-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pingvin1985
tag
válasz cappa72 #214573 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes összefoglalót.
A többieknek is köszi a tanácsokat.
Akkor nekünk olyan egyterűre lesz szükségünk, amelyikben hátul 3 különálló normál ülés van. Viszont a legnagyobbakat (Sharan, S-Max) nem igazán szeretném, elég az 5 személyes, illetve mint említettem a megtett km-ek nagy része abból jön össze, hogy én járok vele dolgozni. Szeretném, ha viszonylag ésszerű fogyasztással el tudnék vele járni. (Tudom, izélni is, meg szűznek maradni nem lehet egyszerre. ) Gondolom erre a felhasználásra a diesel még nem igazán jó.
A Kia Carens, Citroen C4 Picasso még tetszik is. Bár ha jól néztem a fotókon, a Carensben a hátsó középső ülés keskenyebb mint a szélsők.
Ötletként előjött a kisteherből kialakított személyszállító is. (pl.: Berlingo) Ezekben van értelme gondolkodni? -
-
válasz cappa72 #214598 üzenetére
Le kérdeztem JSZP-n
1,8 benzines a civic és műszaki vizsgákon is ez a fordulatszámmérő van benne (a dieselé) 2016ban volt bent még az eredeti , azóta 3x volt műszakin
Ennek megfelelően a kilométeróra állás is 130 ról egyszer csak 108 ezer lett és akkor utána lett 148
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz cappa72 #215173 üzenetére
nekem is van ebben hivo kollegam...
aztan megkerdeztem tole egyszer, hogy az ok, hogy az autoja gyartoja ezt mondja, de ebbe az egyenkent Mrd-s erteku gepekbe ide meg miert nem talalta meg ennek a gyartoja ezt a vilagvege+1nap hajtomu olajat, pedig ez sosem all a hidegben se, meg csak egy 18kW-s motor hajtja, meg forog a motorja 1600-1800rpm-t.... nem 6000-6500-t a 110kW-s, ami -10fokban is all, indul meg +35-ban is
...es ebben ezt megis 5000 uzemorankent cserelni kell, es nem lesz 60-80+ fokos sem
nyilvan erre nem tudott mit mondanitöbb drón kell ;P
-
-
szebe
őstag
válasz cappa72 #215187 üzenetére
5 perc séta, megnézzem?
Nyilván jobb az Alfád, de azért ennél voltak és lesznek jobb ajánlatok. Elég fapadosnak tűnik felszereltségileg."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
válasz cappa72 #215196 üzenetére
A kombi i30-al én is eddig 3400km-nél tartok és megvan november eleje óta, csak ugye nem azzal jártam. Most megyek majd Ausztriába egy 1500-2000km-es karikát és utána eldöntöm a sorsát.
Egy olaj/szűrő cserét 5ekm után tervezek.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gooool
őstag
válasz cappa72 #215512 üzenetére
Illetve, ahogy egy processzornal is, vannak azert kulonbsegek, nem minden motor bir koppra ugyanannyit, ugyanazon beallitasok mellett, mint a masik, igy biztonsagi jatek van, mindnek tudnia kell egy egyseges katalogus erteket, aztan kesobb kiszedheto belole, ami meg benne rejlik. Ahogy irod is, amit kitalaltak, azt es ugy kell tudnia, nem tobbet, minden kriteriumot figyelembe veve.
Ez valasz becenevem-nek is, hogy miert erthet hozza Pistike, nem kell egybol ilyen stilusban megnyilvanulni, csak azert, mert hianyos hattertudassal rendelkezik valaki.
Üdv, Balázs
-
TrollBalint
addikt
válasz cappa72 #215644 üzenetére
A valós alatt mit értesz? Hosszútávon kényelmesen elülni ott, vagy mondjuk csak fél - egy órát? Utóbbi esetben szerintem egy Insignia nem lehet rossz.
2 hete van meg a Skoda és nagyon szeretem vezetni, alig várom, hogy menjünk valahova vele, de már azt tervezem, hogy ha néhány év múlva sikerül eladni, mondjuk 6M-ért (mai áron) akkor mit fogunk helyette venni Mindegy, ez még a jövő zenéje, de azért már most elkezdem menteni az autókat hahu-ról
Tegnpa voltunk autózni, város egyik feléből a másikba M0-n, visszafelé meg városon át. Nem tudom ki találta ki, hogy ha gyorsulok pontosan 50-nél vált fel 4-ből 5-be és esik vissza a fordulat kb. 1100-1200-ra. Kb. 45-46 km/h-ig nem is vált vissza, ha lassulok, de dombnak felfelé sem, hiába sport módban van az autó. A manuál módot továbbra sem sikerül megszoknom pedig azt hittem pont fordítva lesz, igaza volt mindenkinek (itt is), aki mondta, hogy nagyon hamar meg lehet szokni az autómatát.
Az olajhőmérséklet mikortól jó? Ez az autó már ki tudja jelezni és akkor élnék a lehetősggle, hogy akkor nyomnám neki, mikor már kevésbé árt a motornak. Most, nyáron, kb. 78-84 °C-ig megy fel, mire elérek az M0-s hoz. Télen gondolom kevesebb lesz ez majd. Illetve leállításnál mire figyeljek, meddig hűljön vissza?https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #215667 üzenetére
Marmint necces mint lehetseges hibafaktor, vagy vmi rejtelyes okbol a manualt preferalja? Mert ha az elso akkor nem kell felni, nincs benne hagyomanyos fokozatvalto, ugyh elromlani is tud. De igen, kuplung nincs benne ha vki azt keresi
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #215665 üzenetére
Amúgy ha már ott a kis 1.4TB, egy jó Touran 2010-ig 2.0 PD (BKD) motorral? Kb egy EB motorcsere árából megvan a kocsi 🙃 Abban látnék logikus kiskaput, hogy megbízhatóbb és felszereltebb kocsira cseréljétek (S-Max 2.0 titanium dízel?), plusz visszajön némi kp kézhez.
Vagy a használat jellege inkább minden nap kevés km? (Prius+)[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz cappa72 #215669 üzenetére
Én vaskalapos manuálosnak tartottam magam mindig is és tartom magam most is, egyszerűen szeretek váltani. Volt egy jó kis Volvo S40-esünk 2001-es évjárat, sima szívó. Iszonyat szerettem váltani, aztán lecseréltük; ami szóba jöhetett, az az Insignia, vagy egy Avensis. Kettőből még mindig az Opelt jobb váltani, de már az sem az igazi. Így nekem annyira nem volt szívfájdalom, hogy automata lett. (ez is egy út, hogy olyan manuál váltós autó kell, ami kényelmetlen )
Városba nagyon kényelmes az ótómata, szépen könnyedén lehet elindulni vele, autópályán meg amúgy sem nagyon szoktam váltogatnihttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz cappa72 #215676 üzenetére
Ha Skoda, akkor a 3-as szériát tudom javasolni, főleg a faceliftest. Mondanám, hogy nekem semmi gondom vele, mióta meg van, de jó, ha 500 km-t mentünk vele
Viszont nem annyira ajánlott a 4-es Octavia első szériái. Azt hiszem az 2020 környékiTegnap volt alkalmam vezetni egy full extrás Superb-t (dízel, 2.0-s, szerintem a 150 LE-s). Háát... maga az autó tetszik, és gyanítom, hogy pénteken is én vezetem, mikor visszük vissza, de ez a dízel nem győzött meg Igaz csak városban vezettem, de akkor is. Viszont szép és kényelmes
Árban mennyire lőttök?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #215795 üzenetére
Szuper! 👍
Én csütörtökön viszem a klímáshoz, remélem, azon az egy repedt csövön kívül nem talál mást, akkor ~50-ből megáll a történet (a javítás 15k + nyomáspróba, gáz, egyebek).
És várhatóan keddtől kezdve tüsszögni fog a lefújószelep, ahogy egy rendes turbóshoz illik.[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz cappa72 #216064 üzenetére
valóban félreérthető, mert ált a "M" a millió, "m" a méter. Bár a 4.65méter körüli jetta szerintem városban nem annyira észszerű választás (paralelparking) Meg az ajtókárpit, nyekergő műszerfal, minden alkatrésznek külön élete van.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
válasz cappa72 #216307 üzenetére
Az a baj, hogy az ócóbbik is 6,5M Ft
Vissza kötöttem a pénzt pmápba, rohadjon rájuk,
előbb utóbb lejjebb mennek, ha meg nem, addig a pénz dolgozik
Amúgy meg ráérek, mert van ugye az i30 kombi amit csak használni kell, még van hozzá egy garnitúra új gumim is, igazából én ráérekEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
AssAssynn
őstag
válasz cappa72 #216472 üzenetére
Köszi. F Astra valóban nem játszik, Opelből max a H Astra, de az sem túl széles hátul, így egyelőre nem nézegetem őket.
Sharan van a családban, jó is, meg nagy is, de nekem túl nagy, és régit már nem mernék venni belőle, az új meg drága, de a mérete miatt egyelőre tényleg nem hiszem, hogy kell nekem."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #217293 üzenetére
A Superb-bel egyidejűleg volt Almera N15-ösöm és G Astra-m, mindkettőbe nekifutásból be tudtam volna ugrani, annyival szellősebbek voltak. Cserébe nem voltak olyan biztonságosak. Nem vagyok duci, de a mai bunkerautókba nem férek el rendesen váll, delta, comb és térdmagasságban. Illetve nem tudok terpeszkedni, de anélkül meg nem érdemes utazni…
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
macilaci78
nagyúr
válasz cappa72 #217308 üzenetére
Ha az asszony megengedi, akkor 30.-án megmutizom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
lacy86
addikt
válasz cappa72 #217317 üzenetére
Mindenkeppen automata valtosat szeretnek.
Ezert kicsit utana jarva ( illetve itteni javaslatok alapjan ) a Ford S-Max kilove.
Volt még Peugeot 5008 - de ennel ha beulunk öten akkor a belso tér nagyon kicsi lesz.
Skoda Kodiaq volt az elso kiszemeltem de gyorsan legörbult a szám amikor megneztem a hatso uleseket. -
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #217401 üzenetére
keskenyebb az nem annyira gáz, jelenleg ugye "büntetőpadon" ül hátul.
Ezek nekem már túl nagyok/régiek kivéve első kettő, ezeket néztem
S-Max 2.0d manualis vagy 2.2 automata
Touran 1.6 crtdi
C4 Grand picasso 1.6 v 2.0 hdiKeret 3-4m között, minél újabb annál jobb de persze nem eszik olyan forrón.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
mirci18
addikt
válasz cappa72 #218130 üzenetére
Köszönöm a választ.
Egyenlőre csak azon gondolkodom hogy van egy relatíve tágas kombim érdemes e lecserélnem egy 7 ülésesre hogy jobban elférjenek.
De lehet hogy kivárok és maradok a kombinál mert a nagy raktér a család látogatás és a kempingezés miatt fontos.
Plusz amik ebben az autóban már benne vannak kényelmi extrák nagy valószínűséggel egy másik régebbi tipussal bukva lesznek.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen