-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz lenko #153900 üzenetére
Persze, ha a hátsó sort betolod a csomagtartóba, az elsőket pedig előre, akkor nagy a lábtér a Plusban, egyébként marhára nem, 15 centi tengelytáv hova tűnik szerinted (pláne, hogy a B6/B7 Passat padlólemeze egy módosított G5).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
-
Zolás
addikt
Üdv urak. Kb 1 millió körül néznék autót, és egy ismerősöm ajánlotta ezt a Ford Mondeo kombit. Igazából annyit nem megyek vele, hogy dízelre lenne szükségem.
Van ennek a típusnak valami nyűgje, ami miatt nem érdemes foglalkozni vele?Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz Richard! #153910 üzenetére
Igen ezzel tisztába vagyok, viszont csak érdemesebb egy leinformálhatóbb autót venni, mint egy abszolút ismeretlent. Legalábbis szerintem, de lehet hogy tévedek...
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Morris
veterán
válasz htomi85 #153906 üzenetére
Én szivesen viszem anyukám és apukám "zsíros valagát".
Meg persze van, hogy barátok is beülnek hátra.
Többek között ezért is kellett mennie a G4-nek. Na ott szinte semmi lábtér nincs.Sőt, ahol kisgyerek van, rendszerint anyuci is hátul ül vele. Nyomorogjon ő is?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lenko #153900 üzenetére
Annyira nem vészes egyébként (a linkelt képen nagyon hátra van tolva az első ülés), bár túl tágasnak sem mondanám. Apró testem 184 centijével így ülök be magam mögé asszony B7 Passatjába (bocsi a koszos mackóért, a szemléltetés volt a lényeg ). Marad egy kis hely, de az üléslap valóban kicsit alacsony a padlóhoz képest. Azt is hozzá kell tenni, hogy nagyon kevés autóban férek el magam mögött.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
BigBlackDog
veterán
válasz lenko #153900 üzenetére
Mondjuk ezen nem csodálkoznék. Zafirában is a hátsó lábtér legalább egy kategóriával nagyobbnak érződik, mint a Civicben.
Pedig a vezetőülést magamra állítva a Civicben 29 cm-re van a háttámla a hátsó ülőlaptól, a Zafiránál pedig 30 cm-re. A tengelytávolság a Civicnél 262 cm, a Zafiránál ~270 cm (tehát "csak" 8 cm-el több, ráadásul a Zafirának még ott van a puttonya is).Azért egy egyterűnél/"felfújt hólyag" szerű autónál eléggé sokat segít szerintem a térérzeten a magasságban is nagy légtér, én pl. egyértelműen tágasabbnak érzem.
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
Üdv!
1 millió Ft alatt tartós, megbízható, korrekt összegből fenntartható közepes méretű autó 5 ajtóval a felsoroltakon közül melyik lenne jó döntés? Illetve mi ajánlott még?
Ideiglenes autó lesz fene tudja mennyi időre. Amíg nem lesz zseton jobb gépre.2001 utáni: Honda Civic 1.6 5 ajtós, Toyota Corolla 1.6 5 ajtós, Opel Astra G 1.6 5 ajtós, Ford Focus 1.6 5 ajtós, Nissan Primera 1.8 5 ajtós (ez tudom nagyobb a többinél és talán problémásabb is), Swift 1.5 (bár ez eléggé picike csomagtartós).
Köszi!
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
diegho
nagyúr
1M-ért normális E12 corolla nem nagyon lesz, bár ki lehet fogni, az E11 megbízhatóságban jobb, de belül elég szűk és ronda, ha megbarátkozol a kinézetével, akkor elég tartós
A Civic elég jó gép, én azt nézném először.
A G Astra eléggé lutri, vagy nagyon jó, vagy nagyon belenyúlsz.
Focus szintén jó gép, ha nem rohad és le van kezelve ez szintén jó választás lehet, legyen 1-es vagy 2-es mindegy (szerintem az 1-es jobb autó és ennyiért jobbat kapsz belőle, mint kettest)
Primera már egy kategóriával feljebb van, elég sok volt ismerősi körben és 15 év körül elkezdett mindegyik csúnyán rohadni küszöbön, sárvédő íven, a fiatalabbakba már belenyúlt a Renault is talán, nem erőltetném.
Ami ilyen áron szerintem még jó választás lehet, az a Stilo, tudom szutyok Fiat, de tényleg nem rossz autó és 800 körül már jól felszerelt szép 2004 utáni példányokat is látni.
Ennyiért ott a Jazz is, de akár egy Meriva is. -
BigBlackDog
veterán
7gen Civiceknél elég sok típushibáról olvastam, én hátrasorolnám első körben. Viszont Hondából 2003 utáni Jazzt, 1.4-es motorral belevenném a keresésbe.
G Astrából nagy a választék, az olajzabáló motorra figyelnék oda (ha jól rémlik az 1.6-osok egy része meg volt áldva ezzel a tulajdonsággal).
Nissan Primerát én kihagynám (bár elég nagy, jól felszerelt és nagy gondról nem is olvastam), ugyan tapasztalat nincs vele, de ha esetleg gyorsan tovább kell adni, szerintem nem lesz túl egyszerű vevőt találni.
Fordnál rohadásra figyelnék, Swiftnél meg a szokásos ABS kocka, meg "nyelestengely csapágy" nevű nyűgre lennék tekintettel (bár nem tudom, hogy az 1.5 is érintett-e).
Amit még bevennék a buliba, az Fiat Stilo 1.4 és Grande Punto. Ha meg kifejezetten pakolós autó kéne, akkor 1.8 A Zafira (ugyan nem egy nagy élvezet vezetni, de van bőven hely benne és ilyen árban már szép példányok tanyáznak).[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Ex Primera tulajkent en ezek kozul azt javasolnam. En nagyon sokat szenvedtem vele, de ez a Renault motornak volt koszonheto. Egy faceliftes (2004 vegetol) benzines jo lesz, keresd inkabb a ket literest. Onnan ismered meg, hogy a muszerfalon nem hagyomanyos orak vannak, hanem elsotetednek teljesen, ha nincs raadva a gyujtas. Masok az ajtoboritasok es a kormany is.
Nagy, kenyelmes, ha nem volt torve, akkor nem is rohad. Sok extra van benne es olcso.
Dizellel keruld, mert szivas, azt az ellensegemnek se kivanom.
-
#64118272
törölt tag
válasz molnarpeter #153907 üzenetére
Zárt végű, csakis.
Ma voltam a Renaultnál, volt egy Megane kombi, GT line, nem volt rossz, az ülései nagyon-nagyon tetszettek, de stockon csak a 110 lovas motorral van akármilyen kombi, rendelésre van más is, de az kb 1.5-2 hónap.
Octavia van 1.6 dízel, 1.4TSI is, 150 lóval, fehér, SMART felszereltséggel(kb közepes), árban ez a legjobb, 17.500 euró lenne.
Illetve a Fordnál is voltam, megnéztem konkrétan ezt a kocsit, ez nagyon elgondolkoztatott, ideadnák 19.000-ért, plusz téli+nyári garnitúra gumik(18-as Michelin Pilot Sport 3 van most rajta, de adnának vele Michelin téli szettet is), plusz 19-ért 2+2 év garanciát is mellé.
Róla van szó: Ford Focus ST Line 1.5 180ló
Magától parkol, bi-xenon, touchos képernyő, full európa navi, ülésfűtés, automata klíma, sport felfüggesztés, körbe ST Line spoilerszett, sötétített ablakok, stb...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
En ramennek ujra egy avensisre, egyszer mar bizonyitott. Csak faceliftes 1.gent keresnek es benzinest. Masodik generacios szerintem nincs epkezlab 1M-ert. De ha talasz abbol egy olyat, amiben benne van a vilag osszes kilometere, de karban volt tartva, azt is meg lehet venni. Csak benzines legyen...
-
#64118272
törölt tag
válasz LuckyL #153927 üzenetére
Igazából ugye euróban van nekem a határ, ami durván 17-18.000 euró között van. Ezt 19-ért adnák, ezt a Focust, az durván 5.7M, ebből még megpróbálok faragni egy kicsit, ilyen 5.5M-re jöjjön ki, ha sikerül, ez még belefér, de ez olyan felső határ, hogy jópár más kedvezményt kell feláldozzak érte.
-
Land
veterán
válasz rbalint88 #153926 üzenetére
Igen jó lehetne, de ha már gyűjtögetés a cél, akkor a kis 1.4-es Jazz kevesebbet enne és többet tudnánk félretenni.
Amúgy már 2x volt T22 Avenk és eléggé jó, megbízható autó, de azért nem szeretnénk leragadni 1 típusnál. A Jazz is eléggé megbízható járgány hírében áll. Az sem egy matyóhímzés, de most nem is az a cél.
Kicsi szervizigény, kicsi üzemanyagigény->több félretett cash->hamarabb lesz jobb szekérre keretünk.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
rbalint88
addikt
Akkor b verzi egy tjet grande punto. Egyszeru szerkezet rgo sok baja nem tud lenni, viszint valami pici bugi is van benne, talan nem vagysz annyira belole egy rendes szekerbe vagy panda 100hp akar. A lenyeg, hogy vidam jarmu legyen. Nekem is volt t22 ave, de oszinten szolva nekem nem segitett a mantrazas sem, hogy deezjoautomertolcsonjarokveleeselseromlik. Aki autozni akar, azaz tobbet var egy autotol az a-bol b-be eljutason kivul, az ne akarjon sporolni.
-
Victoryus94
őstag
600-700 ezer között Cliot vagy Pandát vennétek?
Nem kell semmi extra, csak klímája legyen. Melyik zabálja jobban a pénzt (általában)? -
diegho
nagyúr
válasz Victoryus94 #153932 üzenetére
A Panda jó gép.
-
Victoryus94
őstag
válasz diegho #153933 üzenetére
Köszi.
Eredetileg Yarist akartam. De mintha kihaltak volna...
Már csak néhány bemutatópéldány van 1 millától... meg roncstelepről mentettek fele annyiért.Clioba volt szerencsém ülni, az kényelmesnek tűnt. Pandában még nem ültem, csak látomásból ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Victoryus94 #153934 üzenetére
Punto is jó.
-
diegho
nagyúr
Ezek miért ilyen olcsók? [link] Kevés km-es 1.5dci-vel, ami ha jól tudom nem is betegágy. Tökéletes országúton melóba ingázós autónak tűnik nekem.
-
elistvan
senior tag
Ha ti választanátok, Meriva 1,4 benzin 2006 avagy 1,4 fabia II kombi 2008? Melyikkel lenne a kevesebb nyűg? Az első garantáltan kevesebb kilométeres, de kereskedői német (nagyon jó állapotú 90ezer km) avagy a skoda II kombi ami 1,5 évvel fiatalabb de 30 ezerrel több van benne és magánszemélyé magyar. Árban ugyanaz. Fenntartás, fogyasztás stb...
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
-
elistvan
senior tag
válasz Luck Dragon #153941 üzenetére
Annak ellenére hogy a skodában van egy tempomat és ülésfűtés pluszban? Igaz a tengelytáv 20 centivel rövidebb? Viszont a csomagtartó nagyobb a skodában.
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
diegho
nagyúr
válasz elistvan #153942 üzenetére
Belül a skoda sokkal szűkebb az biztos. Én mellesleg egyiket sem venném meg - bár nem tudom mik az elvárások. Én 1.5M körül, ha kis családi kell, akkor Jazz-t vennék, ha kombi kell, akkor néznék egy E12 Corollát, ha pedig kell egy kis stílus, akkor egy Bravo-t. Mindhárom megbízható autó.
-
andrisbandi
őstag
válasz Luck Dragon #153941 üzenetére
"Legfőbb oka az ülések miatt"
Ez mennyire szabványos felfogatású dolog?
Mármint különböző márkájú autóknál.Lehet egyszerűen ülést cserélni egy régi használt autón, ha a költség nem elsődleges szempont?
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
BigBlackDog
veterán
válasz andrisbandi #153949 üzenetére
Szerintem nem egyszerű történet, főleg ha figyelembe vesszük pl. az oldallégzsákot.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest