Új hozzászólás Aktív témák

  • Cseneles

    őstag

    válasz Morph76 #51359 üzenetére

    Az hogy DLP élesség vagy JVC ez egyén ízlése dönti el egyik technológia sem tökéletes, viszont filmnézés közben ez nem jön ki és ha azonos fényerőt tud biztosítani egy JVC DLA vetítő...legyen az akár egy jól beállított kalibrált teljesen kitisztított X30

    A ti esetetekben ez a nagy DLP meg fényerő hajkurászás egyedi...nincs alternatívátok akkora vászonra és bekell hogy érjétek jobb esetben 2000:1 kontrasztal, amit fényerőből próbáltok kompenzálni...(mivel egy fényesebb fehér mellett is pár másodpercig egy gyenge fekete szint is feketébbnek látszik de ez az illuzió tovaszökken ha tovább tart egy éjjszakai jelenet a filmben mint 3-4 másodperc) vagy egy Epson EH-TW 9300/9400 képével.

    A nagy többség ami átlag vászonméretet használ az 100" max 120" és ekkora méreten a te géped behúzott irisz mondjuk 16fl mellett sem lépi meg a 2500:1 kontrasztot. Mellétéve ugyan ennyi fényerőre kalibráltan egy X30 is meglepetést tudna okozni az F35 gépednek ezt borítékolom. Élesség ami minimálisan jön ki filmnézés közben és az ansi kontraszt különbség is elhanyagolható. Megkérdezhetsz egy nagy JVC szkeptikust is (Cutlert) ő pont látott nálam összevetve több felsőkategóris DLP gép képével egyidőben egy JVC RS45U gépet.

    Aki a vetitett képen prohardverezik vagy szöveget szerkeszt annak megint csak a DLP a nyerő

    [ Szerkesztve ]

    Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000

Új hozzászólás Aktív témák