Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz LuckyL #152905 üzenetére

    Na ha valami akkor a totalcaros hülyeség áll messzi tőlem! Az viszont tény h nem a km hanem a felhasználás módja és a karbantartás határozza meg nagyobbrészt egy autó állapotát. Ha valaki esztétikailag kifogástalant keres, vegyen új autót. Viszont műszakilag a kérdés nem attól függ mennyit állt a napon. Cseszheti a jónép ha vesz egy 100k alatti gépet amit városban gyúrtak örökélet olajjal... és marhára felesleges itt olyan arányokat felállítani h 10ből X : japánnál is vannak ugyanúgy gondok mint a franciánál és a németnél. Ha az üzemeltetési tapasztalatok szerinti ideálishoz közelítő karbantartásokat/odafigyelést megkapja a gép, nincs olyan h szar autó. Tudom szerinted minden kotvány ami nem gyári állapot, de nehogy már esztétikai hiba miatt lehúzzunk valamit a klotyón. 400-500k km-rel is lehet elindulni több ezer kilométeres útra teljes nyugalomban. Az összes gépem ilyen volt és a legnagyobb meglepetésem egy izzó csere és egy defekt volt.

    (#152913) alázógyík - barátjának esete is egy példa erre, de lehetne franciából meg olaszból is hozni ilyet. Az meg, hogy neked mi a megfelelő nem hogy nem iparági standard, de legyen a te saját elvárásod. hobizolinak maximálisan igaza van akkor amikor butaságnak állítja be a használt autó kényszerű olcsóságát. Akinek nem telik banánra, ne vegyen majmot. Mindenki szeretne felső kategóriába ülni, és erre a vágyára alapozva álmokat kerget és elvárja h valami olcsó legyen. Csak azt felejti el, hogy nem megvenni hanem üzemeltetni drága ezeket.

    Az meg végképp nem igaz, hogy lebeszélnék valakit a fiatalabb ellenőrzött életű autóról. Pusztán arra hívom fel a figyelmet hogy nem áll halmokban az ilyen és ha már valaki a sokadik megnézése után végre mindkét lábát lerakta a földre, mivel boldogul. Nem mellesleg, attól mert valami fiatalabb ugyanúgy lehet kaka.

    https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Új hozzászólás Aktív témák