-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
lapa
veterán
pff egy negyed fordulattal máshogy csapat be a kanyarba még jóhogy máshogy jön ki. ezeket a csoda teszteket.
ugyanúgy jó lenne látni a vizes emelkedőn is mennyire óvatosan kezdik el nyomni a gázt, mert az a kritikus pont (lásd 2-esben elindulás hóban stb.). meg ugyanaz-e a gumi.
rendes emelkedő. persze gyárilag ezen nem mén fel az angol.
-
runner 125
nagyúr
Azért az is hozzátartozik, h a Forester jóval alacsonyabb építésű a többinél, a súlypontja is sokkal lentebb van, eleve a motor is alacsonyabban fekszik, de kétségtelenül benne van a technika.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
szőröscica
addikt
Nem féláron adja, de mennyibe kellene kerüljön egy 17 éves kompakt japán legkevésbé piacképes motorral szerelt változata? (értsd, aki ezt a kategóriát nézi, jellemzően 1.4-1.6 benyában gondolkodik, nem V6-ban)
Ínyenceknek jó fogás, más meg úgysem fogja megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
lapa
veterán
szerintem nem ugyanúgy vannak azok az első kanyarok bevéve, most 100-adszori oda-vissza klikkolgatós megnézésre is. az első kormánymozdulat eleve más. de nem veszünk össze, én iigy látom. nézd meg látod-e ugyanazt az első finom kormány_rántást_ (és nem fordiitást) jobbra a subarunál, amit a többinél megejt. ott nem ejti meg. ez pont elég. nem subaru ellen, csak objektiivtől nekem messze van.
-
EQMontoya
veterán
Nem triviális ezeket eladni, 800ért nem is lehet. Csak ha mondjuk 60.000km van benne, és nagypapa tulaj volt, és még rajta van a gyári sorja a kormányon.
Amúgy a nepper nem hülye, nem fogja irreális áron kirakni a kocsit, mert áll benne a pénze és foglalja a helyet. Beszámította szerintem 380ért, az eladott autón már nyert, ezen még fog pár tizest, és már jól járt.
Same rules apply!
-
máyköl
veterán
Futómű, karosszéria, váltó, elektronika, stb. Mennyire szervizigényes, alkatrészárak mennyire rázósak? Ford -ot sosem tudtam hova tenni, mondanak róla mindent..
450-500k -nél indulnak, 600-650-ért vannak normálisabbak már.
A másik alternatíva a Seat Cordoba, bár az inkább 700-750k. -
hobizoli
nagyúr
szeritnem meg azt kene megvenni aminek a futomuve szar, nyilvan persze min annyival oclsobban
mert akkor azt kicserled es akkor abban "uj" a futmomu, ami a leggyorsabban kopik meg megy szet minden auton
amin meg jonak tunik jelenleg, es tobbe is kerul, azon az ~1 ev mulva mar szar lesz, es akkor arra is ra kell tapsolni ugyanezt, de azt tobbert vetteaz meg hogy az elozo tulaja miket kamillazik egy dolog, az a biztos, amit te csinaltatsz meg rajta, mert akkor az biztos ki van cserelve
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
vezerelest amugy is cserelni szokas by default, ezen kivul meg mi szokott szar lenni? a fek-futomu
ugyhogy ha az szar melle, az eleve jo alkualapmindent felujitva kb senki sem fog jopofisagbol autot eladni, hacsak nincs vmi nagy kenyszer rajta, szoval akkor miert is a "uuu, erre egy ev mulva kell csak ratapsolni azt a 300k-t" autot nezegesse az ember eleve 300k-val tobbert?
vagy az egy ev mulva elszakado vezermuszij miatt mesz vissza reklamalni az eladonak, hogy bazzeg ebben nem 8k km volt, hanem mar 88k, es 'nyadpics...
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
HI!
na jo ha markan be;lulakrsz maradni: fastra km-ora:- )
udv
neduddki
mod: de emlegethennek asz avektrat is....
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Ace owner
addikt
Volt már olyan hogy azthittem bevette a rükit, azt előre mentünk mégis..
Hú de utálom ezt a húzdfelagyűrűt és úgy nyögjed bele a hátramenetbe váltót.
#84708) DeFranco: Váltóval nem volt problémánk, azon túl hogy gyárilag ilyen retek. Viszont volt most egy szervó akármi felújítás 72000 magyar tallérért.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
szőröscica
addikt
-
hobizoli
nagyúr
nem, elindultam a zoldre olyan faszan, ahogy lehet, a keresztriranyban meg vki mas ugy gondolta, hogy ez a piros meg sarga sincs -rovid zold van nekik...-, meg itt nem szoktak jonni...hat en meg akkor megis pont
jottem
a Domus-nal volt az Arpad hid felekozepso savban mentem es a keresztezodes kozepen az oszlopnal alltam a villamossineken meg a menetiranyomtol elterve 90 fokkal, ahogy bejott jobbrol meg a sotetnarancssargan, aztan elvitt magaval keresztbe
ket auto fordult be elottem meg, egy bézs S60-s Volvo, arra alltam bele a fekbe, hogy WTF?, es utana jott meg egy Bravo, na azzal kerultem kontaktusba a bal elso kerekenel, az meg elvitt magaval keresztbe
nezd csak meg, ha arra jarsz az Arpad hid fele meno egyenes iranynak a Beke ut(?), vagy ha jobban tudod ugy a korhaz feloli iranya utan lesz csak zoldje
es en a Kika-nal levo elso lampatol beertem ugy a masodik lampa ala a keresztezodesbe 25-30m-rol, hogy meg ketten befordultak elottem
az szerinted mekkora piros volt nekik, ha odaertem
raadasul a kozlekedesi rendor a Honved korhazban miutan felvettek tolem is a jegyzokonyvet elmondta hogy ott a korben 3sec-g piros van mert ez nagy ekresztezodes, azert van igy hogy kiuruljon, es az en iranyomnak csak utana lesz zoldje az elso lampanal es az utan 1sec-l a valt a masodik a keresztezodesbenaztan a birosagon mar ok elsokent alltak a lampanal es eppen csak elindultak, de megis vmi csoda folytan ok vittek el engem keresztbe megindulva, nem pedig en oket lenduletbol erkezve fekezes nelkul
a helyszinen a rendornek meg 3-n 3 felekeppen lattak a lampat egy autoban utazvahat vannak fizikai csodak, na
en meg nyilvan a 20sec mulva zoldre indultam el elore, az eleg eletszeru, nem?
nem mint az, hogy aa ezen meg atferek, mert nem szoktak itt jonni, aztan meg ja most pont detöbb drón kell ;P
-
Pitu
aktív tag
(#84985) Famalac: 1.6-ról írják hogy kevés, nagyobb motorral szerelt meg hahu-n kevés van az árszegmensemben. Pedig egész praktikus/tetszős autónak néz ki.
(#84989) neduddki: igen, toyota-ból elég szegény számomra a kínálat. Sedan, csapott meg nem megfelelő csomagtartó méretet ad.
I-es Octavia-nál a hátsó lábtérre gondolsz? Nem próbáltam még hogy mennyire vészes, mondjuk 175cm vagyok, így nem szoktam nagyon hátra tolni az ülést. G Astrahoz képest kisebb pl.? -
Dany007
veterán
Ez így van. Ezért sem akarom én megmondani a magamét - csak ha valaki nagyon kérdezi
- és inkább olvasni más, komolyabb, racionálisabb véleményét. Még nem nagyon találkoztam elfogulatlan írással.
A valóság viszont az, hogy akikről te beszélsz ők vannak a legkevesebben. Ellenben a biciklisek nagyrésze mégcsak a kreszt sem ismeri így ha nem teljesen egyértelmű a helyzet, urambocsá' a táblákat is nézni (és ismerni) kellene, na ott már véget ér a tudomány.
Az autósok többsége legalább ismeri a kreszt (), de a főbb szabályokat biztosan. Ők csak szimplán bunkók (mármint egy részük).
-
Dany007
veterán
Na igen. Eleinte én is azt játszottam, hogy lassítok és kb én adtam elsőbbséget. Csak rendszeresen felb..tam az agyamat és úgy döntöttem inkább másik úton megyek. Szóval ja, mindkét lehetőséget kipróbáltam.
De jobban esne az ok megszüntetése, mint az elkerülése.Azért meglepő, hogy te több helyen is rendszeresen tapasztalsz ilyet. :S Durva mik vannak. (szerk.: akkor még azt azért talán belátni.. de akkor is felháborító az ilyen... Tegyenek csak szépen minden lámpás kereszteződésbe kamerát és aki a piroson(! nem a sárgán) megy át szépen büntessék szarrá. Ahogy elnézem megérné a befektetést.
@barca0519951: Ja levágtam, hogy nem palotai.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
-
Kornel
veterán
nem szabad felhuzni magad ezeken.
en minap jottem haza az m5 bevezeton soroksar felol, egy degeneralt egy kisteherrel nyomta a pofamba a kek olajfustot, leszarta, hogy tobb olajat eszik a kocsi szazon, mint dizelt, elmentem mellette, aztan csakazertis vissza elem, lampanal megkerdeztem, hogy jol van-e, de nem ertettem mit magyaraz, mert nem iden barnult -
neduddki
nagyúr
HI!
mult hetvege 31es apatibul>jakohalma fele fiesta utanna ehu rio utanna egy nagy amerika trepjato 3 pirosron at, az votl aorhej hogy minidg utolertem oket
hetfof du nyolcszog szervozut korbe es ma ne is tom mi se siman at apirosonudv
neduddk
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
trassher
addikt
Nap mint nap látok én is sajnos ilyeneket. A poén az benne hogy az ilyeneket sosem mérik be, sosem jön a 100-as csekk a piros miatt.
Mellesleg a sárgán való áthaladással most mi a helyzet? Sokan mondják hogy büntetnek érte, én úgy olvastam még anno hogy fotó kell róla, bizonyítani kell hogy nem tudtál volna biztonságosan megállni, stb.Redmi Note 7
-
Dany007
veterán
Szerintem meg olyan átlagos talán... Asszem 12-15k az országos átlag(?).
Hát, úgy számolgattam, hogy a havi 900km az az alap. Az minden hónapban megvan fixen. Az már 11k évente. Erre jönnek rá a kirándulások, amiket tervezünk most az "új" autóval főleg. Ebben a hónapban pl holnap fogunk harmadszorra Pestre menni.Ez így pl már plusz 500km ebben a hónapban. Szóval na, a 12-15k / év az biztos meglesz.
Persze ebben benne van a napi munkába járás - asszony és gyerek cipelése és hazahozása - családlátogatás 2 hetente a szomszéd városba, bevásárlások, plusz havi 1 Pest (ami nekünk kb 250km).Szóval na, visszatérve.
1. Az tényleg havi 8-11k forint különbséget eredményezne. De megintcsak visszatérek arra, hogy vajon megér-e mindez annyit, hogy gyengébb motorral küszködjön az ember. Egy olyan kereset mellet, ahol megengedhető a 3-4 éves második autó vajon mennyit számít érdemben havi 8-11 ezer forint?
2. Mivel dízelről volt szó, muszáj felhoznom, hogy köztudottan drágább a szervizelése, mint a többet fogyasztó benzineseknek. Ezért is mondják, hogy dízel 30-40k km / év fölött érdemes / gazdaságos venni. No de a kiindulási alapunk egy "második" szaladgálós" autó volt. Nem hinném, hogy akár csak 20-30k-t is mennének vele majd évente. Főleg ha van egy elsődleges autó a hosszabb távokra.
Egy szó mint száz, én biztos nem vennék egy pici Corsát pici dízel motorral csakhogy kevesebbet fogyasszon. Szó se róla, vennék pici Corsát a kényelmesebb városi autókázás szempontjából, de a fogyasztás miatt biztosan nem. (tehát na, számomra is indokolható a kis autó városi autókázásra, de csak a fogyasztás miatt én biztos nem csinálnék ilyet) -
hobizoli
nagyúr
90lo 200Nm?
pedig hozza lehet szokni, hidd el
szoktam volt mondani puttosoknak, hogy kar hogy annak idejen a fijatt nem csinalt a mk1 Punto-bol 1.9TD-t a Tipo motorjaval, mert 1.7TD az volt belole ugyan, ami csak abban ter el az 1.9-stol, hogy rovidebb a lokete, meg nincs intercoolere-e sem (mondjuk az 1.9-s intercooler-e is csak akkora, mint a PGT-é, ami kb egy A5-s irolap, de mar az is er 20-25Nm-t meg 10-12loerot pluszban dizeleknel)
igy az 1.7TD csak 69lo meg 134Nm, es nem 92lo meg 186Nm, egy rendesebb front IC-vel siman lenne ~100-105lo meg ~210-220Nm, es meg nem is buzeraltad a toltonyomast a gyari 0.7bar-rol sehova, nem tekergetted az adagolon sem a "fustcsavart"
ja meg az Tipo +200kg meg hosszabb a valtoja, de meg ezekkel egyutt is elobb eri el a 100-t, mint a Punto gyarilag, szoval akkor ugyanez a mutatvany a konnyebb bodeben eleg dinamikus lehetett volna... akar
evett volna 5.5-6 liter korul melle, jo kis nyomatekos motor 1t-s bodeban kb 9sec-s 0-100-s sprinttel
ilyen egy ziccert kihagyni...kb semmibol nem tartott volna az 1.7-s helyett 1.9-st csinalni ugyanabbol a blokkbol gyarnak, az intercooler is PGT miatt adott dolog lett volna hozza, fruttibol osszerakhato egy 1.9GTD, PGT futomuvel meg fekkel PGT optikaval
szoval eleg f@sz marketingesek vannak/voltak ott, az biztos
raadasul akkoriban mar regota volt direkt befecskendezes 1.9-s motor is 10+ eve TDid neven '86-tol, meg valtozo geos csiga is a Croma-ban '90-ota
több drón kell ;P
-
Dany007
veterán
Az 1.3 Corsa 200nm? : o
Lehet csak csodalkozom, mert az 1.8-as ecotec volt a Mondiban 112le es valamivel 200nm felett..De mindegy mert nem is ertem mirol vitazunk, mikor az elmult 5000hsz egyontetu tanulsaga az, hogy varosba nem erdemes dizelt venni. Es ugy kompletten a szakmai cikkek es szakemberek tobbsege se ajanlja a dizelt rovid tavokra kis eves futasra...
Az a havi 8-11k meg siman elmehet szervizre. Egy dizel nem csak akkor dragabb ha valami nagy baj lesz vele...
Es igen, tapasztalati megifgyelesem az elmult 8 ev ugyfelei alapjan hogy akinek van penze boseggel az mind szarrago garasoskodo zsugori ember. Persze tisztelet a kivetelnek...
No mindegy kar eroltetni...
Foleg ha alapvetoen azert egyetertunk.
-
Laraxior
titán
Ha hozzaszoksz akkor a 200 LE is kevés egy idő után. Ha kevesebbet járnék simán beneveznék egy V8as valamire. De igy "kifizetődőbb" a 6 henger
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
raczger
őstag
Nyilván nem versenyautóra számítok, de a 0-100 alapján nem tűnnek annyira lomhának (persze nem egy M3-ashoz kell viszonyítani).Felhívtam mindkettőt, a Volvos majdnem egy éve vette az autót, így második tulajos és azért adja el, mert gyorsan kettő fővel fog bővülni a család (úgy már 3 gyerek lesz). Rozsda sehol, jónak tűnik, még azt ellenőrzöm le mielőtt elmegyek, hogy volt-e komolyabb incidense az autónak.
A bmw-s kereskedő pedig elküldi nekem elvileg rendesen a papírokat, szóval utánajárok, hogy valósak-e a papírok.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
szőröscica
addikt
Én nem kockáztatnék motoröblítővel, és az a 20 ezer km sem olyan sok, amiért le kell harapni a fejét. Ha rendes olajat kapott, és nem csak hidegen járkált vele városban, akkor 20 ezer még belefér.
blt.62: értem. A baj az, hogy ezek a 20-25 éves autók igényelnek már törődést rendesen. A gumi és műanyag alkatrészek egyszerűen elöregednek, tönkremennek a hőterheléstől. És ezek cseréje nem két filléres móka. Én lehet inkább egy fiatalabb benzinest néznék, az talán nem kerülte meg a Földet tizenötször.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
De milyen 80k km-t
Most nem a 80k km a lényeg, mindenki mond mindent, itt pedig van egy releváns (ha nem is nagy) tapasztalat, de mégis több mint a fujjogók 80%-ának.
Gondolom az első 3500 km-ben is kapott rendesen a pofájára. Viszont megérte kicsit több mint 1m olcsobban.
Sopron city :)
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- TCL LCD és LED TV-k
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Politika
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!