-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
bitpork #153796 üzenetére
Túl sok a ha. Ha elromlik ez ha elromlik az. Dízelt is ezért divat szarozni mert ha majd elromlik. Igen csak az nem romlik el amit benne sincs ergo előbb vagy utóbb biztosan el fog romolni. De mire elromlik vastagon visszahozza a csere árát a fogyasztáson. De maradjunk a turbós kis ccm benzines motoroknál. Megvenném-e használtan ismeretlen előélettel? Persze, hogy meg miért ne? Én a turbóra és a kettőstömegűre is úgy tekintek mint például egy lengéscsillapítóra vagy egy féktárcsára. Az én szememben az is csak egy kopó alkatrész nagyjából behatárolható élettartammal. Miért lepődünk meg tehát ha elromlik? Hiszen semmi sem tart örökké minden elromlik egyszer. Ilyen alapon járhatnánk akár lovas kordéval is mint a középkorban kb. azon nem megy tönkre semmi. Ja az sem jó mert mi van ha megdöglik előtte a ló. Azt kell bekalkulálni az embernek, hogy marad-e a zsebemben vétel után ~400k egy esetleges dmf cserére és egy turbó felújításra vagy sem. Ha a válasz egyértelműen nem akkor nem kell megvenni az autót. Ez ennyire egyszerű. Én egyáltalán nem félek ezektől. Ferrykernél durván százötvenezer egy életmentő csigaműtét és visszakapsz egy eredeti gyári középrésszel felújított 0km-es új turbóval egyenértékű feltöltőt ami ha nem vagy vaddisznó hat nyolc évig probléma mentesen teszi majd a dolgát. Vagy még tovább. Hogy ez az összeg sok vagy kevés mindenki döntse el maga.
-
footy
addikt
válasz
bitpork #153796 üzenetére
Nemsokara nem is nagyon fogsz tudni mast venni.
Az egyik baratom nemreg(5 honapja?) vett autot. Vasarlas elott vacilalt hogy szivot vagy turbos vegyen.
Rabeszeltem a turbosra es azota is halas. Kevesebbet fogyaszt 1.0 Focus mint az 1.4-es Ibizaja(2003?) es oriasi elorelepes minden(komfort, biztonsag, stb) teren. -
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #153796 üzenetére
vhogy a tulhype-lt polcvagennek vannak ebben a temaban csak gondjai mar megint
egy digo TJET-t siman megvennék meg az Ecoboost-t is, mert nem gagyiszarbol van osszerakva a motor gyárilag, mint máshol szokas
nincs elfillerbaszoskodva bennuk semmi, sot, tul van meretezve rendesen, es csak siman jok es mukodnek
nézd meg a Ecoboost 1.0 Fiesta videojat pl, amikor szetszedik a motort 100k km utan
az a hajtokar benne röhögve elbir 200loero 300Nm-t is, annyit meg mar az utra lerakni gond inkabb FWD-n
meg a nyugvocsapagy fedeleket is olyan csavar fogja, hogy olyan sok 2.0-2.5 literes dizel motorban sincs
en nem felnek attol hogy azzal gond lesz valaha, vagy hogy kikonyokolgetne az allando hajtastolehhez kepest a VAG-nal a hoki lancezerles ugy hullott szet meg a szivomotorokon is, ahogy abbol aztán senki nem varta volna hogy szethajtjak es attol lesz baja akar 30-40k km utan is mar
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- Bukta a GeForce RTX 5090D-t Kína?
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- GTA VI
- Netfone
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i3 14100 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Tuningold PC-det most! Szupergyors G.SKILL RAM AKCIÓ Kèszleten!
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest