-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nhpeti
tag
Sziasztok!
Első autóm megvásárlása előtt állok. A munkahelyem egy város széli iparterületen fekszik, tömegközlekedéssel gyakorlatilag megközelíthetetlen, ezért szeretnék autót vásárolni.
Mindenképpen benzinesben gondolkodom, napi 15-20km ingázáshoz. A keret 7-800ezer lenne, plusz átíratás.
A családban sok japán autó van, ezért hajlok ezek felé én is.Eddig Honda Jazzeket és Corollákat néztem, de ebben az árkategóriában nehéz jót találni. Első, esetleg második generációs Focust érdemes lenne nézni?
Előre köszönöm a segítséget.
-
Atomgeszi
veterán
HalI!
[link] Erről a Hondáról vélemény?
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz vzsryl #154554 üzenetére
ja nem a motorra értettem, hanem inkább hogy 10 éves és az automataváltóra lehet hogy rá kell nézni, de ezt csak általánosságban írtam, mivel automata
de lehet még 10 évig nem lesz baja, végülis benzinesek annyira nem nyírják a váltót mint a dízelekcryptot minden termékemért elfogadom
-
Atomgeszi
veterán
Mindenképp benzines lenne. Bár igazából az már mindegy, hogy automata vagy manuál. Kicsit félek az automatától, ugye előélet ismeretlen.
A kormány az gyárilag ilyen vagy már újra volt bőrözve? Amit még látok a képen, hogy a vonóhorog alulról tiszta rozsda. Ez gondolom adhat okot az aljára is...
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
veterán
Sziasztok ismét. Közben nézegettem az autókat és most a 2009 utáni Mitsubishi Lancerek tetszettek meg. Esetleg van valakinek tapasztalat vele? Legyen az pozitív vagy negatív. Mit lehet vagy érdemes tudni róluk? Manuális váltós nem automata, hogy ne kelljen tronicolni.
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
félisten
-
őstag
válasz szőröscica #154562 üzenetére
mint ahogy egy új autóra is lehet, de kisebb eséllyel mint egy régire
mondom ezt automata pártikéntde hogy ne rébuszokban beszéljek: a kézit általában megússza az ember egy kettőstömegű és kuplungszett kombóval (de sztem egy régi bezniens hondában nemigen van kettőstömegű, vagy ha van is nem fog tönkremenni)
míg egy automatát előbb utóbb biztosan fel kell ujítani, és az biztos lesz minimum 3 kilóa linkelt hondában fogalmam sincs miylen automata váltó van és mennyire érzékeny/drága szerkezet, azt tudom hogy a dízel automatáknál általában pont ennél a km-nél, 150-250e km körül szoktak kezdődni a váltóbajok
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
-
-
Jaded
őstag
Sziasztok!
Elérkezett az idő, hogy megbecsült Seat Incámat 6év után lecseréljem egy picit más világra. A kiszemelt egy 2007/07-es Renault Megane Extreme felszereltséggel (pontosan nem tudom ebbe mik tartoztak akkor). Téli-nyárigumi garnitúra (alu és lemezfelni), 8 hangszóró, manuál klíma, 1.5dCi (106LE, 6-os manuális váltó), 2019.07-ig műszaki, új tárcsafék+betétek.
90%-ban városon kívül (nem autópálya) lenne használva, elsősorban munkába járás végett (napi ~90km). Az autóban nagyjából 85.000km van, végig szervizelt, első tulajdonos, garázsban tartott, törve soha nem volt. Sokáig csak "hétvégi autónak" volt használva. Rokonomtól venném, azért merem leírni, mert tudom hogy így van.
Mégis érdekelne, hogy lehet-e valami buktató, mire figyeljek oda (eddig VW és Seatom volt csak), ha hozzám kerül, cseréltessek-e valamit? Mi az átírás menete és nagyjából mennyibe fájna ez nekem (csak az átírási procedúra, nyilván az első szervíz ha szükséges más kérdés)?
Van-e adásvételihez valami formanyomtatvány, hova, merre menjek, ha lezajlott az adásvétel?Renault Megane IV Limited
-
aero.
veterán
válasz Jaded #154567 üzenetére
Szia
Ha megveszed, akkor mehet is hajtókarcsapágy cserére – karter le, motort nem kell bontani, alkatrészekkel + olajcserével együtt kb 25-30 ezres tétel –, ez egy kényes pontja a motornak, visszahívás is volt belőle. Útmutató
2 hete vettünk egyet egy barátomnak, az 1.6 benzin. Most vezettem először ilyet, azt leszámítva, hogy fura az üléspozíció (nekem), egész korrekt autó vezethetőségileg.
Adásvételiből indigósat adnak papírboltban, vagy nyomtathatsz otthon simát a google-ben rákeresve autó adásvételire. Az átírás 66050ft lesz.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jaded #154567 üzenetére
olajcsere, meg ha jot akarsz akkor egy hajtokar-fotengely csapagysor csere nem art neki, foleg ha "betartottak" a 20k-s eloirast olajcserere... ami neha volt 25-30k km is vkiknel, akkor meg mar eleve az olajkarterben is lehet olyan lerakodas, hogy ihajcsuhaj
nem egy osszeg es egy max masfel ora alatt megvan a csereje ennek
utana nálad mar 8-10k km kent oil CS, es nem kell emiatt aggodnitöbb drón kell ;P
-
klambi
addikt
szevasztok!
Kinéztem már a következő 4 kerekűm. Egy C4-es lenne (2013.10. havi), azonban eléggé különböző és megosztó véleménnyel voltak a szekvenciális 6 sebességes váltóval kapcsolatban ami a verdában van. Ebben kérdezném meg a véleményeteket, hogy kinek milyen benyomása, tudomása van ezekről a váltókról. (Én eddig mauálissal vezettem, néhány 100km-t autómatákkal.)"Mond szépen angolul: Gyors róka!"
-
klambi
addikt
válasz molnarpeter #154571 üzenetére
köszi, ezt olvastam már én is, de semmi pluszt nem adott nekem.
"Mond szépen angolul: Gyors róka!"
-
klambi
addikt
válasz molnarpeter #154573 üzenetére
abszolút nem, csak gondoltam egyszer már illene kipróbálni. DSG-t vezettem, amikor problémás kezd lenni az is rángatott erősebb gázadásnál. TIP tronicot csak egyszer kb 40km-t, ezért lennék rá kíváncsi hogy ez milyen típus, hogy bírná. köszönöm az eddigieket, hétfőn elmegyek és vezetek szerintem kézit is és szekvenciálisat is. (a szekvenciálisnál kicsit jobban tetszett a középkonzol )
"Mond szépen angolul: Gyors róka!"
-
Jaded
őstag
válasz hobizoli #154569 üzenetére
&aero.
Köszi az infót!
Néztem a szervízkönyvet, volt hogy 5000km volt két olajcsere közt, a legtöbb 12000volt. Tavaly kapott vezérléscserét, olajcsere 3000km-rel ezelőtt volt. A nyárigumik kb 3000km-t futottak, téliek egyszezonosak. Elvittem egy körre, semmit nem tapasztaltam, nem csörög-csattog, megy. A vezetőoldali ajtóbehúzón van pár karc, a váltóról lekopott a felirat. Ezenkívül a beltér 100%-os. Kívül pár apróbb karc, semmi különös, törve nem volt. Nyilván nem új, használva volt, 82892km van benne. Kb 95%-os az egész gép.Renault Megane IV Limited
-
grizlisandor
veterán
EgyTouran 2.0PDTDI esett a választásom, ha keddre tudok intézni egy állapotfelmérést az autóra, akkor megyek és állapotfelmérés eredményétől függően megveszem az autót. Értékesítő küldött valami diagnosztikai jegyzőkönyvet 1oldal(katt) 2oldal(katt) 3oldal(katt), ezen mit kellene látni, a keringetőszivattyún hibán kívül? Az autóról azt lehet tudni, hogy végig vezetett szervízkönyv, Németországban számították be új autó vásárlásánál az egyik partnercégüknél. Hibát annyit találtam, hogy a bal visszapillantó karcos, de durván, mintha nekiestek volna egy sniccerrel.
Közben beszámítottak új autóba egy Sharan 1,9PDTDI-t, ami lehet megfelelne nekem. Annyit tudok az autóról, hogy 5 éve került az országba, előtte németbe rótta a kilométereket, itthon maszek szerelő intézte a javításokat. Ami tetszik benne, hogy Sharan és 10 éves. A km állás az kicsit visszatart, de mint tudjuk állapotot veszünk, nem km órát. Az elején a sérülés zavar, meg a karc az oldalán, gondolom nem egy pénztemető ezeket megcsináltatni.
Ami foglalkoztat, hogy kb 5 évre tervezek az autóval, össz 130k km futással számolva. Szerintetek melyik fogja jobban tartani az árát?
2004 évi Touran 310k km-el vagy 2007 évi Sharan 440k km-el?
Érdemes lehet folytatni a Touran szervízkönyvét, dobni fog annyit az áron? -
nagyúr
válasz aero. #154545 üzenetére
Apróságok voltak még (hátsó központi zár nem ment pl). Ami miatt olcsó volt hogy ráfért volna egy telifény ami meg nem olcsó. Egész egyszerűen eladni akartam és nem árulni. Párom már nagyon rágta a fülem hogy cseréljem le. Hibátlanul ért volna max 800k-t, 20éves autó már. Csak sokan baromi drágán árulják mert VTi...
Més que un club!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #154578 üzenetére
Full mindegy. Ha már 3xx.xxx az óraállás, akkor sem veszi meg senki.
Épp ezért virágzik a manipulálás.
-
q13579
senior tag
Sziasztok.
Egy kérdés. Én látom rosszul, vagy tényleg nagyon ki vannak most tartva a kisautó árak?
Asszonynak keresünk egy 9-10 év körüli 4-5 ajtós kisautót 1 M Ft körül, amivel gyereket babakocsival tudna ide-oda vinni. Itt már érdeklődtem és a következőket ajánlottátok (német és japán vonalon maradva):
- Corsa D (1.4)
- Jazz
- Mazda 2
- YarisIsmerősöm rendszeresen jár ki Németországba teherautókért, vele is lehetne hozatni egyet, de a kinti piacon is 3.500 EUR a min, de választék igazán 4.000 EUR környékén van, itthon meg 1,4-1,5 körül... Ez alatt csak nagyon sokat futott, dízel darabokat adnak.
Azért tűnik furcsának, mert 2005-ös teljesen felextrázott 150.000 km-t futott (ülésfűtés, digit klíma, 17" könnyűfém felnik, stb), hibátlan állapotban lévő 1.9 pdtdi Passat-unkért nem adnának 1,6-ot mindenestől téli-nyári szettel. Ez meg azért egy kategóriával bőven fentebb van...
Azt hittem azért 1-1,1 körül mindenestől lehet már kapni (vagy teljes költséggel be lehet hozni)i egy nagyon jó állapotban lévő kis benzinest 10 évesen
-
nagyúr
válasz q13579 #154583 üzenetére
A szép állapotú, karbantartott 1.9 PDTDI B6 passatok inkább 1.9 - 2M körül mennek, az 1.6 az a kínálat legalja, lerúgott állapotban, DMF+kuplungcsere előtt. Már persze feltételezve, hogy nem kereskedőhöz viszed be, mert ő nyilván egy 30%-ot azért akasztani szeretne rajta.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
BigBlackDog
veterán
válasz q13579 #154583 üzenetére
Szerintem jelenleg azokból az emberekből van több, akiknek nagyon számít a fogyasztás és fenntartás mértéke. Ebben többnyire a kisautók jobbak, emiatt nagyobb is a kereslet rájuk. A Passat sok embernek feleslegesen nagy "luxus", ráadásul a dízel az nagyon "drága" (mindig valami tönkre megy benne, meg ott a kettőstömegűporlasztóturbó alkatrész, ami nagyon drága). Szóval véleményem szerint az eltolódott kereslet miatt ugrott meg a megbízható márkák kisautóinak ára annyira.
-
válasz BigBlackDog #154586 üzenetére
Aztak.rva, mindig tanulok valamit: nem is tudtam hogy van a kettősömegűnek porlasztóturbója!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
Sziasztok
A legutóbbi hetekbe hónapokba autóvásárlást tervezem. 2 féle lehetőség van, ami úgymond ég és föld (használt vs új). Van egy makulátlan állapotú Clio 1.2 75LE, viszont a tulajt lehet nem sikerül meggyőzni az eladásról. Azt tudom hogy ezzel a kocsival nagyon jól járnék, ismerem az előéletét, meg hogy most ki és hogy használja, ezért szeretnék nagyon erre rámenni.
Ha ez nem jönne össze a közeljövőben (január), akkor új autót fogok. A kinézett egy új Toyota Yaris lenne. Mivel munkába járásra használnám, ezért jó lenne ha keveset fogyasztana. Napi összesen 80 km-t tennék meg vele. A kérdésem az lenne hogy új autó árából mennyit lehet alkudni? Mivel még újat nem vettem, ezért szeretném tudni hogy nagyjából mire számítsak ha esetleg ott leszek. Amit kinéztem az 3 800 000 ft lenne. Néhány %-ot mindig lehet szerintetek alkudni, vagy inkább plusz extrát adnak bele díjmentesen?
Köszönöm!
iPhone 13 Pro Max
-
diegho
nagyúr
válasz jozsi252 #154588 üzenetére
Az új autók listaárából lehet a legtöbbet lefaragni, pár hete vett itt valaki Clio Grandtour-t 3,73 listáról 2-essel kezdődő összegért, de láttam már 1.1M engedményt is. Gondolom Trend Yaris-ról van szó, érdemes több kereskedést is megkérdezni, pár százast biztosan lehet alkudni még a Toyotából is.
-
őstag
-
hobizoli
nagyúr
válasz diegho #154590 üzenetére
nem biztos
ismi 3 zsir uj autót vett ugyanannal a kereskedésnél (Honda), a 3.-nal megkerdezte, hogy kaphatna-e bele vmi ajandekot
aha
kapott egy gyari szonyeg garniturat a 10.5M-ert vett CRV-beelotte ott vett egy 8gen Civic 1.8 Type-S-t meg korabban egy 1.2-s Jazz Cool-t is, szoval otthagyott kb 20misit addigra mar a 2000-s evek kozepen-vegen náluk
azert odatettek magukat rendesen, nem?ja es afkorz egy ruppot nem lehetett alkudni a kocsibol, nem az volt a szitu, hogy ugy 10.5mill a verda, hogy amúgy extrákkal 11.8-12 lenne, de mi jo arcok vagyunk es neked csak ennyi, hogy mar a 3. uj autódat veszed nálunk 4-5 ev alatt, hanem na ennyi az annyi a kert extrákkal, es ezt kérjük atutalni
aztán meg, na OK, úúú tényleg, latom.... kapsz bele vmit ajiba (az volt a szonyeg garnitura)van am ilyen is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
vzsryl
nagyúr
-
nagyúr
válasz vzsryl #154593 üzenetére
Így van, a GL-t azt egész pontosan 3,2 M-ért szokták adni (nekem is annyi volt).
Fogyasztásban úgy 5,2 l az átlagom hogy heti öt nap, naponta kétszer megyek rövid városi távot (4-5 km). Aki hosszabb utakra indul az simán leviheti 4,4 - 4,5 l környékére.
3,8 M-ért meg már a GLX hozható el.Més que un club!
-
q13579
senior tag
válasz htomi85 #154584 üzenetére
Valamilyen szinten nyilván érthető, de a furcsa az egészben, hogy mobile.de-n is látszik ez a jelenség, ott meg azért valamelyest más árfekvésben keresnek.
Japánról sajnos ilyen formában le kell mondjunk, az teljesen esélytelennek látszik 1,3-1,5 közötti ár alatt 10 évesen 100.000 km körül.
Talán most az egyetlen opció a Grande Punto maradt. Abból ki lehet fogni 3000-33000 EUR környékén szép, kevesett futott példányokat, legalábbis a hirdetések alapján... Ebből lenne olyan verzió, ami nagyon kerülendő?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Napfénysüti #154594 üzenetére
Egyébként egyre nagyobb tapasztalattal a hátad mögött milyen a Baleno (azon kívül, hogy nagyon jó)? Azt olvastam a Suzukis topikban, hogy eléggé korrekt fogyasztást hoztál ki az 1.2-esből, meg könnyű is az autó, de mennyire elég ez a motor dinamikusabb (városi) forgalomhoz? Autópályán mennyire bírja a 130-140 km/h-s tempót (gondolom ott már nem annyira virgonc, meg a fogyasztás is megugrik)? Összeszerelési minőség, zajszigetelés mennyire kisautós?
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #154596 üzenetére
Pont tegnap pályáztam vele. Talán olyan 3000-es fordulattól érezhető hogy élénkebb lenne. Persze a 180-nal közeledő elé nem kell kivágni de nem leszel forgalmi akadály a pályán.
Városba meg bőségesen elég szerintem ez a motor. Még egyelőre nem is merem nagyon forgatni mert bejáratós a gép de így is simán megyek a forgalommal.
A beltér anyagai olcsóak azzal meg kell barátkozni. Cserébe remélhetőleg tartósak lesznek meg kevésbé kényesek. Zajszigetelését jónak mondanám simán lehet beszélgetni normál tempónál.
Ami egyértelmű gyenge pont többek véleménye alapján az a fényezés: nagyon kényes és könnyen karcolódik. Nálam ugyan még nincs semmi mert nagyon vigyázok rá de ezt már sajnos sokaktól hallottam. Ilyen gépi kefés mosóba tuti nem viszem.Feleségemnek még a 2005-ös gombóc Switje van de ő imádja a Balenót. Ha tehetné most rögtön lecserélné rá a sajátját.
A Hondámat bezzeg nem szerette.Més que un club!
-
TayRol
nagyúr
1.8-as Prius, vagy Prius+ dinamikája (gyorsulása) megfelelő? Volt, aki már ment vele, próbálta, használja?
-
Gombinyó
őstag
válasz diegho #154590 üzenetére
A Clio-ból elég nagyot engedtek.
Viszont néztem Kia Rio-t és Hyundai i20-at mellette, ezekből nagyon minimális kedvezményt adtak volna, pedig már a helyszínen alkudoztunk meg egy napra meg is kaptam teszt vezetni a Rio-t. Aztán az ajánlatot megpróbáltam versenyeztetni a többi szalonnal, de semmi. Egy helyről kérdeztek vissza, hogy mit ajánlok cserébe, ha veszteséggel adják el nekem az autót. Szóval ezekből max 100-150ezret lehetett volna kisajtolni, míg a Clioból 700ezret.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Külpolitika
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Robotporszívók
- Autós topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest