-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz tresh #152013 üzenetére
Audi A2 1.4 benzin? Csajoknak általában bejön az a kretén forma. 900kg az egész tök jól viszi az a kis motor is. Fogyasztása nem rossz és a bódét leszámítva az utolsó csavarig kommersz VW technika így a fenntartása és a szervizeltetése sem fájdalmas. Ja és elég biztonságos is meg nem rohad. Sehol. Alumániom .
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
veterán
válasz tresh #152058 üzenetére
Nekem még eszembe jutott az Astra H GTC 1.6 / 1.7 CDTI: olcsó fenntartás; a GTC kívülről tetszetős - igaz csak 3 ajtós; nem tépi ki a kezéből a kormányt.
A Mazda3 tényleg rohad; jóbarátomnak van 2004-es, most volt másodszor kasztniztatni + alvázvédetni. :/
Tomcsi alól szedd ki az 1.8T-t; patika és amúgy sem túl izmos.
-
8th
addikt
válasz tresh #153292 üzenetére
Hová gondolsz. Nyugdíjas svájci házaspár második autója. Heti egyszer használták vasárnapi templomba járáshoz. De oda is csak tolták, beindítva sosem volt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
w333
félisten
válasz tresh #155613 üzenetére
A Leon tulajdonképpen ugyan az mint egy Audi A3 még a műszerfala is, de az A4 már más kategória ezekre a szép magyar utakra nem vennék 8 lengőkaros autót, mert míg a Leon, Octavia, Golf 4 -nek egy teljes fűtőmű felújítás durván 30k -ból megvan, addig az A4 -nek legalább 100k -ba kerül !
A gyári adatok nem ezt mutatják ... szívó 1.8 vs turbó 1.8
(#155614) batai15
Ahogy nézem egy például fék szett nem igazán drágább mint a mostani kocsimon.
Biztos vagy ebben ? A4 B5 féktárcsa vs 206 SW féktárcsa
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
veterán
válasz tresh #159762 üzenetére
Igen, az a másik 500-ig.
Lehet, anyámnak kell majd valami ütni vágni (lassan 70, max. 2-3 ezer km vezetési tapasztalata van, de nagyon akar saját autót. ), mi is max. 500-ban gondolkodunk + legyen hozzá bontott karosszéria elem dögivel. Fransziából csak a twingót tudom elképzelni.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz tresh #204869 üzenetére
Azért ez sem feltétlen mindenhol és mindenkire igaz, nyilván ez a réteg is megvan, aki a méteren kívül mást nem néz, ök meg is kapják vágyuk alapját a piacon.
De nekem eddig még a sokat (>220e km) futott autóimat sem volt "problémás" eladni, igaz, nekem számlákkal, blokkokkal igazolható volt minden javítás, alkatrész, és ez tapasztalatom alapján bizalomgerjesztöbb, mint a sablon lözungok puffogtatása a leírásban (#pontosváltó, #koppanásmentesfutómü).
Természetesen 1-2 bohóc mindig van, aki sipákol párat, a km-re hivatkozva próbál alkudni, ezeket el kell hajtani, aztán jön egy "józan", aki értékeli a lekövethetö elöéletet, szervizmúltat, és örömmel elviszi az autót.
-
ngaba
aktív tag
válasz tresh #204869 üzenetére
Ez igaz, de a piacnál nem érdemes okosabbnak lenni, mert egyszer te is el fogod adni. Írtam már, hogy ez a "jaj, visszatekerem, mert csak erre kereslet" duma is roppant álságos: mintha egy ékszerész azt mondaná, hogy "jaj, senkinek sem kell ez a hiperszuper bizsu nyaklánc, inkább aranyként árulom, és akkor el is viszik". Az a helyzet, hogy ezzel bizony átveri / megkárosítja a vevőt, és kész. Az közelebb van a valósághoz, hogy a tisztességes vállalkozó lehúzhatja a rolót.
És nem is alaptalanul áraz a piac így. Persze igaz, hogy az állapot a lényeges, ki tud ezzel vitatkozni ugye, mi más lenne. Csak az a probléma, hogy az állapotot nem fogod tudni olyan szinten felmérni, hogy egy 200 ezer és 400 ezer km-t futott autó között ez alapján dönts. A szervíztörténet egy támpont (bár hamisítható), de mivel vásárlás előtti átvizsgáláskor nem szedik atomjaira az autót, és ma már nem Trabant bonyolultságú a technika, csak egy saccperkábé támpontod lesz az állapotról, hiába ír már ki sok értéket az autó. És bizony valószínűbb, hogy a sokat futottban holnap elfárad valami, aminek ma még nem volt jele.[ Szerkesztve ]
-
-
szabonagyur
félisten
válasz tresh #205080 üzenetére
Persze, ez egyértelmű, de a forint nem annyit ér mint 2-3 éve, így számokat nézve ugyanannyiba kerül, gyakorlatban mégsem.
Alig várom, hogy itt is viccesen nagy ára legyen mindennek, múltkor találtam pont egy képet amikor nagyanyám vagy jó 20-25 éve hozott Romániából valami ajándékot és ára valami 1 vagy 10 millió LEJ volt..
#205081: szerintem ez nem nagyon fog bekövetkezni. Ha lesz is új autó rövid időn belül fixen akkor annak az ára lesz a használt fölé igazítva, és max egy fizetés hozzáigazítás jelenthet valós fejlődést.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
JackFeryll
őstag
válasz tresh #205080 üzenetére
Ellenben reálértéken jóval olcsóbb lett. Azóta 14+%-os árfolyamveszteség és volt ez több is, durva infláció évek óta.
A versenyképesebb szektorokban a fizetések is nőttek. Nálunk kb 40%-ot. (most mindent 2018-hoz mértem)Aki tudott befektetni még a biztonságosabb nagy ETF-ekben is minimum 100% profitban van azóta.
Nem szabad névértéken árakat hasonlítgatni.[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz tresh #205390 üzenetére
A focusból csak az újabbak tetszenek neki, illetve nem akar még egy Fordot (mert a családi nagy dög az egy S-Max) - pesze egy rs verzió nem lenne kizáró ok.
1.6ti-vtc-t mintha nem a legjobbak közé sorolnák. Pedig pirosban nem is vészes (tudom, Szfhérvári, és az ottani kereskedők sem a szentek kategóriát képviselik)Közben tisztázódott még egy pont: fehér szín kizáró ok
Meglepődtem, hogy képe bekrülhet küllemre egy Mazda3 is.
@#205392vzsryl
Még nem véleményezte anyóka az Auris-t.
Hamar belefárad a keresésbe, velem ellentétben
Igaz, előbb utóbb McDonald's-os légy szindrómába megyek át, de szivesen nézegetm az autókat.
Ma esete biztosan, mert péntekpéntek, és venni fogok 2 üveg sört is, és uatónézegetés közben elkortyolgatom majd.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
vzsryl
nagyúr
válasz tresh #205393 üzenetére
Semmivel sem rosszabb, mint a többi 1.6 szívó ebben a kategóriában.
#205397 cappa72 : Mit gondolsz miért pofázok ennyit ebben a topikban? Imádok autókat nézegetni hahu-n, vagy akár máshol is. Lehet, hogy valakinek megterhelő, de egy rendes autóbuzinak ez kikapcsolódás.
Tegnap nem tudtam érdemben hozzászólni, mert sok volt a dolgom, de volt kérdés a C-Elysee 1.6HDI-ről. Az egy jó kis autó, és akinek megfelel a sedan forma, annak best buy az 1.6HDI-vel. Mondjuk azzal a motorral szinte minden az, mert sz@rfrancia', és olyat nem vesz a magyar. Egy baja van a kis citromnak, mégpedig a billegés, de nem vészes, megszokható. Kárpótol a kényelmes rugózás. A Fluence-hez tudnám leginkább hasonlítani, de nem csak futóműben, hanem kb. mindenben. Ha netán úgy alakulna a jövőben, hogy könnyen válthatunk lakásról házra és egy kis plusz pénzre lenne szükségem, akkor a Superb-et lehet lecserélném egy ilyen C-Elysee/Pug 301 vagy Fluence féleségre. Nem korosak, olcsók, jól mennek a kis 1.6-os dízelekkel, nem fogyasztanak, megbízhatóak (főleg a HDI), és még jól is néznek ki (szubjektív).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz tresh #205900 üzenetére
nem, ez soros négy hengeres, román (Craiova) gyártás, vízhűtéses turbó, benzin direktbefecskendezés, változó szelepvezérlés, az egyhatos Ecoboost 1 decivel lefaragott verziója, a kínai kedvezmények miatt (ott köbcentire adnak kedvezményt) 2016 óta gyártják 120-150-183 lóval
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen