-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz deicide #103248 üzenetére
Jajaj en is ezt birom a nemet kocsikban (is ), hogy van egy alap, ami tenyleg fapad....de azt teszel bele amit szeretnel. Ha kell a bose hifi de nem kell a börüles, hat akkor ugy....bar olvastam, hogy a bmw most pont azon dolgozik, hogy atlathatobb csomagokba pakoljak az extrakat, mert felmeresük szerint zavarja mar a vasarlokat a tömenytelen lehetöseg azert remelem nem jutnak el oda, mint a japok, hogy van 3 csomag azt jonapot
-
válasz deicide #103248 üzenetére
Akartam kérdezni, hogy a konfigurálhatóság mennyire probléma ott, ahol mindenki úgyis külföldről behozott használtat vesz. Mondjuk az Accord tipikusan nem cégautó (szemben a német prémiummárkákkal), és mivel az eladások jó része azért nyugaton is céges, ez nyilván érzékenyen érinti a Hondát is. Ugyanez akár igaz lehet egyébként a többi Japánra is, sőt, a franciákat kivéve a francia modellekre is, arról meg már korábban szó volt, hogy az olaszok már maguk sem olyan szívesen veszik a saját autóikat, szegény Fiat otthon is küszködik, még ha az első helyen is. Volt már erősebb is a sarkában loholó németekhez képest, na. Jellemző módon egyébként a legnépszerűbb modell a piacon a Fiat Panda... Németeknél ugyanekkor Golf, Passat, Polo az első három 2014-ben, az a durva, hogy a 6. helyezett az első modell, ami nem VAG. VW meg még az olaszoknál is második a gyártók között, harmadik meg a Ford. Most még nem láttam olyan statisztikát, hogy a német eladásokból mennyi volt tavaly a céges, de gondolom a 2013-hoz hasonló durván magas számok jönnek majd megint.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz deicide #103273 üzenetére
Pont azt modnom, hogy amelyik gyártó nem tud betörni a cégautópiacra, annak marha nehéz dolga van. Németeket ugye bármilyen cég szívesen vesz, francia cég presztízskérdést csinál a francia autókból, olaszok szerencsétlenek küzdenek, de azért a Pandát és a Puntot nem lehet mindenhova betenni cégautónak, más meg nemigen van, ha nem akar németet, akkor vesz franciát (ugye az előbb említett jószomszédi viszony). Japánoknak, koreaiaknak borzasztó nehéz dolga van épp emiatt, ha meg nem sikerül a középosztálybeli családok ízlését sem eltalálni (lássuk be, a Honda ebben nem kimondottan erős), akkor marha nagy gondban vannak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
raczger
őstag
-
Snoop-y
veterán
válasz deicide #103341 üzenetére
Mondjuk egy gopro-t elveszteni sem lehet jo dolog de nalunk egyszer egy rc-vel egyutt halalozott el egy eleg draga kamera. Mondjuk bele volt kalkulalva a teszt koltsegbe de nem esett jol az sem es nem orult az RC-t biztosito ceg sem ( pedig az rc-n volt mindenfele vedelem pl go home funkcio/GPS,signal lost,engine fail bar igaz hogy a hardcore juzerek ellen nem ved ez sem )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
addikt
válasz deicide #103336 üzenetére
purhab még mint olyan abszolút szóba jöhet
amúgy engem is nagyon érdekel ez a dolog, mert én pályázáskor tenném a kocsira, de eddig csak kölcsön kaptam azt nem lehetett ... beruházok egy sj5000plusszra valószínűleg és majd azt tenném lökösre, motorháztetőre vagy akár a tetőre középre (belül már volt: video)
Life is too short to stay stock!
-
Morris
veterán
válasz deicide #103550 üzenetére
Szerintem azért jó a papás tempó a taposás után, mert ugye a turbót szeretnénk visszahűteni.
Azt viszont hűti az olaj. Így sztem a magasabb olajnyomás (alapjárat fölötti fordulton) jobban hűti a turbó tengelyét mert gondolom jobb az olajáramlás is.
Én ha hazaértem (benne az 5 perc város nagypapi tempóban) akkor kb 1 percet hagyom ketyegni, amíg kiszállok, kirámolom a csomagtartót stb. -
Kickass
őstag
válasz deicide #103550 üzenetére
Teljesen fölösleges, elég neki 1-2 perc normál tempóban és fokozatban visszahűl. Ha nem közvetlen előtte tapostad ki a lelkét nyugodtan le lehet állítani.
Még anno a turbós benzinest én is percekig járattam egyhelyben, ha meg volt lőve, mindegy hogy már városban 50el csorogtam végig 4km-t mire beálltam a parkolóba Most a dízelt se járatom. -
-
VegyesTamás
senior tag
válasz deicide #103841 üzenetére
hát igen, sztem only race üzemmódban én is meg tudok etetni vele 15öt, de nagyon nem célom..főleg, hogy vége a jóvilágnak lassan üzemanyagárban..
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Laraxior
titán
válasz deicide #103940 üzenetére
Na majd nyáron a forró aszfalton, amikor tapad a gumi mint a rágó
Ez a téli időjárás csak bohóckodni jó"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz deicide #103942 üzenetére
Motorozok, nem kell mondani mi az hogy tavasz
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
VegyesTamás
senior tag
válasz deicide #103953 üzenetére
aztarohadt az tud ugrani szép is amikor mindkét kerékből dől a füst de gondolom, ilyet az elkövetkezendő 20000 km alatt nem tervezel
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #103991 üzenetére
Ok, köszi. Kíváncsi vagyok mit írnak neked rá.
BMW: Egér úton meccseltem eggyel úgy odavert mint annak a rendje lendületből. Aztán a következő lámpánál állórajtból már esélye sem volt a nyálkás aszfalton...
Viszont már nálam a gyári sport kidörgő katalizátorostul, tavaszra felrakatom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
veterán
válasz deicide #104089 üzenetére
Ha rázkódik a kamera az nem a tapadó korong hibája.
1. Maga tartó nem elég merev
2. A kamera és a tartó csatlakozásánál van valami gubanc, utóbbi orvoslása így látatlanban:Próbáld meg bizonyos helyeken a kamera és a tartó csatlakozásánál valamivel kitölteni hogy ne lötyögjön benne.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest