-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz TayRol #154602 üzenetére
Teljesen más, ez mindent fordulatból old meg. Egy kisebb gázadásnál is 4000 fölé ment a fordulatszám. Egyébként brutális, mennyire jól működik, szinte nem érezni, mikor indul a benzines, és mikor megy akkuról.
Közlekedni teljesen jó volt az autó, de a vezetési élményt megöli a hajtáslánc. Elővárosi-városi közlekedésre akár meg is venném.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #154578 üzenetére
Beszéltem az értékesítővel, a Touran egy magyar cég tulajdonában van, és Brill Kft. csak bizományban árulja. Ebben az esetleges szavatossági garanciával a tulajdonos céghez kell fordulnom vagy a Brill Kft-hoz, eltitkolt hiba estén?
Mi a bánatért nem helyezték már magyar forgalomba az autót?
Spórolnának ezen, hogy egyből a vevő nevére írják az autót? -
válasz grizlisandor #154608 üzenetére
Mielőtt nagyon belelovalod magad, tisztázunk egy apró de annál fontosabb jogi különbséget. Az, hogy egy autó cég tulajdona, nem jelenti hogy az a cég autókereskedelmi tevékenység alanya, illetve annak keretében árulja a gépjárművet! Így nincs neki jótállási illetve garanciális megkötése olyantán módon mint, amikor autó kereskedő cégtől veszel annak készletén lévő géperejű járóművet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
human374
tag
Sziasztok!
Szeretnék egy új autót venni, de nem tudom melyik lenne a legjobban nekünk való..
Egy átlagos héten nem nagyon használunk autót, max egy kevés szaladgálás a városban, hétvégén pedig egy 2*50km-es táv családlátogatáskor (csak ketten utazunk).
Viszont amikor időnk engedi hegyekbe járunk túrázni (Zemplén, Bükk, Tártra, Szlovák paradicsom, Erdély), sátrazunk, kenuzunk ilyesmi. Bringákat is szoktunk vinni tetőcsomagtartón / vonóhorgra szerelhető bicikli tartón (Suzuki Ignis). Általában ezekre a helyekre aszfalton el tudunk jutni, de volt már pár eset amikor nehezebb terepre keveredtünk.Ezek alapján úgy gondolom, hogy a legfontosabb dolog a megbízhatóság, tágas csomatér (legalábbis nagyobb mint az Ignisben...) és jó fogyasztás lenne. Az átlagosnál nagyobb hasmagasságot is praktikus tartanám, ha hegyen földúton kell mennünk.
Tudnátok adni pár ötletet, hogy milyen kocsiban lenne érdemes gondolkodnunk?
Max 1,5 milliót szánnánk rá. -
válasz grizlisandor #154612 üzenetére
Szóval érdemes rákérdezni, hogy a cég akinek a tulajdonában van a kocsi miként árulja. Arról nem is beszélve , hogy a TIRben leírtakat cég eladó esetén nagyon komolyan kell venni, mert kopoghat a NAV és vihetik a kocsit rossz csillagállás esetén.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz grizlisandor #154614 üzenetére
2011 óta tag vagy és nem ismered a Topic Információs Rendszert?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz grizlisandor #154614 üzenetére
TIR = Topik Információs Rendszer -> Topik összefoglaló
-
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #154614 üzenetére
(#154615) bitpork ; (#154616) BigBlackDog: Topik Összefoglaló néven ismerem, de így leesett.
Olvastam a cikket, itt az volt a baj, hogy nem tudta a nevére íratni az illető az autót, mivel az hivatalos eljárásba érintett. Ezt ugye nekem a Brill Kft intézi a forgalomba helyezéssel együtt.
Ebből tanulva, írassak egy megállapodást, hogy a teljes vételárat csak a névre íratás után fizetem ki? Vagy ez hülyeség? -
válasz grizlisandor #154618 üzenetére
Ha már a saját nevére nem vehette de kifizette, én nem venném meg tőle. Ha ugyanis eljárás zajlik az ember ellen aki a cég képviseletében felelős a gazdálkodásért is, könnyen lehet belőle malacroller.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Zolás
addikt
válasz grizlisandor #154618 üzenetére
Ilyesmivel vigyázz, bíróság ítélheti úgy is, hogy amíg zajlik a per vissza kell állítani az eredeti állapotot, ami azt is jelentheti, hogy elveszik az autódat a per végéig, + szerintem nem is tudod saját névre írni, ha eljárás alatt van a cég, vagy az átírást semmisnek veszik a bíróságon, stb.
Legyél nagyon körültekintő, és ha mindenképpen ez a kocsi kell, szerintem egy ügyvédi konzultáció se árthat (csak hogy védd magad, és a pénzed).Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Sziasztok, van valakinek tapasztalata Toyota Auris hybridről?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #154621 üzenetére
1:1-Ben a prius technológia.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Vennénk egy újabb kis céges autót. Most egy 2007-es Fiesta Van van, diesel, automata.
Ez helyett vennénk egy újabbat 2 millió forint környékig max. Elvárás a jó felszereltség, diesel motor. Újabb Fiesta-t, Clio-t, 208 -ast néztünk.
Mi van még, esetleg van-e javaslat?
Terhet nem cipel nagyon, csak szereléshez ami kell. Fúrógép, összehajtható létra, pár szerszámos táska.
A mostani Fiesta-val annyi bajunk van csak, hogy egy összecsukható létránk fér be csak nagyjából. 10 centivel hosszabb csomagtér pont jobb lenne.
Amúgy előtte volt egy Nissan Kubistarunk és az pl tökéletes kis autó volt annó, bár nem kell igazából olyan magas puttony.
A főnöknek számít, hogy hogy néz ki az autó, melyik tetszik....
Van beleszólásom szerencsére, viszont én az ellenkezője vagyok. 1 hely a funkcionalitás, 2. hely megbízhatóság, 3. hely a motor. És lesz@rom, hogy néz ki, csak megbízható, jó gép legyen.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
veterán
válasz vzsryl #154626 üzenetére
&BigBlackDog
Köszi a segítségeteket! Közbe én is ráakadtam a használtautós hirdetésekre. Az az igazság hogy egy kicsit megtetszett ez is. Hiába hogy egy ideje a Yaris tetszik, ugye írtam hogy a fogyasztás fő szempont mert ezzel járnék dolgozni napi 80km-t összesen. És jó lenne ha 6 alatt lehetne tartani a fogyasztást, úgy jönnék ki 0-ra a benzinnel cég által.
Ebbe az 1.2-es Balenoba erősebb motor van mint az általam kinézett Yaris-ba, illetve nem utolsó sorban ez nagyobb is, és olcsóbb is. Bár igazából a nagyság annyira nem lényeg mert van a családba egy Mondeo, de biztonsági szempontból sokat számít egy nagyobb kocsi.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
travis84
csendes tag
Sziasztok! Már többször írtam, néhány autót már meg is néztem, és jelenleg ezek a típusok ragadtak bent nálam, családi autó témában (kisgyerekkel, ezért volt fontos a min 400+ csomagtér). Ti jelenleg melyiket vennétek, melyik motor a legmegbízhatóbb (nem versenyautó kell, nyugis családi), ár 3 max 3.5 millió, terv kb. 5-6 évig (kb 15 e km/év, kb. 40% város, 30 pálya, 30 országút).
- 2009. Avensis 1.6 Sol
- 2009. Toyota Avensis 1.8 Sol
- 2014. Ford Focus 1.6 Ti-VCT Kombi
- 2010. Toyota Prius 1.8 HSD
- 2009-től Kia Ceed 1.6 GDI kombi vagy Hyundai 1.6 MPi kombi, de 2009 felettiből jelenleg nincs eladó, ami beleférne a keretbe (igaz 1.4-es benzinesből van választék, de egy 1335 kg-s autóra kevésnek gondoltam)
(Ezeken kívül volt képben Honda Jazz, de az hiába nagy belülről, kívülről kicsi, nem ad nagy biztonságérzetet. Honda Civic kialakítása nem tetszik, Mondeo benzines is szóba jött, de sokat eszik. Fiat-ok nem tetszettek hiába a jó 1.4 Tjet motor, Toyota Auris belül szűknek mondják, igaz ezt élőben még nem láttam).
Köszi előre is! Talán célegyenesbe érek egy két jó tippel, ellenérvvel! -
vzsryl
nagyúr
válasz jozsi252 #154628 üzenetére
A Baleno könnyebb és erősebb, mint a Yaris. Óvatosan használva a gázpedált, városban is megoldható a 6L alatti fogyasztás. A csomagtartója is használható méretű, viszont a beltér anyaghasználata elmarad a kis Toyota-tól. Szvsz. sokkal racionálisabb döntés a Baleno.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz vzsryl #154630 üzenetére
Igen, főleg amiatt lehet jobb hogy nagyobb, könnyebb pakolni mint egy Yarisba, de egyelőre ez nem szempont. Viszont marhára zavar hogy csak 865kg. Tudnám mit spórolhattak ki belőle hogy ilyen könnyű.
Ja meg az lenne a kérdésem hogy hitelnél ugyanúgy lehet az árból alkudni, vagy annál nem nagyon szoktak engedni?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
őstag
válasz jozsi252 #154632 üzenetére
nagy szilárdságú acél elemek miatt könnyebb, kiváltja a több hagyományos acél merevítést
amíg nem kell javítani, addig minden szempontból előnyösebb, főleg a fogyasztásban a súly miatt
javítani horror drága és komoly technika kell, vagypedig megjavítják a hagyományos módon, de akkor a következő törésnél már nem véd annyirahitel nem létezik, már lízing van csak. van a kedvező kamatozású és van a becsapós konstrukció ahol az autó árának egy részét beépítik a kamatba, összességében általában ugyan ott vagy
cryptot minden termékemért elfogadom
-
travis84
csendes tag
Persze, tisztában vagyok vele. Jelenleg nem kategóriában gondolkozom, hanem egy olyan családi autóban, amely megbízható, lehessen bele pakolni, és kényelmesen elvigyen A-ból B-be. A Prius valóban kilóg a sorból, de valamiért tetszik nekem, mindig is vonzottak az új dolgok, így a mostani hibrid technológia is.
Volt mikor a Megane GrandCoupe 1.6 Sce szívóval is bekerült a kalapba, hiszen azt újként már 3.6-3.8 körül el lehetne vinni, garanciával. De lebeszéltek róla az ismerősök.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #154634 üzenetére
Ahol egyik összeg elmegy, ott visszajön máshol.
Nincs a topicba olyan aki Toyota szalonba dolgozik és segítene végigvinni a dolgon? Tanácsot adni, illetve hogy valamilyen szinten jól járjak, itt a kedvezményekre is értem pl. Valamint jobban mennék én is olyanhoz üzletet kötni akinek célja hogy segítse a vàsárlót a felmerülő dolgokban.
Az a baj hogy legelső alkalom óta a Yaris-hoz kötődök, így szerintem ebből nem lesz Baleno, Fiesta, Clio stb..
Köszi!
iPhone 13 Pro Max
-
vzsryl
nagyúr
-
psg5
veterán
Sziasztok!
Nagy dilemmában vagyok. 4,6-4,8M maximum a vásárlásra szánható összeg.
Inkább egy preztizsebb márka alapfelszereltséggel vagy kevésbé presztis magasabb felszereltséggel, motorral.
Mazda 3 kontra Renault Clio
Golf VII kontra Kia Cee'd
Opel Crossland X contra Kia Stonic
stb.
Igazából 4 személynek kell kényelmesen és nagy a választék, de a fenti a fő gond.
Kia 7 évet vállal, de Golf az Golf.F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz BigBlackDog #154644 üzenetére
Igen olvastam ezt a rozsdásodást. Idáig minden új autónk 6 évet szolgált.
A Suzukiban nagyon nagy az "olcsóság érzésem" az S4 crossban. Japán is, volt is suzukink, de ettől még a Kia is minőségibb érzetet adott.
No de a lényeg, hogy a Golf a legjobban tetsző, de ott nagyon az alap felszereltség járna (bár talán elektromos ablak benne van)...ezért kezdtünk el nézelődni más fele is. Félő, hogy egy idő után az extrák hiánya bosszankodásra adna okot, de lehet hogy vállalható.
Pl úgy hallom a VII-es Golfnál az sem mindegy hogy milyen motorral veszem, van amelyik nagyon hamar problémás lehet.
Bár egy szerelő azt mondta, hogy új autóban mindegy milyent veszek, nézzem mennyi a gari rá...F.K.T.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #154646 üzenetére
A Kia elég korrekt szinten van már fapados felszereltséggel is
psg5: Golf, ha az tetszik legjobban Milyen motorral szeretnéd?
-
sasa134
addikt
A KIA 7 éve picit trükkös...Nem tudom, lehet a többi gyártó is hasonlóan csinálja, de a 7 év így néz ki (édesapám 8 hónapja vett egy KIA Carenst, most 18 ezer km után szarakodik a kuplung, és azt mondták, arra 40 ezer Km-ig van garancia, szóval addig csináltassa meg, mert utána minden zsebből megy...). Szóval nem olyan rózsaszín a dolog, íme a hivatalos oldal állásfoglalása, de létezik ennél egy részletesebb garancialeírás....vhol.
Nem akarlak lebeszélni a KIA-ról de érdemes alaposan tájékozódni, mit is foglal magába az adott garancia intervallum."A 7 év Kia garancia nagy előnye, hogy nemcsak az eredeti tulajdonos nyugalmát biztosítja, hanem a garancia a későbbi tulajdonosokra is átruházható.
A garancia további részletei
Átrozsdásodásra 12 éves garanciát vállalunk.
A fényezésre 5 év vagy 150 000 km a garancia.
Az audio- és navigációs rendszerre 3 év vagy 100 000 kilométer.
A gyári alkatrészekre, kiegészítőkre és akkumulátorokra 2 év.
A garancia alól kivételt képez a kopó-forgó alkatrészek (pl. gumiabroncsok, a fékbetétek vagy a tengelykapcsoló-betétek, stb.) üzemszerű használatból eredő kopása, elhasználódása.
Ez a garanciaprogram nem vonatkozik a következő modellekre: Kia K2900 (K2500 és K2700) haszongépjármű.Megjegyzések:
* Az érvényességgel kapcsolatban mindig ellenőrizze a helyi feltételeket.
** A teljes garanciális időszak 150 000 kilométer megtételéig érvényes, de az első 3 évben nincs kilométer korlátozás. Kivételt képeznek ez alól a kereskedelmi használatú (pl. taxi, oktató autó, stb.) járművek, ahol a garancia az első 3 évben is 150 000 kilométerig korlátozott."[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen