-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Rozsda terén milyen a szekér? Ha nem problémás, akkor nem tűnik rossznak azért Persze előbb-utóbb nagy nyomású szivattyú letérdelhet még elvileg, de ha figyeled a gázolaj szűrőt rendszeresen, akkor azt is el lehet kapni időben, mielőtt a porlasztókat károsítaná. Váltóban is lehet cserélgetni olajat, hogy tovább bírja. Az szimpatikus, hogy ennyire egyszerű a többi része a konstrukciónak.
-
gaborbol
őstag
Nalunk sedona neven fut valoban. 3.3 V6 benzin-+ 6 sebesseges automata, az osszesben ez van kiviteltol fuggetlenul. Minden egyteruben V6 benzin van.
Hasznaltnak nincs nagyon ara,
Az optima 2.4-es benzines 6-os automataval, az is tud ilyen 5-5.5 litert orszaguton amig nem kell megallni-elindulni es nem lat varost meg kozelrol sem
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Többiek már mondták, én is mondom. nekem a Galay/Sharan/Alhambra unokatestvércsoport bevált. Csak 116LE-s változat volt, de ez is kényelmesen elpöfögött. Térvariálhatósága meg na'on kafa' (nem úgy mint a következő generációiknak...)
Csak hát idős korosztály.
5 éves átlagfogyi' 6.5l/100km.
Állítva befér egy felnőtt bicó.
én szerettem, soha nem hagyott ott a 7 év alatt.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
-
gaborbol
őstag
-
gaborbol
őstag
Raneztem mobile.de-n a benzines normalis kinezetu 7-8.000 eurotol indul?
Dizel az szinte mind 1000-3000 korul megy, gondolom igy 20 ev korul mar senkinek sem kellenek kint, valoszinu a rozsda azokat is mar megette. Valamiert ugy gondoltam, hogy ezek azert jobban birjak ilyen szempontbol. Munkatars vette itt egy toyota kisbuszt a tesoja cegetol azt hiszem 2006-os full bor, haromzonas klima, dvd valami 2000 dollar volt. Vegig markaszervizben szervizelt, serulesmentes, hibatlan. Szerszamos lo lett belole... -
így van, nekem pont az óratekergetősdi miatt van averzióm az idősebb "jófogás" dízelekkel kapcsolatban. A vezérműszíjról írják, hogyha szakadni hagyod (miért is piszkálnád, ha az óra szerint még mehetne 50e km-t a kocsi??), akkor instant megfőzted a motort, mehet a zúzdába a kocsi. Aki bevallja, hogy megvolt az évi 20-40e km és ott van mellette a szervizkönyv az illendő cserékkel, az korrekt.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
vzsryl
nagyúr
Ezzel egyetértek. Én csak gonoszkodni akartam kicsit.
Btw. amiben bevallottan több km van, azok jóval olcsóbbak is, tehát ha megcsináltatsz rajta mindent, akkor ott vagy, mint egy jóval kisebb futásteljesítményű autóval, de legalább tudod, hogy minden rendben van vele. A motor kopása pedig nem nagy dolog, mert a híresen megbízható dízelek közül nem egy olyanról hallani, ami bőven túlmegy a fél M km-en vagy akár az 1M km-en is, és nincs komolyabb baja. Persze ez csak rendes szervizeltetés mellett igaz.De ott van az én esetem is, ami kicsit árnyaltabb ennél. Dízeleket inkább 3-3,5M körül nézegetek, és hagyok bőven tartalékot, ha hozzá kellene nyúlni. Viszont azt nem tehetem meg, hogy vegyek egy nagyobb futásteljesítményű autót (200-300k km), mert ha 3-5 év múlva el akarom adni, akkor kb. semmit sem fog érni, és azt nem engedhetem meg magamnak, hogy megint szinte 0 autó tőkével vegyem meg a következőt. Inkább keresgetek tovább, de lehetőség szerint ne legyen benne a Föld-Hold távolság. Mondjuk ~pár éves autóknál reális lehet, hogy "csak" 100-200k km-t fusson.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Lacko32
tag
Szedán van, egy 7gen Accord. Nem adnám el semmi pénzért se. Ilyen bombabiztos, és szervizigénytelen autóm soha nem volt. Persze a kötelezők mindig időben el vannak végezve, minden porcikáját ismerem.
Őszintén? Félek belevágni bármi másba. Ez a bizalom egy másik autó fele lehet nem lenne meg, mint ennél. Ezért ugrálom körbe nagyon a témát, és kérdezek. Mindenképp kelleni fog egy tágasabb, nagyobb autó, amire az egyterű a legokosabb megoldás. Az a két plusz ülés ha nem is lesz kihasználva, egy nagy puttony igenis hasznos. Illetve a hasmagasság is. Az Accord marad, innen max a tréler viszi el, amikor leadom
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
A Streamet néztem, viszont eltántorít, hogy ezek nem igen elterjedt modellek. Szóval ha repül egy visszapillantó vagy első sárvédő, azt nem fogok tudni szerezni oly könnyen.
Az Accord, FR-V és CR-V-hez itthon minden van.Mellesleg jó nagy dög, ezzel lehetne mit kezdeni
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Jogos, meg a hátsó üléssor két személyes. Osztott 3 ülés kell, két gyerekülésnek, plusz asszonypajtinak.
Továbbra is az Opelt tartom legésszerűbb választásnak. Már csak találnom kell egy megfelelő példányt, ami árban, felszereltségben hozza, ami nekünk kellIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Az a bajom, hogy fotelból lesegetem ezeket az autókat. Nem sok időm van elmenni kipróbálni akár, mégis mekkora.
A Zafira Tourert találtam puttonyra meg mindenre elégségesnek.De ezek az érvek szörnyen összezavarnak :D Ha a szívemre hallgatnék, egy 8 gen kombi Accordot vennék, 2 liter benzinnel. Vagy egy Kia Ceed sw-t.
Ha az eszemre, akkor 7 személyes. De melyiket? Törekszem újabbra, frissebre. Csak nehéz ebben a modern korban mindennek megfelelőt találni.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Jó a meglátás, agyhúgykövet kapok, amikor minden centit ki kell számoljak, mi, hogy fér el. És én is sokat szerencsétlenkedek jelenleg a babakoccserral, mellette ha vásárlunk is, az horror.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Egyelőre nálunk nem opció, hogy anya elöl üljön. Kisfiam egy éves, igényli a játékokat, amiket el is dobál, vele együtt anyát vagy engem tűr meg maga mellett, és igényli is. Anya pedig felveszi a játékokat, takarót, akármit. Ahogy ha innia kell, ennie, akkor az menet közben is mehet. Ha meg kéne álljak minden esetben, az nem opció, főleg, ha sietősebb a story. Egy csecsemővel pedig még jobban fordul a kocka (majd).
A lényeg a lényeg, a legésszerűbb két gyerekhez, sok pakkhoz az egyterű. Ez tiszta sor.
De akkor bekanyarodok a péniszerdőbe, teligázt nyomok, és jön a mizéria, melyik az a gyártó terméke, ami belefér a költségvetésbe, gond mentes (értsd, motor nyűgök, turbo problémák) , és kiszolgál egy négytagú családot.
S-Max tippnek kiváló, ahogy a Zafira Tourer is.
Hozzáteszem, ez az autó másodikként fog szolgálni. Amennyit menni fog, az max évi 10e km. Oda nem hinném,hogy dízel kell. Kettőstömegű,kuplung, részecskeszűrő fájó gyenge pontok. Mondjuk van olyan benzines is, amiben van, persze ennek utána kell menjek. (Mármint kettős tömegű)[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Nézd, elkényeztetés... Nem tudom.
A gyerek az első minden szempontból. Most lehet ellentétbe ütközik azzal (most tarts rossz szülőnek minket nem tudom) hogy menet közben etetünk. Nyilván tápszert és vizet kap menet közben, nem cicit. Az nem opció. Ahhoz megállok, ahogy a pelenkázáshoz is. Jó, igazat adok, egy fékezésnél félrenyelhet, viszont a cumisüveg ahogy minden más előre fog menni a súlypont hirtelen áthelyeződése mitt, baba szorosan bekötve a Römerbe, elrepülni nem fog senki.Viszont minden gyerek igénye más és más. Elejétől fogva kellett neki az anyja. Pedig nem velünk alszik.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
A baba menetiránynak megfelelően ül. Előre a Hondába nem tehetem, mert nem lehet kikapcsolni a légzsákot.
Hátul az ülés pozíciója miatt nem tudom menet iránnyal ellentétesen ültetni, mivel kissé kagylósak, az ülőlap nem olyan mély, hogy a lábát kényelmesen lógatni tudja, így ha ugyan meghúzom a biztonsági övét, feje előre bukna, konkrétan a mellkasánál tartja az öv, ami kötve hiszem, hogy kényelmes és egészséges. Hiába tudom ültetni és fektetni az ülést, akkor sem tudok olyan pozíciót találni, ami neki megfelel. De ez a Honda, nyilván nem tudom, milyen egy egyterűben a szitu. Egyértelműen más.Na állj, ez már nagyon le van sarkítva. Ez évek távlata illetve a nevelés azon szakasza, amikor majd megtanulja mi a kérem, köszönöm, mit szabad és mit nem, most egy egyéves kisgyerekről beszélünk, aki nem tudja kimondani, mire van szüksége. De ha az etetés/itatás kényeztetés, akkor mi valamit nagyon rosszul csinálunk.
De a nevelést és a mit adunk mit nem adunkot tartogassuk 17 évvel későbbre, de ez megint egy magánszféra.
Továbbra is az autó a téma[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Újra. Hordozó - gyerekülés.
Hordozó ezer éve el van felejtve, mivel magasságban kinőtte.
Gyerekülésben ül a baba, mutatom milyenben [link]Ezt tudtommal menet iránynak megfelelően be lehet kötni, igazoltattak az Ausztriában való kijárásunk alatt sokszor, egyetlen egyszer sem szólt érte senki. Full szabályos, az ülés kézikönyve is javasolja ezt a módot. Gyerekülés-pozíció: menetiránnyal megegyezően
Amíg hordozóban utazott, addig menet iránnyal ellentétesen, de mivel a szélvédőn ott a hatalmas plecsni, hogy ebben a szutyokban NEM lehet kikapcsolni a légzsákot, így hátsó ülésen.
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
De ennek amit küldtem, olyan a kialakítása, illetve a jelenlegi ülésen nincs lehetőségem arra, hogy menetirány ellentétesen rakjam, illetve a leírás is jelzi, hogy menetiránnyal megfelelő az ülés pozíciója. De itt a kézikönyv, típushoz kötött, [link] 8-as pont első mondata.
Szerintem a Römer ekkorát nem téved
És ha a szerviz kikapcsolja, minden babamentes úton menjek vissza bekapcsoltatni? Kezd a beszélgetés rossz irányba menni.
Maradjunk a 7 személyes tyúkolnál, ott nem tudok mibe belekötni.[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Törekszem olyat nézni/venni, és ahogy korábban írták, a Zafira Tourer lesz a nyerő. Jelentkezem a linkekkel, ha találok erre érdemes jelöltet.
Ne haragudj ha olyat írtam, amivel esetleg megbántottalak, nem állt szandékokban. Mi, szülők, mások és mások vagyunk, ahogy a gyerekeink is. Mindenki pedig a legjobbat akarja.
Köszönöm a tanácsokat!
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Pár napja mellém állt egy B Zafira, hosszra és puttonyra nem igazán fogott meg. De ezt élőben is látni akarom, mert még tetszik is
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Qru
MODERÁTOR
Gyors látszat intézkedés kell és ez megteszi. Nálunk a cégnél pont emiatt kezdték el kukázni az összes EU5-ös dízelt. Vettek helyette villany autókat (eGolf, Leaf2) de azt senki nem használta mert egyrészt nyűg a töltögetés, másrészt a villanyt nem fizetik míg a gázolajat igen. Így most jött 400 db EU6-os TDI... Nesze neked környezetvédelem.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
Van DMF szerintem. Ismerősi körben van kettő is félmillió km körül, porlasztó rémlik, illetve turbónak volt már kicsi hangja talán, elvileg az egytömegű szettet is elviselik. A Denso üzemanyag rendszer nem olyan olcsó újonnan, de végülis bontottan ugyanannyi, mint akármelyik másik plusz felújítás is rémlik, hogy lehetséges.
-
w.miki
veterán
az mi, hogy a rezgőcsövet cserélni kell?
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
IMIIKE1998
őstag
-
IMIIKE1998
őstag
Persze, nekem csak annyi a lényeg, hogy 90-ig gyorsuljon elfogadhatóan. Pl. a 250D-vel városban csak úgy lehet a tempót tartani, ha közel padlózza neki az ember. Az egy idő után engem azért zavarna(szüleimet nem ). Azon gondolkoztam még, hogy nagyjából mennyi a különbség egy S40(1.6 Benzin) és egy Opel Tigra 1.4 között a fenntartási költségeket nézve? Mert ugye gumizni, tankolni, szervizelni mindent kell, kérdés, hogy a plusz biztonság és komolyabb technológia mennyivel több felárral jár.(Mivel még tanulok, így nincs állandó keresetem, tehát a fenntartási költség igen jelentős szempont.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Ukrajnai háború
- Háztartási gépek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen