-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
-
w333
félisten
Ez pontosan így van, abból is kilehet ám fogni a nagyon rosszat de általában kb. 80% a 2.0 PD TDi -vel szoktak komolyabb hibák lenni, mégpedig a Siemens pd elemek -el
Régi kis 1.9 TDi 90LE voltak a legjobbak, a világból is kivittek
Kötelező olvasmány ... Link és mekkora igaza van nem érdemes évi 30 000 km autózás alatt dízelt venni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #100445 üzenetére
Gondolom a szellemi tulajdonról és a szerzői jogvédelemről hallottál már. Ha te megveszed az még nem jogosít fel arra, hogy harmadik félnek részben vagy egészben kiadd, ezért tiltjuk.
mod:
Ha a parkolóban teszed közzé ez nem érdekel minket mert téged perelnek, de ha itt az egész más.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz tresh #100445 üzenetére
Sajna ha neked megvan az adott típus manuálja és megosztod mással neten az szerzői jogsértésnek minősül, mint amikor veszel egy DVD-t és felrakod torrentre. Swift fórumban kirakta egy srác a szervizkönyvet, felnyomták, azóta is fizeti a magyar suzuki zrt által kiszabott büntit Állítólag rajtuk rohad néhány 1000 (10.000-100.000) szervizkönyv ami a kutyának nem kell, úgyhogy elég háklisak arra ha valaki kirakja netre.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Declare
őstag
válasz tresh #100465 üzenetére
Most igy elkepzeltem, hogy hasznaltauto vetelnel beledugod a kisujjad az olajteknöbe, megnyalod a cuccot, kicsit izlelgeted es hevesen bologatsz, hogy hmmmm, ennek jo az allapota
de ugyan igy egy kuplung csere pl vagy vezerles vagy akarmi....azert eleg macera lenne atomra bontani az autot es mindent atvizsgalni, hogy tenyleg cserelve lett e.
(#100472) tboy93 Akar melyik szervizbe bemegyek es csinalok a földön egy hasznalt alkatreszröl, meg egy ujrol egy kepet ez igy semmi a munkafolyamat ha lenne kepekkel bizonyitva, ugy hogy latszik az alvazszam az egy fokkal jobb lenne
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #100481 üzenetére
Sajna teljesen igazad van. Mondjuk en a kocsimhoz kapott nemet szamlakban es garanciakban egy percig nem ketelkedem....azert itt mashogy müködik ez az egesz rendszer.
Pelda lehet nem volt a legjobb, de ha jön itt nekem tboy93 a fenykepezett alkatreszeivel, meg a slow motion szerelesi videoival es közli velem, hogy xHUF az auto erteke altalaban, de kicserlt a porlasztotol a fluxuskondenzatorig egy csomo mindent, igy az ö autojanak az erteke 2x HUF azokat nem fogom/fogod tudni nagyreszt ellenörizni (vagy horror munkadijjal....vagy ugye Te hozzaertö vagy, több mindent eszrevehetsz, de en mint egy atlag auto user baromira nem fogom tudni megmondani, hogy mi igaz a szamlakbol es mi nem )
Plane, hogy tudjuk milyenek ezek a Honda driverek, akik 8000rpm en pörgetik a motort telen nyaron, mert ugye egy Honda arra valo -
Zolás
addikt
válasz tresh #100484 üzenetére
Indításnál nincs füst, csak furán jár pár másodpercig. Utána rendes alapjárat, nincs füst, és ha pár órán belül indítok, akkor baj sincs. Szűrő nemrég volt cserélve. Adagoló nem volt piszkálva.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz tresh #100510 üzenetére
A gond egy hete van. Eljutattam egy szerelőhöz, de kb nem csinált semmit, szerinte a korral jár.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
DeFranco
nagyúr
válasz tresh #100526 üzenetére
dehogy nem lehet, csak kisebb az esélye. csomó mindent nem tudsz kideríteni vásárláskor, olyan dolgokat is, ami később súlyos százezres tétel lesz. egy kicsit letakarítják az olajfolyást, egy kicsit feltöltik a tartályt, egy kicsit kap egy kis adalékot amitől nem kopog, kiütik a hibakódokat. ezeket nem tudod elhárítani. nem veheted próbába a kocsit egy hétre.
-
Declare
őstag
válasz tresh #100528 üzenetére
Hat ebben is van igazsag, de azert nagyon sokszor nem ugy vesz az ember uj autot maganak (marmint akar hasznaltat, akar szalonbol), hogy na akkor holnap megveszem gyorsan meg a szerviz elött.
A "most volt nagyszerviz" az lehet mar akar 2-3-6 honapja is, ami a vezerlesnel azert tenyleg "most" de ha keveset hasznalja akkor az olaj eseten se hatrany.
Nekem ezzel mondhatjuk szerencsem volt (szerintem nagyon korrekt eladom volt), mert nem a "most volt nagyszerviz" , hanem a "most kell majd a nagyszerviz" szöveg volt. Szoval 2000km-t mentem a kocsival es ment is olaj/vezerles stb cserere.
MAS:
Sajna viszont ez a engine management lampam tovabbra is szivat..... EGR pucolva lett, dizel adalekot is kapott mar 2x is....hiba autopalyan 120-140 között 1-200 km utan neha kigyullad.....lehet raszanom magam a turbo tisztittatasra, van ra esely, hogy ott a hiba, de sajnos nem biztos. Azert nem ertem, mert ha nyomom neki (akar elözes, akar nagyobb tempo palyan) soha nem volt meg probblema, csak ha ezen a kenyelmes 2500 körül pörög a motorTud valaki javasolni esetleg olyan mühelyt ahol ezzel foglalkoznak es ajanljatok?
-
Declare
őstag
válasz tresh #100535 üzenetére
Opel astra H GTC 1,7cdti (110 lovas, 6 sebesseges valtozat, 180k km van benne kb)
P0234 hibakod autopalyan egyenletes 120-140 el haladva, de lagalabb 200km folyamatos haladas utan. Gyorsabban, lassabban nem csinlja....ilyenkor jön a kis engine management lampa. Parkoloba kiall, auto leallit, ujraindit, hiba megszünik. Lehet csak 10km re, lehet a következö 200km re, teljesen random, semmi összefüggest nem talaltam semmivel. "Nagyszerviz most volt" , plusz ilyen motormosot is kapott olajcsere elött, dizel rendszer pucolot 2 flakonnal amit gazolajhoz kell tölteni. (ha Nemetorszagbol megyek haza a kb 1200km alatt legtöbbször egyszer sem csinalja. Ha otthonrol jövök vissza legtöbbször csinalja.....nagyon sok racionalis magyarazatot latok erre is . Nemet oldalon mindig gyorsabb tempot megyek, ott nincs, szlovakoknal, cseheknel mindig a 130-140 közötti tempomat megy.
Szoval most a legjobb tipp, hogy a turbot ki kell pucoltatni....de nem olcso mulatsag es nem is biztos, hogy megoldja a gondot (ahogy a neten olvasgattam )
(#100536) footy: Megtörtent....nyaron mas volt a hibakod (most hirtelen nem emlekszem), most ez a P0234 .... a hiba ugyan az. Neten eleg sok variaco van, hogy kinek mi segitett, de akad olyan is, aki kb a gazpedal erzekelötöl elkezdve, nem tudom en mit ki nem cserelt mar az auton (markaszerviz tanacsara) es miutan ez sem segitett, közölte a szerviz, hogy hat akkor passz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #100538 üzenetére
Gondolhatod, hogy atnyalaztam a netet, ezt is. Nekem mas a hiba jelenseg, mas a motor, mas a turbo.
Ez a baj, hogy hiaba van egy hibakodom, ezer fele hiba tarsul hozza, aminek mind mas a megoldasa. Nekem semmi rendszeresseg nincs benne, semmihez nem tudom kötni. Legtöbben azt irjak, hogy gyenge a kocsi, nem megy, megtorpan, nagy fordulatnal jön a hiba stbstb.
Nekem semmi ilyesmi nincs. Nem gyenge, nem erötlen, nem torpan meg, söt magas fordulat/nagy sebesseg ahol soha nem volt ez a hiba. Söt igazabol nincs is hiba, csak a lampa kigyullad a palyan, amit lehet hirtelen eszre sem veszek, mert tempomattal 130-140 az kb 2000-2500 közötti fordulat pont es ennyire korlatozza le az elektronika. Ha gyorsitanek akkor ugye a korlatozas miatt nem megy. Ilyenkor vilagito ikonnal szepen megyek tovabb az elsö parkoloig, ott leallitom egy pillanatra, ujrainditom es megyek tovabb.
De azert köszönöm
-
-v-
addikt
válasz tresh #100718 üzenetére
Nem tudom érdemes-e általánosítani, Ivanics pl. szerintem egy jó szerviz, nem mondom, hogy még nem hibáztak, de van amit meg jobban csináltak, mint az általam favorizált szakszerviz, garanciális ügyintézésük átlag feletti, és árban sem drága ...
A márkaszerviznek meg megvan azért az az előnye józsi bácsi műhelyével szemben, hogy meg van gyári javításhoz szükséges technológia, szerszám és leírás, tudás ... jó esetben persze. Elvileg.
Én nem hiszek benne, hogy mind szar lenne ... ahogy kis szervizből se mind jó. -
Dare2Live
nagyúr
válasz tresh #101599 üzenetére
"Majd fogja ha kirúgják és nem fizetik.... akinek ez a szempont saját autó vásárlásnál ott baj van."
Akinek nincs erre a kirugják és nincs fél évig munkahelye esetre 1millió ftja az ne akarjon problémás motorú mondeot. Ilyenkor nem a +5-10Kft nyi benzin katasztrófa hanem egy 200-500.000fts javítási árajánlat.
Azaz neki főleg jobb a benzines.
De ha van +1misije a bankban akkor is.Sött afele hajlok, hogyha új autó akkor is jellemzően jobb vásár egy benzines, mint egy problémás és Ford dízelek nagyja ilyen dizel.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
DeFranco
nagyúr
válasz tresh #101659 üzenetére
az a gond, hogy erre a yardoknak nincs eszközük, hogy rendszeresen mérjék-felderítsék a ledugózott egr-t kikapott katalizátort, kiiktatott dpf-et.
kellene egy olyan rendszer, ahol ezek meglétét és a kocsi általános alkalmasságát rendszeresen ellenőrzik...
...oh wait, van ilyen, műszaki alkalmassági vizsgának hívják de jó
csak éppen itt ebben a topicban meg a szomszédosokban is havi rendszerességel van rá részletes útmutatás hogy ki hol mennyiből és hogyan kerüli ki amit épp nem érez magára érvényesnek, aztán meg ha valami van, akkor persze bőszen megy a más farkára vasmarokkal rámarkolás (nohomo) meg azzal csalánbokor pépesre csapkodás.
mert ugye mindenkit büntessenek szarrá aki nem én vagyok.
-
KrAt
veterán
válasz tresh #101973 üzenetére
Mindig aranyosakat mosolygok az "gasztrát szidókon".
Történetesen van egy 1.6-os G Astrám, amennyire kell, teljesen jól megy, Pestre járok be vele melózni, és 7,2-t eszik. Apumnak 1.4-es ugyanilyenje van, van összehasonlítási alapom.
Az olajfogyasztás valós, ezzel együtt kell élni, de szerintem bőven belefér. Unalmas autó, ebbe beülsz, elfordítod a kulcsot, és elmész a világ végére. Ezt sem tagadom De véleményem szerint messze nincs akkora baj, mint amit sokan predikcionálnak
-
adorjant
senior tag
válasz tresh #101976 üzenetére
Pedig az 1.4 is kéri az olaj adagját,és csak a Twinport láncos belőle egyébként
Szerintem nem lehet általánosítani,főleg így 10+ évesen.
1.6ból az X16XEL volt ami jó eséllyel kérte,a többi szervíz és használatfüggő leginkább.Nekem 330e van az Astrában,céges volt,és nem eszi,sőt nem is fogy,pedig számítottam rá. Lehet el kéne vinni szerelőhöz,hogy valami baja van
Ja és ECOTEC!
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz tresh #101976 üzenetére
Az 1.6 valóban jobban eszi az olajat, de az 1.4 is kéri. A láncos Twinport motorok kérnek kevesebbet, hengerűrtartalomtól függetlenül.
Amúgy nekem X16XEL van, némi olajcsöpögéssel együtt 3000km/0,4 liter az olajfogyás, ennek a fele sztem elcsöpög. 200+k km, gondos gazdáktól. Annyit nem vagyok rest utánatölteni, majd hamarosan vezérléscsere, akkor megszüntetem a csöpögést is.
Szóval nem feltétlen minden szar
-
peter.tamas
csendes tag
válasz tresh #101969 üzenetére
Huha, mennyi válasz érkezett, ne haragudjatok, de nem külön-külön válaszolok mindenkinek, hanem egybe.
Olasz-francia ha nem muszáj nem kéne, bár a párom a 206-os Peugeot-ot nagyon hangoztatja.
Focusról hallottam jókat, nem tudom mennyire igaz, hogy nagyon szeret rohadni viszont?
VW Golf 4 1.6 belefér, vagy esetleg egy szebb állapotú Golf 3 talán, Skoda-Seat nem igazán jön szóba.
Nissan Almera, Corolla sajnos kilóg a keretből.Honda Civic 1.4-1.5?
Esetleg ha francia, akkor egy Clio? Túl nagyot nem szeretnénk... Bár nekem volt 9-5ös Saabom, meg utoljára egy A4-es Audim, de párom nem akar nagyobb autót, ilyen Golf méretet leginkább. -
KMT
addikt
válasz tresh #101973 üzenetére
Kérdés, hogy megy az az 1.4-es.
Köszi, akkor felveszem a listára, és utánanézek a megane-nak. Formára legalább tetszik is.
(#101993) tboy93
Ezzel a többiek is egyetértenek? Csak mert népitélet / autónavigátor átlagpontok alapján Astra G - Focus szinten van a második almera. Amúgy tudtok még ilyen, felhasználók által pontozó oldalakat (akár külföldit)?Ráadásul az első almera töréstesztje elég ijesztő. Jobb ez mint egy régi swift?
A mazda 323 miért jön elő ritkábban a japán ajánlásoknál, mint a corolla / civic?
-
Declare
őstag
válasz tresh #102059 üzenetére
Ez szerintem a tipikus kocsi, amit erdemes megnezni pl Nemetorszagban....ezektöl az autoktol a magasabb eletszinvonal es lenyegesen dragabb szervi miatt sokkal könnyebben megvalnak, mint otthon.
mobile.de oldalon, 1000-2500 eur között 1999-2003 ig, 1.6 os nem kombi golfbol van 480 fölötti talalat [link]
Az mas kerdes, hogy ezek között is van leharcolt, vendegmunkas kocsi szep szammal az tuti, de ha kis hozzaertessel, türelemmel nekiesik valaki a listanak, szerintem, tuti hogy lehet talalni nagyon jot
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Horgász topik
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- LEGO klub
- Elektromos autók - motorok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen