-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Szada85 #137705 üzenetére
Azt gondoltam, hogy ugyanaz, azért említettem meg, mert a kettő közül sztem exkluzívabb, szebb, különlegesebb, és ezekszerint ugyanúgy ajánlható
rbalint88 itt oltjátok szerencsétlent, de azért ti is tudtok jókat mondani.. dízel, ha jól veszem ki? Ha nem akkor szorri. De ha dízel, akkor biztosan nagyon élvezi az 5 ezres fordulatot... "nyomaték a lényeg"
focvis nem vitatkozom, de próbálgasd ki az újabbakat. Hihetetlen különbség van váltó terén pl H esetén. A hátramenet mé mindig reccsen néha, de amúgy pontos és kiba** feszes. A K nyilván még jobb lett! Futómű meg buta mint a tök, de ezért nem kényes, és olyan keményre sikeredett, hogy egész sportosnak hat. Persze, nem egy M3 futómű, de igénye/karbantartása/ára sem, és nem is arra van
Speeedfire az F váltó hát eléggé szar, legyünk őszinték. Tudom, mert van. A H -ba átülve már más világban érzem magam, a K Astráé pedig egyik legpotnosabb amit próbáltam eddig. Próbálgasd végig
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Szada85 #137734 üzenetére
De ez mindenre igaz, ha karbantartod, akkor jó marad.
Igen, de ez MO.
Megy a fillérbaszás, mindenki veszi a tdi-t, mert keveset eszik, aztán ha valami baj van vele, akkor halogatja. A végén meg eladja. Pedig évente nem kell több, mint 300-500e egy normál kocsinak.Felújítás nem mindig jó. Én pl hiába cseréltem olajat, meg váltórudazatot. Kb 1 hónapig volt fasza, után megint egy kacat lett. Pedig most van csak 205e a kocsiban. Annyira látszik, hogy a 2. tulaj volt és nem gazda.
Igazából egyelőre csak felvettem a listára az opelt, mert szimpatikus lett. Később majd kiderül, hogy mi marad meg benne és mi lesz végül. A tavaszt szerintem úgy is kivárom, meglátom, hogy alakulnak a dolgok. Addig a kis golf elvisz A-ból B-be.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Szada85 #137812 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, látatlanban nem vettem még semmit nagyobb értékű dolgot és nem is fogok, főleg kocsit nem. De elsőre már telefonból meggyőző volt (de persze lehet kamu), na meg nem egy kereskedés, hanem magánszemély, ami már ugye előny.
Elmegyek, megnézem, ha tetszik lekérem az adatait, mehet szakszírvízbe átnézésre, és ha minden stimmel megveszem (ha nem meg nem), és még úgy is belekalkulálom hogy legyen akármilyen tipp topp lehet baja, ugyan úgy mint bármilyen kocsinak.[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz Szada85 #137812 üzenetére
mi hasonlóképpen vettük az alfát, egy balettművész vásárolta külföldön és hozta haza, tőle vette meg egy jogász és mi tőle. rengeteg dolog volt papíron vezetve hogy pontosan mikor mi lett cserélve az autón.
lehet hogy nem ez jellemző, de azért nem zárható ki teljesen. mint az élet más területén is vannak " jó fogások" és szerencsés helyzetek, némi pozitív lendület sosem árt!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
veterán
válasz Szada85 #138609 üzenetére
A Vectrához tudok érdemben hozzászólni:
- 3.2 csak facelift előtti van, annak a beltere nagyon-nagyon sivár (ahogy írtad ez szubjektív, nekem Astra G bele igényesebbnek hat)
- a 3.2 igazi benzintemető, 17 liter könnyen összejön városban
- egész jól megy, legfelső fokozatban elektronikusan van leszabályozva 230-ra, az automata 4-ben 230 fölé megy, 5-be váltva lelassul, pedig lenne még kraft
- a sportfutóműves (GTS) igen jól kanyarodik, de kirázza a tömést a fogadból (Golf GTI-hez képest is) -
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #140042 üzenetére
Azt elarulod, mennyi a bünti? Erröl meg soha nem volt infom, csak mindig ezt mondtak, hogy erre figyelni kell, mert büntetik. (vagy ha belinkeled, hol lehet ezt az infot megtalalni az is jo, gondolom a levelben leirjak)
A masikra meg en azt gondolom, hogy nem fogod megszivni, mert ez nem egy fenykepezögep rendszer, hanem kamera rendszer....otthon is ugy van, hogy a büntiket, amiket kiszor a gep automatikusan a szürök alapjan, az valamilyen humanoid szeme ele kerül, ö megnezi es elbiralja, hogy jogos vagy sem es csak utanna megy a bünti. Ez esetben pedig egyertelmü lesz, hogy nem Te leszel a hunyo, hanem pont, hogy a masik.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Szada85 #147112 üzenetére
Igyekszem objektív lenni.
10+ Opelem volt, amelyik itt releváns: Vectra B 2.6 V6; Astra G Coupé Turbo (Z20LET); Vectra C pre-FL 3.0 V6 CDTI, 2x FL Vectra C1.9 CDTIamit tervezek, az idövel FL-es apróságokkal való frissítés
A legnagyobb bajom a pre-FL műszerfalának textúrájával van, a frissítés után emészthetőbb lett.
rugalmasságban jobb lehet az OPC már csak a turbós karakterisztika miatt is, míg a V6-ot forgatni kell, hogy menjen
Összességében megy jobban a Z20LET; nem kell forgatni a GM V6-okat. A 2.6 V6 már az 500 (ötszáz) rpm körüli alapjáratról elindult minden különösebb szenvedés nélkül (a DMF-fel nem foglalkoztam).
Volt már sor4 szívó, sor4turbóm, gondoltam most kicsit belekóstolok a szívóV6 világba is.
Jogos.
A fent leírt sormintámból nekem a csipszes 1.9 CDTI FL GTS állt legközelebb a szívemhez, de mindegyik klassz gép volt. De írtad, hogy dízelt nem szeretnél.
-
veterán
válasz Szada85 #147176 üzenetére
Sz@rul hangzik :/
Kókányolás + kamuzás.A lilás xenon a legkisebb gond, asszem D1S van benne, 10 k Ft 1 db Osram. Javasolt párban cserélni.
De hogy tömegesen nem működnek az elektromos extrák?! Ez nem jellemző egy Opelre. Haverom decemberben adta el a "fullos" 10,5 éves Vectra C GTS-t 220-230 k km-rel; minden hibátlanul működött benne.
Nem zárom ki, hogy valami központi elektronika (CIM-modul? csak tipp) hervadt le benne, és az okozza.
Keress másikat.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Szada85 #162817 üzenetére
Ahogy írtam, egy 3-as Golfból ülne át, tehát igen, még egy 1.8-as Vectra is elég jó menést adna ahhoz képest. Köszönöm a rövid összefoglalót!
Tegnap bemutattam neki a javaslatokat és ő is a Vectra felé hajlik. Az ötajtós kifejezetten tetszik neki a sportosan hosszan elnyúló üvegfelülettel és a vonalzóval rajzolt formákkal. Mióta nézegetem, nekem is egyre szimpatikusabb
A V6-ra azért is lenne jó rámenni, mert a cége fizeti a benzint (számla ellenében, szóval nem törvényi egységáron és nem is bemondásra), akkor meg már legyen nagyobb.
(#162825) hobizoli: Te próbálsz belevinni minket a rosszba Sajnos nem hobbiautó, hanem kvázi munkaeszköz kell a srácnak és a megbízhatóságban az Alfák rendre és nagyon csúnyán elvéreznek. Ezerből egyet talán lelkiismeretesen, tisztességgel gondozott a tulaja és nem produkál típushibákat sem, de azt meg pont most vettétek meg
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Szada85 #163987 üzenetére
Kéne egy kereskedő-vásárló kisszótár ami kigyűjti a kedvelt nepper szófordulatokat és hogy azokból mire lehet következtetni. Nincs már ilyen valahol?
Szerk.: Van már
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/06/14/nepperszotar/
Bár ez a végére eléggé széttrollkodja.[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
válasz Szada85 #172601 üzenetére
Köszönöm az ötletet, de nem akarok kimenni autóért.
Itthon meg nincsen 2.0 gsi, "csak" 1,8 ami olyan árban van, mint az sss, csak 4-5 évvel idősebbekEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
dj79
senior tag
válasz Szada85 #204546 üzenetére
Az a helyzet, hogy kért ő is a helyi bosch car-tól árat ugyanerre a műveletsorra, nem olcsóbb jelentősen sajna.... most azt montam neki, hogy kérjen több márkaszerviztől árat, így írt még pár helyre, kíváncsi vagyok a matek eredményeire.
Doki16: 24 bruttó az óradíj, innen indul a sztori, meg olyan szép kis tételek is bővítik, mint diagnosztika etc....
Jövő héten megyek a mayerbe, kis szerviz, 4+ program, hibridgarival 60e. (0w20 olaj, olajszűrő, pollenszűrő).
Ez is megugrott olyan 25 százalékkal.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Vismajor01
addikt
válasz Szada85 #204870 üzenetére
Ez. Én tökre örülök hogy igy van mert megvehetem a sokat futott, de karbantartott és számlával igazolt példányokat.
Én priusom is 320+ ezer kilométerrel adtam el de látszott rajta hogy karban volt tartva+számlákkal igazolva etc.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tresh
addikt
válasz Szada85 #204870 üzenetére
Oké de te nem nepper vagy én rájuk céloztam Amúgy persze ha meg van a kívánt típus és talál egy jó karbantartott példányt magán személytől akkor nincs gond. De maradjunk annyiba hogy az is ritka ma már nagyon...sajnos. ( add kettő én is minden autóm úgy adom el hogy az összes alkatrész számla stb-t adom. Díjról meg nem tudok nyilatkozni nekik mert én magam rakom rendbe végzem el a szervízeket
Vismajor01: ezzel szerintem minden tudatos ,értelmes vásárló így van.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Szada85 #214048 üzenetére
A kannán rajta az 504/507 felirat.
Az olajsapkánál olajköd volt/van mindhárom ilyen motorral szerelt autóm esetében. Egyikbe vettem egy új gyári olajsapkát, nem oldotta meg, ekkor azt a tanácsot kaptam, hogy kenjem meg szilikonzsírral a sapka tömítőfelületét, de aztán nem foglalkoztam vele (-> ez ilyen).
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban