Új hozzászólás Aktív témák

  • zolikaDB

    veterán

    Sziasztok!
    Nagy dilemmába kerültem - aki tud segíteni érdemben, kérem írjon valami okosat.
    A 18 éves (nálam 10 éve lévő) 1.4 sedan G Astrámat összetörte egy bolgár kamion.
    A kárszakértő még nem tolta ide a képét, de valszeg GTK lesz.
    A kérdésem az lenne:
    - ha GTK lesz, hogyan tovább? Érdemes manapság megjavíttatni? (1-2 éve lett cserélve vezérlés, kupplung, komplett kipufogó) Első lökös, hűtő, csomagtérajtó, hátsó lámpa, jobb hátsó sárvédőelem sérült.
    - amennyiben nem, merre tovább? :D

    Ahogy nézegettem, jelenleg 10+ éves autók javarészt 2-2.5m HUF körül mennek.
    Olyasmi jármű lenne a cél, ami:
    - belefér a fenti keretbe
    - évjárat 2006-tól
    - 2 felnőtt, 1 gyerek kényelmesen elfér benne (én 194cm magas vagyok, G ülése pl nekem kényelmetlen volt , emiatt cseréltem H-ra)
    - lehetőleg szívóbenzin
    - nem bánnám, ha kicsit erősebb is lenne a régi Astrámnál, és klímára nem torpanna, döglene meg az autó
    - alap extra a villanyablak-ABS-klíma szentháromság
    - nem baj, ha nem kell kell hozzá Elon Musk csapata egy bármilyen javításhoz, és van is hozzá alkatrész a nagyobb boltoknál (Kovács, zsu, Bárdi stb)
    - sedan, hatchback mindegy
    - nincs nemzet/márkafetisizmusom, bár a 25 éves 1.9TDI-ket most elengedném - francia, olasz, japán, koreai és bmi jöhet, ami megbízható
    - jó lenne, ha ennyi pénzért nem kezdődne meg egy 3-8 éves kanossza, ami során az autót kb újra kell építenem, mert minden cserés, mindene fáj
    - napi 35-40km főút, hétvégén 150-160km, éves szinten kb 18-20e km

    Amiket nézegettem:
    - Civic 8gen sedan, hatchback, 1.8 benzin
    - Jazz második generáció
    - Renault Fluence 1.6 benzin - a ZE verzió gondolom esélytelen ennyiért
    - Xsara picasso utolsó darabok
    - gondolom, Avensis T27 1.8 ennyiért esélytelen, T25-ök meg fáradtak

    Szóval, aki tud, kérem segítsen.
    Nem hóbortból tartok autót, szükség van rá.

Új hozzászólás Aktív témák