-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
válasz McSzaby #154153 üzenetére
Semmi baj velük,a sornégyes 318 is elég jó.
Az E36 kasztnihoz elég is a 140 ló, itt inkább találni nehéz belőle jót.
Jó,egy 325i jobban megy de ez evidens.Lenko: nem olyan szar az.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
McSzaby
őstag
válasz m3tr0 #154156 üzenetére
Őszintén szólva nem vezettem még E36-t csak E30-t, de tetszett az élmény. Amennyire elnéztem, 500 körül lehet találni olyat, ami nincs porrá rohadva, viszont olyat, amin mondjuk a felfüggesztéssel is lett már foglalkozva és nem ereszt 324 helyen, na, olyat még képről se láttam 6-700ig.
Ha elmegyek 1 misiig, akkor viszont MX-5 lesz, szóval meglássuk.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz McSzaby #154158 üzenetére
MX-5 jó lehet, de megvétel után lakatolni kell... mindegyiket, amelyket nem, az nem eladó. Elől a karosszéria nyúlványok a hajtómű mindkét oldalán rohadni szoktak, az meg teherviselő elem, szóval nem érdemes vele játszani. Egyébként olyan élményt ad, mint kevés másik autó, de meg lesz az ára.
-
xtevo
őstag
Sziasztok!
Erről mi a véleményetek? Érdemes megnézni?
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #154160 üzenetére
Hááh, de jó, hogy ezt említetted!
Én is pont ezen a dilemmán voltam az MX-5-tel, hogy lehet már kapni 900-1M körül olyat, amivel már lehet mit kezdeni. Érdemes inkább egy "gyári rozsdás" elemekkel felszerelt darabot venni és kilakatoltatni, vagy olyat keresni, amit megcsináltak és esetleg pár 100 mátyással drágább?
Műszakilag, apróbb dolgokat el tudok végezni rajta, de ha blokkot kell felújítani, vagy váltót, ott már én is eldobom a csavarkulcsot meg a hitelkártyát.
Röviden tömören; érdemes rászánni az energiát, időt, hogy ki legyen lakatolva, fényezve a gép? Meg lehet tartósra csinálni ezeket? Az én skodamban ugyanez meg lett csinálva. Hátsó ívek, első nyúlván, első elemek és 2-3 év után visszarohadt. Ezért is félek erre a szopórollerre felülni.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
m3tr0
senior tag
válasz McSzaby #154165 üzenetére
Sajnos a rozsda az ilyen.
Nekem is a Civicen ez volt, 4 évig jó volt, aztán kezdte elölről.
Ezért is adtam el. Mondjuk ja van garázs és/vagy télen nem használod akkor ki lehet tolni az újra rozsdásodást.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz McSzaby #154165 üzenetére
6 éve lakatolták a favoritom, egy deka rozsda nincs alul. Meg lehet csinálni rendesen de ha az időt nem a pénzt fogod rá sajnálni... A favi lakatolása és festése.. khm.. 1600 euróba volt. Én vennék egyet, megcsináltatnám rendesre és használnám. Eladni onnantól nem éri meg, soha nem fogják megfizetni azt a lakatolást.
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #154167 üzenetére
Nekem fogták és rádobták a javítóelemeket, aztán 1mm-s fémmel "megstoppolták" a nyúlványokat. Valszeg rossz szakembert választottam. 1600 euró sajnos nem sok érte alvázvédelemmel, én inkább az miatt félek, hogy ezt a pénzt rossz kezekbe adom. Kevés felénk a neves karosszériás.
(#154168) tboy93:
Khm.. tudom, hogy nem érte meg, de a Feliciám lakatolása a végére majdnem 200 volt.
De a meséken kívül létezik olyan autó, amit igazán komoly szakember javított, számla is megvan hozzá, esetleg fényképek és hahu-n eladó? Válaszolok gyorsan; nincs.Ahogy Mágus mondta, azok már sosem lesznek eladók, vagy csak akkor amikor már ráunt a kedves úriember és újra elkezdett rohadni.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
lenko
aktív tag
válasz xtevo #154171 üzenetére
Legalább comfortline kell, de inkább highline. (Igaz bontottan kapni hozzá gyári sport ülést+ bőr kormányt jobbat, ami megvan kb. 100-120k-ból mínusz pár 10e amit kiárulsz belőle.)
A motor megbízható, egy soft modd-al használhatóbbá válik 50e-ből.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
xtevo
őstag
@Qru
Sokat eszik? 8-9-10 liter?
Igazából egyedül a tempomat hiányzik nekem, azt kb. mennyibe kerül utólag kiépíteni?@lenko
Ez a soft mod, ez mit takar? Nem vagyok annyira képben.@footy
Kb. 1,5M a keret. klíma, nagy csomagtartó, éves kb. 20k km-t megyünk, lehet kombi is akár. -
lenko
aktív tag
válasz xtevo #154175 üzenetére
Elvileg ez már elektromos gázpedálos így lehet (20-30e kb.), de azért kérdezz utána a tempomatszerelés.hu-n.
Soft mod=chip tuning (voltam itt 2x bátran ajánlom, ebből egyszer ugyanezzel az 1.6 motorral), azzal nem fog 7.5-8l-nél többet kérni átlagban(Persze ha nem csak 100% városban mész araszolva), és kapsz néhány+lóerőt (7-8), valamint alcsonyabbról fog húzni, nem kell szétforgatni. (Motornak nem lesz semmi baja)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
footy
addikt
válasz xtevo #154175 üzenetére
Ha benzines kell akkor Bravo 1.4 Tjet. Nem kombi ugyan, de a kategóriához mértek nagy a csomagtartója.
Esetleg egy Avensis 1.8/2.0 vagy Astra H 1.6/1.8Viszont évi 20k-nál érdemes lehet elgondolkozni dízelen. Alacsony költségű a Kia Ceed 1.6 ill a testvérmodell Hyundai I30 is.
Vagy ami kicsit költségesebb de még mindig elég gazdaságosan üzemeltethető az Astra H 1.7 esetleg egy Seat Altea 1.9PD (bár a PD-nek borzasztó hangja van szerintem de van akit nem zavar) -
vans?
őstag
sziasztok,
dizel Merivat cserelnenk kis penzert, ez peldaul milyen lehet szerintetek? van valakinek tapasztalata ezekkel a Fabiakkal?
megneztuk mar amugy, kis rozsda van itt-ott, de nem veszes, szervizelt, gurul, megnezetnem szervizben is, persze nem egy elmenyauto...
212k km-rel megveheto egy ilyen?
max 1,2-ig keresunk amugy benzinest, egyelore valos kevesebb kilometereset nem talalok a kozelben.
koszi!
hábm bábm
-
válasz vans? #154182 üzenetére
Személy szerint kerülnèm a típust, főleg a kényelmetlensége miatt, kombi meg az 1.4-es motorral pedig nem picit lesz lomha.
Qrunak meg igaza van, ha megfigyeled az elejét látszik hogy más a lámpa testek is. Most vagy a lámpa csere volt valami miatt, vagy az eleje törött volt. És célszerű jól átnézni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
xtevo
őstag
válasz diegho #154176 üzenetére
@diegho
Ez már tárgytalan. De megnéztem, túl nagypapás volt...@lenko
Remek hírek! Ezek nem is nagy összegek.Az, hogy jobb lesz a fogyasztása meg király.
Asszony nagyon rá van állva VW vonalra, Passat-ot drágák, így jött szóba a jetta. Illetve megbízható kereskedő árulja, ezért is néztük.@Lacy6
Sajnos nem tetszik annyira ez az i30.@footy
Néztük ezeket a Bravo-kat, de méretre kicsinek tűntek. A H Astra benne van a kalapban, de nem/nehezen találunk jó állapotút.Köszönöm, hogy foglalkoztok a
nyűglődésemmelautóválasztásommal. -
-
alázógyík
őstag
Így már érthető.
-
vans?
őstag
válasz Luck Dragon #154190 üzenetére
Koszi neked is meg mindenki masnak is! Aludtunk ra egyet, es valoszinu inkabb rakoltunk tobbet es ujabbat (kevesebb kilometer a lenyeg, tudom) veszunk.
A 2008 koruli Fabiakrol mi a tapasztalat? 1,4-1,6 kombi erdekelne csak, 1,2 HTP semmikepp, es igen, a Meriva utan belterben ebben a kategoriaban csak visszalepni tudok sajnos.. A kombiba azert beferek...
Gyakorlatilag csak a Skoda es az Opel maradtak, mint markaopcio.
koszi a segitseget!
hábm bábm
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen