-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
10 évet kapsz, de 20 évesnek kell lennie a kocsinak és muzeális előminősítés kell rá,
ennek a feltételeit nem ismerem
és ha ezután se helyezed forgalomba akkor kivonják véglegha ez nem megy, akkor marad a félévenkénti kivonás, de végleg nem lehet csak bontási igazolással
(vagy ha eladod külföldinek adásvételivel-általában ezt szokták használni, a többit a fantáziádra bízom)[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
cenzor
tag
nem akartam, hogy vasárnap este így felzaklassa magát valaki a kommentem miatt, látom ez mély sebeket szakított fel. Egy 12 éves gyerkőc van, ő már elvan az ülés nélkül, de ettől függetlenül ez is hasznos információ. Köszi!
Az első ülés nem tűnt rossznak az alatt az 5 perc alatt, amíg benne ültünk, de ez nyilván nem jelent semmit. Az jobban zavart, hogy a kormány olyan fapadosnak tűnt, de neten nézegetve láttam, hogy van olyan is, amiben normálisabb kinézetű kormány van.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ritka az olyan alsó-közép kategóriás autó, amibe bemegy 3 gyerekülés hátra. Tetszik ahogy előadod. Szerintem dobd át az ülést a citrmból, akkor lenne egy teljesen jó autód.
Megkérhetlek valamire? Meg tudnád nézni a felszereltségi szintet az octinál? A csomagtartóban a pótkerék mellett a bal oldalon fel van ragasztva egy papír matrica sok kóddal, azt kellene lefotóznod, sokat segítene, hogy azt a felszereltségi szintet el tudják kerülni, vagy a mazochisták meg tudják venni.
[ Szerkesztve ]
-
cenzor
tag
Próbáltam keresni a neten két képet, amin látszik a különbség, de persze nem találtam. Az összes hirdetés fotóján egy vastagabb, normális borítású kormány látszik. Ami az én kezemben volt az egy kicsivel vékonyabb és fényesebb borítású volt, és leginkább az nem tetszett benne, hogy olyan gagyi vékony.
-
Életem egyik legkényelmesebb autója volt. Valahogy annyira hihetetlenül jó volt benne ülni, amit azóta sem tapasztaltam, pedig ültem pár autóban, az meg mégiscsak egy németről koppintott olcsósított kompakt, és mégis... Menni viszont tényleg nem nagyon szeretett. Legalábbis nem gyorsan, és főleg nem dinamikusan.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
viharhozo
addikt
Nem nagyon ertem ezt a Xsara-szerelmet, tiz eve minden forumon az egyik legnagyobb hulladeknak tartottak (es volt belole boven, mert a 2000-es evek elejen viszonylag olcson adtak), nem veletlen, h a generaciovaltassal meg a nev is megszunt.
Elmondhatnam, h milyen dolog az, amikor az ablakemelo csak ugy szetesik, a valtoban vhol eltorik egy fogaskerek, aminek cserejehez az egesz autot szet kell szedni, es kizarolag a francia gyarban van potalkatresz, es amikor a markaszerviz kozli, h rossz a motorvezerlo szamitogep, de megcsinalni sajnos senki se tudja, vegyek ujat az auto akkori ertekenek kb. feleert. A kedvencem az volt, h maga a Citroen nem akarta beszamitani a Xsarat, ezert a realis piaci ar felet mondtak be ra (ez tobbunkkel is megesett). Nem volt egy szerencses konstrukcio, na.
Azt se nagyon ertem, aki most vesz C4-et, a konszerntars 308 sztem sokkal meggyozobb auto.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
hülyegyerek
addikt
Egymásét vettük fel
Amúgy ugyanannyi beleszólása van mindenbe, mint nekem.Az s60 sajna nehéz, és valszeg többet eszik.
(#123498) tboy93: Mindenképp japán vagy délkoreai verdát szeretnénk (vagy nagy duzzogva Focust), ezért a Skoda ki van lőve ( meg nekem kényelmetlenek)
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
veterán
ezen nem értem miért kell egyébként rugózni? mármint okés, ha neked ilyen középkori kovács ákos meg kövér lászló féle felfogásod van, de ha közös pénzből veszik és valamennyit közösen is használják akkor miért ne lehetne beleszólása?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Még ezek sem passzolnak.
2.0 TDI BGW I4 SOHC 8V, "Pumpe-Düse" (PD) unit injection and
diesel particulate filter 1968 cc 136 PS (100 kW; 134 hp) @4000 rpm 335 N·m (247 lb·ft) @1900 rpmEhhez aztán hosszányúltak pékek, és megírták, hogy csak 2500-ról húzzon, amit másik pékség alkalmazottai másképp próbáltak megjavítani. Pedig gyárilag nem volt vele ilyen gond.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
164-be szerintem nem fer be hatra 3 gyerekules, tulsagosan hatarozottan formazottak a fotelek. Ugyhogy vegyel belule elektromos hatso uleseset, befekszel hatra, az asszony meg vezet.
V6-tal vedd, aztan ha meguntad atveszem toled, egyik kedvencem, foleg a Q4, es a Lusso felszereltseguek.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tomiii.
aktív tag
300D-nél szerintem ne add alább, én koliba w123 300d-vel jártam, az ramaty volt vételkor, aztán haver rendbe tette, nagy mercedes guru, olyan kisKaresz, utána viszont nagyon kellemes volt, de 200D szerintem kevés. Amúgy kitűnő választás Rohadt jók ezek a mercik.
(#125496) Integrale: a 300TD is szívó
(#125498) nesa: Erre mondjuk tökéletes ez a motor is. hajrá
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
Természetesen csak kiegészítésként írtam a PD-t.
Nekünk 2003-as a G4Variant, a kézikönyvében már nem szerepelnek a sima adagolós dízelek, csak az SDI. Mobile.de-n is '05-06 között egyetlen 90 lovasként hirdetett van, többi PD. Euro 4 2005. január lehet az ok.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest