-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Lehet valami kozeli, jo ar-ertek aranyut kellene vadaszni
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #205309 üzenetére
2,3M-ert sok szerencset tudok kivanni, szukseg lesz ra Az tuti, hogy az Astra koltsegszintjet vissza fogjatok sirni, de ketsegtelen teny, hogy kenyelemben, biztonsagban van hova fellepdelni. A legnagyobb baj, hogy 2M kornyeken is a legtobb auto mar lehasznalt allapotu, 1-3 even belul ra fog ugrani egy milliocska karbantartasra (de ne legyen igazam), reszben azert, mert minden 2-3x annyi, mint egy fasztrahoz.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #205332 üzenetére
Probald ki egy limos merciben, abban nagyon buta. focvis megkerdezte, hogy ez dizel?
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #205380 üzenetére
Egyben a ket hszre: ilyen kurblis ablakos-muanyag kormanyos szomorusagokat kerlek ne a turbos tetszik, vegig magyar, megy is es normalisan felszerelt is. Km nekem nem lenne veszes, gondolom ezt is megtartjatok 10+ evre, sarkitva toletek mar a bontoba megy, akkor meg mindegy mar a meter… A turbotol meg nem kell fosni, nem egy ordoglakat, foleg a benzineseken nem, meg valtozo geometria sincs rajta.
Az 1.6-ok is eleg kopaszok, a masodik konkretan autokolcsonzos kivitelnek tunik. Egyebkent ha azzal a motorral lenne ertelmes darab, az se rossz valasztas, de nyulmokusok abban se surun vannakmolnarpeter: 1.8T mar oreg, pont a napokban neztem, hogy mar semmi szep allapotur nem nagyon lehet kapni vele. Nem csak dragan, egyaltalan nincs.
1.4 t-jet approved, delta vagy giulietta kasztniban foleg[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz f4lcon #205444 üzenetére
Oke, csak azert kerdeztem, mert mi is neztunk papiron sokfele autot, aztan beulesnel kiesett a haromnegyede
Igy ertem, ha kicsit nagy a Kodiaq. Ateca is Tiguan meret. Cupra ertektartasatol nem felnek, egyutt mozognak elegge a VAG termekek. Formentor kicsit kisebb, de van Cupra Ateca is
Opel belteri minosegetol nem voltak elajulva egyik tesztben sem, ha eleg a meret, akkor Volvo ezek kozul nekem.Ha “pici” auto is OK, akkor T-Roc, T-cross (meglepoen nagy belul ), Karoq is jatszhat akar.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Simi37 #205457 üzenetére
Szerintem kicsit tularazta. Hahura kirakva biztos talal majd ra madarat elobb-utobb, de erre az autora szerintem “az ismerosi korben marad es nem kell vivnom a hulyekkel” ar az 700-750ezer Ft.
szerk: foleg, hogy 1.4 ideges, csak varosi hasznalathoz ajanlhato, kulonosen nem ertem a kitartott arat.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #205501 üzenetére
Addig nincs baj, amig ezt ingyen mondja meg
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #205505 üzenetére
Ezt nem gondolom szolgatatasnak: “egyből dobta, hogy rossz a szám, és felajánlott verziókat amik közel vannak abban a kombóban, köztük azt is ami a végén nálam a helyes volt”
Nyilvan az utana kovetkezo karesemenyek es egyebek mar megerik a penzt, ha relevans eredmenyt adnak. -
rbalint88
addikt
válasz Jadro #205552 üzenetére
Ha ellatsz 6Millioig, akkor tedd ra (hitelezd be) a kulonbozetet egy uj scross/vitarahoz, mert orulet, ami a hasznaltpiacon van. 6M-ert mostanaban olyan scrosst kapsz, amit 5-ert vettek a szalonbol 2-3 eve
swift csaladinak kicsi.
esetleg 6M alatt auris hybrid facelift (2015-), szigoruan autopalyas menetproba utan. Vagy corolla 1.2t, hybrid, szinten probalva. -
rbalint88
addikt
válasz Jadro #205557 üzenetére
Jo az a 8+M 7,2-nek is [link] a suzuki olyan szempontbol jo, hogy olcso a szervize es azert eleg megbizhatoak, meg hosszu a gari is. Toyota szinten zenesz.
Esetleg az opel crosslandre nezz/kerdezz ra, egyszeru, olcso konstrukcioju auto, de van belole automata es szinten nem horror a fenntartasa. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz johnny82 #205581 üzenetére
Es az evi 18-20k km hogy oszlik meg, foleg varos, foleg autopalya vagy orszagut? Nekem egyebkent a tippem a minoseg miatt egy skoda octavia, seat leon vagy vw golf kombi lenne, viszont ezek szinte biztosan csak hasznaltan fernek bele a keretbe. 1.5tsi motorral keresnem, ehhez az amugy sem annyira javasolt szarazkuplungos dsg van (be lehet vallalni azert), biztos jol eladhato lesz es mar alapvetoen kiforrott konstrukcio. A kifutott generacioval varhatoan kevesebb gond lesz, de be lehet vallalni az ujakat is.
Tulnyomo reszt palyazashoz se a hibridet, se a villanyt nem javaslom, ha a minimum 140-es utazot szeretned tartani. Lehet azokkal is, csak nem arra vannak optimalizalva.Gombinyo: ceed es corolla is kisebb belul az aktualis focusnal, ezert nem javasoltam oket. I30 hatso labter konkretan vicc: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #205624 üzenetére
Ha igazan birnak a humort, azt mind villanyra
adnak ki -
rbalint88
addikt
válasz Zotyipotyi #205747 üzenetére
Az a baj, hogy a kereted nem talalkozik jol a mostani piaccal. Nem kapsz annyival jobb autot, mint amennyivel tobbet kifizetsz erte, mert szukos a kinalat es ez nagyon megrantotta a hasznaltpiaci arakat is. Tobben kerestek mostanaban hasonlo parameterekkel, egyszeruen nincs ertelmes alternativa. Sajnos ami ilyesmi kategoria, azok siman dragultak az elmult masfel evben akar 2M ft-ot is…
Ha nem lennel ilyen magas, akkor mondanam az auris kombit, de en tuz centivel kisebb vagyok es ugyis nyomorogtam benne.
Ha van garazsotok, akkor az lenne a javaslatom, hogy egy szalonuj suzuki scross behitelezve a fennmarado reszt, plusz tetosin es box a nyaralasokhoz - ha nincs garazs, akkor meg boxberles.
Az ilyen erteku hasznalt autok javitasi koltsegei es kockazatai mellett egyszeruen megeri az uj auto, mert az legalabb garis…
Esetleg meg ford focus, ami tagas esviszonylag olcsonem
horror draga -
rbalint88
addikt
válasz Zotyipotyi #205755 üzenetére
Valoszinu csak egyre rosszabb lesz a helyzet, ez ketsegtelen. Reszben valasz Kickass-nek is, szerintem egy lutri* 5,5millios hasznalt auto helyett jobb egy uj 7millas, ha megfelel az igenyeknek - nekem sem tetszik az scross, de ha valakinek nincs vele esztetikai baja, akkor batran veheto, muszakilag nincsenek dramak a suzukikkal.
* ami most 5,5-ig van kompakt kombi, az mar jellemzoen nem garis, ilyen szempontbol biztosan lutri, meg toresileg is. Meg tavaly ilyenkor ezek 4-4,5millas autok voltak ugye…
nekem pont i30 kombi a ceges autom, sztem kva kicsi…
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #205769 üzenetére
Ami legalabb az eloirt szervizeket megkapta, az mar jo kiindulasi alap, de amikor az autok jelentos reszenek minimum foghijasan vagy sehogy nincs vezetve a szervizkonyve es nincs szervizszamla se mellekelve, az ilyen erteku autonal kevesbe megnyugtato. Meg ha nagyobb torese volt, az hogy volt javitva…
Nem azt mondom en se, hogy minden szar, astrabol is van pl jo kinalat (ha nem kell automata valto), csak ki kell valogatni a sok szar kozul azt a par jo vetelt, lehetoleg gyorsabban, mint mas -
rbalint88
addikt
Kolleganom keres autot: max 3,5millabol, de inkabb 3-bol, evi 50e km-re mit javasoltok? (Azon kivul, hogy koltozzon kozelebb a munkahelyehez)
M0 napi szinten 100km, szoval palyakompatibilis kell, egyelore nem igeny a nagy (csaladi) auto, de nem kizaro tenyezo. Fogyasztas, megbizhatosag, normal komfort es normalis szervizellatas fontos, az se baj ha nem
egy ezereves solyom.
Egyelore Ford Focus 1.5tdci, VW Polo, Golf (1.2-1.4tsi, 1.6tdi) jottek szoba, most egy Boraja van, csak az mar elfaradt.
Koszonjuk! -
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #206773 üzenetére
X5,Q7, Touareg es Infiniti nagypalya fenntartasban, ott nem a vetelar lesz a szuk keresztmetszet, hanem hogy atlag evi egy milla szervizkoltseggel szamolhatsz…
Volvo minden, csak nem modern, de ezt leszamitva egy jo auto, csak 2012-ben epp 10 eves volt a tipus
Santa Fe… hyundai akkor azert meg elegge le volt maradva belteri minoseg es zajkomfort teren. Plusz a szervize a viszonylagos ritkasaga miatt tud horror lenni.
Honda, Mazda: nem lesznek csapasmerok Mitsu meg belul is elegge ergya szegeny…
RX, Highlander: ha a belso OK neked, akkor ezek allnak legkozelebb a kivant csomaghoz.
Amugy mivel mind suv, pont palyatemponal mar a viszonylag nagy motorral se lesznek robbanekonyak a nagy legellenallas miatt, kis motorral meg gyasz.
Ha meg fenntartasban belefer a nagypalya, akkor ne szarozz, cayenne -
rbalint88
addikt
válasz f4lcon #206867 üzenetére
C-HR-re +1. Vidam, van szinesben, bulletproof 1.8HSD, szerintem jo auto, nalunk is kalapban volt*. A carplay/androidauto csak a faceliftesekben van (2019 vegetol).
A VW T-Cross is jopofa auto, kivul kisebb, belul meglepoen tagas, a 110/115 lovas 1.0tsi is eleg jol viszi.
Ebben az arkategoriaban (picit nyujtozva) akar szalonuj Ford Puma is kijonne, amit nagyon dicsertek mindenhol.
Nekem egy a furcsa, hogy mindegyik linkelt auto kezivaltos, en helyi csoszogasra biztos automatat vennek, a HSD olyan szempontbol is jo valasztas, hogy azokban a valto se esik szet. Szinten ha elengedjuk a kategoriat, Yaris Cross is meglehet ujonnan.
BMW 1.5 turbo egy miniben vagy 1-esben vidam dolog, x1-ben meg 10-12-t eszik es nem is megy havereknak van 2db bmw 225e, ha lemerul az akku, akkor horpad a tank ugyanazon a platformon van a mini countryman, de inkabb 2.0 turbo motorral neznem oket.
Az altalad emlitett tipusok kozul nekem csak a mk2 cx-5 jonne szoba, a tobbi oreg mellette, viszont azokert is szemmel jol lathato mennyisegu penzt kernek… Ha meg mar mindenkepp nagyberuhazas, akkor szerintem nem eri meg ilyen jellegu kompromisszumot kotni.* mivel nalunk fixen nem megy ki a megyebol az az auto, igy eGolf lett, imadja (en is).
-
rbalint88
addikt
válasz zolikaDB #206911 üzenetére
“jó lenne, ha ennyi pénzért nem kezdődne meg egy 3-8 éves kanossza, ami során az autót kb újra kell építenem, mert minden cserés, mindene fáj”
hat ez sajnos csak szerencse kerdese 10+ eves autoknal. Es ha csak kopo-fogyo gondja van, arra is el lehet kolteni szemmel lathato penzt. Nekem az audinak csak egy “baja” volt, a termosztat, ami parezer forint, de kopo-fogyobol csereltem vezerlest, vizpumpat, 4 gatlot, korbe fektarcsat-betetet, egy kuplung-kettostomegu szettet, 4 uj gumit kapott es hopp raugrott egy milla… pedig jo aron volt az akatresz is - igaz top kategoria-, es a szerelo is olcson dolgozik. Es ezek tok realis kiadasok, tenyleg meg csak baja se volt az autonak. -
-
rbalint88
addikt
válasz kuntics #207156 üzenetére
Astrabol csak a nagyon felszereltek kenyelmesek, a tobbiben pocsek az ules (nekem). Focus rohad sajnos igen. A nem rohado focust volvo v50-nek hivjak
Bravorol nem tudok nyilatkozni, hahun es a fb csoportjaban nezd meg.
dj79: az a baj a h astraval is, hogy oreg mar es ezert lesznek bajai. Amugy ha mar ilyen “oreg vackot” nezel, akkor megfontolnam az A4-A6-Passat vonalat is, 1.8T-vel. Ugyanugy problemas, de egyreszt mosolygosabb, kenyelmesebb, masreszt mar egyaltalan nem
elborultak az alkatreszarai, meg aposom se sziszeg, pedig o elegge fogja a penzt -
rbalint88
addikt
válasz Paxker315 #207192 üzenetére
Jeeezus, 5,5M… tavaly majdnem vettunk egy kombit 3,2-ert kicsit serulten (elso-hatso lokos es csomagterajto fenyezes kellett volna neki, max 200k), de le voltak kotve a forrasaink lakasfelujitasra. Vicc, hogy laza 2M-t lehetett volna rajta fogni. Egyszeruen irrealis…
6 havi “jo” fizetesbol is csak necces autokat lehet kapni szinte, de ha ellat az ember 10 millaig, ott is bele lehet futni pofonokba. Az a csunya, hogy hirtelen egy “semmi extra” kompakt auto is becsuszott a 10+ millas savba ujonnan, beteg ez az arazas.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #207277 üzenetére
Nem egimeszeloknek van kitalalva, tenyleg eleg lapos a kasztni, a prius pupos tetoive nagyon sokat jelent fejterben. Szoval ez ugy Prius3, hogy a technika azonos, csak valahogy elcsaltak belole a helyet, cserebe az a keves hely legalabb minosegi
Paxker: automata kell legyen? Mert akkor hsd-n innen kb mindegy mit vesz, vagy a szetesesre van esely vagy a hagyomanyos automata 10 litert fog fogyasztani es a fogyasztasban egeti el a valtofelujitas arat szepen lassan.
-
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #207280 üzenetére
De te se fersz el
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #207316 üzenetére
Xc60? Arait nem tudom, csak nem lenne meglepetes nyilvan bar a kozepso szellozok nekem nagyon barkacsnak tunnek, ott elfogyott a fantazia. Egyebkent a suv-felar miatt gyakorlatilag “osoreg” autok vannak 4M-ig, nem hiszem, higy lesz igazan ertelmes.
esetleg xc90, az regebbi konstrukcio, viszont sztem szepen oregszik.Bici: a spark nem auto, hanem kerekes esernyo
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz mettyuz #207444 üzenetére
Csak hogy (ne) segitsek: ha eddig eleg volt a ceed csaladi autonak, akkor tetelezzuk fel, hogy ezutan is eleg lesz. Oke, jar vele feleseged, de kell-e neked csaladi batar? Mert pl egy Abarth 500 is eleg a napi ingazasra, csak abban mosolyogni is lehet
Passat GTE melle felvennem az azonos hajtaslancu Golf GTE-t, amit azert par forinttal olcsobb fenntartani es ha nem derogal a tetobox, akkor nyaralni is alkalmas es nem jarsz feleslegesen nagy autoval egesz evben azert a 10-20 napert.
Premiumot csak akkor, ha a szervizehez is tudsz mosolyogni (felig-meddig a Passat is ez a liga.)
Mondjuk a Ceedet eladva a +10misi kenyelmesen betakar ket GTE Golfot is, amikkel a napelemmel megvolna eleg gyakran a nulla forintos ingazas egyik iranyba.
Racionalisan nezve felesegednek vesztek valami kicsioccsot, ha az tenyleg csak lokalis jarat, akkor megterulest is nezve full villanyt akar (leaf pl) es neked megmarad a ceed, de szerintem ekkora futashoz erdemesebb mar egy vagy ket olyan ertektarto autot venni, ami a fogyasztason visszahozza a befektetett penzt. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #207465 üzenetére
Mi pont annyiert adtuk el a mienket, igaz februarban, lehet most mar tobbet erne, de biztos nem annyival, amennyit az eGolf dragult (500-800k ).
Delta is jo gondolat, ha az Alfa utan nem lettem volna letiltva az olasz autokrol, kepben lett volna. (De akkor nem lenne cabrio, meg nem lenne kepben az Abarth 500)
A biutrbo egyseg nem olcso moka es annyira jol nem megy, nem igazan huzhato, egy 150 lovas egyturbos jobb valasztas, tuningra is. De ha a sportteljesitmeny nem szamit, 1.6 dizellel vennem en is. 1.4 t-jet sajnos iszakosabb fajta.
ja, meg palyazzon kettesPriusszal aki raszorul, ott sokat is eszik es rohadt hangos, pont nem idealis oda
bedobnam meg a kalapba a random hdi vonalra a 207/208-as peugeotokat, azoknal sem elvetendo a dizel a kis kasztni ellenere, azok tenyleg tudnak 4 liter alatt is enni akar.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs