-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz parandroid #187470 üzenetére
Így van, sima pluginhez felesleges a nagy töltő, mert 3,7 kW a max teljesítményük a fedélzeti töltőknek. Szinte mindegyikhez ad a gyár sima 230-as shucko töltőt ami az autó csatlakozójába illik bele Például az enyémhez ilyen jár. [link]
De már van olyan fajta is ami állítható 5-10-13 A. Simán feltölt bármelyik egy éjszaka alatt, egyiknek sincs 16kWh-nál nagyobb akkumulátora. Szerintem az Ampera a legnagyobb, de az nem is plugin hivatalosan. Egy átlagos autó olyan 15kWh/100 amit fogyaszt. De ez ugyanolyan helyzet mint a benzinesnél, hogy rengeteg tényező befolyásolja. Nagyon extrém esetben csináltam én már 11-es fogyasztást is, de ezt a 13-at könnyen lehet hozni a Golf-al. [kép] Innen már lehet számolni. Én nap 8 km-t járok vele mindig min. Ez kb 1kW amit elfogyaszt. Otthoni árammal 37ft. Már kiszámoltam, hogy 100km 700-800 Ft durván. Apukám minden nap megy a kocsival min 20km-t és csak otthon tölti. 4000 Ft-al több a villanyszámlája. De ez nem arról szól, hogy megéri-e vagy sem. Mert soha nem jön vissza egy plugin ára. Hanem az, hogy bármikor lehet vele menni egy csomó rövid távot és ha akarok akkor 1000 km-t is.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz parandroid #187478 üzenetére
Ohh a Toyota a legjobb pedig, csak nincsen értelmes plug-in autójuk. A RAV4 lesz az első, de az sem fogja megváltani a világot. Mazda nagyon le van maradva. A villanyautójuk is kb 5 évvel ezelőtti szintet képvisel. Minőségre mondjuk tuti jó autó lesz. Toyota elvileg oda adta a Suzukinak még tavaly a HSD-t, de abból sem látunk semmit.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #187480 üzenetére
Kvóta szempontból logikusnak tűnik márkán belül a legnehezebb autóval kezdeni a villamosítást (ha jól értem legalábbis, nem vagyok otthon Mini fronton)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #187478 üzenetére
A Mazdával biztos nem fognak összebútorozni a közeljövőben, a Subaru beelőzte őket ugyanis.
#nincsbennetarcsi
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #187552 üzenetére
A srác beszél spanyolul és ott akart melót keresni. Addig nálunk lakott.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #187613 üzenetére
Ford is egész szűk intervallumot ad talán, Mercedes benzinesek is sűrűbb olajcserét kérnek emlékeim szerint.
-
ngaba
aktív tag
válasz parandroid #187613 üzenetére
Én 15 ezrenként cserélem az olajat, a Pug306-omban még gyakrabban, 10-12 ezrenként cseréltem. A Pözsinél kevesebbe került az olajcsere, mint egy tankolás. Az autózás drága dolog, nem értem, miért pont ezen kellene spórolni. Szűrőkből is mindig minőségit rakatok bele. Annyi, hogy olajból nem a legprémiumabbat, hanem valami közepeset veszek, ilyen csereintervallumnál szerintem bőven jó az is.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz parandroid #187613 üzenetére
Suzuki is ilyen, ha jól tudom.
-
válasz parandroid #187613 üzenetére
Az nem azért van, mert jó az autónak, hanem mert az olaj csere is bele számit a károsanyag kibocsátásba, amúgy fiat tiponál 15ekm volt a szerviz, ez nem fétis, ez kell a motornak, ha nem akarsz motorgenerált 5-10 éven belül, persze az első felhasználónál a gari alatt nem lesz baja (mondjuk manapság már ez sem mindig igaz), utána meg pörög az alkatrész piac. Saját bevallásod szerint sem értesz hozzá, nem vágod mi van a hattérben, fétisezel itt...
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz parandroid #187630 üzenetére
A miniben melyik motor van? Mert az 1.6 „Prince” az kokszolódós, amúgy a bmw N-es motorkódú motorjai elég fosok. Tőled sem vennék autót
Értem én, hogy 2 év/30 ekm van előírva, de hidd el, hogy se az olaj sár, se a savas olaj nem tesz jót a motornak
Tartsd csak meg jó sokáig a minit
Persze nem mindegy, hogy napi 2*3km ingázás van, vagy 2*50 és az is pályán.
Én nem azt mondtam, hogy pár évet fognak menni, egy csomó dolog javítható, diószórásal koksztalanítanak, vagy kap egy motor generált, de az olajcsere olcsóbb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz parandroid #187633 üzenetére
Te vagy a kivétel, aki erősíti a szabalyt
Mennyi ideig voltak meg ezek az autók év/km?Simán kicserélik, ha kéred, nem kell erőszakoskodni, én nekem 3500- nál volt az első csere (mondjuk ez ajánlottcsere volt) és 13500-nál a második csere (1 évnél) amúgy ajánlott csere 1év/15ekm és kötelező csere 2 év/30ekm lett volna előírva.
Nekem is volt 1,2HTP első generációs és nálam hibátlan volt, de másoknál vezérlés átugrás, szelep átégés és hasonló dolgok voltak, azért, mert neked pont szerencséd volt, az még semmit sem jelent
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tin
veterán
válasz parandroid #187636 üzenetére
Annyiban azért legyünk korrektek, hogy kb. az összes szakértő azt javasolja, hogy ne várjuk meg a 30+e km-es olajcsere periódust, hanem a felénél cseréljünk olajat. Ami, figyelembe véve az átlag magyar felhasználást (évi 10-15e km, felerészt város), évenkénti olajcserét jelent. Ez nem nagy plusz költség, és a motornak hosszú távon jobbat tesz, mint a 2 évente 30e km-es csere.
De vannak esetek (évi 30e km feletti futás, tehát jellemzően nem városi használat), amikor a periódus betartása sem okoz akkora kárt. Persze ott is jobb a felezett csere, de azokat jellemzően hosszabb távokon használják, és cégek.
-
válasz parandroid #187636 üzenetére
Ok, ez mind új autó volt, mi bajuk lett volna ennyi idő alatt
Az astra meg kapott minden 14ekm-en friss olajat, vagy abban is 2 évente ment a csere, de 110ekm az még ok, a gondok utána kezdődnek.
Céges kocsikról beszéltem, azokba beletolnak évente 30-50ekm-t , 3-4 évesen mennek a piacra 150-200ekm-el azokhoz már 5-10 éves koruk között valamit jellemzően hozzá kell nyúlni.
Családban van 380 ekm-t futott bontatlan motoros, minden 10ekm-en olajcserével
Van 190ekm bontatlan motoros, mondjuk az most egy ideje 5ekm/év[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #187640 üzenetére
1.3 Multijet(/jtd/cdti) esetén én lánc problémákkal találkoztam, hosszú állás után indítva 1-2 talán mintha füstölt volna (amire egyelőre nem láttam magyarázatot), illetve a részecskeszűrős verziók érzékenyebbek talán. EGR és szívósor koksz is előfordul, elvégre kis motor, kis átmérők, nagy turbó, nagy korom - tisztítás megoldja legtöbbször, csere ritka. Összességében a hosszú periódushoz a vezérműlánc rövid élettartamát kötném talán. Viszont pl tök jó, hogy létezett belőle egytömegű lendkerekes verzió, és Bosch befecskendezős lévén viszonylag tartós&könnyen felújítható az üzemanyag rendszer.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #187640 üzenetére
Elmennek sokat ezek még így is. A Passat B5.5 1.8T-t 374k km-nél talált új gazdára végig 20k km/év volt a csereperiódus. Minden gyári volt benne egyedül 1 új turbót kapott ennyi km alatt (igaz a vége felé már eszegette az olajat).
Az utód egy 1.8 TSI Skoda volt, na az kb 10k km után ette a vizet, aztán az olajat is elkezdte enni végül 100k km-nél gariban kapott egy új fűzött blokkott, ment is a levesbe (szintén gyári csereperiódussal futott, bár itt a konstrukció vt eleve szar nem az olajcsere miatt).
Az utód egy Passat B6 2.0 TDI volt 282k km-ig volt nálunk, 20k km/év volt a periódusa, gari lejárta után 15k km/év. Ennyi idő alatt egyedül egy EGR szelep hiba jött elő (ami sajnos a DPF-t is magával vitte a sírba, mert menthetetlenül telenyomta korommal).
Az utód egy Skoda 2.0TDI, 10k km után eszi a vizet...
A történelem ismétli önmagát?Nyilván ez csak egy pici szelet/morzsa az összes típus azonos autó között de sztem remekül szemléltei, hogy ami jó konstrukció az tud tartós lenni akkor is ha nincs benne minden másnap cserélve az olaj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz parandroid #187645 üzenetére
Ez egy 15 ekm-t futott olaj, biztos jót tesz az autónak még 15ekm ezzel
Nekem mindegy, én cserélgetem minden 10-15 ekm a saját autóimba, nekem ez eddig bevált, mindenki más tegyen belátása szerintEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz parandroid #187642 üzenetére
Én nem tudom te hogy mérted a C corsa fogyasztását, az 1.2 közelébe nincs a 4 liternek.
Legjobb fogyink 5.7 volt, legrosszabb 9.2, a 38.000 km átlaga pedig 6.7 L/100km.
Cserébe egy lomha szar, gázreakció gyakorlatilag nincs, beletaposol a pedálba és majd egyszer csinál valamit... Futómű mint egy hajó, beltér zörög, kicsi, az ülések kényelmetlenek. Ha nincs jobb nyilván ez is gurul, de azt nem tudom, hogy szeretni mit lehet benne.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz parandroid #187613 üzenetére
Pl a Toyota, az 1,2 turbónak 15k km-t ad meg olajcsere periódusnak. Én 12-13k körül szoktam vinni olajcserére.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Pfiucska
aktív tag
válasz parandroid #187796 üzenetére
compact lesz az amiről te beszelsz, a coupe szép :)
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz parandroid #187796 üzenetére
Mármint az E46/5 (compactról) van szó, ugye, nem az E46 coupéról?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
MunezXBK
nagyúr
válasz parandroid #187800 üzenetére
Igazából azt se értem, miért álltál bele így a userbe.
-
rbalint88
addikt
válasz parandroid #187882 üzenetére
ilyenkor jó a kabrió. csak eléggé alá kell gurulni a lámpának
btw a mini egy nagyon szerethető autó, két hétig jártam új 1.gen cooperrel, hát azzal csak paraszt módra lehet menni 2.gen kimaradt, 3.gen a drivenownál megvolt, kellemes, csak alapból kicsit leszedált, de a sport mód sokat dob rajta, úgy már kéri az űzést ez is.
egyébként nem az autó rossz, hanem a lámpák vannak rossz helyen, usánkában nem véletlen rakják a kereszteződés túloldalára...
-
Tin
veterán
válasz parandroid #187884 üzenetére
Ahogy mondod, de csak szinte. Múltkor percek óta vártam a lámpára, amikor a mögöttem álló kedvesen kiszállt, előre jött, bekopogott az ablakon, és felhívta a figyelmem, hogy hurok van az aszfaltban, és guruljak előbbre, vagy sose vált a lámpa. Megköszöntem, még előbbre gurultam, már a vonalon túl, majd kitört nyakkal sasoltam a fenti lámpát, hogy mikor vált. Ott nem volt az út túloldalán. Ezért is nem álltam a vonalhoz...
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz parandroid #187890 üzenetére
A kiput be se nagyon lehet fogni, simán ellökné a vizet. Próbáld ki, hogy egy rongyot szorítasz a cső végére...
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz parandroid #187892 üzenetére
Nem hiszem, hogy ez komoly tényező lenne. Egy terepjáró gázlómélysége általában a kipu szintje felett van akár 50-70 cm), vagyis stabilan tud haladni úgy, hogy a kipu elmerül.
Én egyszer mentem mélyebb vízbe olyan 30 körüli tempóval, ott már érezni lehetett a víz ellenállását.rip and tear, until it is done
-
MODERÁTOR
válasz parandroid #187987 üzenetére
Én a 3-ast szeretném, az asszony meg a CX-3-at. Még megy az adok-kapok ez ügyben.
20 éve a Prohardveren
-
válasz parandroid #188004 üzenetére
Csak a lejárt lízinges az 3-4-5 éves autó, könnyen ad rá garanciát, itthon a használt autók zöme 10+ éves
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
inf3rno
nagyúr
válasz parandroid #188004 üzenetére
Haveromék sport kocsikat vittek el így próba útra csajozni.
Buliban hasznos! =]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz parandroid #188142 üzenetére
Nálunk a céges flotta alapján állíthatom, hogy a hölgyek sokkal rosszabbak, ha az átlagot nézzük és nem feltétlenül a vezetési képesség miatt. A nők olyan szinten be tudják lakni az autókat, hogy arra egy férfi nem képes. Kezdjük az állandó kézkrémezéssel, ami megöli a kormányon és a váltón a bőrt, ha olyan a cucc, akkor még a műszerfal gumis bevonatát is, aztán ott van a hajgumik sora a váltón, benne egy halom hajszállal, az egyéb dobozok, cuccok, kacatok, bizbaszok, cipők stb. az autó különböző részeire elszórva. Aztán a szemét kérdés, ha zacskóba gyűjti, akkor azt nem üríti ki. Találtam/láttam már női tangát is kallódni autóban, férfi alsógatyát még nem. Vannak kivételek, de furcsa mód a nők többsége nem tudja/akarja az autót tisztán/rendben tartani, legalábbis a mi flottánkban.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Dare2Live
nagyúr
válasz parandroid #188151 üzenetére
Ritkább a szerszámok, olajok... melós női autóknál?
Sztem ez nemfüggetlen. Közös ló és/vagy nem az enyém mindig egy nagyon nagy minusz. Gyerekesek külön csoport mert mindig van valami és amúgy is roller/biciklitároló (is) az autó.
De ez vmennyire rendben is van. De azt a rohadt olajcserét mért nem lehet nagyonmax 1év/ max 15kkmenként megcsinálni? A problémásnak itélt motorok/váltók jelentős része, nem azért szar mert szar, hanem mert nem bírják a kihagyott olajcseréket.
Van rokon aki 2évente 29.900kmnél viszi olajcserére az új autóját, első olajcserére, aztán lehet ki is marad. 6-7évesen beszámítatja és csere. Mert 10évesen esik szét minden...don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #188142 üzenetére
A belső kultúra egy másik témakör. Én a műszaki állapot szempontjából tartom hátrányosnak a hölgytulajtól származó autót. Sztem sofőr bárki lehet, aki egészséges. Mégis, annak ellenére, hogy több nő van, mint férfi, a kormánytekergetésből élők között (taxis, futár, áruszállító, autóversenyző, stb.) a férfiak dominálnak. Természetesen kivételek mindkét nemből vannak. Nagyon jól vezető nők és nagyon rosszul vezető férfiak. De, általában a profi sofőrök férfiak. Miért?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
inf3rno
nagyúr
válasz parandroid #188160 üzenetére
Hát a sztereotípiák alapján kevesebben csinálnak súlyos balesetet, de pl nálunk távoli rokon csajszi a férje mercijével simán felkenődött a betonfalra 200 körül lakott területen. Ezek alapján megbolondulhatnak ők is, ha olyan kocsit tesznek alájuk, vagy az is lehet, hogy volt benne valamilyen tudatmódosító. Már nem derül ki soha.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz parandroid #188160 üzenetére
"ahogy korábban is írtam, én férfiként is kétévente, vagy 30k km-nél viszem az autót szervizbe, mert ez a gyári előírás, ez van beprogramozva a fedélzeti kijelzőbe, minden másba meg szarok bele. Viszont amíg nálam van, márkaszervizbe fogom hordani, szervizkönyvvel, számlával elvégezve minden beavatkozást. Lehet, hogy 15 évesen, amikor a harmadik-negyedik tulajhoz kerül, akkor torkavéres lesz"
Pont erről írtam rokon esetén.
Az meg egy álom, hogy ilyen esetben 15év. Ő spec 6-7éves kora után 100.000km felett cserél. Mert dölnek be a k* drága gondok. És ahogy te is miután eladta pont úgy leszarja mint te.
Saját szempontból igazatok van 100%ig.És én az autó gyártókat is megértem. 10évesen gazdasági totálkár az autó további üzemeltetése. Nem használják még 10-15évig hanem újat kell venni. Oh yeee.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz parandroid #188151 üzenetére
Nem tudom hogyan függ össze a nők iránti ízlésed és az, hogy általánosságban hogy néz ki a női autók belseje, meg műszaki állapota, neked úgy érzem minden személyes ügy
Kezdem azt érezni, hogy az is, hogy vétóz amit írokEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #188160 üzenetére
Sztereotípia. Ez már legalább húsz éve nagyon nem így van. Dolgoztam ápolóként pszichiátrián, ott alig volt ápolónő.
Kétévente, a harmincezres olajcserétől tudok a falra mászni, én már tízezernél cserélem, évente. De most hatezerre esett, vezérlés, vízpumpa, miegymás. Másrészt az az öt liter olaj meg szűrő húszezer forintból kijön, nem dől össze a világ. Ha meg úgy hozza az élet hogy tovább vagy köteles megtartani az autót, akkor nem kell egy motorgenerállal számolni. Rozsda ellen pedig alvázvédőzés, három éves autón megcsináltuk, szerintem tíz évet elmegy úgy hogy egy pörsenés sem lesz rajta.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #188172 üzenetére
"Ne nézzük már le a nőket úgy általában."
Sztem meg pont arról van szó, hogy általában rosszabbul bánnak az autóval, ami alól természetesen vannak kivételek.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vzsryl
nagyúr
válasz parandroid #188172 üzenetére
Egy pozitív dolog nagyon sok esetben be szokott jönni a női autóknál. Viszonylag kellemes illatú a kocsi beltere. Persze ez sem mindig igaz, de nagy átlagban így van. Én pl. hölgy tulajdonostól vásároltam a kocsimat, és mai napig (3 éve vettem) remek illat van benne, amit igyekszem fenntartani. Vannak olyan autók, amik menthetetlenül pudva szagúak szoktak lenni, de a miénkbe bárki beül, mindig dicséri.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz parandroid #188176 üzenetére
Én nem nézem le őket, csak leírtam, hogy mi néhány ezer autó átlaga, amit láttam.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #188176 üzenetére
Sajnos, életem lemezén már jócskán a B oldal forog, úgyhogy túl vagyok már jónéhány autón és nőn. De, eddig még egy sem mondta azt, hogy bármit is megjavítana az autómon. Én viszont már többükét szerelgettem és nem lelkesedésből, hanem azért, mert bármilyenek is, jóban kell legyünk velük, ugyanis, náluk van az összes 3,14na. Szóval, én azt tapasztaltam, hogy általában a nő meg az autó az három. Legutóbb egy 4 -es Golfon kellett hátsó féknyerget mókolnom. Szar meló a berohadt csavarokkal küzdeni. Hogy magyarázzam el neki, hogy azért húzom a számat a javításra, mert vele ellentétben én érzem az automata váltójából áradó, égett fékszalag szagot? Kb. másfél hónap múlva rúgta le a patkót a verda. Mi lett volna, ha közöltem volna vele ezt a nyilvánvalóan bekövetkező eseményt?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz parandroid #188178 üzenetére
Egyébként néha meg nem mondanád egy emberről, hogy milyen igénytelen az autójára. Volt olyan férfi, aki teljesen korrekt, ápolt, jó humorú, ügyvezető volt egy cégnél, a BMWje mégis úgy nézett ki belül, hogy a szervizvezető elvitte a saját költségükön kárpit tisztításra, mert nem bírta nézni, hogy milyen ronda a vaj színű bőr kárpit. Csajból is volt hasonló, fiatal is, idősebb is, ránézésre patika nő, de mellé nem ültem volna be fólia nélkül.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz parandroid #188180 üzenetére
Te nem itthon élsz, új, meg garis autókkal nincs baj, meg ha van, akkor van assistant, itthon nem így megy sajnos, csak keveseknek. Én is kint voltam 10 évig, volt 3db új autóm, meg 2db ami nem volt új, de még garis, de most megint használt vanén cseréltem magamnak olajat, szűrőt, légszűrőt, pollenszűrőt, itthon csóróság van, ha nem Bp laksz.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz parandroid #188172 üzenetére
Sztem amire írtam ott nincs jelentősége. De ha igen lehet az új tulaj jobban meg fogja becsülni mint te.
kisza25: Láttam pár új lakás projektet, finanszírozást. Az 50-70-100millió ftk túlnyomó = 90%nál hitel nincs. Lecsapják az asztalra. Finoman szólva erős a tippem, hogy ezt az 50-70-100millió ftt túlnyomó részét nem 300-400-500nettos munkabérből rakták félre... és szerintem a Balcsi nyaralóknál detto uez a helyzet.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #188231 üzenetére
Legalább 4 kerekű 500 -ast adnak ennyiért?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MunezXBK
nagyúr
válasz parandroid #188233 üzenetére
Az. És nem jövök rá, hogy mi célt szolgál.
-
vzsryl
nagyúr
válasz parandroid #188236 üzenetére
Szerintem nincs olyan dimenzió, ahol ez menőbb, mint egy rozsdás Csepel bicikli.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
olajbogyo
aktív tag
válasz parandroid #188264 üzenetére
Szia!
"tboldi" köszi neked is.Akkor szerintetek is inkább jazz,..... no, majd meglátjuk melyikből találunk jobb ajánlatot. Meg persze az se árt, ha én is beférek az autóba majd időnként a 187cm/105kg-os töpörtyű méretemmel, mert igaz fogyózom, de azért 75kg os biztosan nem leszek , csak ha ebben az évben már nem eszek semmit se.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #188364 üzenetére
Nagykapu, az nagykapu.
De, egy SLK sztem jó játék, nem nehéz jó állapotút találni, mert második, harmadik autónak vették. A konstrukció sem betegágy és megfizethető, fenntartható.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
olajbogyo
aktív tag
válasz parandroid #188367 üzenetére
Szia!
Mondjuk azok a kerekek valóban úgy passzolnak hozzá, mint a pilóta kekszhez a libazsír....
Köszi a reagálásodért, az az igazság, hogy nem nagyon találni ennyiért sokkal szebb belteret.
"tboldi"
Még azért nincs elvetve a jazz se....
Lehet ezek után majd ketten leszünk, akik favorizáljuk majd...Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #188455 üzenetére
Egy Skoda Rapid volt. Sztem eleve nem volt tökéletes az a fűtés mert ennyitől tényleg nem kéne megmakkania...
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz parandroid #188455 üzenetére
Szerintem ez mindegyik típusnál érvényes. Mintha több márka használatijában is olvastam volna már, hogy nem célszerű rátérdelni az ülésekre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen