-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz LuckyL #151326 üzenetére
Egyetértek.
Számomra is teljesen egyértelmű, h azonnal ugranék egy ilyen autóra. Kor ide vagy oda, a 30.000km futás semmi és én konkrétan leszarnám, ha 3x volt benne olaj cserélve.
..és jelen esetben azt is fontos kiemelni, h ennyire pici km mellett a futómű, a beltér, fékek, gumik állapota sokkal jobb, mint egy 5x ennyit megtett példánynál, illetve a sérülések kockázata, meglévő sérülések / hibák mennyisége és az egész autó általános állapota is sokkal nagyobb eséllyel szebb.Szóval menjen el és nézze meg, ha jó, kis alku után meg kell venni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
diegho
nagyúr
válasz LuckyL #151326 üzenetére
Én láttam 12 éves autót 8k km-el, csak ~30m-t kellett mennem hozzá ott állt a garázsban a 2. szomszédnál, de 12 év alatt egyetlen olajcsere sem volt benne. Ez egy Lanos volt, amit beszámoltak és jött helyette egy Astra Classic, amit 4 évesen 2500km-el cseréltettek be tavaly egy új Sandero-ra. Az Astra sem volt szervizben soha. Idős házaspár gyerek nélkül. Persze meg lehet nézni a Fusion-t, de nem kell álmodozni. Apám mikor meghalt ott volt a garázsban a 21 éves autó 131k-val, nagy ritkán kapott olajat, azon kívül semmit. Nem kell bemutatni az extrém keveset futott autókat, inkább legyen folyamatosan szervizelt, az pedig elég kérdéses egy 14 éves 30k-t futott autónál. Tényleg meg lehet nézni, de én alapvetően már 50k minimum futási limitet lövök be keresésnél is egy 10 éves autónál.
Most nézem ez a Fusion itt van tőlem pár km-re.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz LuckyL #151330 üzenetére
Ez a télen állt érdekes, mert ez ha télen a hóban, sózásban nem is ment, akkor is napi ~10km-re jön ki az átlaga, ami ilyen tipikus városban (Kaposváron van az autó) elszöszmötöltem munkába, majd délután haza, ami ha nem kapta meg az olajat időben, mára elég komoly dolgokat csinálhatott a motorban.
-
Acheron
őstag
válasz LuckyL #151699 üzenetére
A magyarországi forgalombahelyezésűnél talán, de erről sem vagyok meggyőződve. Egyébként ebben az említett kategóriában kb 10 -ből 9 import.
(#151700) joamilestoné: Elég rég követem a fórumot
(#151702) diegho: Én már sokat lekértem, a hazaiaknál egyértelműen jobb a helyzet, ezt nem vitatom. Csak arra próbáltam utalni, hogy az ottani adatok sem jelentenek 100% garanciát. És persze sokkal kevesebb a piacon a követhető előéletű, mint a másik csoport.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz LuckyL #151800 üzenetére
gyorsan sok pályás km töredék igénybevételt jelent egy autónak, mint egy idősebb kevesebb kilóméteres, tehát városban használt autó.100v 200e km lényegileg mindegy, sokkal több múlik azon, kik és mire használták, és megkapták-e a megfelelő minőségi alkatrészt.
nomeg 100 e egy 10éves autóban? létezik ilyen, de ismerősi körben ezek kapták a legtöbbet, és kapták a legkevesebb törődést.
nem nagyon megy a magyarnak autót választani sztem. még mindig kilométert vesznek, közben meg csomó céges kocsit ismerek többszáz e km-el, és kevesebb bajuk van/volt, mint a boltbajárós tatamobiloknak. személyiségi jogok miatt nem irkálom le listaszerűen, de én pl biztosan nem vennék 8+ éves hihetetlenül kevés kilóméteres kocsit. általában a magyar gondolkodás miatt drágábbak, közben meg jó eséllyel szarabbak, mint a pályán használt verdák.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
válasz LuckyL #151818 üzenetére
és (#151817) Dare2Live:
nem vonom kétségbe a tapasztalatotokat. Viszont muszáj megjegyeznem a következőket:
-A km önmagában semmit nem jelent. Tudok mutatni (első kezes tapasztalat- barátom Jeep-je!) olyan autót ami 20k kmnél kiköpte a váltóját. Egyszerűen a tulaj túl hülye volt hozzá.
-Ahogyan tudok olyat is (Teddy is is ilyen) ahol vannak cserélendő dolgok, és megfelelően olcsó is volt amellett, hogy az eladás előtt több ezer ojrót költöttek már rá.Tehát a km helyett állapotot veszünk. Azzal senkinek nem lehet segíteni, hogy általánosságokat mondunk mint pl a kevesebb km biztos jó vásárrá tesz valamit és az a valami várhatóan nem romlik el még 1-2-300'000 km-ig. Bármennyire szemét dolognak hangzik, rá kell költeni azt a pénzt amiért rendesen átvizsgálják olyan helyen, ahol erre a vizsgálatra a nevüket is rá merik írni. Aki meg csak fórumra hagyatkozva akar megúszni elkerülhetetlen költségeket, ne vegyen inkább autót (tudom , hogy ezért most sokan el fognak átkozni)
A leírás szerint , mindennek összeér az ára egy kiragadott részlet. A németeknél is megkérik az árát a sokat futott de jó állapotú és karbantartott autóknak.
Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Sirandrish
legenda
válasz LuckyL #151906 üzenetére
Jó-jó, de havi vagy csak heti?
molnarpeter Köszi...a Prius miatt csalódott lesz, Ford Mondeoba reménykedett
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
-
htomi85
tag
válasz LuckyL #152883 üzenetére
Hiába. Vannak jogok amiket nem tudsz kizárni.
Hiába írja alá a szerződés ezen része semmis lesz bíróság előtt.
Annak van igaza aki azt mondta, aki 3 kilóért vesz autót, az nem perel.
Ha jó fej akarsz lenni visszaadsz 50 ezret és megkéred hagyjon békén.Gombinyó
Rengeteg dologtól függ. Listaárból pl a suzuki sokkal többet enged mint a mazda. Facelift előtti évben is könnyebben lehet stb
Bonyolult az élet.[ Szerkesztve ]
-
válasz LuckyL #152903 üzenetére
Soha nem számít! Ha valami elment 400k km-t akkor azon nincs elem ami nem cserélt vagy nem kapta meg a kellő törődést. Ha meg ismeretlen, akkor teljesen mind1.
Szerinted blődség. Szerintem meg a kis futású vadászat a parasztvakítás. Ahogy Hofi mondta: az ész a világon a legigazságosabban elosztott dolog - mindenki hiszi h többet kapott.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #152905 üzenetére
az a hujeseg inkabb, hogy fruttiert akar mindenki keveset futott autót venni
annyiert nem lesz, vagy iszonyat mak kell hozza, de alapozni erre blodseg, hogy de majd felmegyek a hahu-ra es pikk-pakk pont lesz egy kis futasu auto, azzal a motoorral, meg abban a felszereltsegben, meg abban a szinben
aha, de
ezt a nepperek is hesszelik, mar akkor is latjak az auto adatait, amikor meg fel se toltotted rola a kepeket
nem vicc
fater uzukijat anno igy adtam el
meg csak tallóztam a kepeket, de mar csorgott a telo, hogy vegyem le es jon erte most, mindezt este 22h korul
es meg nem is lathatta hogyan nez ki
kozben mar berezzent egy masik is amig beszeltem az elso hívóval, behallatszott a rezges a hivasba, hallotta is a telefonalotöbb drón kell ;P
-
diegho
nagyúr
válasz LuckyL #152907 üzenetére
10-ből inkább 7-8. Pláne, ha a típusra jellemző kopóalkatrész csere előtti és utáni autót nézzük. Tehát, ha jellemző egy típusra, hogy 150k-t bír a kuplung, vezérlés, gátlók, katalizátor, turbó, akármi, akkor egy 170k-t futott, ezeknek a cseréjén már átesett autó jobb választás lehet, mint egy 140k-t futott, de 1 éven belül cserés. Ennek ellenére én szeretem tudni, hogy mi van az autóban, így inkább magam cseréltetem ki.
-
-
válasz LuckyL #152905 üzenetére
Na ha valami akkor a totalcaros hülyeség áll messzi tőlem! Az viszont tény h nem a km hanem a felhasználás módja és a karbantartás határozza meg nagyobbrészt egy autó állapotát. Ha valaki esztétikailag kifogástalant keres, vegyen új autót. Viszont műszakilag a kérdés nem attól függ mennyit állt a napon. Cseszheti a jónép ha vesz egy 100k alatti gépet amit városban gyúrtak örökélet olajjal... és marhára felesleges itt olyan arányokat felállítani h 10ből X : japánnál is vannak ugyanúgy gondok mint a franciánál és a németnél. Ha az üzemeltetési tapasztalatok szerinti ideálishoz közelítő karbantartásokat/odafigyelést megkapja a gép, nincs olyan h szar autó. Tudom szerinted minden kotvány ami nem gyári állapot, de nehogy már esztétikai hiba miatt lehúzzunk valamit a klotyón. 400-500k km-rel is lehet elindulni több ezer kilométeres útra teljes nyugalomban. Az összes gépem ilyen volt és a legnagyobb meglepetésem egy izzó csere és egy defekt volt.
(#152913) alázógyík - barátjának esete is egy példa erre, de lehetne franciából meg olaszból is hozni ilyet. Az meg, hogy neked mi a megfelelő nem hogy nem iparági standard, de legyen a te saját elvárásod. hobizolinak maximálisan igaza van akkor amikor butaságnak állítja be a használt autó kényszerű olcsóságát. Akinek nem telik banánra, ne vegyen majmot. Mindenki szeretne felső kategóriába ülni, és erre a vágyára alapozva álmokat kerget és elvárja h valami olcsó legyen. Csak azt felejti el, hogy nem megvenni hanem üzemeltetni drága ezeket.
Az meg végképp nem igaz, hogy lebeszélnék valakit a fiatalabb ellenőrzött életű autóról. Pusztán arra hívom fel a figyelmet hogy nem áll halmokban az ilyen és ha már valaki a sokadik megnézése után végre mindkét lábát lerakta a földre, mivel boldogul. Nem mellesleg, attól mert valami fiatalabb ugyanúgy lehet kaka.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz LuckyL #152953 üzenetére
Rendszeren azért nem mennék 200zal, de nálam ez már elvárás (főleg ha bmw). A baj valószínűleg az, hogy valahol kb egy 2010-es insignia szintjét várom el tudat alatt egy 2000-es bmw-től.
"jobban jársz egy új bmw lízingdíjával mint egy e39 fenntartási költségével"
Csak pont külsőre/belsőre az e39 tetszik. Meg kicsit szeretem a régi autókat (az újakat is persze).
De egyébként pont ettől félek, hogy óriási ráfizetés lesz.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz LuckyL #152957 üzenetére
Tőlem megállhat 3-4M-ba is. Csak tudjam hogy akkor már teljesen pöpec, és ezentúl már csak benzin pénz lesz+kopó alkatrész csere. Tehát kiszámítható.
Szóval nem a bénázás, hogy bmw-m van, de nem tudom lehúzni az ablakot, mert nem működik, 2 hét múlva tudom csak vinni szerelőhöz...A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
-
válasz LuckyL #153001 üzenetére
Semmit nem forgatok ki. Megint elfelejtesz valamit. Te jogvégzett vagy, bármikor könnyedén perelsz. Ébredj fel már végre: nem mindenkinek adottak a te lehetőségeid. Arra hogy az elvárásaid az élettel szemben mennyire fedik a realitásokat nem mennék bele, mert a te tapasztalataidat nem én éltem meg.
Azt meg ugyan áruld már el, miért nem alkalmas egy 20 éves autó pályán 200-ra? A ford scorpióm is az volt pedig 86-s évjárat volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
m3tr0
senior tag
-
Nordik
őstag
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #153825 üzenetére
1.8bar-n volt tavaj 350loeros az az auto 420Nm-l az 1050kg-ra, most 2.2bar-l van mar fujva a motor
12.0-s idot megy 1/4-n allobol
nem egeszen 7.5sec alatt gyorsul 100-rol 200-ra
az E46 M3 gyari ideje 13.4 pl 1/4-n
12.0-tol 1.4sec diffi az 70-80m-t jelent 402m-n, azt azert hidd el jól lehet latnikategoriaelso volt tavaly meg tavalyelott is a legalis versenyen
na igy mar ertheto?
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #153836 üzenetére
kovacsolt belu a motor, a kovacsolt dugattyu kit 138k hozza itthon kiskerbrutto aron vadonat ujan hivatalos magyar forgalmazótól a nevedre szolo szamlaval
az Audi is 1.8 20vT 225LE vagy az RS2-ben kovacsolt dugattyut hasznal csak kisebb nyomason megy
amúgy azé is jo bele es azt 10-12k/db aron meg lehet venni
kep csak illusztracio, de ilyesmi cucc van bennede neha meg 160-170k korul is megall egy dugo+ H-beam hajtokar kit, ha akcios
ezek a hajtokarok ún 4340-s CrMo repulogepipari femotvozetbol vannak csinalva, lathatod, hogy mas az alakja a szárán is es sokkal konkretabb anyagbol van, mint a gyari a gyartok ezekre 700Nm es 9000rpm-t szoktak vallalni
az ARP gyartmanyu hajtokar csavarok is sokkal erosebb fembol vannak hozza, az nem nyulik meg ennyi eronel sem
a dugattyuk meg szinten alumimium mint gyari, de sokkal jobb alu otvozetbol van, nem csak kiöntik oszthe, hanem melegen kovacsoljak is, csak a vegen a fizikai dimenzioi lesznek ugyanazok, mint a gyarinakezekkel a 800loerot is ki lehet hozni pl egy 2.0literes motorból, csak gyozd tapadassal
2.0 20vTaz a vicc, ha bemész a autogyartohoz, tole a gyari ontott dugokat tobbert kapod meg, mint amikbe ez a kovacsolt kerul
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz LuckyL #153825 üzenetére
Tessék itt egy 700hp Audi R8 gyorsulás: [link]. Állatul szalad mi? 700lóerővel a legjobb ideje 11.3s 1/4 mérföldön. Na most az a helyzet, hogy közel azt az időt a Mogyi is megfutja a tdi motoros utcai kettes golfjával aminek 11.41s a legjobb ideje 1/4 mérföldön és még hatalmas fejlesztési potenciál van benne mind motor mind erőátvitel terén. Ezek után azt mondom, hogy qrva sovány az R8 produkciója. Mondjuk újgazdag álló galléros páva gyerekeknek jó az.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
#64118272
törölt tag
válasz LuckyL #153927 üzenetére
Igazából ugye euróban van nekem a határ, ami durván 17-18.000 euró között van. Ezt 19-ért adnák, ezt a Focust, az durván 5.7M, ebből még megpróbálok faragni egy kicsit, ilyen 5.5M-re jöjjön ki, ha sikerül, ez még belefér, de ez olyan felső határ, hogy jópár más kedvezményt kell feláldozzak érte.
-
thomasthomas
tag
válasz LuckyL #154001 üzenetére
Olvastam valahol, hogy állítólag at lehet egyes autoknál,de ha ez így van, akkor tökértelmetlen ezt figyelembe venni vásarláskor. Simán lehet a 110ezresben 200ezer km,de a 180asban is 360e. Nem vagyok meggyőződve afelől, hogy ezt papiron vissza lehet biztosra követni. A valóságban majd a kocsi állapotán kiderül..
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós kamerák
- Dark Souls sorozat
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Eredeti játékok OFF topik
- OLED TV topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Aliexpress tapasztalatok
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs