-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
Gáz ez az e36-os videó, csak vízben csúszik és még rohad is.
Az a gond, hogy az e36-nak már csak ez a feelingje van, a 318 meg még gyenge is.A le az elektronikával viszont egyet kell, hogy értsek.
feka007: Ph-s is van egy BMW Club, oda less be nyugodtan, ha tényleg érdekel a téma.
[ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
8th
addikt
-
Azzal ha kiderül semmilyen fenyegetettség nem jár együtt. Bizonyítani kell (rajtakapni v egyéb módon) hogy az eladó volt a tekerő. Akkor van következménye. De mivel a műszerfal/óracsoport cserének sincs lejelentési kötelezettsége értelmetlen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
ecceruen ki lehet ezt vedeni: nem kell hoki polcvagenyt venni, se benzinest, se dizelt, egy mero retek hulladek az osszes motorjuk, a TSI-k is meg a dizeleik is
erdekes, de a digo TJET-rol meg a JTDM-krol miert nincsenek ilyen evtizeden atnyulo gigaszopohegy legendariumok, hm?de a madjarisztani egysegsugaru juzer az a szomszednak vesz autot, nem maganak, es meg mindig a '80- evekben el, hogy "az auto"-t nemetorszagban gyartjak
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
En azt irtam, hogy " nem az idiota gyari intervallumokat koveted" tehat nem 30e km az olaj elettartama, nem orok eletu a vezermulanc stb. Bemelegitem, kimelem, hajtas utan pedig visszahutom, olaj le 10 ezrenkent. Es igy tovabb.
Egy-egy rossz szeriaval kar peldalozni. Mercit sem a 90-es evekben gyartott autoirol itelik meg (szerencsere)"Bad reklám is reklám too"
-
gooool
őstag
Köszönöm!
Nem hamarkodtam el a vásárlást, de megérte, azt hiszem 600.000 Ft-ig sem találtam volna ennél jobb vételt. És legalább PH-n belül maradt.
A héten például a biztonsági öv felső csavarjának a takaró műanyagját kutattam, annyi híja volt a belső kánaánnak, de egy tucat bontó felhívása után épp a helyibe hoztak egy törött Laguna-t, gyorsan autóba is pattantam és mindkettőt kipattintottam, így van egy tartalékba is. Egy 1000-est megért, mivel, mint kiderült igencsak ritka darabok.tomiiii., amint tudom töltöm fel a képeket róla!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Altatós gyilkos a motor, igazából 4000-ig csak szép komótosan megy, de felette elkezdi szedni a lábát, mielőtt elhoztam a kolléga megmutatta mit tud, 160-ra igencsak gyorsan felkúszott a mutató. Egyébként tökéletesen illik a motor a kasztnihoz és a hangulathoz, amit belül áraszt az autó, viszont ha menni kell, abban is társ. Egyedül a váltó rövid, egy hatodikat elbírna simán vagy hosszabb 5. fokozatot.
Igen, ebben van már beszélő fedcomp., németül magyaráz ha nem kötöm be magam, kézifék behúzva marad, lámpát nem kapcsolom be, stb., illetve váltható a központi kijelzőn a pillanatnyi és átlagfogyasztás, megtett km és az alatti össz. fogyasztás, bruttó menetidő és átlag sebesség, illetve hogy mennyit bír még a kútig.
focvis:
Igen, arról az autóról van szó. Kiváló karban tartotta, ezt igyekszem én is tovább vinni.Üdv, Balázs
-
w333
félisten
Na az első az biztosan az üzemanyag nyomás érzékelő volt Link a másik szenzor pedig hasonlóképp nézet ki annyi különbséggel hogy ahol most látod a menetet ott egy kis szita (szűrő volt) emiatt állt le az autó menet közben ahogy kb. 3000 -s fordulat környékén jártam
(#124437) gooool
Az szép ...
és ezt a km. órában mutatja (fogyasztás meg ilyenek)?Közben megtaláltam ... itt látszik a fogyasztás Link
Egyre jobban tetszik
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gooool
őstag
Igen, ilyen, csak nekem még a PH1-es a kicsike, ezért a km órában van egy külön kis LCD ami a kilométer-számláló van. Állítható a fényereje is a műszereknek (klíma és középső óra/külső hőfok panellel együtt).
Na meg ott a huzatmentes digit. klíma és a hátsó szélvédőn felhúzható napvédő roló...kérdem én hány autó tudja ezt ennyiért, ilyen állapotban?Üdv, Balázs
-
Így van, én meg mondtam akkor is, hogy Opel, vagyis GM platform ( GM2900 ), de a futőművön kívül nem sok egyező dolgot találsz. A motoromnak semmi köze, a belsőmnek semmi köze egy Vectrához. Talán az olajbetöltő sapka, meg kábelek egyformák benne.
Futőmű cuccokkal együtt lesz még kuplungcsere (LUK), váltóolajcsere, aztán jók leszünk egy darabig.
-
-
Ha meghallanátok néha amit páran mondunk, akkor nem kellene tartanod a városi használattól. Mágus2 naponta 2x4km-t tett meg vele melóba meg vissza, havonta 1x szülőkhöz meghajtotta 1-200 km-n. Semmi baja nem volt annak az autónak. Most ugyanerre használ egy CR 2.0 tdi octávot. Annak sem lesz baja (igaz h nagyon odafigyelt a vételnél, hogy ne legyen benne DPF, de én is a városon belül használom most a legtöbbet Teddy-t és igen, fel-fel villan a DPF lámpa de ha kimegyek vele pályázok kicsit, vagy csak figyelek h 2000+ rpm körül használjam akkor nincs vele baj).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ADAM1337
nagyúr
Jó azért szervó legyen benne, és klíma.
Nagy ritkán lenne pályázás, de ez annyira minimális, szóval motorikusan ez alá persze nem mennék.
Esetleg ha kategórián belül van 5 ajtós az előny lehet, de kompaktnak kell, hogy legyen.
Azért dizliben gondolkodtam, mert azt könnyebb lenne neki vezetnie, rég vezetett az az igazság.
És újra tanuló autónak lehet nem az én e39-em 2,5L benyását kéne alá rakni, hogy legyilkolja a kuplungot.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
ADAM1337
nagyúr
Köszi a tippeket,
A Corsa D mondjuk eléggé pofás darab, és csomagtartóba jóval nagyobb mint a Yaris.
Bővült akkor a lista amit benyújtok neki, bár az eredeti C2-hőz képest azért a corsa d már nagyobb, de hátha bejövős lesz, ez a motornak vannak nyűgjei ?
Fiatot nem szívesen ajánlanék.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
-
Declare
őstag
Attol függ mit jelent a "varos" es milyen idös dizelröl beszelünk.
Ha 2-3 km jarkalnak vele, meg egy evben 1x nyaralni akkor a dizel jo esellyel rafizetses lesz, mert ahogy irtak is, nehezebben melegszik be (es ugye amig hideg többet fogyaszt), ha modernebb dizel, akkor az EGR el fog koszolodni, a turboval, DPF el együtt. Egy dizel arra valo, hogy sokat menjen egyhuzamban es az elönye is akkor jön ki.
Nekem amikor csak helyben forgolodom vele varosban, kis tavokon hidegen, egekben a fogyasztas, arrol nem is beszelve, hogy 100km-enkent kb regeneral a dpf, amikor annyit fogyaszt, mint egy busz, amig nem vegez....es ugye vegezni se tud, ezert mindig kezdi elöröl.
Miutan megyek vele egy hoszabb etapot palyan, az egesz kocsi hangja, motor jarasa, minden megvaltozik, ahhoz kepest, amilyen lett, a sok helyi forgolodas utan.
Szvsz csak akkor erdemes dizelt venni, ha rendszeresen van hasznalva hoszabb utakon is, plane autopalyan...ott verhetetlen a dizel.
jah es ugye ha keves km van benne, nem fogja kiautozni az esetleges dizel költsegeket sem az ember
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
A piac áraz. Ha valaki drágáll egy adott modellt, akkor keressen mást. Elég jól tartják egyébként az árukat. Ahogy nézem a kínálatot kb. ugyanannyiért tudnám eladni jelenleg az enyémet, mint amennyiért 2012-ben vettem.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integrale
veterán
Sportos? Egy autora gondolunk az X6 kapcsan?
Inkabb a Land Cruiser, az legalabb tudja azt amit iger a latvanya.
Az X6 sem nem sportos, se nem terepjaro, varosba ormotlanul nagy, raadasul lehetetlen kilatni belole hatrafele, elferni pedig plane nem lehet benne hatul, ha atlagos magassagod van.
Motorok ketes megbizhatosaguak, ezek mar sajnos nem a regi BMW benzinesek.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Ne hamarkodd el. Az X6ban hátul én a hajdani 175 cmmel éppen elférek nyomor nélkül. A Toyota Landi D4D meg igen is jó autó és még szép is. Könnyedén alázza pár tulajdonságát tekintve az aszfalt huszárokat (pl X6).
Vadászni meg kizárólag a rövid tengelytávú nem széles vasakat viszik, mert ott ahol a niva meg tud fordulni két fa között még a hosszú defender sem képes, ami pedig nem is kicsivel kisebb mint az általad hivatkozott toyotahttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
Land Cruiserre nem irtam, hogy az, mert nem az. De az X6 szerintem egy vergodo bogarra emlekeztet, ha egy poloska sportos, akkor elhiszem, hogy az X6 is az.
Alomautonak pedig hatalmas tulzas nevezni, amelyik motorral ad valami izgalmat, azok betegek.175 vagyok (bitpork, en meg jelenleg is ) kenyelmetken hatul ulni.
Alapbol nevetseges osszevetni a ket autot. Az egyik egy divattargy, a masik pedig egy celszerszam.Mindegy is, izlesek es pofonok, csak eros volt a kijelentes, foleg "szerintem" nelkul.
X6-ot ajanlanad varosba? Miert akarsz neki rosszat?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Há nézzük csak: a süllyesztett ülés miatt a már az én combom sem feküdt fel teljesen. A fejemet nem vetrem be az tény, de hátul ülni hosszabb úton, nem kényelmes nekem. A csomagtartóval és annak funkcionalitásával mi legyen?
Az x6 azon kívül, hogy nagyobb fogyasztás mellett gyorsabban megy, mit nyújt még? Mert terepre álmodni nem lehet vele. Presztízs talán, de ugye csak magában az ára ehhez kevés. Szerintem.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
A benzines? De még a dizli sem. És akkor itt átlagról van szó! Te magad érted el ezt a kedvező számot (számolva v BC)?
Ne higgy a tulajok maguk felé hajló számolásának! Én éppen tegnap-ma írtam meg egy 430 km-s utam átlagát. 11,64. Átlag! a 3,0 dizlivel, nem pályán ( rgo nem 130 és felette )[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Nem sok. Automata. A motorja túl kicsi ahhoz a súlyhoz. Ha telitankolja vki meg beleül egy yférfiállat, amár is 2100+ kg. És akkor még meg sem mozdult.
A Teddy üresen 2350kg. Erre én beülök meg nyál, máris 2550kg. Szóval ilyen a zenészek élete.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem ami lejött így a pár km-es vezetés során: Marha kényelmes, belül kicsi szűk (nagydarab embereknek nem ajánlom) viszont minden közel van hozzád (én ezt szeretem de van aki nem). A futóműve parádé (igaz téli 16"-os fellával mentem, majd a nyári 18"-assal is megpróbálom). Nem érzed a sebességet benne, a hifi-je pedig nagyon szépen szól. Lendületből szépet lép, kick-down-ra szépen visszavált és tiltásnál vált csak fel. Manuálisban kitartja a fokozatot nem vált fel tiltásnál mint pl a DSG a paszulyunkban.
Igazából ha lenne benne 4wd akkor azonnal kéne így csak simán rákívántam. A fogyasztása kb annyi mint az enyémnek, 9-12 liter között skálázódik szóval csodák nincsenek.
mod:
focvis: Jazz sedanból az mk2 már tök vállalható de az mk1 az bűnronda valóban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
Rokonsagon es barati tarsasagon belul van ket GP es egy Bravo meg volt illetve lesz ismet egy Stilo is, nem tudnek olyan egbekialto hibakat sorolni egyiknel sem. Hasznalt tesztek is eleg jokat irnak roluk, foleg a T-Jet Bravokrol.
Persze altalanositani sem szabad, kulonben azt mondanam, hogy a 6-os Mazdak megbizhatatlanok, mert haverom ket heti rendszeresseggel tolja szervizbe, motor, valto, elektronika.
Most autot kereget tolunk, mert megint nem tud mivel munkaba jarni.
Pedig egyebkent azok is kifejezetten jo autok.Olaszorszagban a cegnel ahol dolgoztam Punto, Panda es Bravo a flotta, na neg par Doblo es Freemont, munkas auto mind es teszik a dolgukat, pedig epitoipari hasznalat nem epp kedvezo egyiknek sem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
McSzaby
őstag
A Mondeo nálam is két esélyes volt. Ha a Mazda nagyon rohad, akkor sajnos kiesett nekem. A Seatnál nekem is ez volt a bajom, hogy gyenge. Mondjuk vezetni még nem vezettem. A csúnya pedig szubjektív, nekem pl. tetszik!
Octavia? Amit láttam ennyiért az töpszli, fos motorokkal volt. Opel Astra G nagyon nem tetszik, kiesett. Vectra.. Volt egy családban, az nagyon rohadt. Francia nem kell, abszolút nem tetszenek, egyik se.
Civic és Accord.. hát-hát... Ennyiért milyet kapok belőlük?
(#125379) Integrale:
Igen, a Corolla nekem is beugrott, de ugyan az a bajom, mint a többinél. Nem túl leéltek ezek már? A Stilok nem rosszak, de valahogy akkor se akarok. Nem tudom megmondani miért.Megmondom őszintén Skoda Felicia-m után Octavia, Corolla és a 323-s jönne nálam képbe, vagy gyűjtök még egy kicsit és Focus II. A bajom az, hogy olyat, ami rohad, nem vehetek meg, mert ki lesz téve az elemeknek a panel előtt. Szívem szerint pedig a Mazda-t választanám.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Politika
- Asus ROG Phone 6D Ultimate - az első alkalom
- Kerékpárosok, bringások ide!
- creation: Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- Elektromos autók - motorok
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- További aktív témák...