyen.
4. Teny hogy kevesebb eselye a tekeresnek,de ami jo vetelnek tunik es kereskedonel van az altalaban torok, alban, stb akik nagyreszt ugyanugy tekergetnek meg kozmetikaznak mint a magyar nepperek 90%-a.
5. Ha a fentiek kozul minden rendben van, akkor is elofordulhat hogy(akar egy szenzorhiba miatt) az ut szelen maradsz es nemetorszagbol hazatrelerezni nem epp olcso mulatsag, sot az autopalyarol 1 par oran belul leszallitanak ha akarod ha nem.(nyilvan ezt sem ingyen.)Egyebkent vannak olyan emberkek(NO-ben elo magyarok) akik azzal foglalkoznak hogy elmennek es megnezik neked a kinezett autot, csinalnak nagy felbontasu kepeket, akar le is foglalozzak stb. En ezt valamivel kisebb kockazatu dolognak tartom, persze ez sem 100%.
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #137946 üzenetére
Bontas nelkul nehez megmondani, mert a DPF miatt fustolni nem fog. A masik hogy az olajfogyas oka is tobb dolog lehet, tomitetlenseg, turbohiba, stb...
Ha a tubonal van hiba(veget jarja), akkor elvileg a toltolevego huto fele meno csoben olajat fognak talalni, kerdes hogy megengedi-e az elado hogy lebontsak a csovet. (en nem engednem)
Egyebkent a kompressziomeres is hasznos dolog, csak az izzitogyertyakat ahhoz ki kell venni es ezt sem szoktak vallalni, mert nehany tipusnal ill. magas futas eseten beleszakadhat.
A befecskendezesi ertekeket nem art viszont megnezni azt altalaban kiszereles nelkul szoftveresen meg lehet. (legalabbis VAG-nal) A DPF telitettsege ugyanez.[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz B-L-A-C-K #137935 üzenetére
Szuper, majd írj mi lett.
az olajjal kapcsolatban, nekem saját dízel autóm nem volt még. Alfánál volt olyan aki azt mondta hogy bizonyos olaj fogyott neki bizonyos meg nem. Én már egy ideje csak Motul-t használok, régen Selenia-Motul felváltva ment bele periódusonként.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #138014 üzenetére
Ha valos benne a km, akkor a valto egy gázos pont lehet. Az enyemben 140-150 körül esett szet. Allitolag a 110lo erös 6 os manual valtos valtozatban nagyon gyakori ez a csapagyhibas valto szeria. Arra +2-300k javitast ra kell kalkulalni + ilyen körül a kettös tömegü is akár halódhat. Az enyemben is egy füst alatt azt is csereltek az elözö tulajnak. Az ujabb + money. Ö valamivel több mint 2000 eurot hagyott a szervizben....de Magyarorszagon is 300k t biztosan ki kellett volna csengetni a javitasra.
Pont jo pelda erre,amit az elöbb irtam, hogy ez a 100-150k közötti futas szvsz egy eleg necces dolog. Az elsö komoly szervizszamlak pont aktualisak lehetnek könnyen...plane egy dizelnel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest