-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
qdak
addikt
válasz DeFranco #47620 üzenetére
nem hiszem h lett volna alk resz csere, inkabb szoftveres modosita.
ne is, mert aztan majd nem akar vezetni!
am sokkal jobb ha inkabb csak 80 al megy ha anyival erzi biztonsagban magat, mintha kilo30al girl racerkedne(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
mephi666
nagyúr
válasz DeFranco #47627 üzenetére
kiskörút az kb végig (40) párszor azt hiszem ki is lökték a piarista előtti oszlopokat
indultam már én is barátnőmék astrájával gáz nélkül... nem lendületes annyira, de elindul szidott is miatta, hogy "biztos baja lesz a kocsinak tőle" ...pár dologban makacs (mint én ) és szoktak párperces mosolyszünetek lenni... pl 1-2 és 3-4 közötti váltásnál oktató mutatta anno, hogy különféle csuklóállással milyen jól rá lehet fogni és könnyedén áttolni a váltót egyik sebességből a másikba... barátnő 1-2 között általában kihúzta üresbe, majd balra és fel/le... úgy gondolta, hogy ez a helyes, ahogy meg én csinálom, az kárt tehet a váltóban... nővérének férje magyarázta el pár napja, hogy az egyszerűbb, ahogy pl én is csinálom és semmi negatív következménye nincs... (rá hallgat, mert már vagy 20-30 éve kocsikkal foglalkozik... nekem meg még 1éves sincs a jogsim)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
qdak
addikt
válasz DeFranco #47627 üzenetére
meg 1 kicsit egoista
en most nyomattam ossze a kipufom, lefele semmi, visszatolatva krssssss, nice.
mephi666 nook
aam nem tudom nalunk gyorbe kire tervezik a parkolot, a mazda magasaban volt, annak is verte az aljat :@
omegaval inkabb fel se allok a hazak parkolojahoz, inkabb kiallok a melek utra ott mindig van hej.[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
mephi666
nagyúr
válasz DeFranco #47633 üzenetére
szerencsére kiskörúton nem sokat jártam ha tehetem, el is kerülöm... jobb szeretem bicajjal is a kisebb utcákat, ahol forgalom sincs akkora és a lámpákat is el lehet kerülni... amikor tanultam vezetni, párszor bementünk: akkor a cifrapalota körüli részt bontották/építették/félig lezárták/félig megnyitották... fel voltam készülve, hogy előtte pár nappal melyik sávban lehetett haladni, soroltam is bele, oktató nézett, hova megyek, 50méterrel arrébb már indexelhettem is ki belőle meg is jegyeztette velem, hogy soha ne menjek így, mert bármikor lehet forgalmirend-változás és csak magamat szívatom
index nemhasználata miatt büntettek már valakit, vagy mekkora tételekről van szó elméletben? mert ahogy eddig kivettem, csak a forgalmi vizsgán "büntetnek" a nemhasználata miatt... olyat életben nem láttam/hallottam, hogy valakit emiatt megvágtak volna rendőrök nap nem telik el nálam sem úgy, hogy minimum egy tucat mulasztót ne lássak... kedvencem az, amikor párhuzamos közlekedésre alkalmas 2 sáv és a parasztja jobbra-balra váltja a sávot, nyomul előre, de akiket előz, azok a megengedett 50et tartják amúgy is... (legalább 3 soron szegi meg a kreszt, de nem baj)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
ABE
őstag
válasz DeFranco #47744 üzenetére
Áááá, körbejárnám, csapkodnám az ajtaját, aztán vennék inkább egy elektromos orgonát.
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeFranco #47816 üzenetére
pedig elado koltsege lenne alapbol, hiszen a vevoe az atiratas
nem azert, de sok autot nem vettem eddig, de eccer pont ott voltam, amikor a rendorseg jott egy autoert eredetvizsgara oda, ahol atirattatni szoktam, mert megis eladtak vkinek a meleg autot igy, aztan ja megis csak at volt utve az alvazszam kicsit, ha meg kifizette, akkor meg mar a vevo baja, max futhat a penze utan
amugy halal ecceru
fake szemelyivel eladnak neked egy autot, aztan miutan kipengetted, szemelyi a kukaba es tobbet sosem latod az embert
vagy akar meg ez sem kell, hiszen ugysem kered le az adatait a kozponti adatnyilvantartobol, mert ki vagy te, hogy neked ki adjak azt, igy nagyjabol azt ir oda is, amit akar, beir egy nevet meg egy sz.ig. szamot hasbol es szia
telszam amin beszeltetek pre-paid feltoltos, a mobil is vmi hasznalt butafon, gondolhatod hogy mas neven van az is, megy a Dunaba, iszonyu nagy koltsegbe verik miatta magukat, tele van a net vele kb 2-5k-ertigy kit fogsz keresni? hat ijen pocakos napszemuveges ember volt az elado csikos poloban... aszondjak erre rendorok hurra... aztan kipengettel erte pl 2millat kp-ban
megbizasi szerzodes meg a legszebb
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Psychonaut
addikt
válasz DeFranco #47862 üzenetére
Igazából a családból mindenki így tankol, valószínűleg onnan ragadt rám, de eddig még soha, egyetlen autónknak sem lett baja tőle. És persze sosem lehet tudni, hogy nekünk van szerencsénk, vagy csak a Ford akarja bebiztosítani magát, nehogy be tudják perelni ilyen esetben.
-
Xero
nagyúr
válasz DeFranco #47862 üzenetére
Azért kell levegőt hagyni benne, hogy ha elkezdene felhevülni és párologni, akkor a gáz ne nyomja szét a tankot.
Ha tudom, hogy egyből hosszabb útra megyek, akkor én nyakig töltöm. Konkrétan van, hogy 4-5 kattanás és már látom a betöltő csőben. Nem akarok számolgatni, csak minél később kelljen újra megállni.
Viszont, ha tudom, hogy nem fog kimenni belőle egyből az a pár liter plusz, akkor max 1-2 kattanás. -
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #48473 üzenetére
Paranoiás vagy
Egyébként ott ajánlgatja hogy vidd el bárhova leigazolni meg átnézetni.Egyébként ne a focushoz viszonyítsd már, teljesen más a kettő...
Nézd meg az emberek többsége a tizedliteres fogyasztásbeli különbségekre van ráizgulva, hogy úristen nem eszi-e le a gatyámat az 1.4-hez képest az 1.6... egy másfél tonnás közép kategóriás benzines 2.5-ös hat hengeres autó azért fenntartási költségekben nem ugyanott van ám Ez meg is látszik a vételárban, amiben te keresgéltél na az a legkeresettebb kategória és abban a legnehezebb találni jót. Másfél milláért elég jó kis autókat kapni ám, amik nem voltak törve és frankók... csak persze fenntartási költségek, meg lehet el kell rá csattintani néha pár százezret.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #48471 üzenetére
Oké, én meg csak annyit mondtam, hogy van jó állapotúnak "tűnő" Mondeo 1-1,5 milla között 7-8 évesben.
Gondolom abból a 30-40-ből amit kiad normál állapotúra keresve csak van pár ami nem volt agyontörve.Ezeknek meg a fogyasztása városon kívül megáll általában 7-8 liter körül. Ha annyira a fogyasztásra akarnék menni akkor én is kis autóban gondolkodnék 1,3-1,6 max. Vagy esetleg egy Swift. De ha egyszer eljutok odáig, hogy lecseréljem a 18 éves Omegát akkor nem ez lesz a legfőbb szempont.
-
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #48558 üzenetére
HI!
ott van leirva, hogy 03as es4 es Te buta :- )))
udv
neduddki
mod: zolikaDB: felujitok... aeroblade, tomcsi ajnlasara vettem visonflex-et annyora nem szar mitn amennyore ocso
bitpork: tereld ma tereled....
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #48583 üzenetére
Yarist nem ismerem, de Suzukit, Puntot, Cliot én se vennék. Ez ilyen egyéni preferencia. Talán azért, mert 2000-esnél és 5 ajtósnál kisebb autónk sose volt és megszoktam. Nem tudom.
Persze én nem is gondolkodok milla alattiban és nem is elvárás az 7-8 liter alatti fogyasztás sem.Néz mit találtam ma reggel! [link]
Sas szemed mit lát? Ez is tk-s volt? Bár elég szarok a képek ahhoz szvsz..
Talán le lehetne alkudni picit 1,5 alá és akkor már bele is fér a képzelt keretembe. Belül kicsit puritán de ha igaz amit írnak róla akkor biztonságilag komolyan felszerelt. És km-ben sincs nagyon elszállva. Persze ha az is valós adat.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #48587 üzenetére
Jó szemed van, nekem elsőre fel se tűnt a lökhárító alatti fekete rész.
Én sem tudom mennyire gyári tartozék, de apám jóval régebbi (2000-es) Mondeoján is van egy ilyen csík, gumiból. Az szériatartozék. Hogy ezen az-e azt nem tudom.Ja a belső elmegy. Bár a Rover után... hát... Inkább az igényes, kényelmes tágas belső érdekel, mint mondjuk a külső. De igazából apám régi Mondeojával sincs semmi gond ilyen téren. Akkor gondolom ez a sokkal újabb sem lehet rossz.
A km nekem is tetszetős. És ha 7 évvel elosztjuk akkor az még mindig évi 24 ezer km, ami szerintem pont átlagosnak mondható. Legalábbis úgy hallottam hogy itthon olyan 20k / év az átlag.
Ja meg mondjuk diesel. Én benzinest jobban preferálnám, de igazából a mostani dieseleket nem ismerem.
Ja, nem 2,5-ös motorral van, de így is van 130 ló. Apám Mondeoja csak 1,8-as és igen, kissé lomhának érzem sok esetben. Úgyhogy az a kétezres motor nálam alap ilyen méretnél. Na nem azért mert hajtani akarom, de ha szükséges és odalépek akkor ugorjon nekem mint a bakkecske!
Mert pl apám Mondeoja olyan ha telibenyomom a gázt akkor is kell egy pár másodperc mire észbekap az autó és elkezd szép komótosan gyorsulni. Jó, persze ha visszakapcsolok kettőt akkor meglódul az is, de majd kiszakad szegény motor.A szervizköltségeket nem tudom. Nyilván nem akarok olyan autót amit 2-3 havonta szervizbe kell vinni. De nem fogok csak azért Suzukit venni, mert ahhoz fillérekért minden sarkon van alkatrész a bontóban. A Mondeo-t jól kifogta apám. Ahhoz nem is nagyon lehet viszonyítani. Az elmúlt 7-8 évben mindössze a légkondit meg az egyik küszöböt kellett csináltatni rajta. Ezt is most az elmúlt 1 éven belül. Ja meg egy új akksit is vett bele. Ezen kívül egy fillért nem költött rá pluszban a kötelezők mellett. És az évi 25-30k km neki is megvan.
@Dr.Zoo:
Nananana! Eddig én se mentem sokkal többet az autóval.
Bejárás melóba 22x12km / hónap. 264km / hó. Lejárás rokonokhoz 2 hetente ~50km -> 100km / hó.
Ez így 365x12 = 4380km / év. Plusz legyen mondjuk még 1000km kirándulásokra és egyébre. És még mindig csak 5380km-nél tartunk évente!!!
És bejárok vele minden nap dolgozni, látogatom a rokonokat, elmegyek vele bevásárolni és még évi 1000km-t kirándulunk - ami egyáltalán nem valós sajnos -.
Úgyhogy nem tudom miért olyan elképzelhetetlen az évi 12 ezer km.Persze most, hogy a gyerek egyre nagyobbacsaka lesz az ilyen kirándulások nálunk is jóval gyakoribbak lesznek. Ezért is gondolkodom újabb autóban.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #48591 üzenetére
"Néztem a táblicskut, kiba nagy szerencséd van azzal az autóval "
Tudom! Apósomtól kaptuk. Előtte makulátlan állapotra hozták. A motort valamikor 500k-nál teljesen felújították, azóta van benne még kb 250-300k. (viszont az úgy volt, hogy olyan 250-300k környékén tönkrement az óra, akkor cserélték. Most lépte át a fél milliót. Így jön össze az összesen 800k km. Apósomék melóba használták, napi szinten szelték át vele az országot oda-vissza)
Szóval nem panaszkodom. Sokat eszik, de már tudjuk miért. A hűtővíz is fogy, igaz lassan. Plusz az olajat is eszi kicsit... Ha még kihúz pár évet akkor egy szavam se lehet.@mephi666: No, ezt mondtam én is. Nem kell feltétlenül mindenkinek napi 60-70km-t autóznia...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #48601 üzenetére
Nem vagyok képben én sem, csak nekem van időm hahu-t böngészni
Bicaj: persze, gyors, meg minden tiszteletem aki azzal jár, igazából úgy kéne, baszott sok az autó a városban... de azért rohadt macerás, nekem időben és vesződségben se érné meg, plusz mivel régen bringáztamezért nekem az inkább sport, valahogy a hétköznapi közlekedés az egy tök más dolog számomra
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz DeFranco #48607 üzenetére
ja igen, a szmog: kb 10éve, ha pesten jártam, láncbagóztam rendesen: tisztább volt szerintem a füstszűrőn keresztül beszívott füst+levegő keverék fent tényleg elment napi 2-3 doboz... viszont a szmog nem is fog megszűnni addig, amíg ekkora a gépjárműforgalom a belvárosban... hirtelen nagyon sok embernek át kellene állnia kocsiról, hogy utána szép lassan érződjön a "megtisztulás"
ui: most 1.5hete nem gyújtottam rá és egyre jobban érzem, hogy nem fáradok annyira... balaton utcán szoktam meghajtani hazafelé rendesebben, utána irinyi út és a termostar melletti lámpánál már lihegtem mindig rendesen, de most meg se kottyan... otthon meg tárolóba bezárom a bicajt, kettesével szedem a lépcsőt a 2. emeletig és semmi...
#48609: barátnőmnek mondtam, hogy jó kis napfénytetős kivitelben is van már 200k körül colt ...neki ez a része tetszik legjobban... az 1.6-os nem eszik sokkal többet az 1.3-asnál, vagy nem félőbb, hogy előtte bojrészerek hajtották? (az a 110ló ekkora kasztnihoz elég komolynak tűnik)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #48729 üzenetére
Nem az ára még nincs meg! De muszáj megnéznem, hogy az általam még vállalhatónak tartott árkategóriában egyáltalán kapható-e olyan autó amilyet szeretnék. Mert ha csak mondjuk 2-2,5milla fölött kapható, akkor felejtős, mert annyit az életbe nem adnék ki érte. Ha lenne se. De ez az 1-1,5 még szimpatikus.
A fenntartástól meg egyelőre nem félek. A fogyasztástól abszolút nem. Szervizes / meg alkatrészes kapcsolat apósom révén rengeteg van, tele 30-40%-os kedvezményekkel.És igen, igyekszem reálisan gondolkodni. Köszönöm a hozzá(m)állásod!
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #48747 üzenetére
Ahham... :S Hát ezt még átgondolom.
Csak ugye családi tapasztalatból indulok ki. És azért az ennek az összegnek a töredéke. Azért akarok valami kevésbé ősrégi autót venni majd, hogy ne kelljen 2 havonta szervizbe vinni. Ha ilyen nincs ennyiért akkor megb...hatják maradok az Omegánál mert ez 2 év alatt talán 2x látott szervizest.
Ugye apám Mondeoja is kb 3-4x a 7 év alatt!!!négy!.
Egyedül a 90-es évek közepén vásárolt Audi 100-as dízel volt az, amelyiket apám elég gyakran 2-3 havonta vitt szervizbe. Biztos k.va nagy mákunk van,de egyik másik autót se kellett ilyen gyakran az egész családban (mindkét családban). (persze az alap szükségletek és kopóalkatrészek nincsenek benne, ez csak a konkrét meghibásodásra értendő) -
Dany007
veterán
válasz DeFranco #48752 üzenetére
Ja jó, már megijedtem. Ezeket beleszámoltam én is. (nagyjából)
Azért 1,5m a plafon, mert abból még nyilván lehet alkudni pár %-ot. (ugye épeszű ember úgy tesz fel bármit is hirdetni, hogy számít arra, hogy alkudnak. Ergo van rajta kis tartalék. Nem akarnék pofátlanul alkudni, max pont annyit, hogy az átírást meg az első szervizest kilehessen fizetni belőle)
Plusz akkor az Omegát is eladnám beadnám bontóba valamennyit csak adnak érte. Tehát ebből két tételből gondoltam az ilyen plusz költségeket fedezni mint amit írtál. Persze nem fél milla a tervezett...Egyébként biztosítással mi van? Nem lehet csakúgy átvinni egyik autóról a másikra?
"Nem kell meghibásodás miatt ehhez szervízbe vinni, nekem eddig 29k értékben volt javítani való az autón összesen, ami nem sok (3k valami kopóalkatrész, 18k egy kipufogó rugalmas tag, és 8k egy alapjárat állítás + féktisztítás),"
Na jó, de nekem ezt mind ingyen megcsinálják apósom szervizes kapcsolatai... Ilyeneket azért nem számolok bele... Max 2 sörbe vagy anyagárba meg egy köszönömbe kerül az ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz DeFranco #48756 üzenetére
Beszótam vazzee
Ebben a témában nem fogunk egyetérteni. Konkrét, és gyakori típusokat említettem Neked, amikre nem lehet a vásárlást követően annyi pénzt ellocsolni. Vagy ha igen, akkor elég rendesen belenyúlt az ember a szarba. (Pl aki nemrég Golf4-est hozott Németországból, és generálozni kell). Kell a tartalék, ebben egyetértünk, de annak nem látom értelmét, hogy kapásból és mérlegelés nélkül a fél autót kicserélje valaki a vásárlást követően.
Persze olyan típus is van, ahol a vásárlást követően fél milla csak a kezdetrip and tear, until it is done
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #48756 üzenetére
Persze persze. Így már értem mire gondolsz. Én is valahogy így gondoltam. Meg nyilván szereznék valami hozzáértőt akivel együtt mennénk majd el vásárolni... Esetleg azt a 15-20k-s átvizsgáltatási díjat se sajnálnám tőle. Aztán ha minden frankó akkor már csak nem lehet olyan nagyot bukni.
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #48779 üzenetére
Ejha. Nekem olyan van a váltóval, hogy kb mindegyik sebességben ha gázt adok akkor megrándul a sebváltó. Apám meg is ijedt a múltkor nehogy kiugorjon sebességből. De nem teszi. Csak rángatózik...
De azért ilyet nem csinál, hogy nehezen lehet sebességbe rakni, vagy szarakodni kelljen vele mindegyiket simán veszi.
(csak azért vagyok ilyen rosszmájú mert írtad, hogy 9 éves autód van ) -
mephi666
nagyúr
válasz DeFranco #48787 üzenetére
fokozatból-rükvercbe esetén van ez az akadás/recsegés? oktató (is) magyarázta, hogy opelnél elég szépen recseg, ha túl gyors akar lenni az ember és 1/2-ből teszi rükvercbe... érdemes kicsit lassabban csinálni: kihúzni üresbe, várni minimálisat és úgy rükverc... akkor nem reccsen ...nekem eddig a minimális rutinommal nem sikerült még recsegtetni az f astrát, de ez szerintem betudható annak, hogy lassabban/megfontoltabban gépészkedek
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- BestBuy topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Diablo IV
- Synology NAS
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen