-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz Gergőke88 #98513 üzenetére
Az autót egy 19 éves férfi vezette, ő megsérült, de életben van. Franc tudja mi baja lett de egy ekkora becsapódást nemigen lehet zúzódásokkal/törésekkel és egy kis agyrázkódással megúszni. De ha esetleg majd fel is épül azzal a tudattal kell leélnie az életét, hogy kinyírta egy barátját. Nem leszek népszerű de az ilyen besokallt sofőröket rohadtul nem tudom sajnálni. Gondolom neki sem tartott senki fegyvert a halántékához, hogy két lábbal álljon a gázon.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
maglew
aktív tag
válasz Gergőke88 #105035 üzenetére
3,8 körül jön ki egy új I20-as. Pár éves 20-40 ezer km-es lehet meg van törve vagy kicsit szét vagy hajtva, az is 3,2 - 3,5 körül van. Akkor már legyen inkább szűz
Általában 2-en megyünk, meg pár év múlva ha lesz gyerek akkor Ő.
Nem kell túl nagy, néztem a Kia Riót is de iszonyat kicsi és idegesítő a szélvédője. I20 se nagy, de azért szellősebbnek tűnik valahogy.Skoda fabia a másik amit néztem, azok DSG-sek de azt mondták hogy sok gond van vele.
-
deicide
veterán
válasz Gergőke88 #106535 üzenetére
Azt nem tudom, mert a seggét nem láttam.
5-ös volt, annyi biztos, de hogy milyen motor, az rejtély marad. Viszont jól tartotta magát, mert lányos zavaromban nem váltottam vissza, 4esből kezdtem 100-nál...nesa: ez a bírságplafon, ennél többet bírna kicsivel, de a végét majd esetleg ha tényleg nagyon üres lesz egy hosszú útszakasz valamikor.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
kalmanchris
tag
válasz Gergőke88 #109704 üzenetére
Nem. De tudjuk, hogy az idő előrehaladtával mindig nagyobb átmérőjű kerekek kerülnek az autókra. Már egy alsókategóriás is 16"-al jön ki és ezt nem indokolja az esetleges súlynövekedés sem. Szerintem is túlzó a 20" ekkora autóra, nekem sem jön be ez a malomkereket az autóra design. Persze ez van, így gyári és ez a divat. Nem elhanyagolandó az ebből adódó többletköltség sem.
-
gaborbol
őstag
válasz Gergőke88 #109709 üzenetére
Az osszesben ugyan az a motor van nincs se erosebb, se gyengebb, harom felszereltsegi szint kozul lehet valogatni S,SL,LE. Az alap (S) verziohoz a 18"-as felnit kapod, fulloshoz(LE) amihez van gyari navigacio arra meg 20"-as kerul, de ugyan az a V6 3.5L-es motort kapod mind a harom verziohoz.
Holnap Megezem ezt a kettot, az LE tetszik bar a bor nem kene bele. Lat ezeken valaki valami gyanusat, a fel liter szilikont leszamitva?
[link][ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz Gergőke88 #110807 üzenetére
Abszolút nem ismerem a típust, de ezek jöhetnek szóba. Tempomat csak egyben van, és gyanús az a sok pont 100.000 alatti
-
-
válasz Gergőke88 #110813 üzenetére
De hát Domiba is, Gazsiba is és Lujziba is így ültem...látom még mindig csak hit és tények vitája megy, mert ugye itt mindenkinek saját tapasztalata van német automa dízel üzemeltetéséből...Ja hogy egyedül vagyok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Def26
félisten
válasz Gergőke88 #111378 üzenetére
Nehéz a döntés, csapódok össze vissza. Kicsit úgy érzem, hogy semmi nem elég, ami meg igen, az sokba kerül. 3-4 évre kéne kocsi, és kp. -ben 2.4M áll rendelkezésre. Gondolkodok hitelben, de aztán elriaszt a törlesztő (tudnám fizetni, de az utóbbi évek chf gondjai nem múltak el nyomtalanul).
Tehát olyan autó kéne ami corolla/bravo/308/mazda 3/astra méretű, 2010 évjárat vagy e felett legyen, és azért jó lenne a 150k km alatti darab, vezetett szerviz könyvel.Sok autót néztem már, Kia ceed, astra j, i30, cruze, 308 sw stb. de egyszerűen nem tudok dönteni. Amit az egyik oldal dicsér azt a másik oldal alázza.
Ilyenkor jön képbe az új autó. Voltam Mazda, Toyota, Suzuki, Kia, Opel kereskedésben. Tetszenek az új autók, és szinte maguktól ajánlják fel az alkut, de ugye hiába tolok be 2M -ot akkor is sok marad 5 évre a kb. 50k -s törlesztő amit ugye kibírnánk fizetni és egy 5 éves autót még jó áron el lehet adni, majd beugrani az árából egy új autóba. De ez 50k havonta...
A másik gondolatom, hogy hiába veszek 2-2.5M -ért egy autót, ha ezekre meg 3-4 éven belül rá kell költeni 1 M -ot (csak tippelem). Ilyenkor belegondolok, hogy mi van akkor, ha éppen Horvátország felé rohad le az autó.Nehéz, na.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
tomiii.
aktív tag
válasz Gergőke88 #112620 üzenetére
Külföldön szerintem sokkal népszerűbb az "1 kis autó, egy nagy autó" elv követése, ami szerintem teljesen jogos is, leszaladni a boltba, minek koptatni a nagy dögöt? Kicsibe be, leszaladsz, haza szaladsz. Hétvégén meg be a nagyba és irány kirándulni. Ez lenne a normális.
-
Geller72
veterán
válasz Gergőke88 #112620 üzenetére
Amiért lentebb is írták. Nyugatabbra is így tesznek, és szerintem nagyon optimális megoldás. A hétköznapok rohanásában, a szűk parkolók, bolok előtt, városi forgalomban félteném a prémium kocsit. Viszont hosszú távra (2000 km, vagy több - egy irányban) nem biztos, hogy egy kiskocsi ideális partner lenne, nem beszélve a nagy átlagsebességű utazásokról. Egy hete jöttem haza franciából, ami 1970km volt haza. Vasárnap megyek vissza. Ez kis kocsival eléggé fárasztó, ebben elég sok tapasztalatom van. Egy jó kocsival ha korán reggel elindulok és szinte csak tankolni állok meg, 1600 -1800 km különösebben nem ráz meg. Az S80 ebben jó (az is). A Francia kollégák is kis szarokkal szaladgálnak hét közben, a hétvégén meg előveszik a hajókat és mennek a pályán. . A másik, hogy a kis autót itthon hagynám, ha itthon kell elszaladni valahova, akkor itthon is van kocsi. Arról nem beszélve, hogy kicsit ideges lennék, ha egy városi araszolgatás folyamán hátulról egy majom belém jönne. A volvó is akkor azért lett eladva, mert nem volt garázsom és ahol laktunk, nem tudtam mindig felállni vele, sajnáltam, hogy az utcánk alján kint áll, akár hetekig. .
-
Geller72
veterán
válasz Gergőke88 #112642 üzenetére
Szerintem olvass egy kicsit vissza, mert olyan érzésem van, hogy nem tudod, mit is kérdeztem az elején... Eleve diesel vonalon vagyunk. Kell egy szaladgálós, többnyire rövid utakra, helyközibe, de évente sok km-el és egy utazó, sokkal kevesebb km-es évi futással, de szinte mindig hosszabb távra. Evidens, hogy nem fogok egy A6-al utánfutózni, 8 km-es szakaszokon, szar úton, napi 5x.
"3-4m ftos auto velemenyem szerint messze van a premiumtol.."
-Lehet, hogy szíven fog ütni, amit most írok, de ha nekem lenne 25 millám egy kocsira (és lehet, hogy lenne) akkor sem adnék ki egy kocsiért annyit. Egyszerűen nekem nem ér meg ennyit. És azért ne legyünk már ennyire sznobok, csak azért, mert egy 10 éves autó, ami újan 25 milla volt, most meg 3 az akkor szerinted szart sem ér. Mert az már nem is prémium márka? Csak mert nem új? Legalább két rokon van, akinek van ilyen kocsija és pontosan azért nem adja el, mert ismeri a saját kocsiját, de el nem adná, mert vicc az az összeg, amit kapna érte. Én inkább veszek 7-10 évesen egy kocsit 3 millióért, mint bukjak ugyanennyi idő alatt 22 milliót.. És lehet, hogy nem én érzem magam hülyének, hanem azt az egyént, aki hajlandó ennyit bukni néhány év alatt csak azért, hogy ő fingjon először a vajbőrre.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Gergőke88 #113731 üzenetére
10 eve lakunk hegyoldalon adotsag hogy lejt mindig kezifek+ 1 be hagyom, eddig 1x fordult elo meg a mazdaval hogy befagyott a bovden, de egy roppanas utan az is engedett, persze bealhatnek a garazsba de akkor pont telen kene vagy 50m havat eltolni igy a garazs mas celt szolgal.
-
tresh
addikt
válasz Gergőke88 #114123 üzenetére
Nekem egyikkel sincs bajom csak amikor összehasonlítunk valamit akkor pár tényezőt vegyünk már figyelembe pl súly kerék méret fizikai méretek stb.. De az tény hogy aVW csoport 1.6 szopó benyája nem egy ideges fajta, de nem is arra van kitalálva hogy letépje a hajad egy padlózásnál. Hátul tényleg szűk cserébe akkor csomagtere van hogy ha darabokra szeded a linkelt civicet akkor simán berakod
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #114123 üzenetére
Hát ha valami papíron kevesebb LE mégis jobban megy és kevesebbet eszik akkor az nálam jobb Ha zavar hasonlíthatom a régi swiftemhez is, nem sokkal több hely van ott hátul mint abban volt.
Hja 100L-el nagyobb a hely, de nem is ez tetszik benne, hanem hogy a hátsó szélvédővel nyílik a csomiajtó.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #114159 üzenetére
Ehh, te nagyon ki vagy hegyezve a hondákra Egyébként mi a bajod az 1.4-es motorral? A teljesítménye vagy az hogy "csak 1400" ccm? Ugyan annyi idő alatt van kb százon mint egy 1.8-as zafira, akkor az 1.8 is fűnyírómotor a zafirában? Vagy az 1.0 ecoboost a 150le-vel is fűnyírómotor mert csak 1000ccm?
[ Szerkesztve ]
-
-
roberto211
őstag
válasz Gergőke88 #114740 üzenetére
180-200 ért hol kap swiftet?
enginev3.0: Megmondom őszintét egyiket se ismerem túlságosan, a mitsuról annyit tudok,hogy pont ilyen van a szomszédnak amit linkeltél.. Vigyázni nem vigyáz rá, körbe van szigszalagozva az autó, szervizbe soha nem viszi de állandóan jön megy vele.. Eddig az akksi romlott el egyszer de másról nem tudok.. Lehet 3x körbejárta földet de ha találsz egy viszonylag karbantartottat akkor még 1x tuti körbejárja.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs