-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
nekem is ez lesz, ha nem viszik el ennyiért, odaadom majd alufelni nélkül.
de szerintem ha a héten nem megy el, akkor augusztusra hagyom a projektet, nyaralás utánra, mert pont rosszkor nem lenne autóm.
mondjuk szerintem friss vizsgával kelendőbb lesz, mert autókereskedések már bejelentkeztek, de azok még a feléből is alkudni akarnak. -
Kornel
veterán
persze, de azért gondoltam egy minimumot, amennyi alatt inkább megtartom
voltak közelebbi számok, de voltak vad dolgok, 400k pl.
mondom neki annyiért még külföldi papírokkal se veszed meg, ami még lehet utána +200k is simán mire magyar lesz.
szóval szerintem marad nyár végére a projekt, addig még átgondolom, hogy mit is akarok helyette. -
-
Kornel
veterán
Ezt probaltam meg en is elmondani.
Persze a vp44 is megkapja a maga inputjait, gazpedaljelado, meg stb., csak sajat maga vezerel, nem az ecu.
Mondjuk az kva nagy, hogy feltoltam a toltonyomast 1,5 barra, es ugy huz, mint egy mozdony
Kar, hogy csak 1,5 barig lat a map, es nem is nagyon talaltak ra megoldast, hogy massal jo legyen, mert igy elveszi az uzemanyagot az adagolo, amint 1,5-ig elmegy a toltonyomas.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
nekem 1-2x mar befagyott, elmentem 2-300m-t mire kioldott de addig bazzeg 1-sben is volt 0.8bar toltonyomas, egybol tudtam mikor oldott ki, mert akkor a toltonyomas megszunt az auto meg elindultazota ha nem muszaj nem huzgalom be
tesomnak meg mondtam hogy maskor lehetoleg ne -19fokokban jusson eszebe elmenni bulizni, mert amire levestem a jeget a kocsirol, mar elegem volt aztan meg ez a befagyott kezifek is melle...
több drón kell ;P
-
!Overdose!
őstag
Akkor meg van a válasz. Elfogadható minőségű középkategóriás gumi. Nekünk is volt a céges Combo-n. Nem vészes, de kb. pont az ilyen ritka, kritikus helyzetekben maradhat alul a prémium gyártók kétszer ennyibe kerülő abroncsaitól.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integrale
veterán
De latod, hogy nem baromsag...
20 ev olaszozas utan: Prisma 460e km-rel lett eladva, az elso Dedraban 300 korul volt, szarra tort, a mostaniban 300+, az Alfaban 220, a Cromaban 340.
Legproblemasabb a Prisma volt, nem huzta fel kozpontizarral a hatso ablakot, es be az antennat, illetve a motorvezerlot kellett cserelni, mert megsult.Igazabol elkpepzelni sem tudom, hogy ennel kevesebbet milyen autora lehet kolteni. De azert jo olvasni, hogy ezt a VW-t szeriat ne, azokat a BMW-ket keruld, azokra a Mercikre ra se nezz, stb stb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
#76385920
törölt tag
Nem tom, nekem Fordom van, néhány kontakt hibán kivül (sajnos emiatt megállt egyszer) nincs vele bajom. Tankolok, megyek. szervizelek, tankolok, megyek...és így tovább. 9 éves lesz a lelkem, de eddig még semmi. Ami van az meg nem hiba hanem kopás, azt nem írnám az autó számlájára, inkább a tükörsima utakra. Apámnak Fiat Stiloja volt, miután lejárt róla a gari szívott vele rendesen szegény. Pug 306-om volt, egy generátoron kivül semmi nem romlott el benne.
-
BigBlackDog
veterán
Pug/Citrom/Fiat vonalat eddig hanyagoltam, kicsit azért félek az olasz/francia jószágoktól (Scenic, Espace is ide tartozik), lehet hallani problémákat. Viszont a "teherautó" vonal új nekem, de nem tűnik teljesen elvetendő ötletnek.
(#114795) peterkeT: Valószínűleg akkor nem a grand változatot sikerült szemügyre vételeznem. Caddy/Partner vonalat egyelőre hagynám, a magasabb üléspozíció is egyelőre cél lenne (biztonság miatt).
-
tresh
addikt
-
!Overdose!
őstag
Zárt, gondozásmentes indítóakkumulátort nem szabad minden öreg autóba tenni, viszont van olyan autó amibe csak azt szabad. Autótípusonként változó, de általában 2000 előtt gyártott autókhoz nem való. Általában egyébként nem is kerül a kétszeresébe a hagyományos savasnak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tomiii.
aktív tag
igen, én is ezt mondtam, de hozott anyagból dolgozunk...mivel már indításközelben voltunk, kikellett talalni, hogy vigyuk 300 mm-el hátrébb az egész motort, kezdhetjuk elolrol, szoval nem lepodok meg, ha nyar vegen faragjuk a croma dizelet befele, hogy ne unatkozzunk. Itt mindenki olasz autot bont es javit, mert erdekes modon ezek romlanak el a legtobbszor, lehet elatkozott terulet.
(#115685) kk831228 : Koszi, remeljuk, hogy piritani fog.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Az 1.3 turbo inkabb 80 eleje, a Delta 1.6 turbo szinten.
De ott van a Daihatsu Charade is az 1.0 turboval.Mondjuk az 1.6-ra nem igaz amit Hobizoli ir, ott mas a dugattyu es ugy tudom a hajtokarok is, a mezei 1.6 hoz kepest. Legalabbis amikor turbositani akartuk, akkor ezen bukott meg a dolog. Az otthon levo 2.0 8v turbo meg mar sok lett volna, illetve a dugattyuk hajtokarokkal nem csereszabatosak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
azért olcsóbb ha átíráskor cseréled, mert akkor amúgy is forgalmit és törzskönyvet újat veszel
ha meg később cseréled, akkor még 1x kifizeted
a rendszámcsere díját meg így is úgyis kifizeted, hogy az mennyi pontosan az passz (de nem vészes)cryptot minden termékemért elfogadom
-
Kornel
veterán
nem kötekedni akarok, de ebbe a kocsiba minek a td?
1.2-vel is elmegy, cserébe alig eszik 5-6 liter.
1.4-el már szedi is a lábát, és azzal se eszi le az ember fejét.(#117087) Vesztor87 : ebben egyetértünk, de nekem már kizáró ok lenne a 10+ év sajnos.
(#117088) roberto211 : ha már van egy ilyen a kezeim között, gyakorlatilag gyári állapotban, akkor meg kell nézni, hogy mit tud, szerintem.
kakucs nem nagy szám, közel is van, spec jelenleg van egy leracsingolható szett nyárim, ami jövőre már biztos nem megy vissza.
utána meg ha megy is, meg tetszik is, akkor van még feljebb, hungaroringre is szoktak járni, nordschlife meg egy kirándulással egybekötve egyszer egy élménynek jó lehet.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs