-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
na, erre még nem gondoltam.
amit igazából kérdezni akartam, hogy elég-e az új 1.4TSI a pályára (2 felnőtt 2 gyerek), vagy az 1.6 GDI, vagy a hasonló mostani alapmotorok ? vagy nézegessek egy fiatal, 50-60e km-es darabot valami nagyobb motorral? elsődleges szempont még mindig a hosszú távú minél kisebb költségű autózás (tudom, ezt nem lehet megjósolni, de a vélemények érdekelnek, abból is le tudom szűrni a dolgokat ).
-
TayRol
veterán
köszi, igen ettől tartottam.
még egy kérdés: automata autót is nézegetek (illetve ha nem új lesz akkor talán bele is fér a keretbe ). nagyjából minden gyártónál hasonló kiadásra lehet számítani karbantartás terén, vagy van olyan, amitől baromira tartsam távol magam (esetleg épp hogy ajánlott)?
pl. Auris Hibrid kombi tetszik. tudom, csak 100 lovas.
[ Szerkesztve ]
-
Simba86
senior tag
Sziasztok!
Valószínűleg átb.hatott a kereskedő a 2007-es Peugeot 307 SW- 1,6 HDI-vel (66KW), mert mikor kipróbáltam és lefoglalóztam, semmi gyanús hangja nem volt a kocsinak, viszont amikor mentem átvenni a kocsit, már az átíratás megtörtént és jöttem hazafelé, akkor jött a csúnya, kattogó hang 1200-2000-es fordulatnál és gázadásnál a füstölés. Több hozzáértővel megnézettem, és azt mondták, hogy állásában az egyik injektor leragadhatott. (létezik, hogy amikor próbáltam, akkor ideiglenesen kicserélte jóra az injektort és amikor tudta, hogy elhozom, akkor meg már kicserélte az eredeti rosszra???)
Leragadás esetén elméletileg, ha megyek vele párszáz km-t, és rakok bele az injektor tisztító folyadékot (megtettem ma), akkor kirúghatja magát a befecskendező és helyreállhat a működés.
Viszont félő, hogy az injektor hibás működésénél a becsöpögő plusz üzemanyag a kormosodással tönkreteheti a részecskeszűrőt és a turbót is.
Mit gondoltok?
Köszi a választ!(kérlek azzal, hogy milyen idióta voltam, hogy elhoztam így, ne fárasszatok, 3, egymástól független szerelő mondta azóta, hogy szerintük nincs nagy gond, mert max az egyik injektor lehet rossz a hangja alapján, viszont kikényszeríthető az eladótól, hogy az injektor hibája rejtett hiba volt és köteles állnia a javítást?)
[ Szerkesztve ]
Siemens C35-> Siemens MT50-> Motorola E398-> SE K750i-> Nokia 6220 Classic-> ZTE Blade-> SE Xperia Mini Pro-> Samsung Galaxy S Advance -> Sony Xperia SP -> Huawei P8 Lite -> Xiaomi Redmi Note 4 -> Xiaomi Redmi Note 6 Pro ->Xiaomi Redmi Note 9 -> Xiaomi Redmi Note 11
-
Kickass
őstag
válasz TayRol #154104 üzenetére
Ha jól tévedek az új TSI-k már szíjasak és a szívócsőbe is fecskendeznek így a két legnagyobb probléma, a láncszakadás illetve a kokszosodás ki lett küszöbölve. Első biztos.
Illetve 6os váltót emlitettél, de szerintem inkább áttételt kellene nézz, hiába egy 6os váltó ha ugyanannyit forog 6-ban mint más 5-ben.A saját véleményem az, ezek a motorok nem autópályás használatra vannak, a szívó szinte biztos, hogy sokat forog zajos és fárasztó hosszú távon.
[ Szerkesztve ]
-
Simba86
senior tag
még 1 dolog:
Ráköttetem ma este a hibakódolvasót és tényleg igaz lehet az, hogy csak az egyik injektor nem működik, akkor az értékekből ez megállapítható, hogy melyik cserés?
Siemens C35-> Siemens MT50-> Motorola E398-> SE K750i-> Nokia 6220 Classic-> ZTE Blade-> SE Xperia Mini Pro-> Samsung Galaxy S Advance -> Sony Xperia SP -> Huawei P8 Lite -> Xiaomi Redmi Note 4 -> Xiaomi Redmi Note 6 Pro ->Xiaomi Redmi Note 9 -> Xiaomi Redmi Note 11
-
footy
addikt
válasz TayRol #154091 üzenetére
Ha nem akarsz dieselt, akkor nezz meg egy Nissan Pulsart. 1.2T-t. Sokkal csendesebb mint a fenti ket auto.
(#154104) TayRol
még egy kérdés: automata autót is nézegetek (illetve ha nem új lesz akkor talán bele is fér a keretbe ). nagyjából minden gyártónál hasonló kiadásra lehet számítani karbantartás terén, vagy van olyan, amitől baromira tartsam távol magam (esetleg épp hogy ajánlott)?
A duplakuplungosokkal szokott gond lenni foleg a VW 7 sebessegesevel. A hagyomanyos wandleres automatakat nyugodtan lehet venni, ha 60-80 ezrenkent ledobod az olajat, akkor orok elet. -
Qru
MODERÁTOR
válasz TayRol #154104 üzenetére
Az 1,4 tsi már élhető pályán is és nem fogyaszt sokat. Inkább mint egy erőtlen 1.6 GDI. És ezek az új TSI-k már dupla befecsisek, szíjasak tehát a két fő konstrukciós hibájuk kilőve. Sőt az új tsi-k már hengerkapcsolósak (részterhelésen csak 2 henger megy) így a fogyasztásuk is nagyon baráti tud lenni.
mod:
A Toyota Auris 1.2t is nézd meg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
penge111
addikt
Ti melyiket választanátok 1 millió környékén és miért? Egy 2004-es Honda Jazz vagy egy 2006-2007-es Ford Fiestát? 1 millióért szerintem azért már lehet facelift előtti normális Jazzt kapni, a 2005 utániak sajnos iszonyú drágák, 1.5-1.6 misi az értelmesebb példány ára. A szívem a Jazz felé húz, de azért a Fiesta se rossz csak ne lenne olyan kicsi a csomagtartója. Vagy ebben az árszegmensben tudtok jobb alternatívát egy micro család számára? (2 felnőtt+1 gyerek)
Ui: Jelenleg egy 2002-es Matizt hajtok, szóval szinte minden normális autó elég nagy előrelépés lenne
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
TayRol
veterán
válasz footy #154112 üzenetére
köszi. az a baj, a pulsar nem kombi. 4-es mondeom volt legutóbb, most egy 7 személyes Grand Scenic 3, szóval a Cee'd is eléggé visszalépés lenne méretben, az Octavia kombi nem annyira. Auris tetszik, de még nem ültem benne.
Qru:
Mondjuk konkrétan ezt néztem, ezekkel a paraméterekkel rendben van a dolog.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz TayRol #154115 üzenetére
Az octavia kombi is teljesen jo, nekem mondjuk a bele nem jon be (zongoralakk) meg az eleje sem. Az ulese is kerdeses, a FL elottit probaultem, de hosszabb tavon nem talaltam kenyelmesnek. Amugy ez a TSI mar teljesen jo nem kell tole felni. Viszont en inkabb az elobbiek miatt egy Leon ST-t neznek meg.
-
penge111
addikt
válasz penge111 #154114 üzenetére
No, kérdés megválaszolva autószerelő ismerősöm felhítam iziben, és lebeszélt a Jazzről, azt mondta minden szép és jó vele való igazak a tesztek róla, csak pl ha eger szelep, trafó , nyeles csapágy cserém lesz fogom szívni a fogam a költségek miatt, és véleménye szerint nagyon rohadós fajta. Pedig ő is japán autó párti. Hm érdekes!
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
TayRol
veterán
válasz kalmanchris #154119 üzenetére
lassan 1 éve. most sokat költöttem rá (nem várt dolgok, és még csak nem is nagy szerviz). az 1.6 dci motorhoz szinte semmi nincs utángyártottban csak eredetiben, és még csak pár dolgot cseréltem ki (pl turbocső 3 részből áll, nekem csak a legfelső kellett, 74e) de most tartok 250e-nél. hibátlanul megy, de amit majd hamarosan költeni kell rá 1 év múlva inkább egy másik kocsiba ölném.
csak az a baj, hogy ez full extrás (navi, dupla napfénytető, bose, star-stop, kártyás, tolatóradar, érzékelős minden), és ha ilyen kocsit szeretnénk az kb 8-9M. ezért a kompromisszum kényszer.
-
-
TayRol
veterán
4-es mondeo kombi elég volt. de most már nőnek, a bicikliket kell majd bepakolni.
diegho: kösz, akkor ez sztorno. mondjuk látszik is, hogy sportos design de nem olyan nagy belül.
btw asszony az auris hibrid kombira van ráállva... kb. 1M-val olcsóbb használtan (1-max 2 évesen) mint az új, linkelt Octavia.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz diegho #154129 üzenetére
ez tökéletes lenne, csak a hátulja olyan fura kombi létére
#sajnoscsakakombijöhetszóbaazért drága egy jószág, ugyan ennyi idős a Scenic-em és fele ennyibe került.
[ Szerkesztve ]
-
Lacy6
senior tag
-
footy
addikt
-
TayRol
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz TayRol #154107 üzenetére
megint lemasoltak a digokat
azoknal szijas vezerles es szivocsobe pruszkol votl eddig is
erdekes, de az a TJET az csak ugy siman mukodik 10+ evekb mint a dízeleknél, 10 ev utan a PD dizel is ment a levesbe, es digo fejlesztesu CR dízelt csinaltak inkabb
több drón kell ;P
-
Szajo
őstag
Erre valaki?
-
flash-
veterán
üdv
érdeklődnkék hogy fél millió körül milyen magyarországi, sedan-ferdehátú-lépcsőshátú(egyik a 3közül) klímás, manuál váltos megbízható autót ajánljátok?(2002-2005 évjárat körüli)
Lacetti? esetleg Fiesta? vagy annyiért az bajos lehet?? esetleg Xara? (TC-n ajánlott vétel,de a másik kettő is .....)
egyátalán ezek egyikét ha megveszem fél millió körül mire számíthatok? mennyire kell majd még rákölteni?...illetve a 3 közül hátsó uléseken melyikben van a nagyobb hely(értsd: magasabb nagyobb emberkék melyikbe férnek el hátul jobban?)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
diegho
nagyúr
-
kalmanchris
tag
Ez nem ennyire egyszerű
Flash 154143: ha hátul kell a nagy hely, fiesta felejtős. Lacetti belső itteni infók szerint gyenge. Xsara2 1.6/16v-vel ajánlott. Hátsó kerekek ne dőljenek túlzottan befele és ha már com2000-es a kormánykapcsoló, akkor a világítás index kombó jól működjön. Próbakör, ha f.sza, vihető.
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz diegho #154147 üzenetére
Ennyiért vadászok éppen, bár nem bánnám ha kicsit fiatalabb lenne, de ez a méret ami kell.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
McSzaby
őstag
Hali,
egyelőre elméleti síkon mozogva, milyen hátsó kerekes autót tudunk venni a legolcsóbban, ami még használható és nincs szétcseszve, szétrohadva? (Ladát leszámítva)
Történelmi háttér:
Szeretnék egy hátsó kerekest, amiben valamennyi fun van azért, és még el is tudom adni később (1-2 évvel később).Számomra két autó jött fel, amit olcsón megkapok és még talán elvagyok vele. A BMW E36 318-320, illetve az MX-5, de mivel millió alatt keresek, így valszeg bukom az MX-5-t, plusz az mx-5-t max. télre tudom berakni anyósék garázsába, fennmaradó ~7-8 hónapot a milliócsillagos garázsban töltené.
Ideas? Vélemények az említett rozsdakupacokról?
"Léccí, ne savazzatok szét!"
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
Új hozzászólás Aktív témák
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen