-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
Tetszik s nézegettem is őket. Bár alacsonyabb futással a classic forma se zavar. kombit nem igazán szeretnék azt kihagytam mert azoktól mindig is óckodtam, habár praktikusabb lenne az tény. A legközelebb a mondeó áll hozzám bár lehet csak a fiestával való kellemes élményem miatt. Remek futómű, jó váltó, takarékos. De azért a másik kettő is nagyon tetszik csak hasonlókat még nem használtam, kivéve golf+ t azt utáltam
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
TaaT
veterán
fu ebbe a golfba egy vidéki családi ház ára bele lett már öntve, bitpork elbújhat
[rvilike]: de legalább keveset eszik
Német ismi szerette nagyon az övét, idehaza megtankolta, és amikor ment fizetni megkérdezte tőle a kutas: "Mibe tankoltál 100liter VPowert???"
Give them hell Ukraine!
-
ESP
senior tag
"ducato adagoló,Passat 2.0 CR TDI turbó"
Még a turbó típusát sem tudja. Racing bazárról megvette a cuccost és belehányta.Ott kell hagyni a pics*ba az ilyet, mert az esetek 99%-ban szívás lesz vele utána.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
GabN73
addikt
Persze, értelmes megoldás helyett törjünk, zúzzunk.
Aláírom, hogy a rendszeres "versenyzőnekképzelemmagam" tényleg nem jó dolog, de tegye a szívére mindenki a kezét, néha azért akaratlanul is becsusszanhat egy hopp most sietnem kell, meg odalépek már neki helyzet.
Inkább biztosítanának mindenkinek rendes, elviselhető árú vezetéstechnikai tréninget, meg versenypályákat, ahol tudják neki szúrni. Én itt lakok, de ez kicsi pálya. -
EQMontoya
veterán
-
-
-
EQMontoya
veterán
Legyen igazad! De egy 2-3 éve piacon lévő motorról kicsit korainak tartom ezt az ítéletet, amiből nem nagyon van még az országban olyan, ami 100at futott volna.
fenergie84: általában szeretni szokták, de sok volt cégautó közölük. Tdci-t semmiképp, tddi-t is csak ésszel. Még a benzinesek is voltak flottaautók, esélyesen nagyon sok a visszatekert példány.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integra
titán
van a családban egy is200 automat, 10 literrel megy városban, ekkora motor, ilyen súly, ennyivel megy, ez ilyen egyszerű. és bőven elférnek ketten benne, de néha négyen is. igaz, nem 100 kg egyik sem. teljesen vállaható, maximálisan jó autó, tönkre meg úgysem megy benne semmi. nem vadulós autó, kényelmes utazóautó.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bigemperor
senior tag
Részben egyetértek. Csak az sem mindegy, hogy évente ötször hordod szervizbe ilyen-olyan problémákkal, vagy kétévente egyszer. Persze nem lehet általánosítani, hogy japán jó, olasz gagyi, vagy hasonló sztereotípiák. Csak van szervizigényesebb és kevésbé szervizigényes konstrukció.
És, mint tudjuk, mindenben van kivétel, meg placebóhatás és miegymás.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
az, hogy elkopik egy szilent és cserés lesz, ahogy más kopó alkatrész is, szerintem tök természetes, hogy cserélni kell. mint mindenhol. de soron kívül nem megy tönkre semmi benne. az, hogy te ezt nem hiszed, kit érdekel? neked valszeg tök új történet, mert sosem volt ilyen megbízható autód. én meg csak ilyen megbízható autókat látok a körömben. az meg szintén bullshit, hogy horror áron vannak az alkatrészek. ezzel nyugtatja magát a nép, amelyik japánt is venne, de nem mer.. megmagyarázza magának
jaj, én kérek elnézést, a közel 15 éves integrámban 2010 januárjában tönkrement a termosztát, kemény 47 euroért rakattam bele egy új gyárit. tiszta anyagi csőd
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
120k km van benne és keményen tépem, mivel németországban használom sokat. azért mert vigyázok rá és jól bánok a technikával, nem jelenti azt, hogy nem használom. majd lesz egyszer megbízható autód, ha szeretnéd, no para, csak ahhoz kikell lépned a komfort zónádból, mert ott nem fogsz találni
de van még 200-250k km-es civic pár meg mitsubishi is, képzeld, hibátlan mind. kopo alkatrészt persze mindig cseréljük, ezt csak azért mondom, mert azt hinnéd a végén, hogy ezekben sem kell
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
"Létezik még ember a földön aki benyalja ezt a dumát?"
Én azok közé tartozom aki tapasztalja. 190e km felett van a jelenlegi Civic-emben. Integrához hasonlóan 1, azaz egy db termosztát lett benne cserélve a kopóalkatrészeken kívül 14 év alatt. Mérhető olajfogyasztás nincs, 2 db kiégett rizsszemizzón kívül műszakilag 100%-os. Ez nem hit kérdése.
"de ne puffogtassunk már ilyen nevetséges közhelyeket, hogy a japán autó sosem romlik el mert ez egyszerűen nem igaz."
Ebben a formában természetesen nem igaz, de elég ránézni a statisztikákra. A múltkori megbízhatósági statisztikát toronymagasan vezette a Honda és a Toyota, ha jól emlékszem...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
figyelj, a mitsubishim is ugyanolyan megbízható, nincsen diffi. de volt nissan is, az is.. ez nem az én hibám, ezek egyszerűen jó autók. az, hogy te ezt így fordítod le magadnak, a saját problémád, nem az enyém. egyszerűen fóbiád van... olyan dolgokról beszélsz amivel még tapasztalatod sincsen. na mindegy, majd leszoksz róla, vagy nem.
leírtam egy tök egyszerű tényt. hol érdekel engem az, hogy te hogy működsz? pont leszarom. semmi köze hozzád annak, amit leírtam. de az input processing nálad erősen akad, mert szöveget sem értesz rendesen. csak provokálsz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
EQMontoya
veterán
Azért az is nagy észre vall, hogy 1.5-ért akarunk E39-et vetetni a jó emberrel. És akkor most reagálva az előzőre: van normális E39, ami nem rohad, és nincs is benne 400e km. De könyörgöm, nem 1.5-ért, és feltehetőleg nem itthon. Ha E39-et akar venni, csinálja rendesen: németeknél/osztrákoknál kell keresni tényleg keveset futott, normálisan szervizeltet, aztán azzal nem nagyon lesz baj.
A piac elég durván áraz. Lásd IS, lásd Integra, de hogy mondjak mást is: egy jó 190-es Merga ma is van mondjuk 700 rongy. 20+ évesen. 10 éves Z4-ek 4 gurigától indulnak. És egy normális E39 is ennyibe kerül. A másfél milliós álom egy illúzió.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
őstag
Szerintem ez a bullshit. Vannak rendesen szervizelt autók, amik lehetne ugyan úgy megbízhatóak. Nálam most pont egy Honda Jazz van, holnap teszek róla ki egy videót. Alapjárat néha ingadozik, pörgeti magának a motort. Hidegen csúszik az ékszíj. A kipuff rendszert meg cserélni kellene, kifúj valahol, rendesen szét van égve mindenhol. 63k van benne, 2006-os 1.2-es.
Ezzel nem azt mondom, hogy sz*r a honda, sőt nagyon is megbízható autó, de ugyan így el lehet várni mondjuk egy Skodatól, Opeltől és még jó pár márkától.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Manitou
addikt
4 éve használom a nissanomat. Konkrétan semmi nem romlott el benne . Most 15 éves.
Olajfogyasztása is a 0-hoz konvergál. Rendszeresen olajcsere meg kopó cuccok cserélve voltak .
Szóval ami jó, az jó.
Az enyémnek mondjuk a kaszni a gyengéje, hátsó kerékjárat szeret rohadni + a küszöb. De motorikusan még közel 200k km után sincs vele semmi gond, a váltója is nagyon pontos patent. Pedig én aztán nem kímélem azzal , hogy szinte mindig rövidtávon használom, jó kis motorgyílkos üzemmód. -
-
neduddki
nagyúr
HI!
varj uj info: aszondoda miskoci hjjegyerkbanda egyike /voyage, v, hogy hittak/ az a sonky? na eszt enm tuttam
udv
neduddki
mod: a Kalandoros balhe elkovetoje amikor dizkavalikaltak a nabbotusek egy reszet?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
az elsot csak hirbol mert kmaradtam szerencsere
a masodik a godolloi csaloudv
neduddki
mod: MekMek: varlak a boenyuvajukna egy takrmanyozasra:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
audi100td
nagyúr
Ez a forgatókönyv sem kizárt és többnyire egyetértek a leírtakkal, de ahogy elnézem az árakat, a korához képest kicsit húzós az az összeg amit el mernek kérni egy normális állapotú A6 C4-ért, ár/érték aránya sokkal jobb a C5-ösnek. Egyébként nem a külsőről van szó, nincs olyan mai autó ami annyira tetszene mint egy Audi 100 C3/typ44, de még egyszer nem vállalnám be. Sajnos a régi elő kamrás 5H TD nagyon kényes, a hengerfej kétszer lett gátrepedéses, pedig nem volt széthajtva. De az tény, hogy a motoron kívül túl sok gond nem volt vele, pedig rengeteg km lehet benne, mint utóbb kiderült az eredeti blokkot 3-szor fúrták fel. Balek voltam, mikor megvettem, de az "szerelem" volt tényleg, azóta ráment a vételár 2-3 szorosa. Ezt szeretném most elkerülni.
Ja, a A6/C4-ből kizárólag 2.5TDI jöhetne szóba, 140LE-vel, Quattro hajtással. Összevethetetlen az élmény az 1.9-essel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- OpenMediaVault
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest