-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rvn_10
senior tag
válasz #94529552 #153747 üzenetére
Köszönöm, közben picit megemeltem 1,2 körülre az árat, átirásra, szervizre utána 150000 Ft környékére számolta.
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
grizlisandor
addikt
Felszereltséggel kapcsolat lenne kérdésem, mert kicsi zavart keltett nálam az ismerősök által összehordott okosságok. Kaptam olyan információt, hogy ne bonyolítsam túl, klíma meg egy ABS legyen benne kezdésnek.
Erről beszéltem egy másik társasággal, és ott valaki felhozta, hogy ABS, ASR és ESP is legyen, erre jött a kontra, hogy ezek nélkül is autó az autó. Megállapították, hogy akkor nem kell drága autó, a Trabant is jó lesz.
Véleményetek szerint kinek van igaza? -
válasz grizlisandor #153756 üzenetére
Miert ne legyen? Egy indokot sem lehet felhozni ellene kb. Nem nagyon elromlos az abs meg az esp, ritkasagszamba megy.
-
8th
addikt
válasz #94529552 #153755 üzenetére
Pont fordítva. Városi közlekedésnél előnyös a rugalmas alul is erős turbómotor és épp országúti ill. autópályás haladáshoz felesleges a turbó jelenléte. Anno a 2T Trabant a katasztrofális légellenállásával és a kemény 26 lóerejével lazán tartani tudta a 100km/h-s tempót vagyis egy gyorsabb egyenletes tempóhoz nem kell erő ellenben a sűrű dinamikus gyorsításokhoz (értsd. városi forgalom) ahol egy másodperc alatt ledudálnak ha nem mész. Ez nem gyorsulási verseny kérdése.
-
-
#94529552
törölt tag
-
lenko
aktív tag
válasz #94529552 #153761 üzenetére
Ha ennyire ugrálgatni akarnánk városba, akkor ez a legideálisabb oda, és a fogyi is 9l körül/ alatt maradna :
suzuki_swift_1.6_sport[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Morris
veterán
Én is így látom. A városi közlekedéshez nyomaték kellene. Sokkal kényelmesebb nyomatékból autózni. Az ilyen 1.4 meg 1.6 szívó benyák nekem lusták. Mondom ezt egy 1.9 PD paszuly tulajaként.
Viszont asszonynak benzines kellene. Egy kellemesen vezethető autó. Jelenleg egy 1.4 daewoo lanossal jár, ami széthullón félben van. Ez is jó viszonylag de nekem már gyenge. A passat vezetése után már neki is. -
-
-
8th
addikt
válasz Morris #153765 üzenetére
Hiába egy jó turbódízel vagy turbós benyás után tényleg kínszenvedés minden 3000ccm és hat henger alatt. Az említett Astra 116ló ami jól hangzik csak épp azt 6000rpm-nél adja le. A nyomatéka is csak 155Nm ráadásul 4000rpm-ig el kell forgatni hozzá. És 1.3 tonnás a kocsi. Egy sima elsőkerekes 1.6-os Astra. Kemény mint a kád széle.
-
hobizoli
nagyúr
multkor a FB-n ment az eszosztas, hogy az uj Swift Sport 1.4T (140lo, 230Nm, 6speed, 970kg) de fika egy motor, semmire nem jo, mert a 20i 6henger meg a 20d az isten es az Érdi emelkedon nem hiszem megfirkalna
nem-e?nem akartam odairni az egyiknek se, hogy ilyen beallna a seggedbe ott, ugy feltolna azon az emelkedon, hogy vegig vakuzna rad vagy meg jobbrol ki is elozne, es sírva tenned fel a 20i meg a 20d PNV-det a Hahu-ra
mind csak azt felejti el, hogy 3-400kg-val kevesebbet mozgat a motor a kb ugyanannyi loval a kazanfedel alatt, meg egy rovid 6-s váltóval van szerelve, amiben valszeg 6-t is leforogja, nem kruzolni van/lesz attetelezve, tehet lesz ereje/nyomateka a kereken vegig
lehet csak 210kmh-t megy végre majd, de addig tol mindenhol, mint a barom
es ha a Vitara S 9.5sec kilóra az ilyen motorral, akkor nala a 300kg-val konnyebb SS-t siman 7.x alatt fogja 100-ra repiteni
azzal meg eleg sok Fila taska PNV-nek kifujja az orrat majd egy ilyen jovore, foleg ha meg ra is okositanak egy ~170lo 280Nm-re sw-bol, akkor lehet meg 6-l is tudna kezdodni a 100-s idejeosszehasonlitaskeppen az mk2 UnoTie 118loval meg 164Nm futott 7.7sec-s 0-100-s sprintet, 940kg-val es egy 5-s váltóval meg az akkori gumikkal
több drón kell ;P
-
-
-
rbalint88
addikt
Es varosi temponal hova nyomod a gazpedalt? Gondolom nem egyesben kozlekedsz vele 30-ig, hogy tudjal ugrani. Egy turbokesedelem meg mindig boven kevesebb, mint visszakavarni 1-2 fokozatot a bottal...
Hobizoli: a vitara s tuti jobbat megy szazra a valosagban, mint 9,5. Meg amugy ezeket a "csak vegtelen loerovel lehet jot autozni" embereket se ertem. Barmennyire is jol fordul egy ilyen hatsokerekes premiumszedan (ha arra van hangolva ofc), egy kis lelekvesztoben sokkal intenzivebbet tudsz autozni, mert az arra van gyartva, nem pedig csendben-nyugiban-kenyelemben utazasra, ami mellett kanyarodni is tud.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #153785 üzenetére
Azért mert 4400-nál van a nyomaték csúcs még nem jelenti azt, hogy csak ott van nyomaték.
2000-től már oké 2500-tól már a forgalom 90%-át körbeautózom. Ha ez kevés akkor meg nem derogált az a kb 1,5 sec amíg visszaváltok, sőt ha be akarok férni akkor eleve visszarakom 2-esbe vagy 3-asba és kész. De ezt megteszem a 2.0 TDI-nél is mert a turbolag + mire eldönti az automata mennyit is váltson vissza + visszavált ténylegesen az konkrétan több idő mint amíg a manuálisban visszaváltok.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Tényleg nem értem a problémát. Először is az egyest 50-ig kényelmesen lehet használni, kettesben 100-ig nincs gond. Tehát két sebességből alapból elvan az ember lakott területen belül. Másrészt, ha váltani kell, akkor sem érzek nagy problémát, mivel csak gyorsan odébb kell lökni azt a kart középen. Lényeg, hogy tényleg gyorsan és relatív erősen kell, mert különben eléggé sokáig recseg. Bár egyébként is elég hangos a Civic, a motor zaja szinte mindent elnyom, szóval a recsegést nem annyira szoktam hallani.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz BigBlackDog #153788 üzenetére
A másik igen ez, ha el kell indulni állóból vagy csak 10-20al megyünk, akkor 1be nekem is 60-ig megy. Nincs több 100Nm így gépészkedni sem kell, hogy leforog a kerék vagy elveszi a gázt az elektronika vagy nem. Csak nyomom, és a dízelesek le vannak hagyva, mert nem tudja nyomni a nagy nyomaték miatt 1-be. (Utána persze csak azért is elmenenk 100al, mert hogy lehet ez. )
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #153785 üzenetére
ja ott is az egyiknek az volt a nagy erve, hogy de a 4.4 V8-mat biztos nem fogja megenni
azt biztos nem (amúgy hekkelt PuntoGT-vel olyat is megettunk meg eleg sok mas nemet szuperszedant, meg sportautot is, R8 4.2, S5 3.0TFSI, Focus RS) mert ezek mind qrva nehez kasznisak gyárilagde egy E46 M3-tol sem kell seggre esni am, mert az is olyan nehez, mint a sár, 1650kg, egy ~210lo/tonnas auto mar ugyanúgy tud menni
meg nagy motorbol mindenki tud sok loerot kihozni, csak milyen aron?
nagy kaszniba kell a nagy ccm-s motor az onmagaban is plusz suly, amiatt vastagabb futomu is kell, meg nagyobb fek, ami megint suly
egy ongerjeszto spiral
ezert van az emberekben az a tevhit, hogy vmi 2.5-3.0liter alatt nem is tud menni
elfelejetik, hogy nem 1.5-2tonnas bodet kell mozgatni vele, úgyhogy eleg a kisebb ccm-s motor is, foleg ha az fujva is van
az autót nem a ccm meg a hengerszam mozgatja, hanem a fotengelyen megjeleno teljesitmeny
de foleg nem az orran a markajelzesregen az amcsi vasbalnakat is ezzel ettek meg a japo kis ccm-s Civic-k
2tonnas bode, benne a V6-V8, 3-4speed automata valto, de megis tohonya, nem megy, kanyarodni nem tud mert sodrodik a sulya meg a kőbuta hatso futomuve miatt, parkolni vele egy halal es csak zabal...
ezzel szemben volt egy jól kezelheto futomu, kis ccm-s, de lelkesen forgos motor, atlathato meretu konnyu kaszni melle, egy sokkal jobb fogyivaltöbb drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz hobizoli #153778 üzenetére
Fiesta 1.0 125hp ecoboost ugyanez. Az engem simán megvett kilóra pedig ezt az egész downsizeing őrületet egy baromságnak tartottam. De úgy látszik lehet ezt jól is csinálni. Turbólyuknak nyoma sincs és az a kis hagyaf*sz motor alacsonyabbról megindul mint egy kétszer akkora dízel motor azzal a különbséggel, hogy ez fent sem butul el. Nem kiemelkedően erős de fordulatszámtól függetlenül minden tartományban van elég ereje nem kell akár kettőt is visszaváltani egy erősebb előzéshez. Hibátlan cucc. Kéne.
-
-
footy
addikt
-
Csak egy dolgot felejtettek el. Haláli jó, f@sza és még annál is jobb a kis turbós. Ha tudják használni.
Oszt amikor a használt autó vásárlás kerül szóba (szigorúan anyagi oldalról), melyikőtök olyan bátor h megvegye ismeretlen múlttal? És ne gyertek most azzal ah szervizkönyves kell meg ismert előéletű, mert a volt tulaj vezetési szokásait soha nem fogjátok megismerni. És hopp, már is ott vagyunk h az über alles motor kicsit többe kerül.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
NeoPampalini
aktív tag
Áhh... Már úgy volt, hogy tegnap megveszem a kocsit, hát ez még csúszni fog pár napot, mert a tegnapi állapotfelmérésen kibukott, hogy valami gáz van a rögzítőfékkel (értsd: kicsit mindig fog), ami talán annyiban aggasztó lehet, hogy a múlt heti próbakörön nem tapasztalt hibáról van szó.
Így most mehet szerelőhöz. Szerencsére egyébként más problémát nem tártak fel, itt-ott rohad, de kibírható, aztán majd keresek egy kasztnis embert. Ezen legyek túl, aztán eredetiségvizsga, és mehetek átírni végre...BTW, nálam is bepróbálkozott az eladó, hogy mikor akarok pénzt adni neki. Mondom, majd ha minden OK, és aláírtuk az adásvételit, na, akkor, addig tőlem egy vasat sem lát.
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #153796 üzenetére
vhogy a tulhype-lt polcvagennek vannak ebben a temaban csak gondjai mar megint
egy digo TJET-t siman megvennék meg az Ecoboost-t is, mert nem gagyiszarbol van osszerakva a motor gyárilag, mint máshol szokas
nincs elfillerbaszoskodva bennuk semmi, sot, tul van meretezve rendesen, es csak siman jok es mukodnek
nézd meg a Ecoboost 1.0 Fiesta videojat pl, amikor szetszedik a motort 100k km utan
az a hajtokar benne röhögve elbir 200loero 300Nm-t is, annyit meg mar az utra lerakni gond inkabb FWD-n
meg a nyugvocsapagy fedeleket is olyan csavar fogja, hogy olyan sok 2.0-2.5 literes dizel motorban sincs
en nem felnek attol hogy azzal gond lesz valaha, vagy hogy kikonyokolgetne az allando hajtastolehhez kepest a VAG-nal a hoki lancezerles ugy hullott szet meg a szivomotorokon is, ahogy abbol aztán senki nem varta volna hogy szethajtjak es attol lesz baja akar 30-40k km utan is mar
több drón kell ;P
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest